Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:27 schreef Thorelf het volgende:
zouden de stemmen op jeff nu onder de 10 zijn? ondanks zijn grote mond leren ze hem nu beter kennen
waar ging dat over?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat DGK het gesprek tussen Isaac en Babette niet heeft opgenomen, dat was zeer interessant
Over Alicia die tegen isaac zei dat ze mensen helpt , en hetzelfde aan babette en Isaac had gevraagd over bepaalde dingen (ben dat ff kwijt omdat het zo'n vaag gesprek was) Maar Isaac en Babette kwamen er toen ineens achter dat Alicia doet alsof ze ook 39 is en zich kan meten met hun. was een interessant gesprek waar zij allebei ineens doorhadden dat er iets niet kloptequote:
Of was dat een twijfelgevalletje? Zei ze niet tegen babette dat ze niet op jef gestemd hadquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Zou Isaac ook weten dat Alies op Jeff heeft gestemd?![]()
[ afbeelding ]
In het filmpjes topic staat de video , en daar fluistert ze tegen Marciano dat ze op Jeff zou gaan stemmen .quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of was dat een twijfelgevalletje? Zei ze niet tegen babette dat ze niet op jef gestemd had
Hoezo gymleraar beticht met overschijdend gedrag? Volgens doet hij toch niets wat Sas niet wil? Vind het juist heel respectvol dat hij wacht op toestemming van haar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 02:25 schreef Kakadylo het volgende:
Die kamer vier is er toch wel eentje op zich hoor:
- Het begint met de op wacht liggende walvis ook wel genaamd Moraima
- Aan het andere eind ligt een ex-commando verdekt op zo'n klein kinderbedje
- Twee nichten vrijend op de grond waarbij er voor eentje de doodstraf dreigt
- In het midden een gymleraar die beticht wordt van grensoverschrijdend gedrag
- Weer een ander ligt telkens op een andere kamer onder de plak bij zijn vriendin
- Vervolgens hebben we nog de puber waarvan je niet weet bij wie ze logeert
- En dat allemaal gadegeslagen door iemand die wél iets kan, doet en wil
Meer heb ik er momenteel niet over te melden!
Bern werd in het begin verweten dat hij met iedereen wou plakken en af aan het tasten was waar hij het beste zijn move kan maken. En verder snap je hopelijk wel dat die post een beetje overdreven is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 02:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoezo gymleraar beticht met overschijdend gedrag? Volgens doet hij toch niets wat Sas niet wil? Vind het juist heel respectvol dat hij wacht op toestemming van haar.
Of bedoel je Bern er niet mee?
Ik..de rest slaapt.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ookAlleen ik kijk niet naar slaapstreams
Mogguh!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik neem zo nu en dan een kijkje
Soms is Eunice ook vroeg op voor haar oefeningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik lees hier de hele nacht meeDus lekker gelurkt. Om een uurtje of acht zet ik hem wel aan. Al is een Erik in de morgen ook wel grappig om naar te kijken. Die man kan zo doods voor zich uit staren
Ja, maar ze kijkt dan zo demonisch uit haar ogen dat ik bang ben dat ze door mijn scherm heen komt vliegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:44 schreef engine het volgende:
[..]
Soms is Eunice ook vroeg op voor haar oefeningen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ze kijkt dan zo demonisch uit haar ogen dat ik bang ben dat ze door mijn scherm heen komt vliegen
Ja ik ook. Alleen als ze stil zit vind ik het niet zo spannend. Net zoals Erik met doodse blik. Ze moeten me wel vermaken als ik wakker ben en niet slapen of starenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ze kijkt er wel ietwat apart bij soms. Toch vind ik het wel leuk aan haar, dat zweverige.
Babette volgens mij.quote:
Weet je ook hoe laat het centraal is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:09 schreef Seattle het volgende:
MorguuuhWat een goede dag gisteren, zeg! Dat waar je niet meer op durfde te hopen gebeurde dan toch. Heb nog een keer die opdracht van Jeff gekeken. Weer bloedstollend. En dan vandaag Centraal. Benieuwd of er mensen zijn die echt hun mond open durven te doen. Maddy heeft het in ieder geval niet meer onder controle, als ze dat al ooit had!
11 uurquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je ook hoe laat het centraal is?
Denk ik.quote:
Thnx, dan kan ik net een stukje zien.quote:
Ik geloof dat de streeftijd wel 11 uur is, maar halen ze niet altijd. Vorige week had Maddy 'm toen een uur verlaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:27 schreef Seattle het volgende:
Even teruggekeken, vorige week was het centraal 12 uur
Jammer dat hij geen monoloog gaat houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Berend in een stoel. Alleen.
[ afbeelding ]
Had Bert toen wel aan hem gevraagd toch? Maar ja, dan moet je jezelf wel graag horen lullen…quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen monoloog gaat houden
Ja klopt, hij heeft het geloof ik ook 1 keer gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Had Bert toen wel aan hem gevraagd toch? Maar ja, dan moet je jezelf wel graag horen lullen…
Ja tegen Bert gepraat toch? Ben wel eens benieuwd of Bert (of anderen) hier mee praten/lurkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, hij heeft het geloof ik ook 1 keer gedaan.
Goed dat je het zegt, ik zorg dat mijn agenda dan leeg is. Heb op mijn werk lekker een rustige weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat de streeftijd wel 11 uur is, maar halen ze niet altijd. Vorige week had Maddy 'm toen een uur verlaat.
Geen idee, zullen ze niet blij van wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja tegen Bert gepraat toch? Ben wel eens benieuwd of Bert (of anderen) hier mee praten/lurken
Alarm kan ook 's nachts af gaan...quote:
Nou zo'n ramp is dat toch niet, heb haar volgens mij wel eens zonder gezienquote:
Ik nog niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo'n ramp is dat toch niet, heb haar volgens mij wel eens zonder gezien
Alles lijkt spik en span ook buitenquote:
Best knap met zoveel man...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles lijkt spik en span ook buiten
Ze hebben de hele dag niets anders te doen dan te hangen, dan is opruimen een kleine moeitequote:
Hier nietquote:
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele dag niets anders te doen dan te hangen, dan is opruimen een kleine moeite
En vaak is Erik vroeg wakker die raapt alles op hoe klein ook.
Ach kan degene die stofzuigt het wel weer opruimenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gewoonte van alle kruimels maar vanaf de tafel op de grond vegen blijf ik raar vinden.
Ja ik ook, doe het even in je hand en gooi het in de prullenbakquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gewoonte van alle kruimels maar vanaf de tafel op de grond vegen blijf ik raar vinden.
yoga bedoel je ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:49 schreef Cargamelk het volgende:
Eunice is wel oké maar die rare fratsen ben ik geen voorstander van
Ik ook niet hoor, en dan die geluidenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:49 schreef Cargamelk het volgende:
Eunice is wel oké maar die rare fratsen ben ik geen voorstander van
Voor hem maak ik graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Je mag hem ook gewoon Jeff noemen hoor
Iedereen was team Jeff ... beetje evenwicht dus Wanda.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh je was toch gisteren team Wanda?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Iedereen was team Jeff ... beetje evenwicht dus Wanda.
en Alies liep boos wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:19 schreef puzziepie het volgende:
GJ had gisteren een kut avond dus zat met Alies te kletsen
Oh dat had ik gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Alies liep boos weg![]()
![]()
![]()
manipulatie mislukt
daar geloof ik niks vanquote:
Ik hoorde wel iets over iemand die boos wegliep maar de naam kon ik niet horen, ik dacht Nadirquote:
Ze is moeilijk te pijlenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
Babette nu haar peilen op Isaac gericht
klinkt bijna of ze nu verliefd is op hem![]()
die gesprekken van Babette zijn zo moeilijk te volgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets over iemand die boos wegliep maar de naam kon ik niet horen, ik dacht Nadir
maar Alies zou ook kunnen . Ze deed sowieso raar , ook als je dat gesprek tussen Isaac en Bep van gister weer ff terug hebt over haar
En toch kan ik nu wel dingen plaatsen van haar mbt Alies en Isaac . Ik heb wel weer wat meer vertrouwen in haar gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gesprekken van Babette zijn zo moeilijk te volgen
die maakt allerlei zijsprongen
en dan raak je de draad kwijt
ik twijfel nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch kan ik nu wel dingen plaatsen van haar mbt Alies en Isaac . Ik heb wel weer wat meer vertrouwen in haar gekregen
Ja dat begrijp ik ook niet. Maar dat heeft met die oorspronkelijke pact van hun te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik twijfel nog
of ze dan nu wel de juiste weg kiest
ze is nog steeds helemaal Marciano fan
ik denk dat bep zich nog moet inlezen in verslavingstheoriequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:28 schreef puzziepie het volgende:
Bep:' Soms moet je dingen gewoon niet zeggen ,dan hoef je ook niet te liegen
Daar hadden ze het net overquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat bep zich nog moet inlezen in verslavingstheorie
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik kan dit spel niet verliezen, maar ik zou niet meer weten hoe ik 't moet winnen ...
Tegeltje @:Freshfruit
Dramaqueenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik kan dit spel niet verliezen, maar ik zou niet meer weten hoe ik 't moet winnen ...
Tegeltje @:Freshfruit
Maar dit is een spel he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Babette vind niet alles zeggen niet liegen
dit vind ik zo niet handig om te zeggen tegen iemand die een serieuze gokverslaving heeft gehad
kan ik inkomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Alicia, da's de grootste rat.
Echt welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Alicia, da's de grootste rat.
nee kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dit is een spel he.
Ik vind dat je iemand geen uitleg verschuldigd bent. Mensen hoeven niet alles te weten
Dat kan ik me voorstellen. Ze zegt net ook dat je in principe niemand daar echt kent. En je hebt met iedereen een ander contactquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee klopt
maar dan moet ze het puur op het spel houden
maar nu houdt ze het heel algemeen
Verrassend.quote:
Getuige je anti-jeff gehalte kijk ik daar niet van opquote:
Schattig welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Getuige je anti-jeff gehalte kijk ik daar niet van op
vertrouwt mensen ... komt uit dorp ... kan ie ook niks aan doen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
wat denkt GJ daar te doen?
hij klinkt nu zo niet slim
ik kom ook uit een dorpquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vertrouwt mensen ... komt uit dorp ... kan ie ook niks aan doen...
Zijn dorp ligt in Drente hequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom ook uit een dorp
heb meer wijsheid in mijn linker teen dan hij![]()
( zonder mezelf nu heel goed te vinden)
aah jaquote:
Nouja ... ligt gewoon onder Groningen hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja
das wel heel ver van de bewoonde wereld
Tot later.quote:
onder wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nouja ... ligt gewoon onder Groningen hoor.
Ik snap hem wel en ik vind dat hij op bepaalde punten ook gelijk heeftquote:
samequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap hem wel en ik vind dat hij op bepaalde punten ook gelijk heeft
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Het zijn altijd dezelfde die opruimen en als je er iets van zegt krijg je 14 stemmen en zit je bijna 2 minuten met je bek onder water
Omdat Martin er aan kwam om te sporten met Babette en zij een afspraak daarover hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwam de keuken uit en zag haar ineens wegrennen
Ja maar kreeg ff niet mee waarom ze ineens wegrende bij GJquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Eerder fatsoenlijk dat ze Martin even verwittigd dat ze in gesprek met GJ is.
Dat en tegelijkertijd een cracker eten helpt ook niet om dit gesprek te volgenquote:
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat en tegelijkertijd een cracker eten helpt ook niet om dit gesprek te volgen
Aan vrouwen zittenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:52 schreef HappyCharly het volgende:
Even inhaken GJ boos dat Martin 'aan vrouwen zit', wat doet hij dan?
armpje omheen, stoeien, knuffelen.. Martin is best fysiek ..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:52 schreef HappyCharly het volgende:
Op ze springen bijv.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:52 schreef HappyCharly het volgende:
Doet hij bij mannen ook...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
armpje omheen, stoeien, knuffelen.. Martin is best fysiek ..
Zeker, mar toch niet op een grensoverschrijdende manier?>quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja die volg ik niet helemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Aan zichzelf zitten terwijl er vrouwen bij zijn vind ik ook wel een dingetje
Daar zijn de meningen over verdeeld .quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, mar toch niet op een grensoverschrijdende manier?>
Het zou natuurlijk kunnen dat Wanda beinvloed wordt door bitchen zoals mexx en KimK. Dat ze als een kameleon mee doet om erbij te horen.quote:
GJ stoort zich er aan, vindt dat het wel te ver gaat. Babette heeft er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind Kim K. inmiddels ook wel een bitch eerste klasquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat Wanda beinvloed wordt door bitchen zoals mexx en KimK. Dat ze als een kameleon mee doet om erbij te horen.
Kan he
Heel veel mensen zien Wanda niet op de manier waarop wij haar zien als toeschouwers. Als je door haar in vertrouwen wordt genomen voelt dat denk ik… lekker ofzo? Dat is de brandstof waar zij op gaat. Bij Maddy is het kwartje gevallen, maar zelfs zij is nog bevattelijk voor het gif van Wanda. Denk dat Isaac en ook Marciano het wel goed in de gaten hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik vind Wanda best een leuk karakter hebben, maar ze zit daar zo in een isolement.
Ja kanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat Wanda beinvloed wordt door bitchen zoals mexx en KimK. Dat ze als een kameleon mee doet om erbij te horen.
Kan he
Dat is voor iedereen weer anders, ik vind het te ver gaat dat hij met zijn leuter speelt waar dames bij zijn en dat hij die ook regelmatig aan ze showt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook inderdaad van Babette, zij voelt zich licht na een leuk gesprek met Wanda.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien Wanda niet op de manier waarop wij haar zien als toeschouwers. Als je door haar in vertrouwen wordt genomen voelt dat denk ik… lekker ofzo? Dat is de brandstof waar zij op gaat. Bij Maddy is het kwartje gevallen, maar zelfs zij is nog bevattelijk voor het gif van Wanda. Denk dat Isaac en ook Marciano het wel goed in de gaten hebben.
Helemaal eens, zou wat zijn als alle kerels dat doen, zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen weer anders, ik vind het te ver gaat dat hij met zijn leuter speelt waar dames bij zijn en dat hij die ook regelmatig aan ze showt.
Is echt niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:00 schreef mootie het volgende:
Jeff is weer vreselijk aardig over zijn medebewoners
hij bespringt ze gewoon en afgelopen week ook een keer moedwillig een van de dames vasthouden bij het stoeien, die kon niet loskomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben zo ook wel even weer klaar met de Jeff ‘ik ben zo geweldig’-show. Het was ‘gruwelijk’ wat hij heeft gepresteerd, maar hij is ook bloedirritant in zijn zelfverheerlijkingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:00 schreef mootie het volgende:
Jeff is weer vreselijk aardig over zijn medebewoners
Inderdaad, dat was bij Babette op de bank, ik vond dat er niet prettig uit zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
hij bespringt ze gewoon en afgelopen week ook een keer moedwillig een van de dames vasthouden bij het stoeien, die kon niet loskomen
En als ik ergens een hekel aan heb......dan is het dat
nou...zoals hij vorige week een van de dames (Babette begreep ik van Deisssy ) in een houdgreep hield ....vind ik toch echt wel grensoverschrijdendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met de dag erger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Kim K. inmiddels ook wel een bitch eerste klas
Ik begreep Jan Willem .. maar in ieder geval een blessure erbij. . zo te horen erger dan Nadir ... nog niets over gehoord verder, geen wakes en zo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:06 schreef Deisyy het volgende:
Martin zijn rib schijnt uit te steken, hij heeft gisteren een opdoffer van Isaac gehad.
geweldige trainer....heeft zo'n verstand van zaken ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:06 schreef Deisyy het volgende:
Martin zijn rib schijnt uit te steken, hij heeft gisteren een opdoffer van Isaac gehad.
ah oke.Dat heb ik gemist. Vond Babette dat ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was bij Babette op de bank, ik vond dat er niet prettig uit zien.
Ze leek niet blij, maar ik heb het alleen op cap gezien en ben daarna gaan slapen? ik kan de cap nu zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke.Dat heb ik gemist. Vond Babette dat ook?
Echt hè, hij vindt zich zelf helemaal het mannetje hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:10 schreef mootie het volgende:
Pfff Jeff hemelt zichzelf zo vreselijk op…
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etcquote:
van KimK vertelde ze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Sacha baalt nu dat ze op Jeff heeft gestemd, volgende keer gaat ze het anders doen, ze had informatie gehad die niet klopte.
ahja Jeff for presidentquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etc
Ja.. nee...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etc
"Het is moeilijk bescheiden te blijven.."quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:15 schreef mootie het volgende:
God, was ik maar zo fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft dit allemaal op zich genomen
Laat ik dat nou niet geloven...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef puzziepie het volgende:
Sascha wilde Jeff écht niet weg hebben maar ze wist wel dat hij het ging redden
Dit liedje schoot ook door mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"Het is moeilijk bescheiden te blijven.."
Ach niemand wil het horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:19 schreef mootie het volgende:
Ok, ik kan niet meer luisteren, iemand anders mag verslag doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Net als Bern een meeloper /grijze muisquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha heeft gestemd vooral om niet zelf in de tank te komen. Heeft gestemd op degene waar ze van dacht die de meeste stemmen zou krijgen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]thx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
[..]goed dat je dit onder een spoiler zet, ik word weer ontzettend kwaad als ik hiernaar kijk. Wat een walgelijke vent. Het is gewoon een heel klein mannetje met volgens mij best wel veel frustraties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik hier Babette was geweest had ik hem dus een knietje gegeven of bij het loslaten alsnog een enorme klap in zijn smoel.
[..]oh dat oogt niet okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Andere stream zit GJ en Nadir ... niet veel beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de grote Jeff show niet meer aanhoren
Die zijn heel close toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben babette en Martin dit uitgesproken?
Geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]SjeezisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
als ik door 20 man wordt weggestemd en ik win de challenge ga ik ook naast me schoenen lopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben zo ook wel even weer klaar met de Jeff ‘ik ben zo geweldig’-show. Het was ‘gruwelijk’ wat hij heeft gepresteerd, maar hij is ook bloedirritant in zijn zelfverheerlijking
Eerst zou ze op hem stemmen ,toen weer niet ,toen zei Marciano of iemand anders dat mensen toch niet weten op wie mensen stemmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:26 schreef mootie het volgende:
Volgens GJ heeft alicia niet op Jeff gestemd
Wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]Die had echt de eerste 4 weken worteltjes door een sonde binnen gekregen als ie dat bij mij had gefliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verbaasde me er ook over dat niemand in greep of er op dat moment iets van zei??
Heel social media was van de rel omdat leroy in BB mogelijk over een muurtje gluurde en hier zie je niks van
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik had een waarschuwing gegeven dat ik een volgende keer bij mezelf of bij een ander een officiële klacht indienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
goed dat je dit onder een spoiler zet, ik word weer ontzettend kwaad als ik hiernaar kijk. Wat een walgelijke vent. Het is gewoon een heel klein mannetje met volgens mij best wel veel frustraties.
Maar als ik hier Babette was geweest had ik hem dus een knietje gegeven of bij het loslaten alsnog een enorme klap in zijn smoel.
Het enige wat telt is of Babette dit als vervelend heeft ervarenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had echt de eerste 4 weken worteltjes door een sonde binnen gekregen als ie dat bij mij had geflikt![]()
Ik verbaasde me er ook over dat niemand in greep of er op dat moment iets van zei??
Heel social media was van de rel omdat leroy in BB mogelijk over een muurtje gluurde en hier zie je niks van
Dat was met gluurleroy ook niet het geval. Twitter ontplofte toen. Nu niet. Dat verbaast mequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat telt is of Babette dit als vervelend heeft ervaren
Lekker lafquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Ik dacht dat jij Bern zou weg sturen, of iemand die we niet verwachten, zoals Rupert idd.
Jasper : Maar waarom stemde je dan op Jeffrey als je dacht dat hij zou winnen, en hij wellicht Bern zou wegsturen.
Sasha : Ja, Bern is Bern, maar ik wil zelf die tank niet in...
Ik heb dat dus gemist, ben benieuiwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat telt is of Babette dit als vervelend heeft ervaren
Omdat er niemand kijktquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was met gluurleroy ook niet het geval. Twitter ontplofte toen. Nu niet. Dat verbaast me
Iemand die een douche gluurt, of 2 mensen die het heel goed kunnen vinden die stoeienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was met gluurleroy ook niet het geval. Twitter ontplofte toen. Nu niet. Dat verbaast me
Getuige de paar reacties hier nu net gegeven ziet niet iedereen dat zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand die een douche gluurt, of 2 mensen die het heel goed kunnen vinden die stoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |