zal toch niet? ik dacht dat hij eerst groepje jeff,maar ik weet niet.....hoeft ook niet, maar beetje spionquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hoort hij bij het programma
Dat krijg je als je ,niet daarvoor opgeleide mensen aan niet getrainde mensen, ineens fikse trainingen laat geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen heeft pijntjes blessures en mankementen,het lijkt wel een revalidatiecentrum daar in de loods
Wellicht veranderen ze de spelregels tussentijds dat was bij DGK ook zo (zouden net zolang doorgaaan tot er één overbleef en de prijs werd ook veranderd want de winnaar zou ook het huis krijgen)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begin nu te denken dat stemmen helemaal niet de bedoeling is in dit programma, maar er voor zorgen dat ze stuk voor stuk op geven en jij als laatste overblijft
Das waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:29 schreef Verida het volgende:
Dat k
[..]
Dat krijg je als je ,niet daarvoor opgeleide mensen aan niet getrainde mensen, ineens fikse trainingen laat geven.
beetje vreemde zin...maar de trainers zijn niet opgeleid tot bokstrainers en de personen zijn niet getraind en worden nu opeens in een best wel zwaar trainingsprogramma gegooid.
quote:
Dit al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bedoelde meer dat ze voor de badkamer staat, zodat niemand er langs mag om naar t toilet te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bedoelde meer dat ze voor de badkamer staat, zodat niemand er langs mag om naar t toilet te gaan.
Erik moet heel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |