Ik geloof dat de streeftijd wel 11 uur is, maar halen ze niet altijd. Vorige week had Maddy 'm toen een uur verlaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:27 schreef Seattle het volgende:
Even teruggekeken, vorige week was het centraal 12 uur
Jammer dat hij geen monoloog gaat houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Berend in een stoel. Alleen.
[ afbeelding ]
Had Bert toen wel aan hem gevraagd toch? Maar ja, dan moet je jezelf wel graag horen lullen…quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen monoloog gaat houden
Ja klopt, hij heeft het geloof ik ook 1 keer gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Had Bert toen wel aan hem gevraagd toch? Maar ja, dan moet je jezelf wel graag horen lullen…
Ja tegen Bert gepraat toch? Ben wel eens benieuwd of Bert (of anderen) hier mee praten/lurkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, hij heeft het geloof ik ook 1 keer gedaan.
Goed dat je het zegt, ik zorg dat mijn agenda dan leeg is. Heb op mijn werk lekker een rustige weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat de streeftijd wel 11 uur is, maar halen ze niet altijd. Vorige week had Maddy 'm toen een uur verlaat.
Geen idee, zullen ze niet blij van wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja tegen Bert gepraat toch? Ben wel eens benieuwd of Bert (of anderen) hier mee praten/lurken
Alarm kan ook 's nachts af gaan...quote:
Nou zo'n ramp is dat toch niet, heb haar volgens mij wel eens zonder gezienquote:
Ik nog niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo'n ramp is dat toch niet, heb haar volgens mij wel eens zonder gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |