Is ook zo. Was het overigens wel eens met je post. Geen fan van de Islam maar het is ook weleens lekker als niet iedereen mee gaat in de woke-lobby.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ah joh hap daar toch niet op, lekker negeren
Gelijkspel zou al mooi zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig vertrouwen in vandaag.
Volgende onderwerp.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens: Homofilie.
Jeetje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk boos op Kökcu dat ik hoop dat AZ wint.
Als voetbal politiek word moet je ingrijpen. Anders komen ze binnenkort met bijvoorbeeld rokjes aanzetten...quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach wappie Nober hadden we nog niet gehad.
Regenboog plopkapquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Als voetbal politiek word moet je ingrijpen. Anders komen ze binnenkort met bijvoorbeeld rokjes aanzetten...
Ruud moet hier een streep trekken.
[ afbeelding ]
Je bent er wel heel negatief over, he?quote:
In dat geval zijn wij de Lidl.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent er wel heel negatief over, he?
Van deze Aldi-meuk gaan we gewoon winnen.
Dit seizoen zit ik doorgaans wel goed, maar we gaan het zien.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent er wel heel negatief over, he?
Van deze Aldi-meuk gaan we gewoon winnen.
Ik wil dat er een 6 komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen laat zich weer veel te makkelijk verschalken
Water is nat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen laat zich weer veel te makkelijk verschalken
Die hebben we al. 2 zelfs.quote:
Bijlow is zo overratedquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow stond ook weer als een halve tamme in zijn doel.
quote:
Wat een kut keeper is dat geworden zeg. Echt een wijf.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef Jaytje07 het volgende:
Pedersen...spring mee man, maar ook zwak van Bijlow.
Het enige dat die mist is een aanvoerdersband vriendquote:
Ik moet toegeven dat hij 'm dit keer wel goed nam.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcü moet geen pingels nemen
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blijft natuurlijk een geweldige speler en ons grootste talent. Staat er los van.
quote:
Sommige mensen vinden hem de no.1 keeper van Nederland.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow stond ook weer als een halve tamme in zijn doel.
Is ook zo, kun je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden hem de no.1 keeper van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |