abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:15:08 #201
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206402920
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef zimmy910 het volgende:
Het RIVM staat voor een raadsel !

[ twitter ]
Eindelijk openheid bij die club
pi_206403092
En ik heb inmiddels nog steeds geen corona gehad. Maar weekje vakantie aangevraagd want een weekje coronavakantie zit er nog niet in helaas.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206403298
Verbaasd me nog altijd dat ik het ook nog niet te pakken gehad heb, na het Rammstein concert in juli dacht ik het te hebben, de vrouw en wat vrienden allemaal positief erna, en ik 4 weken snipverkouden/keelpijn/etc maar geen enkele positieve test.... :+
pi_206403486
quote:

[ twitter ]
Welke halve tamme gaat er nog langs die straat dan?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206403510
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206403601
quote:
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.

twitter

Nu op naar de moeder der Marathons!
Friedman on Donahue
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:10:13 #207
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206403676
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 21:00 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Ken de hele historie niet, maar positief toch? Blijkbaar zijn ze bij vws ook cynisch over redteam en andere schreeuwerds. Lees dit liever dan dat ze schrijven "goh, wat een inzicht, misschien spreken zij wel namens het volk''.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_206403730
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ken de hele historie niet, maar positief toch? Blijkbaar zijn ze bij vws ook cynisch over redteam en andere schreeuwerds. Lees dit liever dan dat ze schrijven "goh, wat een inzicht, misschien spreken zij wel namens het volk''.
Ik moest er wel om glimlachen, komt uit de feed van Ginny, die natuurlijk VIESMAD is over dit Nederlands exceptionalisme.
Friedman on Donahue
pi_206404420
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 20:48 schreef Abdus18 het volgende:
Verbaasd me nog altijd dat ik het ook nog niet te pakken gehad heb, na het Rammstein concert in juli dacht ik het te hebben, de vrouw en wat vrienden allemaal positief erna, en ik 4 weken snipverkouden/keelpijn/etc maar geen enkele positieve test.... :+
Niet gewoon vals negatief?
pi_206404445
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 21:13 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik moest er wel om glimlachen, komt uit de feed van Ginny, die natuurlijk VIESMAD is over dit Nederlands exceptionalisme.
Oh Ginny, wat zijn we blij dat niemand meer naar je luistert. Zij heeft echt zieke issues. Je zou haar man of vriend maar zijn. Wordt sowieso ook niet zonder condoom geneukt.
pi_206404450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niet gewoon vals negatief?
nja na 1pcr en miss wel 20 zelftests, zou het toch wel eens opgepikt moeten worden
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:09:11 #212
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206404484
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.

[ twitter ]

Een marathon tegen het virus :')

Het lijkt wel alsof ik Hugo weer hoor.
pi_206404507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Een marathon tegen het virus :')

Het lijkt wel alsof ik Hugo weer hoor.
"Dit wordt geen sprint, dit wordt een marathon" kan zo de tegeltjeswijshedenwand in groep 8 op inderdaad.
Friedman on Donahue
pi_206404738
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef nostra het volgende:

[..]

[ twitter ]

Na 2,5 jaar nog steeds deze retoriek :')

Is er daar nou echt niet iemand die zegt: waar zijn we in hemelsnaam nog mee bezig.
pi_206404781
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Is er daar nou echt niet iemand die zegt: waar zijn we in hemelsnaam nog mee bezig.
De FDP ligt nog wel eens in de weg, maar hun reikwijdte is (helaas) ook maar beperkt.
Friedman on Donahue
pi_206404807
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:36 schreef nostra het volgende:

[..]
De FDP ligt nog wel eens in de weg, maar hun reikwijdte is (helaas) ook maar beperkt.
Ja joh. Maar dat hele gelul van “we zijn een virus aan het bestrijden! We doen het samen!” is hier gelukkig wel echt een gepasseerd station.
pi_206404830
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja joh. Maar dat hele gelul van “we zijn een virus aan het bestrijden! We doen het samen!” is hier gelukkig wel echt een gepasseerd station.
Dat krijg je ook niet meer breed gedragen terug gelukkig.
Friedman on Donahue
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:47:11 #218
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206404898
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:40 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat krijg je ook niet meer breed gedragen terug gelukkig.
Ik ben een beetje gemeen, maar ik weet hoe KK ZIEDEND Chantal Bleekers, Giny Mooy, Marion Koopmans, en nog wat van die tetterwijven daar van worden :@
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_206404975
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben een beetje gemeen, maar ik weet hoe KK ZIEDEND Chantal Bleekers, Giny Mooy, Marion Koopmans, en nog wat van die tetterwijven daar van worden
Ach, het narratief is - ongeacht de hoogte en ernst van de eventuele golf - vooraf al bekend: zij hadden hiervoor allang gewaarschuwd, het kabinet wil met leugens en bedrog het virus zoveel mogelijk laten rondgaan, mensen zijn niet in staat om eigen verantwoordelijkheid te nemen, dus de Staat had veel eerder moeten ingrijpen.

Van constructiviteit is, op Koopmans misschien na, van die zijde weinig te bekennen, terwijl er juist zoveel onderbouwde kritiek op het gevoerde beleid en de gevolgen daarvan op de toekomst is te leveren. Op dat punt is nota bene de SGP zo ongeveer de enige met ratio en nuance.
Friedman on Donahue
pi_206405047
twitter

Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:08:26 #221
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_206405054
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Het is heel vreemd. Duitsers en dat soort regeltjes, ze willen het niet loslaten. Kom net uit Leipzig en nog steeds zijn ze super serieus met mondkapjes, ook op plekken waar het niet hoeft (zoals supermarkten).

Grappige is wel weer dat in internationaal vervoer niemand zo’n kapje draagt, dus de trein van Duitsland naar Polen of nu in de bus naar Amsterdam draagt niemand zo’n ding.
Makkelijk eerste
pi_206405086
Een mens kan maximaal tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je er imo geen plek meer.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:12:05 #223
236264 crew  capricia
pi_206405092
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
Bizar. Smeken om mondkapjes zie ik echt niet. Lijkt wel of Pepijn ons zo snel mogelijk de lockdown in wil hebben. Want dat is goed voor zijn zetels.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206405094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef Akathisia het volgende:
Een mens kan maximaal ongeveer tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je imo geen plek meer.
:') Wat
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:13:42 #225
236264 crew  capricia
pi_206405105
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef Akathisia het volgende:
Een mens kan maximaal ongeveer tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je imo geen plek meer.
Je denkt idem over ongevaccineerden van 60 plus, of niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')