Emotiesquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:50 schreef mootie het volgende:
Kim MOET weten waar de stemmen vandaan komen. Die snapt het spel niet.
Ik niet eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
hij lijkt echt geen enkele techniek te hebben. Iedereen heeft toch weleens een ademhalingsoeening gedaan en weet hoe hij lkang en diep kan inademen en dit vasthouden? Hij houdt zijn adem niet eens vast..
Oh.. ik dacht dat zoiets wel common sense was.. ik zou dit wel sneller kunnen leren op basis van wat ik alw eet. Maar iedereen is anders zo te horen, thanksquote:
Ik denk dat meerdere mensen daar Jeff zo ervaren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef Ireth het volgende:
Marciano vind Jeffrey binnen de groep een vervelende factor
13quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef chufi het volgende:
Hoe was nou de stemverdeling van de top 3 ?
dat zei hij voor het stemmen eigenlijk al 'wat mij betreft stem ik op kenzy', hij laat zich dus niet door zijn blonde mokkel ompraten. Zeker weten doen we het natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
Marciano gaat even bij anderen horen wat er aan de hand is en loopt naar de andere slaapkamer.
Marciano had op kenzy gestemd zegt ie
Die zien niet wat wij allemaal zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen vinden Jeff dus vervelender dan Wanda. Bizar
Oh hij heeft zeker zijn minpunten. Maar at least zegt hij in je gezicht als hij vindt dat je idioot doet. Beter dan dat uren gelul en slangenkuilgedrag van die vrouwen en Marciano..quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat meerdere mensen daar Jeff zo ervaren.
Echt te idioot. Marciano heeft nauwelijks contact meer met Jeff. In het begin zag je ze vaker.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ja dat vind ik ook bizar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |