Eindelijk openheid bij die clubquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef zimmy910 het volgende:
Het RIVM staat voor een raadsel !
[ twitter ]
Welke halve tamme gaat er nog langs die straat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef zimmy910 het volgende:
Het RIVM staat voor een raadsel !
[ twitter ]
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.quote:
Ken de hele historie niet, maar positief toch? Blijkbaar zijn ze bij vws ook cynisch over redteam en andere schreeuwerds. Lees dit liever dan dat ze schrijven "goh, wat een inzicht, misschien spreken zij wel namens het volk''.quote:
Ik moest er wel om glimlachen, komt uit de feed van Ginny, die natuurlijk VIESMAD is over dit Nederlands exceptionalisme.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ken de hele historie niet, maar positief toch? Blijkbaar zijn ze bij vws ook cynisch over redteam en andere schreeuwerds. Lees dit liever dan dat ze schrijven "goh, wat een inzicht, misschien spreken zij wel namens het volk''.
Niet gewoon vals negatief?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:48 schreef Abdus18 het volgende:
Verbaasd me nog altijd dat ik het ook nog niet te pakken gehad heb, na het Rammstein concert in juli dacht ik het te hebben, de vrouw en wat vrienden allemaal positief erna, en ik 4 weken snipverkouden/keelpijn/etc maar geen enkele positieve test....
Oh Ginny, wat zijn we blij dat niemand meer naar je luistert. Zij heeft echt zieke issues. Je zou haar man of vriend maar zijn. Wordt sowieso ook niet zonder condoom geneukt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik moest er wel om glimlachen, komt uit de feed van Ginny, die natuurlijk VIESMAD is over dit Nederlands exceptionalisme.
Een marathon tegen het virusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.
[ twitter ]
Nu op naar de moeder der Marathons!
"Dit wordt geen sprint, dit wordt een marathon" kan zo de tegeltjeswijshedenwand in groep 8 op inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een marathon tegen het virus
Het lijkt wel alsof ik Hugo weer hoor.
Na 2,5 jaar nog steeds deze retoriekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.
[ twitter ]
Nu op naar de moeder der Marathons!
De FDP ligt nog wel eens in de weg, maar hun reikwijdte is (helaas) ook maar beperkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar nog steeds deze retoriek
Is er daar nou echt niet iemand die zegt: waar zijn we in hemelsnaam nog mee bezig.
Ja joh. Maar dat hele gelul van “we zijn een virus aan het bestrijden! We doen het samen!” is hier gelukkig wel echt een gepasseerd station.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:36 schreef nostra het volgende:
[..]
De FDP ligt nog wel eens in de weg, maar hun reikwijdte is (helaas) ook maar beperkt.
Dat krijg je ook niet meer breed gedragen terug gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja joh. Maar dat hele gelul van “we zijn een virus aan het bestrijden! We doen het samen!” is hier gelukkig wel echt een gepasseerd station.
Ik ben een beetje gemeen, maar ik weet hoe KK ZIEDEND Chantal Bleekers, Giny Mooy, Marion Koopmans, en nog wat van die tetterwijven daar van wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat krijg je ook niet meer breed gedragen terug gelukkig.
Ach, het narratief is - ongeacht de hoogte en ernst van de eventuele golf - vooraf al bekend: zij hadden hiervoor allang gewaarschuwd, het kabinet wil met leugens en bedrog het virus zoveel mogelijk laten rondgaan, mensen zijn niet in staat om eigen verantwoordelijkheid te nemen, dus de Staat had veel eerder moeten ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben een beetje gemeen, maar ik weet hoe KK ZIEDEND Chantal Bleekers, Giny Mooy, Marion Koopmans, en nog wat van die tetterwijven daar van worden
Het is heel vreemd. Duitsers en dat soort regeltjes, ze willen het niet loslaten. Kom net uit Leipzig en nog steeds zijn ze super serieus met mondkapjes, ook op plekken waar het niet hoeft (zoals supermarkten).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar nog steeds deze retoriek
Is er daar nou echt niet iemand die zegt: waar zijn we in hemelsnaam nog mee bezig.
Bizar. Smeken om mondkapjes zie ik echt niet. Lijkt wel of Pepijn ons zo snel mogelijk de lockdown in wil hebben. Want dat is goed voor zijn zetels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef Akathisia het volgende:
Een mens kan maximaal ongeveer tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je imo geen plek meer.
Je denkt idem over ongevaccineerden van 60 plus, of niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef Akathisia het volgende:
Een mens kan maximaal ongeveer tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je imo geen plek meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |