Ze leek niet blij, maar ik heb het alleen op cap gezien en ben daarna gaan slapen? ik kan de cap nu zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke.Dat heb ik gemist. Vond Babette dat ook?
Echt hè, hij vindt zich zelf helemaal het mannetje hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:10 schreef mootie het volgende:
Pfff Jeff hemelt zichzelf zo vreselijk op…
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etcquote:
van KimK vertelde ze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Sacha baalt nu dat ze op Jeff heeft gestemd, volgende keer gaat ze het anders doen, ze had informatie gehad die niet klopte.
ahja Jeff for presidentquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etc
Ja.. nee...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hij heel goed in andermans schoenen kan staan, altijd de daad bij het woord voegt, heel lief en zorgzaam is, alles perfect doorheeft, enorm goed inzicht heeft etc
"Het is moeilijk bescheiden te blijven.."quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:15 schreef mootie het volgende:
God, was ik maar zo fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft dit allemaal op zich genomen
Laat ik dat nou niet geloven...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef puzziepie het volgende:
Sascha wilde Jeff écht niet weg hebben maar ze wist wel dat hij het ging redden
Dit liedje schoot ook door mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"Het is moeilijk bescheiden te blijven.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |