Waarschijnlijk een van de dingen of zelfs een combinatie van wat jij net al opnoemde.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag, wat beweegt die figuren zoals Koopman, Badjoe, Bleekers om zo te trammen hiervoor.
Het lijkt soms wel ideologie.
we worden geregeerd door de EU, de politiek in Den Haag is een poppenkast.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat we vooral geregeerd worden door de D66 en dat de VVD er puur bij zit om er voor te zorgen dat Rutte premier kan blijven. En dat er tegenover staat dat dus vooral de D66 de besluiten neemt achter de schermen.
Ja, en laat D66 nou net de de grootste pro EU partij zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we worden geregeerd door de EU, de politiek in Den Haag is een poppenkast.
Nu terugkijkend zijn er legio voorbeelden die achteraf bizar zijn. Die 4 mensen die een bekeuring kregen omdat ze taart aten in een parkje. Lui in een studentenhuis die ineens onderling afstand moesten houden. Bossen en stranden die werden afgesloten want “te druk”.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:56 schreef Elan het volgende:
Sommige van die oude fragmenten zijn hilarisch trouwens Rutte zag in weer een of andere golf op zeker moment in Den Haag een moeder en een kindje samen buitensporten en keurig afstand houden. Zo moet het aldus ondergetekende! Lekker afstand houden van je eigen koters![]()
Wat is daar dan gebeurd? Ik volg het nieuws al twee jaar niet meer zo goed....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:37 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar goed als je maar lang genoeg de boel verziekt als gevestigde orde, komt er vanzelf een moment dat de kiezer er tabak van heeft. Kijk maar naar Zweden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nu terugkijkend zijn er legio voorbeelden die achteraf bizar zijn. Die 4 mensen die een bekeuring kregen omdat ze taart aten in een parkje. Lui in een studentenhuis die ineens onderling afstand moesten houden. Bossen en stranden die werden afgesloten want “te druk”.
Compleet doorgeslagen was het.
quote:Onder hen de 19-jarige Bilal el K., die bezwoer dat hij en zijn vrienden op het bankje voortdurend afstand hadden gehouden. ‘Alleen toen we een flesje water aan elkaar doorgaven is dat misschien even niet gelukt.’ Romy P. (20) zei tegen de rechter dat haar vriendin slechts even een tas uit de auto wilde halen, waar haar sigaretten in zaten. Toevallig zag een agent dat.
Roel J., een 37-jarige consultant, werd beboet na het hardlopen met een paar bekenden. Ze deden hun best anderhalve meter afstand te houden, benadrukte J. ‘Bij het wegfietsen zijn we misschien iets dichter bij elkaar gekomen. Maar dat ging om seconden.’
Jij gaat ook per dag van het ene uiterste naar het andere hè? De ene dag moet heel de wereld met FFP2maskers gaan lopen en de volgende dag stoppen we met testen. Waar ik het overigens wel mee eens ben (met het laatste).quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je stopt met testen heb je dit gezeik niet. Griepjes testen we toch ook niet.
Graag bron hier van. Heb ik nooit gezegd namelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij gaat ook per dag van het ene uiterste naar het andere hè? De ene dag moet heel de wereld met FFP2maskers gaan lopen en de volgende dag stoppen we met testen. Waar ik het overigens wel mee eens ben (met het laatste).
Waarom dat zelftestje eigenlijk? Houd daar toch eens mee op.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
Heeft testen bij de GGD nog nut buiten de statistieken?
Was al een paar dagen ziek en gister zelftestje gedaan en was positief maar heb niet echt zin om naar GGD te gaan.
Verkiezingsuitslag en het feit dat Sverigedemokraterna nu in de regering zit daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat is daar dan gebeurd? Ik volg het nieuws al twee jaar niet meer zo goed....
Dat was een beetje overdreven geschreven, maar dat is een bepaalde schrijfstlijl die vaak gebezigd wordt hier op Fok! en die je dus niet letterlijk moet nemen. Maar vorige week was jij nogal voorstander van mondkapjes en van het nut van mondkapjes, ik noemde je zelfs al Erno-DE.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Graag bron hier van. Heb ik nooit gezegd namelijk.
Ja joh. Maar volgens mij waren er ook behoorlijk wat BOA’s die er eigenlijk wel lekker op gingen dat ze een keer sheriffje mochten spelenquote:
Omdat ik zeker wil zijn en mijn ouders geen corona wil geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom dat zelftestje eigenlijk? Houd daar toch eens mee op.
En wel verkoudheid of griep?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Omdat ik zeker wil zijn en mijn ouders geen corona wil geven.
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En wel verkoudheid of griep?
Beetje maar. in werkelijk zei ik dat Duitsland een dergelijke invoering lekker helemaal moest weten en dat ALS, ja ALS de ziekenhuizen hier overvol liggen met mensen met Corona en/of de griep dat het dan EVENTUEEL een logische optie ZOU KUNNEN ZIJN.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was een beetje overdreven geschreven, maar dat is een bepaalde schrijfstlijl die vaak gebezigd wordt hier op Fok! en die je dus niet letterlijk moet nemen. Maar vorige week was jij nogal voorstander van mondkapjes en van het nut van mondkapjes, ik noemde je zelfs al Erno-DE.
Wat achterlijk zeg. Werk je bij de Chinees?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Bedrijf waarvoor ik werk wil nu ook dat iedereen die naar kantoor komt eerst een zelftest doet.
Bekijk het maar
Is ook. En doe een beetje normaal. We zijn niet op de vismarkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje maar. in werkelijk zei ik dat Duitsland een dergelijke invoering lekker helemaal moest weten en dat ALS, ja ALS de ziekenhuizen hier overvol liggen met mensen met Corona en/of de griep dat het dan EVENTUEEL een logische optie ZOU KUNNEN ZIJN.
Jouw conclusie: Elan zegt dat iedereen FP2-mondkapjes op moet.
Flikker gewoon lekker een eind op met me woorden in de mond leggen die ik nooit in de mond genomen heb.
Gelukkig hebben ze al een griepprik gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Simpel. Griep is meestal veel erger en vervelender dan corona. Zeker voor oudere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |