Zou ik ook zijn, die moet altijd poepen of scheten laten als er een spel/eliminatie isquote:
Kan ook de "Hanky Code" zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Enige wat ik aan hem waardeer is die rode boerenzakdoek, dat hij de boeren steunt
Bovenste rij:quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:24 schreef freaky40 het volgende:
We zien weer geen shot van het scherm....
Je kijkt de uitzending maar is hun devies....En dan nog zie je niet alles...quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
regie: graag een camera op het stemscherm
Tv 1quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Oude Samsung, stream 1.
Nieuwe Samsung, stream 2.
Tablet, COS.
Ik wil niets missen
Okquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Oude Samsung, stream 1.
Tablet, COS.
Ik wil niets missen
Daar laten ze ook niet zien wie op wie stemt, hooguit van een paar mensen. Zo kunnen ze het lekker manipuleren,quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je kijkt de uitzending maar is hun devies....En dan nog zie je niet alles...
Eliminatiessssssquote:
welkom het is spannendquote:
zo druk heb jequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Oude Samsung, stream 1.
Tablet, COS.
Ik wil niets missen
Thanks, mazzel dat ik precies op tijd ben..quote:
Bij mij achterquote:
Mirthe vindt Wanda geweldig, dus is Mirthe bij mij iets gezaktquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Mirthe echt top.
Wil ik gewoon ff kwijt
Nee, ze praten echt over Jeff continu.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
Hier denken ze dat Jeffry de sjaak is las ik.
Maar ik denk dat dat gewoon angst is.
Ik denk Djedi.
Ja dat klopt maar ik probeer dat te vergeten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe vindt Wanda geweldig, dus is Mirthe bij mij iets gezakt
Ik hoop echt niet Jeff. Of wel en dat hij de opdracht gewoon haalt en er iemand uitstemt, ook goedquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
Hier denken ze dat Jeffry de sjaak is las ik.
Maar ik denk dat dat gewoon angst is.
Ik denk Djedi.
Zoiets vergeet ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik probeer dat te vergeten.
En is ook helemaal niet relevant. Mirthe is een lief kind.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik probeer dat te vergeten.
een echte die hard fanquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Oude Samsung, stream 1.
Tablet, COS.
Ik wil niets missen
Ook bij mij. Mirthe laat naar mijn idee echt heel weinig mensenkennis zien..quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:
Dit hoorde ik gister ook en dacht hetzelfde als jij, gezakt bij mij nu maar ze is nog wel de knapste.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk ergens dat Jeff dat wel kan halenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet Jeff. Of wel en dat hij de opdracht gewoon haalt en er iemand uitstemt, ook goed
Zekerquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk ergens dat Jeff dat wel kan halen
Je bent niet te betrokkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
Maar stel dat Djedi het haalt, dat moeten we niet hebben. Stemt ze dadelijk Jeff of Wendy er uit... Beter kiezen ze nu iemand die het of zeker weten niet haalt of zeker weten wel haalt en dan een stom iemand er uit stuurt..
Oke.. ik ben te betrokken..
Ik dacht ook zoiets gehoord te hebben maar dat is toch helemaal niet handig, dan raak je een soort van buiten adem en dan moet je voor het eggie en heb je geen puf meer.quote:
jawel hahahaha.. maar goed.. iedereen die hier op een forum dagelijks zijn mening schrijft over wildvreemde, niet zo interessante mensen die in een loods zitten.. die is te betrokkenquote:
Ze denken dat het nu of nooit is. Maar het is nu gewoon belangrijk om de zwakkere eruit te halen. Het is nog te vroeg in het spel voor sterke spelers eruit te willen. Ze moeten ook nog maanden lang geld verdienen. En met alle respect, dat win je niet met Moraima’squote:Op maandag 17 oktober 2022 12:33 schreef mootie het volgende:
Er waren er zoveel die ze in de tank konden kieperen die het sowieso niet zouden halen. Gemiste kans
Okéquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jawel hahahaha.. maar goed.. iedereen die hier op een forum dagelijks zijn mening schrijft over wildvreemde, niet zo interessante mensen die in een loods zitten.. die is te betrokken
Gemiste kans ja, schijnbaar ligt bij sommige hun hekel aan bepaalde personen erg hoog.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:33 schreef mootie het volgende:
Er waren er zoveel die ze in de tank konden kieperen die het sowieso niet zouden halen. Gemiste kans
Dus dat, dus hun tactiek is ruk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze denken dat het nu of nooit is. Maar het is nu gewoon belangrijk om de zwakkere eruit te halen. Het is nog te vroeg in het spel voor sterke spelers eruit te willen. Ze moeten ook nog maanden lang geld verdienen. En met alle respect, dat win je niet met Moraima’s
Die zorgt voor zoveel reuring, dat zou echt zonde zijn. Van mij mag gewoon een nikserig type weg, zoals Djedi of Laila of Marciano..quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Jeff weggestemd wordt, ga ik wel stuk minder kijken
Moirama janet Esther Sasha zoe Djedi misschien Berend kunnen dit niet. En nog best wat meer. Zondequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze denken dat het nu of nooit is. Maar het is nu gewoon belangrijk om de zwakkere eruit te halen. Het is nog te vroeg in het spel voor sterke spelers eruit te willen. Ze moeten ook nog maanden lang geld verdienen. En met alle respect, dat win je niet met Moraima’s
ach, als het geld verdienen gaat met kegels omgooien of knikkers rollen, maakt het niet zo heel veel uit hoe sterk je bent.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Nadir eigenlijk zijn 24 aangevraagd? Even wat anders...
Neequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
Denk ik niet, anders zou er geen eliminatie zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
laatstequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
omdat hij dat nog gaat doen of omdat hij Nadir is?
Jawel toch, die 2 staan los van elkaar? Of niet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ik niet, anders zou er geen eliminatie zijn
Als er teveel zelf weggaan, zou de loods zo leeg zijn. Ik denk dat er daarom nu pas weer een eliminatie isquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel toch, die 2 staan los van elkaar? Of niet?
ik geloof dat het systeem dat al teltquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
De stemmen worden geteld, de spanning is te snijden
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat het systeem dat al telt
is gewoon om het spannender te maken
Hij had inmiddels ergens anders een pijntjequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
omdat hij dat nog gaat doen of omdat hij Nadir is?
Hij moet alleen niet te veel oefenen anders is ie buiten adem.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
Op zich kunnen veel mensen met een goede conditie prima hu adem 1,5 minuut inhouden..
Ja dan is er niet veel meer aanquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
Als hij verliest ben ik echt superchagrijnig, haalt gelijk de lol van kijken een stuk weg..
Als hij slim is, had hij dat al voordat bekend werd dat hij het werd al moeten doen.quote:
Dan hadden ze beter op djedi kunnen stemmen want astma.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:42 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop, even optimistisch, dat veel mensen op hem hebben gestemd omdat ze denken, dit kan hij wel. En daarna kan hij mooi een stom iemand er uit knikkeren...
Mexxquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef Seattle het volgende:
13 stemmen:
Alicia, Wanda, Kim K., Djedi, Ruben, Sasha, Zoe, Bern, wie nog meer?
Djedi had toch 8 en Jeff 13?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn dus twee kampen. Het ene kamp wil Jeffrey er uit en het andere kamp wil Djedi er uit.
Het zijn niet eens erg grote kampen. De een 6 en de ander 8 personen.
De rest doet gelukkig wat die wil.
mexxquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef Seattle het volgende:
13 stemmen:
het is toch 110 seconden?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef Adat231 het volgende:
anderhalve minuut is echt niet lang. dit kan hij wel
rup ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien dan ook Rupert en Moraima?
Schrijf dat maar op je buikjequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:42 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop, even optimistisch, dat veel mensen op hem hebben gestemd omdat ze denken, dit kan hij wel. En daarna kan hij mooi een stom iemand er uit knikkeren...
Ik ben ambivalent, vind dat hij grensoverschrijdend lomp en bot kan zijn, te groot ego kan hebben. Maar hij heeft ook zelfinzicht, humor en is eerlijk. En dat is verfrissend. En hij is harstikke aardig en behulpzaam naar zijn clubje inmiddels, hij lijkt wat meer tot rust te zijn gekomen. Dus hoop echt dat hij het haalt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij moet alleen niet te veel oefenen anders is ie buiten adem.
Potver, gaat spannend worden voor de meeste van ons aangezien de meeste hem niet willen zien gaan.
Dat kan toch nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Als hij het wint zou ik gewoon Wanda er uit kegelen.
Bijna huilen ja, ze blijft er wel bij maar neemt iets afstand, zit nu op het podium.quote:
Volgens mij zag ik de hand van Isaac ook richting zijn foto gaan. Dat is misschien wel de grootste judas daar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef Seattle het volgende:
13 stemmen:
Yepquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Op wie zijn Sasha en Bern gegaan? Jeff?
Ik dacht dat als hij wint nummer 2 of 3 weg mag sturenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, als hij wint mag iemand naar huis sturen.
110 seconden onder waterquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Als hij het wint zou ik gewoon Wanda er uit kegelen.
Niet op Jeffreyquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd op wie Isaac heeft gestemd anders komt dit wel erg raar over dat gecoach van hem
Zat Isaac bij de onderzeedienst?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
Want isaac heeft bij de fakking marine gezeten, als hij gaat helpen gaat het misschien wel lukken, hoezo helpt isaac hem. Wanda is pissed op isaac iig. Oh en wanda zei dit
Oh 1 per keer.. eerst dit halen..quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:49 schreef Seattle het volgende:
Pfffff, ik denk dat hij het niet gaat redden. Ik ben ook ambivalent. Hij speelt hoog spel en heeft het niet slim gespeeld. Als hij dit haalt, nomineren ze hem de volgende keer weer en weer en weer. Die 13 heeft hij niet zomaar weggespeeld
Zo geen idee verder, hij had het er eerder wel over dat 1 van zijn eerste oefeningen bij de marine een onderwater oefening was, dus adem inhouden.quote:
Lekker even de boel opfokken terwijl Jeff zijn opdracht nog moet doen8)7quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:50 schreef mootie het volgende:
Kim MOET weten waar de stemmen vandaan komen. Die snapt het spel niet.
Jawel, maar dat is nu even emotiequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:50 schreef mootie het volgende:
Yepquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker even de boel opfokken terwijl Jeff zijn opdracht nog moet doen8)7
Slaap apneu?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:52 schreef Cargamelk het volgende:
110 sec is toch een makkie dat doe ik in me slaap.
Jeff is een sterke speler, die zien ze graag vertrekkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kom straks terug, kan dit niet aanzien. Jeetje.. zoveel domme dozen en dan moet Jeff weg :s
Nou inderdaad. Dat is het meest kutte. Dat die kutten winnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kom straks terug, kan dit niet aanzien. Jeetje.. zoveel domme dozen en dan moet Jeff weg :s
nee, maar die had een verhaal dat hij op dag 1 al in het zwembad werd gegooid met dit soort geintjes. Ik kan me dat bij een mariniersopleiding wel voorstellen.quote:
Emotiesquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:50 schreef mootie het volgende:
Ik niet eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
hij lijkt echt geen enkele techniek te hebben. Iedereen heeft toch weleens een ademhalingsoeening gedaan en weet hoe hij lkang en diep kan inademen en dit vasthouden? Hij houdt zijn adem niet eens vast..
Oh.. ik dacht dat zoiets wel common sense was.. ik zou dit wel sneller kunnen leren op basis van wat ik alw eet. Maar iedereen is anders zo te horen, thanksquote:
Ik denk dat meerdere mensen daar Jeff zo ervaren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef Ireth het volgende:
Marciano vind Jeffrey binnen de groep een vervelende factor
13quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef chufi het volgende:
Hoe was nou de stemverdeling van de top 3 ?
dat zei hij voor het stemmen eigenlijk al 'wat mij betreft stem ik op kenzy', hij laat zich dus niet door zijn blonde mokkel ompraten. Zeker weten doen we het natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
Marciano gaat even bij anderen horen wat er aan de hand is en loopt naar de andere slaapkamer.
Marciano had op kenzy gestemd zegt ie
Die zien niet wat wij allemaal zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen vinden Jeff dus vervelender dan Wanda. Bizar
Oh hij heeft zeker zijn minpunten. Maar at least zegt hij in je gezicht als hij vindt dat je idioot doet. Beter dan dat uren gelul en slangenkuilgedrag van die vrouwen en Marciano..quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat meerdere mensen daar Jeff zo ervaren.
Echt te idioot. Marciano heeft nauwelijks contact meer met Jeff. In het begin zag je ze vaker.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ja dat vind ik ook bizar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dus toch nog 9 stemmen op andere verschillende mensen. Ben ook wel benieuwd wie dat zijnquote:
ja dat scheelt ook natuurlijk. Zij hebben geen idee van wat wij zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zien niet wat wij allemaal zien
of grijpen hun kans om een sterke speler eruit te spelenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Vind dat één uitschieter van een paar weken geleden echt wel vergeven kan worden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook bizar.
Maar ik denk dat Jeffrey het voor zichzelf heeft verpest door zo agressief te keer te gaan tegen Martin.
Is te vroegquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of grijpen hun kans om een sterke speler eruit te spelen
Ik gun het niet een stomme doosquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of grijpen hun kans om een sterke speler eruit te spelen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er een eliminatie geweest of zo?
Of vat ik dingen verkeerd op
Jeff doet raar
Ja, in je gezicht en achter je rug.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hij heeft zeker zijn minpunten. Maar at least zegt hij in je gezicht als hij vindt dat je idioot doet. Beter dan dat uren gelul en slangenkuilgedrag van die vrouwen en Marciano..
Jeff moet de eliminatieopdracht doen. Bijna 2 minuten onder water. dat gaat hem niet lukken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er een eliminatie geweest of zo?
Of vat ik dingen verkeerd op
Jeff doet raar
tja, niemand weet hoeveel kansen er nog komen.quote:
Precies dit, maar het structurele dramgedrag van wanda pikt iedereenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind dat één uitschieter van een paar weken geleden echt wel vergeven kan worden.
Die schaal van Leila was achterlijk, Zoe’s gedrag was achterlijk. Zo zijn er meer
Ze doet het heel goed, ze heeft rust en haar zalvende stem maakt ook dat je je goed kan concentrerenquote:
Nou. Uitschieterquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind dat één uitschieter van een paar weken geleden echt wel vergeven kan worden.
Die schaal van Leila was achterlijk, Zoe’s gedrag was achterlijk. Zo zijn er meer
Tja. Maar dan nog.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, niemand weet hoeveel kansen er nog komen.
bij deze opdracht hebben ze meer kans dat het Jeff niet lukt dan bij een rekenopdracht of iets anders simpels
Iemand moet gewoon zn kop onder water houden ... net als in de filmsquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff moet de eliminatieopdracht doen. Bijna 2 minuten onder water. dat gaat hem niet lukken.
ik wil ook een bakkie thee maken maar fomoquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op wie, moest ff koffie zetten, wanda is ook woest. Die man heeft geen ballen volgens kim k
Klopt, die verbale agressie vind ik echt zijn grootste minpunt. Maar toch nog steeds liever iemand die dat wel kan afleren dan een suf persoon die niks toevoegt/ zuigt/ manipuleert.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, in je gezicht en achter je rug.
Maar ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig is aan iemand verbaal aanvallen.
Iets in iemands gezicht zeggen staat niet gelijk aan iemand kleineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |