Uiteraard, ik heb de solide logica van weleer overgenomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt idem over ongevaccineerden van 60 plus, of niet?
Doe-het-zelversquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
Of voor mensen die in het ziekenhuis belanden nadat ze te hard hebben gereden? Of mensen die roken? Of mensen die teveel alcohol drinken? Of voor mensen die aan extreme sport doen? Of voor mensen die ooit de wet hebben overtreden?
Jij dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
Nou, komop, vertel. Wat vind je van ongevaccineerden die in het ziekenhuis opgenomen worden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb de solide logica van weleer overgenomen.
Zó asociaal, die mensen die denken dat ze zomaar een keukentrappetje op kunnen stappen.quote:
Depressieve mensen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen die teveel tijd door brengen op internetfora.
Mensen sowieso wel.quote:
Hoe dúrf je dat lampje zelf in te draaien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zó asociaal, die mensen die denken dat ze zomaar een keukentrappetje op kunnen stappen.
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef capricia het volgende:
Nou, komop, vertel. Wat vind je van ongevaccineerden die in het ziekenhuis opgenomen worden?
Niet meer doen in het vervolg, buiten laten staan? Ziekenhuis moet vaccinatie navragen? Wat is je mening precies?
Ik lees geen antwoord op mijn doodgewone vragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.
Misschien moet je stoppen met nadenken, niet alles is maakbaar, Pannenkoek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees geen antwoord op mijn doodgewone vragen.
Maar mss heb je die ook niet.
Gewoon wat schoppen tegen de NPO en Op1 in het bijzonder, dat is een verplichte hobby bij Forum.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Smeken om mondkapjes zie ik echt niet. Lijkt wel of Pepijn ons zo snel mogelijk de lockdown in wil hebben. Want dat is goed voor zijn zetels.
Indirect gebeurt dat uiteindelijk ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah. Zorg voor jou, maar niet voor een ander. Duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.
Misschien kan je probreren geen lul te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.
Zoals gewoonlijk een hoop geknip om te proberen een punt te maken. Dat vervolgens niet gemaakt wordt, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:28 schreef capricia het volgende:
Ah. Zorg voor jou, maar niet voor een ander. Duidelijk.
Een prikje is zo genomen, btw (das ook Engels)
Maar verders vind je jezelf wel beschaafd?
Je kan me vragen niet na te denken. Je kan me vragen geen lul te zijn. Maar niet beide tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Misschien kan je probreren geen lul te zijn
Ik denk dat ongevaccineerden evenveel recht op een ziekenhuisbed hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niemand begrijpt me vanavond.
Ik had slechts pre-emptive een argument geformuleerd tegen de ongevaccineerdenweigeraars, die ongetwijfeld in de schaduw aan het wachten zijn om toe te slaan nu er weer gerept wordt over maatregeltjes.
Yep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk een hoop geknip om te proberen een punt te maken. Dat vervolgens niet gemaakt wordt, maar dat terzijde.
Mooi, dan ben jij niet een van de mensen, die zich ook in de media vertegenwoordigd zag, die uit was op polarisatie en riep dat ik geen recht had op een ziekenhuisbed, terwijl ik slechts naar eigen inschatting en keuze mbt mijn eigen gezondheid maakte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat ongevaccineerden evenveel recht op een ziekenhuisbed hebben.
We zijn allemaal gelijk. Je status doet er niet toe. En afgeven op mensen met een bepaalde bmi of vaccinatiestatus geeft alleen maar meer polarisatie.
Ik denk dan ook dat een klein hard roepend groepje uit is op meer polarisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |