Is ook zielig als je bent gedwongen mee te doen aan een programma en niet eens zelf een keuze hebt wat je doet met je leven... oh wacht..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk ze zitten dan.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe op met me.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is ook zielig als je bent gedwongen mee te doen aan een programma en niet eens zelf een keuze hebt wat je doet met je leven... oh wacht..
Zit volgens mij geen max aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:50 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Mag iedere bewoner 1x zijn/haar 24 uur aanvragen en evt toch beslissen te blijven? Of is er kans dat Nadir deze act een keer of 10 gaat opvoeren dit jaar
Echt hequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk ze zitten dan.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies dat alhoewel ik betwijfel of hij thuis vrienden heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:52 schreef Thorelf het volgende:
heb het idee dat hij erachter komt dat hij hier niet het haantje kan zijn zoals thuis...met al zijn vrienden...en dat hij een excuus zoekt. Want in begin was hij het mannetje( dacht hij)
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:52 schreef Thorelf het volgende:
heb het idee dat hij erachter komt dat hij hier niet het haantje kan zijn zoals thuis...met al zijn vrienden...en dat hij een excuus zoekt. Want in begin was hij het mannetje( dacht hij)
yep en hij kijkt altijd of de kameraquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:52 schreef juul. het volgende:
Ik erger me dood aan dat mannetje, één grote aandachttrekker, stiekem, gemeen, achterbaks
pffffquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Uit zijn stukje:
Met Nadir stapt er naar eigen zeggen echt een winnaar het huis in. Hij noemt zichzelf een perfectionist, een doorzetter… en misschien een beetje egoïstisch. Maar ja, dat moet je nu eenmaal zijn als je wilt winnen. En winnen staat op nummer 1 van zijn to-do-lijst voor Een Jaar Van Je Leven
Ehm doorzetten??
Kusje van Esther.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat hij zijn mama/ oma mist.. hij heeft behoefte aan wijze raad en knuffels en gepamperd worden..
hartbewaking onlinequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Febo loop Nadir nu toch gewoon belachelijk te maken met die close ups?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Febo loop Nadir nu toch gewoon belachelijk te maken met die close ups?
Als Nadir uit de kreukels is tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Wanneer staat die bokswedstrijd eigenlijk op de planning??
28 okt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
28 okt las ik hier vanmorgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Spuit 11.quote:
Ze mogen elkaar niet in gezicht rakenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Als ik naar dat boksen kijk verwacht ik elk moment dat iemand uithaalt om een flinke knal op de neus van de tegenstander te geven
🤣quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als Nadir uit de kreukels is toch
En een zielige Nadir.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Dus tot die tijd dat trainen op de streams???![]()
![]()
Owquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar niet in gezicht raken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |