abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:15:40 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206405119
Of voor mensen die in het ziekenhuis belanden nadat ze te hard hebben gereden? Of mensen die roken? Of mensen die teveel alcohol drinken? Of voor mensen die aan extreme sport doen? Of voor mensen die ooit de wet hebben overtreden?
pi_206405122
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Je denkt idem over ongevaccineerden van 60 plus, of niet?
Uiteraard, ik heb de solide logica van weleer overgenomen :7.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206405127
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
Of voor mensen die in het ziekenhuis belanden nadat ze te hard hebben gereden? Of mensen die roken? Of mensen die teveel alcohol drinken? Of voor mensen die aan extreme sport doen? Of voor mensen die ooit de wet hebben overtreden?
Doe-het-zelvers
Tap tap tap
pi_206405136
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
Jij dus
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:18:04 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206405142
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Doe-het-zelvers
Mensen die teveel tijd door brengen op internetfora.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:18:31 #231
236264 crew  capricia
pi_206405148
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:16 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Uiteraard, ik heb de solide logica van weleer overgenomen :7.
Nou, komop, vertel. Wat vind je van ongevaccineerden die in het ziekenhuis opgenomen worden?
Niet meer doen in het vervolg, buiten laten staan? Ziekenhuis moet vaccinatie navragen? Wat is je mening precies?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206405149
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Doe-het-zelvers
Zó asociaal, die mensen die denken dat ze zomaar een keukentrappetje op kunnen stappen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206405150
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensen die teveel tijd door brengen op internetfora.
Depressieve mensen.
Tap tap tap
pi_206405159
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Depressieve mensen.
Mensen sowieso wel.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206405163
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zó asociaal, die mensen die denken dat ze zomaar een keukentrappetje op kunnen stappen.
Hoe dúrf je dat lampje zelf in te draaien?
Tap tap tap
pi_206405167
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:19 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Mensen sowieso wel.
Woord.
Tap tap tap
pi_206405185
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef capricia het volgende:
Nou, komop, vertel. Wat vind je van ongevaccineerden die in het ziekenhuis opgenomen worden?
Niet meer doen in het vervolg, buiten laten staan? Ziekenhuis moet vaccinatie navragen? Wat is je mening precies?
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:23:20 #238
236264 crew  capricia
pi_206405208
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.
Ik lees geen antwoord op mijn doodgewone vragen.
Maar mss heb je die ook niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206405219
quote:

[..]
quote:

[..]
Misschien moet je stoppen met nadenken, niet alles is maakbaar, Pannenkoek.
pi_206405228
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik lees geen antwoord op mijn doodgewone vragen.
Maar mss heb je die ook niet.
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.
pi_206405231
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Bizar. Smeken om mondkapjes zie ik echt niet. Lijkt wel of Pepijn ons zo snel mogelijk de lockdown in wil hebben. Want dat is goed voor zijn zetels.
Gewoon wat schoppen tegen de NPO en Op1 in het bijzonder, dat is een verplichte hobby bij Forum.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206405240
quote:

[..]
Indirect gebeurt dat uiteindelijk ook.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:28:34 #243
236264 crew  capricia
pi_206405255
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:25 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.
Ah. Zorg voor jou, maar niet voor een ander. Duidelijk.
Een prikje is zo genomen, btw (das ook Engels :D )
Maar verders vind je jezelf wel beschaafd?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206405260
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:25 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Misschien kan je probreren geen lul te zijn
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:30:48 #245
5428 crew  miss_sly
pi_206405280
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
Zoals gewoonlijk een hoop geknip om te proberen een punt te maken. Dat vervolgens niet gemaakt wordt, maar dat terzijde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206405283
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:28 schreef capricia het volgende:
Ah. Zorg voor jou, maar niet voor een ander. Duidelijk.
Een prikje is zo genomen, btw (das ook Engels :D )
Maar verders vind je jezelf wel beschaafd?
:')

Niemand begrijpt me vanavond :blauwoog:.

Ik had slechts pre-emptive een argument geformuleerd tegen de ongevaccineerdenweigeraars (meestal angstige en mislukte papzakken), die ongetwijfeld in de schaduw aan het wachten zijn om toe te slaan nu er weer gerept wordt over maatregeltjes.
pi_206405309
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:29 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Misschien kan je probreren geen lul te zijn
Je kan me vragen niet na te denken. Je kan me vragen geen lul te zijn. Maar niet beide tegelijkertijd.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:37:29 #248
236264 crew  capricia
pi_206405344
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
:')

Niemand begrijpt me vanavond :blauwoog:.

Ik had slechts pre-emptive een argument geformuleerd tegen de ongevaccineerdenweigeraars, die ongetwijfeld in de schaduw aan het wachten zijn om toe te slaan nu er weer gerept wordt over maatregeltjes.
Ik denk dat ongevaccineerden evenveel recht op een ziekenhuisbed hebben.
We zijn allemaal gelijk. Je status doet er niet toe. En afgeven op mensen met een bepaalde bmi of vaccinatiestatus geeft alleen maar meer polarisatie.

Ik denk dan ook dat een klein hard roepend groepje uit is op meer polarisatie.
FvD is daar een van. En haar adepten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:39:12 #249
236264 crew  capricia
pi_206405351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk een hoop geknip om te proberen een punt te maken. Dat vervolgens niet gemaakt wordt, maar dat terzijde.
Yep.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206405368
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat ongevaccineerden evenveel recht op een ziekenhuisbed hebben.
We zijn allemaal gelijk. Je status doet er niet toe. En afgeven op mensen met een bepaalde bmi of vaccinatiestatus geeft alleen maar meer polarisatie.

Ik denk dan ook dat een klein hard roepend groepje uit is op meer polarisatie.
Mooi, dan ben jij niet een van de mensen, die zich ook in de media vertegenwoordigd zag, die uit was op polarisatie en riep dat ik geen recht had op een ziekenhuisbed, terwijl ik slechts naar eigen inschatting en keuze mbt mijn eigen gezondheid maakte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')