Is ook zo. Was het overigens wel eens met je post. Geen fan van de Islam maar het is ook weleens lekker als niet iedereen mee gaat in de woke-lobby.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ah joh hap daar toch niet op, lekker negeren
Gelijkspel zou al mooi zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig vertrouwen in vandaag.
Volgende onderwerp.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens: Homofilie.
Jeetje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk boos op Kökcu dat ik hoop dat AZ wint.
Als voetbal politiek word moet je ingrijpen. Anders komen ze binnenkort met bijvoorbeeld rokjes aanzetten...quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach wappie Nober hadden we nog niet gehad.
Regenboog plopkapquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Als voetbal politiek word moet je ingrijpen. Anders komen ze binnenkort met bijvoorbeeld rokjes aanzetten...
Ruud moet hier een streep trekken.
[ afbeelding ]
Je bent er wel heel negatief over, he?quote:
In dat geval zijn wij de Lidl.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent er wel heel negatief over, he?
Van deze Aldi-meuk gaan we gewoon winnen.
Dit seizoen zit ik doorgaans wel goed, maar we gaan het zien.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent er wel heel negatief over, he?
Van deze Aldi-meuk gaan we gewoon winnen.
Ik wil dat er een 6 komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen laat zich weer veel te makkelijk verschalken
Water is nat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen laat zich weer veel te makkelijk verschalken
Die hebben we al. 2 zelfs.quote:
Bijlow is zo overratedquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow stond ook weer als een halve tamme in zijn doel.
quote:
Wat een kut keeper is dat geworden zeg. Echt een wijf.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef Jaytje07 het volgende:
Pedersen...spring mee man, maar ook zwak van Bijlow.
Het enige dat die mist is een aanvoerdersband vriendquote:
Ik moet toegeven dat hij 'm dit keer wel goed nam.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcü moet geen pingels nemen
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blijft natuurlijk een geweldige speler en ons grootste talent. Staat er los van.
quote:
Sommige mensen vinden hem de no.1 keeper van Nederland.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow stond ook weer als een halve tamme in zijn doel.
Is ook zo, kun je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden hem de no.1 keeper van Nederland.
Ik wens Louis veel succes want die andere keepers bakken er ook niet veel van.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij begint meer en meer op Erwin Mulder te lijken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles wat we uit dat Arnhem halen mislukt lijkt het welquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:20 schreef fetX het volgende:
Ik vind Rasmussen een verschrikkelijke verdediger.
Daar begonnen we ook te roepen dat ie bij Oranje hoorde.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij begint meer en meer op Erwin Mulder te lijken.
Naast een 6 hebben we eigenlijk ook nog een verdediger nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:20 schreef fetX het volgende:
Ik vind Rasmussen een verschrikkelijke verdediger.
Pierre?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Alles wat we uit dat Arnhem halen mislukt lijkt het wel
en een linksbuiten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naast een 6 hebben we eigenlijk ook nog een verdediger nodig.
Ik vind Lopez wel een back met potentie maar ben een van de weinige geloof ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naast een 6 hebben we eigenlijk ook nog een verdediger nodig.
Alsof hij in deze situatie wat anders kon.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:24 schreef TweedeKlum het volgende:
En Pedersen speelt gewoon weer terug.
Wel potentie, maar momenteel veel te gevaarlijk spel in zn verdedigende acties. Het is vaak alles of niets bij hem. Zal wel een aanvaller geweest zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Lopez wel een back met potentie maar ben een van de weinige geloof ik.
Best een mooi regenboogballetje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat hij 'm dit keer wel goed nam.
Ik vind hem verdedigend ook niet zo heel slecht eigenlijk. Maar ben het wel eens dat het wat stabieler mag.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Wel potentie, maar momenteel veel te gevaarlijk spel in zn verdedigende acties. Het is vaak alles of niets bij hem. Zal wel een aanvaller geweest zijn.
In balbezit best potentie, maar zonder de bal zakt hij echt door de ondergrens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Lopez wel een back met potentie maar ben een van de weinige geloof ik.
Ik kom 123 niet op de naam, maar zo'n middenvelder dat ooit transfervrij hierheen kwam, die daar de sterren van de hemel speeldequote:
Ik wilde net juist zeggen dat het wederom slecht is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Dil doet het wel aardig tot nu toe. Mag ook gezegd worden.
Nu het rendement nog.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Dil doet het wel aardig tot nu toe. Mag ook gezegd worden.
Fijne fietsquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kom 123 niet op de naam, maar zo'n middenvelder dat ooit transfervrij hierheen kwam, die daar de sterren van de hemel speelde
Hij mist de handelingssnelheidquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:29 schreef fetX het volgende:
Geert op 6 is het ook niet echt he. Met name in balbezit heel matig.
We kunnen het ook niet van hem verwachten denk ik, maar hij vertraagt het spel enorm en lijdt veel balverlies.quote:
Ja diequote:
Vejinovic? Die deed het bij Feyenoord heel slecht ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kom 123 niet op de naam, maar zo'n middenvelder dat ooit transfervrij hierheen kwam, die daar de sterren van de hemel speelde
Hmm, Nicky Hofs was niet transfervrij. Bryan Linssen volgens mij wel, maar is weer geen middenvelder...quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vejinovic of zoiets.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm, Nicky Hofs was niet transfervrij. Bryan Linssen volgens mij wel, maar is weer geen middenvelder...
Santi is zoveel beter. Nu nog scorenquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:34 schreef Kerftminister het volgende:
Veldspel is een stuk beter dan AZ, alleen zo ontzettend slordig voorin. Die Scandinaviers achterin maken wel echt teveel fouten, dat is wel een ding hoor. Wordt al 2x bijna afgestraft.
Dribbelrosun begon met een geniale actie, maar daarna geen pepernoot meer geraakt.
Heb er wel vertrouwen in dat we dit nog winnen.
Santi heerlijke actie voor die pingel trouwens, hoop dat we definitief van Danilo af zijn.
Onze buitenspelers zijn dit seizoen echt enorm matig (los van Szymanski @dombo ).quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:35 schreef Erasmus het volgende:
Ook hier weer: bij bepaalde spelers zoals Dilrosun gaat het compleet mis als ze acties willen zetten aka na moeten denken.
Dergelijke spelers zonder intelligentie moeten de bal gelijk doortikken in plaats van iets te willen proberen, godverdomme.
Jammer dat onze stucadoor niet alle gaten kan dichten. Beste man van het veld.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze buitenspelers zijn dit seizoen echt enorm matig (los van Szymanski @:dombo ).
Dit is tot nu toe zo’n potje waar je echt geen punten hoeft te verliezen. Net zoals tegen NEC, PSV en Midtjylland (lol)quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:34 schreef Kerftminister het volgende:
Veldspel is een stuk beter dan AZ, alleen zo ontzettend slordig voorin. Die Scandinaviers achterin maken wel echt teveel fouten, dat is wel een ding hoor. Wordt al 2x bijna afgestraft.
Dribbelrosun begon met een geniale actie, maar daarna geen pepernoot meer geraakt.
Heb er wel vertrouwen in dat we dit nog winnen.
Santi heerlijke actie voor die pingel trouwens, hoop dat we definitief van Danilo af zijn.
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben ik de enige die echt nog niet overtuigd is dat Santi een betere keuze is dan Danilo lol
Ik mag hopen van wel. Gimenez doet echt veel goed en is i.t.t. Danilo zelf ook dreigend.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben ik de enige die echt nog niet overtuigd is dat Santi een betere keuze is dan Danilo lol
Over een jaar kunnen we niet meer zonder hem in de spits.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ben bang dat je een van de weinige bent, ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hofs, fijne fiets, Linssen en Rasmussen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm, Nicky Hofs was niet transfervrij. Bryan Linssen volgens mij wel, maar is weer geen middenvelder...
De kans dat Slot in de rust wisselt is ongeveer 0% dus je zult moeten wachten tot de ~60e minuutquote:
Echt zo’n trainersziekte.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat Slot in de rust wisselt is ongeveer 0% dus je zult moeten wachten tot de ~60e minuut
Het wisselbeleid van Slot is redelijk om te janken inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat Slot in de rust wisselt is ongeveer 0% dus je zult moeten wachten tot de ~60e minuut
Druif begon daarmee.quote:
En dan Bilal erin zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan gaat Santi er weer af.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo voorspelbaar.quote:
Het zou ook weleens lekker zijn als in dit soort wedstrijden het kwartje onze kant op valt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kom op jongens. Als je dit wint is de uitgangspositie voor de komende weken écht goed.
Je wil daar nu gaan lezen dat het 1-2 is geworden?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
De Feyenoordapp is altijd zo laat met alles.
Nee, de meldingen. in de 51ste minuut bericht dat de tweede helft was begonnen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je wil daar nu gaan lezen dat het 1-2 is geworden?
Hey voor die stagiair is het ook weekendquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
De Feyenoordapp is altijd zo laat met alles.
Voor het WK komen nog Excelsior, Cambuur en Fortuna op bezoek, en we moeten naar Volendam. Dat moeten 12 punten zijn. Dit zou voor zoveel vertrouwen zorgen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou ook weleens lekker zijn als in dit soort wedstrijden het kwartje onze kant op valt.
ZO DUS
Als er gescoord zou worden dan wel ja, de lat moet hoger dan dit.quote:
Hebben wel een Europees uitpotje in de benen, dat scheelt. Hopen op 1-3 want het zou een ongelooflijk lekkere driepunter zijn (en ik wil een beetje rustiger in de trein zitten).quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:14 schreef bbuddybb het volgende:
Zal echt pijn doen wanneer AZ nog scoort.
Hij is leeg.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haal nou niet je diepgang eruit
Snap ik, maar dan moet je iets terugbrengen. Alhoewel Paixao misschien de enige optie is (en is ie al volwassen genoeg om zo’n wedstrijd uit te spelen).quote:
Eens niet zo neurotischquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:23 schreef fetX het volgende:
Slappe hap nu. Die 2-2 gaat op deze manier wel vallen.
Het was echt heel slecht even. Die 1-3 komt echt uit de lucht, maar wat lekker zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens niet zo neurotisch
Maar zonder Hancko en Gimenez is het ineens moeilijker om een bal vast te houden.
De enige mensen die vandaag voor AZ zijn, zijn de mensen uit Alkmaar. Ajacieden en PSV'ers hopen hier op een nederlaag voor AZ, maar dat had je wellicht nog niet door.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:27 schreef Qarrad het volgende:
Nou, uit de categorie "die zagen we niet aankomen"
quote:
Mjaquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Inderdaad, zo voorspelbaar.
Een slotoffensief is toch vele malen effectiever met Santi in de spits dan met Danilo..?
K had het over Danillo hatersquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige mensen die vandaag voor AZ zijn, zijn de mensen uit Alkmaar. Ajacieden en PSV'ers hopen hier op een nederlaag voor AZ, maar dat had je wellicht nog niet door.
Wat een afstandsschoten dit jaar HHH. Ongekend.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan dit niet echt een slotoffensief noemen
Maar ik klaag niet
Als je vooraf een tikkeltje negatief bent kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
Heerlijke dag om er flink naast te zitten @:gurneyisbestoke
Klopt, maar ik was oprecht gewoon niet onder de indruk van Feyenoord. Het hele seizoen al niet. Vandaag alleen prima controle zonder dat je echt veel kansen krijgt overigens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je vooraf een tikkeltje negatief bent kan het alleen maar meevallen
Lage xG weer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was oprecht gewoon niet onder de indruk van Feyenoord. Het hele seizoen al niet. Vandaag alleen prima controle zonder dat je echt veel kansen krijgt overigens.
Ik ben niet zo van mensen blessures toewensen. Het zou mooi zijn als hij zelf in gaat zien (en uit zou spreken) dat dit een hele domme actie is en dat juist zijn reactie de reden is dat dit soort initiatieven nog nodig zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:32 schreef raptorix het volgende:
Kökçü, sneue turk, hoopt dat hij snel ellendig geblesseerd raakt, minderwaaridg mens dat het is.
Schattig naief.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van mensen blessures toewensen. Het zou mooi zijn als hij zelf in gaat zien (en uit zou spreken) dat dit een hele domme actie is en dat juist zijn reactie de reden is dat dit soort initiatieven nog nodig zijn.
Prima toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:42 schreef hhh38 het volgende:
Kökcü scoort punten bij de harde kern vandaag
Een van de weinige smetjes was Pedersen bij de goal en vlak voor de 1-3 was het even spannend. Verder goede pot.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:39 schreef hhh38 het volgende:
ERG MOOI
Eigenlijk bijna de hele wedstrijd voetballend de bovenliggende partij. Verdedigend bijna niets weggegeven. Verdiende overwinning
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Over zogenaamde topclubs gesprokenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:47 schreef Kerftminister het volgende:
Nou die zogenaamde topclubs Twente en AZ weten ook weer waar ze staan.
Prima pot, heeft Slot toch weer uitstekend neergezet. Klopte tactisch op 1 moment na gewoon 90 min lang.
Hebben we geluk dat Danilo per ongeluk een bal goed raakt, waardoor het niet meer spannend werd.
En wat is De Wit een vreselijk naar mannetje zeg.
Sowquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Over zogenaamde topclubs gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste 22 jaar zijn jullie net zo vaak kampioen geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och popje toch. Wil je een knuffel van mij?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoeveel Europese prijzen en finales heeft AZ de laatste 22 jaar gehaald/gespeeld?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel een heel erge ongegeneerde meltdown zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sow, teren op een succesje 20 jaar terug, gefeliciteerd prinses.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
En hoeveel Europese prijzen en finales heeft AZ de laatste 22 jaar gehaald/gespeeld?
Ho ho, Conference League finale even vergetenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sow, teren op een succesje 20 jaar terug, gefeliciteerd prinses.
Tweede worden is geen prijs, schrijf maar op en hang het boven je bed.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ho ho, Conference League finale even vergeten
Dit was nou niet echt een slotoffensief, lol. Als Slot dit nu als argument gaat gebruiken om Danilo weer in de basis te zetten word ik viesmad.quote:
Ik niet, ben voor Ajax, maar hij had het over prijzen en finales en die info had ik nog paraat!quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tweede worden is geen prijs, schrijf maar op en hang het boven je bed.
Nee, was het ook niet. Maar ik las deze post vlak na de goal dus kon het niet laten even te reageren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit was nou niet echt een slotoffensief, lol. Als Slot dit nu als argument gaat gebruiken om Danilo weer in de basis te zetten word ik viesmad.
Wel een lekker goaltje verder.
Zegt niksquote:
SZYMANSKII WOOHOOOquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overigens ook mooi dat het langzaam zingen weer aanslaat dit seizoen, met name bij de uitwedstrijden.Klinkt veel beter dan dat snelle geschreeuw.
Gelijk aanvoerder afmaken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slot interview eindigt met gedoe over Kokcu jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |