Ach niemand wil het horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:19 schreef mootie het volgende:
Ok, ik kan niet meer luisteren, iemand anders mag verslag doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, mar toch niet op een grensoverschrijdende manier?>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Net als Bern een meeloper /grijze muisquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha heeft gestemd vooral om niet zelf in de tank te komen. Heeft gestemd op degene waar ze van dacht die de meeste stemmen zou krijgen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]thx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
[..]goed dat je dit onder een spoiler zet, ik word weer ontzettend kwaad als ik hiernaar kijk. Wat een walgelijke vent. Het is gewoon een heel klein mannetje met volgens mij best wel veel frustraties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik hier Babette was geweest had ik hem dus een knietje gegeven of bij het loslaten alsnog een enorme klap in zijn smoel.
[..]oh dat oogt niet okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Andere stream zit GJ en Nadir ... niet veel beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de grote Jeff show niet meer aanhoren
Die zijn heel close toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben babette en Martin dit uitgesproken?
Geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben babette en Martin dit uitgesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |