En hoe is dit geen neo-kolonialisme???quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:34 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 van dit conflict al gezegd, doek Oekrane op en splits het langs de Dniepr in een Russischtalig en een Oekrans of van mij part een Pools deel.
Bron?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:43 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar het waren weinig stemmen volgens de Oekranse grondwet destijds want er waren simpelweg te weinig mensen aanwezig in het parlement. Ik zal vanavond zodra ik klaar ben van werk dit verder toelichten.
Ze hadden YMCA moeten gebruiken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog leuker met een 80's hit eronder.
[ twitter ]
Die gaat er natuurlijk net zo snel doorheen als ze niet neergehaald worden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:08 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
26 Drones, dat zijn serieuze aantallen. Dan gaat de voorraad er ook redelijk snel doorheen.
Ouderwets demografische herinrichting van halve continenten waarin de twintigste eeuw echoot .quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En hoe is dit geen neo-kolonialisme???
De voorraad drones sowieso, want die zijn "kamikaze".quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:08 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
26 Drones, dat zijn serieuze aantallen. Dan gaat de voorraad er ook redelijk snel doorheen.
Het zijn hele eenvoudige goedkope drones. We weten niet hoeveel Iran er per dag van kan produceren. Hopelijk niet veel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:08 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
De voorraad Oekranse luchtverdedigingsraketten jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:08 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Sjoerd Sjoerdsma heeft vrienden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Van waar worden die raketten afgeschoten?
Vreemde post.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Sjoerd Sjoerdsma heeft vrienden.
Dat is niet zo moeilijk lijkt mij. Als je een wat groter formaat modelvliegtuig aanpast ben je er al denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het zijn hele eenvoudige goedkope drones. We weten niet hoeveel Iran er per dag van kan produceren. Hopelijk niet veel.
Wij moeten ook zulke goedkope kamikaze drones produceren en in grote hoeveelheden aan Oekrane leveren.
Zijn daar intussen al goede bronnen van? Buiten wat diamond hands WSB apen op reddit kwam ik er weinig over tegen dit weekendquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:16 schreef ExTec het volgende:
Redelijk onder de radar gegaan, hier op FOK dan allicht: maar de VS heeft afgelopen week de chip industrie van China gesloopt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)chindustrie-a4145166quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:19 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zijn daar intussen al goede bronnen van? Buiten wat diamond hands WSB apen op reddit kwam ik er weinig over tegen dit weekend
Die modelvliegtuigen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk lijkt mij. Als je een wat groter formaat modelvliegtuig aanpast ben je er al denk ik.
En de link naar drones/iran, is dat chips die bv ook in een DJI drone zitten, concreet de besturing, camera, communicatie terug naar de controller etc, nu dus gaan opdrogen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)chindustrie-a4145166
Ik vind ze dood leuker.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog leuker met een 80's hit eronder.
[ twitter ]
Ze hebben ook fabrieken in Syrie, Armenie en Tajikistanquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
De beste manier om wat aan die Iraanse kamikaze drones te doen is Isral van de leiband laten om in Iran te gaan bombarderen waar die dingen gemaakt worden. Ook de ballistische raketten die Iran gaat leveren.
Help je ook meteen de protesten mee als je de dictatuur afleid.
Een kamikaze drone kan in principe rondjes vliegen tot zn target in beeld komt. Een raket gaat gewoon van A naar B.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:32 schreef Gremen het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een kamikaze drone en een raket?
Worden die drones allemaal handmatig bestuurd en naar het doel geleid?
Type aandrijving in ieder geval.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:32 schreef Gremen het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een kamikaze drone en een raket?
Worden die drones allemaal handmatig bestuurd en naar het doel geleid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |