Wrijf het er nog even extra in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:31 schreef Ireth het volgende:
Is zijn zwembroek eigenlijk al boven water??
Die gaat niet, maar als hij zo blijft door zeiken zou de febo wel eens wat in de oren van de bewoners kunnen fluisteren met nomineren.quote:
Of de uitslag aanpassenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat niet, maar als hij zo blijft door zeiken zou de febo wel eens wat in de oren van de bewoners kunnen fluisteren met nomineren.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even extra in.
Als ie alleen daar al mee begint ben ik al tevredenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:34 schreef HappyCharly het volgende:
JW: je hoeft hier niet te zijn
Wijze woorden.
Nadir, kap met je gezeur en kies wat je doet.
Beste bewoners genomineerd is Nadir.quote:
Ik vind dat zeuren ook wel entertaining. Vooral omdat hij er ELKE keer bijzegt: nee ik zeur nooit, ik klaag niet... MAAAAARRRR...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie alleen daar al mee begint ben ik al tevreden
Jammer is alleen dat het bij deze RLS niet op deze manier gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste bewoners genomineerd is Nadir.
Wie heeft er op mij gestemd? ik niet, ik ook niet, ik zou niet durven.
Nah..hij houdt ze tevreden met sex.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Krijg ineens een visioen dat JW zo ook al zijn vrouwen thuis tevreden houdt als ze zeuren.. "wil je een speculaasje?" (
ook goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah..hij houdt ze tevreden met sex.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Krijg ineens een visioen dat JW zo ook al zijn vrouwen thuis tevreden houdt als ze zeuren.. "wil je een speculaasje?" (
Niks,aangepast al.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dat plaatje zie ik niet... wat moet ik aanpassen?
Is hij ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Indirect wordt Nadir een zwakke lul genoemd
Zelfs bijna direct.. en Nadir maar vragen om advies. En GJ weer subtiel proberen te zeggen dat hij moet volhouden bij tegenslag..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Droplulquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind nadir sneu...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook wel sneu dat Nadir zich elke keer weer ff rot voelt en gaat twijfelen en dan overal om advies en herkenning vraagt..
Hij is een typische poster van R&P-topicsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook wel sneu dat Nadir zich elke keer weer ff rot voelt en gaat twijfelen en dan overal om advies en herkenning vraagt..
ppff alweerquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hij is een typische poster van R&P-topics
Ja. Precies.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
GJ vind ik hierin wel een wijze oudere man, de bedoeling is dat je hier doorheen gaat. Niet dat je het hier per se leuker moet hebben dan daarbuiten.
Heel reëel.
ik niet... vind hem veel te eigenwijs. laat hem maar leren....goed voor hemquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel ook wel een beetje medelijden..
Is ook sneu, en dan duurt een jaar lang.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
Die dingen sluiten elkaar niet uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik niet... vind hem veel te eigenwijs. laat hem maar leren....goed voor hem
Hij blijft ook maar herhalen.. het gevoel komt steeds terug.. blijkbaar kan hij geen knop omzetten..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook sneu, en dan duurt een jaar lang.
JW bedoel jequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
GJ vind ik hierin wel een wijze oudere man, de bedoeling is dat je hier doorheen gaat. Niet dat je het hier per se leuker moet hebben dan daarbuiten.
Heel reëel.
Is ook zielig als je bent gedwongen mee te doen aan een programma en niet eens zelf een keuze hebt wat je doet met je leven... oh wacht..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk ze zitten dan.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe op met me.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is ook zielig als je bent gedwongen mee te doen aan een programma en niet eens zelf een keuze hebt wat je doet met je leven... oh wacht..
Zit volgens mij geen max aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:50 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Mag iedere bewoner 1x zijn/haar 24 uur aanvragen en evt toch beslissen te blijven? Of is er kans dat Nadir deze act een keer of 10 gaat opvoeren dit jaar
Echt hequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk ze zitten dan.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies dat alhoewel ik betwijfel of hij thuis vrienden heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:52 schreef Thorelf het volgende:
heb het idee dat hij erachter komt dat hij hier niet het haantje kan zijn zoals thuis...met al zijn vrienden...en dat hij een excuus zoekt. Want in begin was hij het mannetje( dacht hij)
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:52 schreef Thorelf het volgende:
heb het idee dat hij erachter komt dat hij hier niet het haantje kan zijn zoals thuis...met al zijn vrienden...en dat hij een excuus zoekt. Want in begin was hij het mannetje( dacht hij)
yep en hij kijkt altijd of de kameraquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:52 schreef juul. het volgende:
Ik erger me dood aan dat mannetje, één grote aandachttrekker, stiekem, gemeen, achterbaks
pffffquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Uit zijn stukje:
Met Nadir stapt er naar eigen zeggen echt een winnaar het huis in. Hij noemt zichzelf een perfectionist, een doorzetter… en misschien een beetje egoïstisch. Maar ja, dat moet je nu eenmaal zijn als je wilt winnen. En winnen staat op nummer 1 van zijn to-do-lijst voor Een Jaar Van Je Leven
Ehm doorzetten??
Kusje van Esther.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat hij zijn mama/ oma mist.. hij heeft behoefte aan wijze raad en knuffels en gepamperd worden..
hartbewaking onlinequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Febo loop Nadir nu toch gewoon belachelijk te maken met die close ups?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Als Nadir uit de kreukels is tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Wanneer staat die bokswedstrijd eigenlijk op de planning??
28 okt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
28 okt las ik hier vanmorgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Spuit 11.quote:
Ze mogen elkaar niet in gezicht rakenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Als ik naar dat boksen kijk verwacht ik elk moment dat iemand uithaalt om een flinke knal op de neus van de tegenstander te geven
🤣quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als Nadir uit de kreukels is toch
En een zielige Nadir.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Dus tot die tijd dat trainen op de streams???![]()
![]()
Owquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar niet in gezicht raken
quote:
Ze nemen het elkaar in elkaar slaan serieusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:14 schreef Hendrik83 het volgende:
Jeffrey ijs op zijn pols en Bern ook gewond. Gaat lekker zo
De 28e is de finale wie er is overgebleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze nemen het elkaar in elkaar slaan serieus
De enige die Nadir belachelijk maakt is Nadir.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Ja niets aan hequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Dus tot die tijd dat trainen op de streams???![]()
![]()
Misschien gaan ze The Purge naspelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:15 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
De 28e is de finale wie er is overgebleven.
Dan ga ik even wat anders kijken. Lege streams zijn saaiquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:18 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh ja en niet vergeten.... we spelen verstoppertje om 19:30.
#teamjappiequote:
Oh wat ontzettend leuk, wanneer gaan ze tikkertje doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:18 schreef Hendrik83 het volgende:
Rupert?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
Voor de man des huizes.
[ afbeelding ]
en daarna weer een slaapfeestjequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:18 schreef Hendrik83 het volgende:
Alweer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en daarna weer een slaapfeestje
Nadir valt een beetje door de mand, als de rib gekneusd is kan hij dat echt niet doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me niet zo lekker om op die gekneusde rib te gaan zitten duwen.
Wat een vage tattoos?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Gelijk kritiek,huisvrouwtje heeft iets fout gedaan.Foei.
[ afbeelding ]
Wie het eerst slaapt mag het ontbijt maken voor de groep?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en daarna weer een slaapfeestje
das wel een goeiequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie het eerst slaapt mag het ontbijt maken voor de groep?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadir valt een beetje door de mand, als de rib zijn ego gekneusd is kan hij dat echt niet doen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo is daar de rol ? zij heeft echt vor alles gezorgdquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Pronte borstjes wel.quote:
Fritsie is hier een baas in.quote:
Het is jammer dat de mooiste creatie weg is.quote:
Tip voor Zoe: plak duct tape op je muilquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:41 schreef Hendrik83 het volgende:
Zoë: Marciano, hoe kan ik afvallen zonder moeite
Puur voor het geluid wat er uitkomt. Ze ziet er prima uit, die rare obsessie met afvallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tip voor Zoe: plak duct tape op je muil
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zou het misschien wel lekker vinden zo'n VacuVin bekkie
Ja ze heeft longcovidquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:05 schreef lojanda het volgende:
Sasha is ook altijd ziekjes en pijntjes overal. Ik begrijp dat ze na Covid veel klachten heeft gekregen?
Goedemiddag
Als straks de boks wedstrijd is iedereen gewond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Naatje pijn, Jasper fysio, Sasje pijn.. het kneuzenbal schiet al lekker op
Dan had ik het toch goed gehoord.quote:
Ze heeft dagen dat ze er echt veel last van heeft. Lijkt me ook geen pretje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed gehoord.
Nee zeker geen pretje en het duurt heel lang voordat je er weer van af bent. Neefje van me heeft covid in de eerste golf gehad en die loopt er ook nog steeds mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze heeft dagen dat ze er echt veel last van heeft. Lijkt me ook geen pretje.
Dan vraag je je toch af waarom zo iemand dan meedoet aan een dergelijke RLSquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed gehoord.
Ai,sterkte gewenst voor Neefje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee zeker geen pretje en het duurt heel lang voordat je er weer van af bent. Neefje van me heeft covid in de eerste golf gehad en die loopt er ook nog steeds mee.
Ja is idd misschien niet zo verstandig want vaak kan je dan toch niet me met de rest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af waarom zo iemand dan meedoet aan een dergelijke RLS
Dank je, gelukkig gaat het wel weer wat beter met hem maar hij heeft het echt heel moeilijk gehad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,sterkte gewenst voor Neefje.
Voordeel is dat ze een jaar niet hoeft te werken dus geen gedoe met uitval/ reintegreren en ze krijgt betaald door hier te zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is idd misschien niet zo verstandig want vaak kan je dan toch niet me met de rest.
Ja dat is dan weer wel een voordeelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze een jaar niet hoeft te werken dus geen gedoe met uitval/ reintegreren en ze krijgt betaald door hier te zijn
Hoop dat je neefje er toch met de tijd er goed van hersteld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee zeker geen pretje en het duurt heel lang voordat je er weer van af bent. Neefje van me heeft covid in de eerste golf gehad en die loopt er ook nog steeds mee.
Misschien krijgen ze ook nog wel een bakje chips van ome Johnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:20 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben dus vanavond verstoppertje spelen en een slaapfeestje.. tot hoe laat mogen de kinders opblijven?
Ik vind dat ze best creatief zijn in bezigheden verzinnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:20 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben dus vanavond verstoppertje spelen en een slaapfeestje.. tot hoe laat mogen de kinders opblijven?
Dat hoop ik ook, gelukkig gaat het inmiddels een stuk beterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:22 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoop dat je neefje er toch met de tijd er goed van hersteld.
En ranja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze ook nog wel een bakje chips van ome John
Het jaar moet vol snap ik, maar of we op bewoner verzinsels zitten te wachten betwijfel ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best creatief zijn in bezigheden verzinnen
Je kunt toch niet spreken van een beetje normale revalidatie. Het wonen in die loods is gewoon niet vergelijkbaar met de echte wereld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze een jaar niet hoeft te werken dus geen gedoe met uitval/ reintegreren en ze krijgt betaald door hier te zijn
Ja lekker chips en limonade. Kreeg ik vroeger als kind ook altijd op zaterdag avondquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze ook nog wel een bakje chips van ome John
Dat zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best creatief zijn in bezigheden verzinnen
Willem Ruis of Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja lekker chips en limonade. Kreeg ik vroeger als kind ook altijd op zaterdag avonden dan samen met mijn ouders iets leuks kijken op tv.
Ze zijn wel echt allemaal heel serieus met het trainen
Ik denk dat ze blij zijn dat ze eindelijk iets te doen hebben, waar ze dan ook nog moe van worden lichamelijk en energie krijgen, geestelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja lekker chips en limonade. Kreeg ik vroeger als kind ook altijd op zaterdag avonden dan samen met mijn ouders iets leuks kijken op tv.
Ze zijn wel echt allemaal heel serieus met het trainen
Ja dat was altijd leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Ruis of Ron Brandsteder.
Ik neem aan dat ze alles goed heeft overwogen en dit de beste optie was. Ze gaat uiteraard niet meedoen aan een programma en nog zieker wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt toch niet spreken van een beetje normale revalidatie. Het wonen in die loods is gewoon niet vergelijkbaar met de echte wereld.
nevermind, is nogal offtopic
Eerst een SL.quote:
Begin haar ook steeds leuker te vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
Kim haar huid lijkt op te knappen, fijn voor haar
Nou suggereer je hiermee dat hij vrouwen zat kan krijgen/ arrogant is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:45 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff voelt zich te goed voor een datingsite "ik heb dat niet nodig"
nog een laatste offtopic dan maar : Hoe kan ze het overwogen hebben als er van te voren helemaal niets van bekend was hoe het zou zijn. Het zou te maken kunnen hebben met flinke fysieke inspanning, slecht en ongezond eten, slecht slapen. Allemaal niet echt condities die goed zijn voor een long covid patient.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alles goed heeft overwogen en dit de beste optie was. Ze gaat uiteraard niet meedoen aan een programma en nog zieker worden
en hij suggereerde zelf beide dingen... ik kan het niet terugluisterenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou suggereer je hiermee dat hij vrouwen zat kan krijgen/ arrogant is.
Hij is niet op zoek naar een vrouw, het komt als het komt, hij is druk en vermaakt zich prima
en dus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nog een laatste offtopic dan maar : Hoe kan ze het overwogen hebben als er van te voren helemaal niets van bekend was hoe het zou zijn. Het zou te maken kunnen hebben met flinke fysieke inspanning, slecht en ongezond eten, slecht slapen. Allemaal niet echt condities die goed zijn voor een long covid patient.
Rust, regelmaat en structuur, dat zijn belangrijke zaken. En goede begeleiding van fysiotherapeuten, ergotherapeuten en psycholoog. en dan voorzichtig weer integreren in de maatschappij.
Hij zie dat zijn directheid veel vrouwen afschrikken, maar dat hij niet gaat veranderen. Ze moeten me leren kennen en dan zien dat ik zorgzaam, lief en romantisch ben. Hij houdt ervan een vrouw te verrassenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en hij suggereerde zelf beide dingen... ik kan het niet terugluisteren
Ik doelde op een ander stukjequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zie dat zijn directheid veel vrouwen afschrikken, maar dat hij niet gaat veranderen. Ze moeten me leren kennen en dan zien dat ik zorgzaam, lief en romantisch ben. Hij houdt ervan een vrouw te verrassen
ja vermoeiend dat veel van haar gesprekken over regeldingen gaan..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:52 schreef pingu66 het volgende:
Maddy is wel cermoeiend, elk gesorek faat over boodschappen,hoeveel iets kost en dat zij dat wel ff zal regelen de volgende vergadering of bestelmoment.
Juist die directheid vind ik leuk aan hemquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zie dat zijn directheid veel vrouwen afschrikken, maar dat hij niet gaat veranderen. Ze moeten me leren kennen en dan zien dat ik zorgzaam, lief en romantisch ben. Hij houdt ervan een vrouw te verrassen
Sasje ook..quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:04 schreef pingu66 het volgende:
ik ga ff mijn bril zoeken,al die typfouten
Ik hou er ook van, ook zijn humor is wel de mijne, ik zou me prima met hem kunnen vermaken en mee optrekken. Het is niet een type, qua uiterlijk waar ik op zou kunnen vallen, maar ben jaloers op zijn mooie bos haar met krullen. (is ook voor mij veul te jong haha)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Juist die directheid vind ik leuk aan hem
Als ik 20 jaar jonger was had ik op hem kunnen vallen
Het is gewoon water met een paar brokjes vleesquote:
Omdat ze allemaal politiek correct willen reagerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zegt Gertjan niet: klaar nu Nadir,stop met zeiken,schouders eronder en doorgaan of ga naar huis toe!
oh dat zou lekker zijn hequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zegt Gertjan niet: klaar nu Nadir,stop met zeiken,schouders eronder en doorgaan of ga naar huis toe!
Ik begin nu te denken dat stemmen helemaal niet de bedoeling is in dit programma, maar er voor zorgen dat ze stuk voor stuk op geven en jij als laatste overblijftquote:
Dat zou je onderhand bijna denken jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begin nu te denken dat stemmen helemaal niet de bedoeling is in dit programma, maar er voor zorgen dat ze stuk voor stuk op geven en jij als laatste overblijft
Is de productie om het even denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begin nu te denken dat stemmen helemaal niet de bedoeling is in dit programma, maar er voor zorgen dat ze stuk voor stuk op geven en jij als laatste overblijft
Dit is toch niet goed? Als het haar zoveel moeite kost ben je toch met veel te zware gewichten gestart?quote:
Wat @Aardbeienmoes al zeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:20 schreef Sestra666 het volgende:
leuk dat gelul over stemmen, maar komt er ooit nog een exit ?
Weet ik niet Verida,ik ondeschat Leila niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch niet goed? Als het haar zoveel moeite kost ben je toch met veel te zware gewichten gestart?
Ik wel , alleen hij doorziet bepaalde mensen nietquote:
Voor mijn gevoel hoort hij bij het programmaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ik ben wel heel benieuwd waar isaac staat....
Eenschquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die vertelt ook exact wat iedereen wil horen...
Ik zie in Isaac een zelfde karakter als Hiske (Utopia) overal tussendoor glippen, geen mening geven of dat zeggen wat hij denkt dat mensen willen horen. Hiske heeft gewonnen en mssn is zij zijn grote voorbeeld. Geloof niet dat hij bij de productie hoortquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ik ben wel heel benieuwd waar isaac staat....
zal toch niet? ik dacht dat hij eerst groepje jeff,maar ik weet niet.....hoeft ook niet, maar beetje spionquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hoort hij bij het programma
Dat krijg je als je ,niet daarvoor opgeleide mensen aan niet getrainde mensen, ineens fikse trainingen laat geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen heeft pijntjes blessures en mankementen,het lijkt wel een revalidatiecentrum daar in de loods
Wellicht veranderen ze de spelregels tussentijds dat was bij DGK ook zo (zouden net zolang doorgaaan tot er één overbleef en de prijs werd ook veranderd want de winnaar zou ook het huis krijgen)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:29 schreef Verida het volgende:
Dat k
[..]
Dat krijg je als je ,niet daarvoor opgeleide mensen aan niet getrainde mensen, ineens fikse trainingen laat geven.
beetje vreemde zin...maar de trainers zijn niet opgeleid tot bokstrainers en de personen zijn niet getraind en worden nu opeens in een best wel zwaar trainingsprogramma gegooid.
quote:
Dit al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bedoelde meer dat ze voor de badkamer staat, zodat niemand er langs mag om naar t toilet te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bedoelde meer dat ze voor de badkamer staat, zodat niemand er langs mag om naar t toilet te gaan.
Erik moet heel nodig
dat moeten ze maken wanneer wandawijf diarheaae heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bedoelde meer dat ze voor de badkamer staat, zodat niemand er langs mag om naar t toilet te gaan.
Erik moet heel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |