Dat zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best creatief zijn in bezigheden verzinnen
Willem Ruis of Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja lekker chips en limonade. Kreeg ik vroeger als kind ook altijd op zaterdag avonden dan samen met mijn ouders iets leuks kijken op tv.
Ze zijn wel echt allemaal heel serieus met het trainen
Ik denk dat ze blij zijn dat ze eindelijk iets te doen hebben, waar ze dan ook nog moe van worden lichamelijk en energie krijgen, geestelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja lekker chips en limonade. Kreeg ik vroeger als kind ook altijd op zaterdag avonden dan samen met mijn ouders iets leuks kijken op tv.
Ze zijn wel echt allemaal heel serieus met het trainen
Ja dat was altijd leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Ruis of Ron Brandsteder.
Ik neem aan dat ze alles goed heeft overwogen en dit de beste optie was. Ze gaat uiteraard niet meedoen aan een programma en nog zieker wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt toch niet spreken van een beetje normale revalidatie. Het wonen in die loods is gewoon niet vergelijkbaar met de echte wereld.
nevermind, is nogal offtopic
Eerst een SL.quote:
Begin haar ook steeds leuker te vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
Kim haar huid lijkt op te knappen, fijn voor haar
Nou suggereer je hiermee dat hij vrouwen zat kan krijgen/ arrogant is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:45 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff voelt zich te goed voor een datingsite "ik heb dat niet nodig"
nog een laatste offtopic dan maar : Hoe kan ze het overwogen hebben als er van te voren helemaal niets van bekend was hoe het zou zijn. Het zou te maken kunnen hebben met flinke fysieke inspanning, slecht en ongezond eten, slecht slapen. Allemaal niet echt condities die goed zijn voor een long covid patient.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alles goed heeft overwogen en dit de beste optie was. Ze gaat uiteraard niet meedoen aan een programma en nog zieker worden
en hij suggereerde zelf beide dingen... ik kan het niet terugluisterenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou suggereer je hiermee dat hij vrouwen zat kan krijgen/ arrogant is.
Hij is niet op zoek naar een vrouw, het komt als het komt, hij is druk en vermaakt zich prima
en dus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nog een laatste offtopic dan maar : Hoe kan ze het overwogen hebben als er van te voren helemaal niets van bekend was hoe het zou zijn. Het zou te maken kunnen hebben met flinke fysieke inspanning, slecht en ongezond eten, slecht slapen. Allemaal niet echt condities die goed zijn voor een long covid patient.
Rust, regelmaat en structuur, dat zijn belangrijke zaken. En goede begeleiding van fysiotherapeuten, ergotherapeuten en psycholoog. en dan voorzichtig weer integreren in de maatschappij.
Hij zie dat zijn directheid veel vrouwen afschrikken, maar dat hij niet gaat veranderen. Ze moeten me leren kennen en dan zien dat ik zorgzaam, lief en romantisch ben. Hij houdt ervan een vrouw te verrassenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en hij suggereerde zelf beide dingen... ik kan het niet terugluisteren
Ik doelde op een ander stukjequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zie dat zijn directheid veel vrouwen afschrikken, maar dat hij niet gaat veranderen. Ze moeten me leren kennen en dan zien dat ik zorgzaam, lief en romantisch ben. Hij houdt ervan een vrouw te verrassen
ja vermoeiend dat veel van haar gesprekken over regeldingen gaan..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:52 schreef pingu66 het volgende:
Maddy is wel cermoeiend, elk gesorek faat over boodschappen,hoeveel iets kost en dat zij dat wel ff zal regelen de volgende vergadering of bestelmoment.
Juist die directheid vind ik leuk aan hemquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zie dat zijn directheid veel vrouwen afschrikken, maar dat hij niet gaat veranderen. Ze moeten me leren kennen en dan zien dat ik zorgzaam, lief en romantisch ben. Hij houdt ervan een vrouw te verrassen
Sasje ook..quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:04 schreef pingu66 het volgende:
ik ga ff mijn bril zoeken,al die typfouten
Ik hou er ook van, ook zijn humor is wel de mijne, ik zou me prima met hem kunnen vermaken en mee optrekken. Het is niet een type, qua uiterlijk waar ik op zou kunnen vallen, maar ben jaloers op zijn mooie bos haar met krullen. (is ook voor mij veul te jong haha)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Juist die directheid vind ik leuk aan hem
Als ik 20 jaar jonger was had ik op hem kunnen vallen
Het is gewoon water met een paar brokjes vleesquote:
Omdat ze allemaal politiek correct willen reagerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zegt Gertjan niet: klaar nu Nadir,stop met zeiken,schouders eronder en doorgaan of ga naar huis toe!
oh dat zou lekker zijn hequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zegt Gertjan niet: klaar nu Nadir,stop met zeiken,schouders eronder en doorgaan of ga naar huis toe!
Ik begin nu te denken dat stemmen helemaal niet de bedoeling is in dit programma, maar er voor zorgen dat ze stuk voor stuk op geven en jij als laatste overblijftquote:
Dat zou je onderhand bijna denken jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begin nu te denken dat stemmen helemaal niet de bedoeling is in dit programma, maar er voor zorgen dat ze stuk voor stuk op geven en jij als laatste overblijft
Is de productie om het even denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begin nu te denken dat stemmen helemaal niet de bedoeling is in dit programma, maar er voor zorgen dat ze stuk voor stuk op geven en jij als laatste overblijft
Dit is toch niet goed? Als het haar zoveel moeite kost ben je toch met veel te zware gewichten gestart?quote:
Wat @Aardbeienmoes al zeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:20 schreef Sestra666 het volgende:
leuk dat gelul over stemmen, maar komt er ooit nog een exit ?
Weet ik niet Verida,ik ondeschat Leila niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch niet goed? Als het haar zoveel moeite kost ben je toch met veel te zware gewichten gestart?
Ik wel , alleen hij doorziet bepaalde mensen nietquote:
Voor mijn gevoel hoort hij bij het programmaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ik ben wel heel benieuwd waar isaac staat....
Eenschquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die vertelt ook exact wat iedereen wil horen...
Ik zie in Isaac een zelfde karakter als Hiske (Utopia) overal tussendoor glippen, geen mening geven of dat zeggen wat hij denkt dat mensen willen horen. Hiske heeft gewonnen en mssn is zij zijn grote voorbeeld. Geloof niet dat hij bij de productie hoortquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ik ben wel heel benieuwd waar isaac staat....
zal toch niet? ik dacht dat hij eerst groepje jeff,maar ik weet niet.....hoeft ook niet, maar beetje spionquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hoort hij bij het programma
Dat krijg je als je ,niet daarvoor opgeleide mensen aan niet getrainde mensen, ineens fikse trainingen laat geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen heeft pijntjes blessures en mankementen,het lijkt wel een revalidatiecentrum daar in de loods
Wellicht veranderen ze de spelregels tussentijds dat was bij DGK ook zo (zouden net zolang doorgaaan tot er één overbleef en de prijs werd ook veranderd want de winnaar zou ook het huis krijgen)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:29 schreef Verida het volgende:
Dat k
[..]
Dat krijg je als je ,niet daarvoor opgeleide mensen aan niet getrainde mensen, ineens fikse trainingen laat geven.
beetje vreemde zin...maar de trainers zijn niet opgeleid tot bokstrainers en de personen zijn niet getraind en worden nu opeens in een best wel zwaar trainingsprogramma gegooid.
quote:
Dit al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bedoelde meer dat ze voor de badkamer staat, zodat niemand er langs mag om naar t toilet te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bedoelde meer dat ze voor de badkamer staat, zodat niemand er langs mag om naar t toilet te gaan.
Erik moet heel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |