ja dat scheelt ook natuurlijk. Zij hebben geen idee van wat wij zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zien niet wat wij allemaal zien
of grijpen hun kans om een sterke speler eruit te spelenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen vinden Jeff dus vervelender dan Wanda. Bizar
Vind dat één uitschieter van een paar weken geleden echt wel vergeven kan worden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook bizar.
Maar ik denk dat Jeffrey het voor zichzelf heeft verpest door zo agressief te keer te gaan tegen Martin.
Is te vroegquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of grijpen hun kans om een sterke speler eruit te spelen
Ik gun het niet een stomme doosquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of grijpen hun kans om een sterke speler eruit te spelen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er een eliminatie geweest of zo?
Of vat ik dingen verkeerd op
Jeff doet raar
Ja, in je gezicht en achter je rug.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hij heeft zeker zijn minpunten. Maar at least zegt hij in je gezicht als hij vindt dat je idioot doet. Beter dan dat uren gelul en slangenkuilgedrag van die vrouwen en Marciano..
Jeff moet de eliminatieopdracht doen. Bijna 2 minuten onder water. dat gaat hem niet lukken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er een eliminatie geweest of zo?
Of vat ik dingen verkeerd op
Jeff doet raar
tja, niemand weet hoeveel kansen er nog komen.quote:
Op wie, moest ff koffie zetten, wanda is ook woest. Die man heeft geen ballen volgens kim kquote:
Precies dit, maar het structurele dramgedrag van wanda pikt iedereenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind dat één uitschieter van een paar weken geleden echt wel vergeven kan worden.
Die schaal van Leila was achterlijk, Zoe’s gedrag was achterlijk. Zo zijn er meer
Ze doet het heel goed, ze heeft rust en haar zalvende stem maakt ook dat je je goed kan concentrerenquote:
Nou. Uitschieterquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind dat één uitschieter van een paar weken geleden echt wel vergeven kan worden.
Die schaal van Leila was achterlijk, Zoe’s gedrag was achterlijk. Zo zijn er meer
Tja. Maar dan nog.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, niemand weet hoeveel kansen er nog komen.
bij deze opdracht hebben ze meer kans dat het Jeff niet lukt dan bij een rekenopdracht of iets anders simpels
Iemand moet gewoon zn kop onder water houden ... net als in de filmsquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff moet de eliminatieopdracht doen. Bijna 2 minuten onder water. dat gaat hem niet lukken.
ik wil ook een bakkie thee maken maar fomoquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op wie, moest ff koffie zetten, wanda is ook woest. Die man heeft geen ballen volgens kim k
Klopt, die verbale agressie vind ik echt zijn grootste minpunt. Maar toch nog steeds liever iemand die dat wel kan afleren dan een suf persoon die niks toevoegt/ zuigt/ manipuleert.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, in je gezicht en achter je rug.
Maar ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig is aan iemand verbaal aanvallen.
Iets in iemands gezicht zeggen staat niet gelijk aan iemand kleineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |