abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206330737
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 15:39 schreef The_End het volgende:

[..]
Jawel, dat maak ik.
Jij zegt dat ik dat wil, maar dat is niet zo. Dus daar zit je mis. Ik maak dat argument helemaal niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
Dat klopt niet. Jij noemt dat een dubbele standaard.

Het verschil tussen nws en bnw is dat je hier je mening niet hoeft te onderbouwen. That's it. Er is hier een groepje die lijkt te denken dat alleen bepaalde complotten zijn toegestaan. (die zij toevallig aanhangen)
Je verplaatst nu alweer de doelpalen. Je gaat van 'jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen' naar 'Het verschil tussen nws en bnw is dat je hier je mening niet hoeft te onderbouwen'.

En kun je die tweede claim ook verder onderbouwen? Welke onderbouwing zie je in NWS of POL bijvoorbeeld die je hier mist?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206330758
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 14:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Begin 2020 was bnw de enige forum binnen fok die het hand over negatieve bijwerkingen van het vaccin
Waar we stelden dat vaccinatiepaspoort zou leiden tot een digitale ID
Dat het niet zou blijven bij slechts twee vaccins
Waar we al heel vroeg wisten dat het c19 virus niet overgebracht werd door een vleermuis, maar dat het meer waarschijnlijk is dat het gecreëerd werd ergens in een lab in Wuhan
Waar de lockdowns een terugkerend fenomeen zouden zijn
Waar de WEF veel meer is dan een onschuldig praatclubje zonder enige invloed
Er zijn twee dingen die ik hier aan wil toevoegen

- Zou je ergens begin 2020 een discussie voeren over de onderwerpen hierboven, dan zou je al snel te horen krijgen dat er geen enkel bewijs is. Niet omdat het inhoudelijk klopt maar omdat de meesten in hun eigen bubbel vastzitten. In de media die ze dan wel consumeren word het niet bevestigd wat maar een ding kan betekenen : die info die je post is regelrechte onzin :B

- Dan hoe zit bekeren er dan uit bier in bnw? Als we als vb nemen dat het virus afkomstig is uit een lab uit Wuhan en niet afkomstig is van een vleermuis.Volgens de autoriteiten was het niets anders dan een complottheorie. Wat achteraf ook niet waar bleek te zijn. In de materie verdiepen betekend vaak een factchecker raadplegen, mits het voldoet aan de confermation bias , is deze claim die ik maak geen mening maar een wetenschappelijk feit!! Met de ''feiten'' in handen begint ook het bekeringsproces

Het is dan niet een paar keer kenbaar maken dat je het niet eens bent met de stelling en vervolgens laat je het onderwerp met rust. Het is de ene reeks na de ander vervuilen, de sfeer naar een dieptepunt brengen, het topic compleet om zeep helpen. Hierin is bijna alles geoorloofd, inclusief alle fok richtlijnen aan je laars lappen

Vaak hoor je dan:

- Zie je wel je hebt helemaal geen bewijs :D
- Het is ontkracht!!!! ( zie snopes artike |:( l)
- Hoe achterlijk moet je zijn om dit te geloven :')
- Geloof je dit echt, nee toch :o

En net zo lang doorgaan tot je de overwinning over de streep hebt gehaald

Dit noemen we hier bekeringsdrang ^O^ O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:03:29 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206330761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 15:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh kijk er is al een voorwaarde aan verbonden ineens.
Hier worden we gedwongen tot onvoorwaardelijke liefde :')
Nee maar als je gaat blaffen dan blaffen mensen terug logischerwijs

Das in BNW niet anders
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206330804
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 16:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij zegt dat ik dat wil, maar dat is niet zo. Dus daar zit je mis. Ik maak dat argument helemaal niet.
[..]
Je verplaatst nu alweer de doelpalen. Je gaat van 'jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen' naar 'Het verschil tussen nws en bnw is dat je hier je mening niet hoeft te onderbouwen'.

En kun je die tweede claim ook verder onderbouwen? Welke onderbouwing zie je in NWS of POL bijvoorbeeld die je hier mist?
Wat bedoel je hier dan mee?
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 12:49 schreef HowardRoark het volgende:
Dat valt inderdaad wel op. Elk subforum heeft duidelijke regels en als je daar niet aan kunt houden moet je ophoepelen. Maar BNW moet dan een soort smeltkroes vormen waar wel alles mogelijk is. Dat blijft wel een bijzondere dubbele standaard.
pi_206330836
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 14:06 schreef The_End het volgende:

[..]
De dubbele standaard is dat jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen. Er zijn heel wat meer complotten in de wereld, dan degene waar jij achter staat.
Maar even serieus

Wat weerhoud jouw on een topic te openen waar je zelf interesse in hebt. Niet alleen heb je dan een kans om het over iets te hebben waar je zelf helemaal achterstaat. Ook is dit de ideale gelegenheid om de mensen hier te laten zien hoe het wel moet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206330848
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 14:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Good old Lambiekje de godfather van bnw, hij heeft toch in een aantal dingen gelijk gekregen.
Ik mis hem wel hoor
Kleurrijk figuur die hier altijd ongeremd zijn mening gaf O+
pi_206330877
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 16:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Maar even serieus

Wat weerhoud jouw on een topic te openen waar je zelf interesse in hebt. Niet alleen heb je dan een kans om het over iets te hebben waar je zelf helemaal achterstaat. Ook is dit de ideale gelegenheid om de mensen hier te laten zien hoe het wel moet
Niks, daar hebben we het ook niet over.
pi_206330983
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 15:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hier zijn er ook voorwaarden aan verbonden. Dezelfde als elders op het forum.
Laat me nie lachen.
Zelfde regels overal...
Voor users ja, niet voor moderatie
Als ik bepaalde reacties hier zou posten in BNW krijg ik ban. Elders wordt dat gewoon getolereerd, waar zijn dan diezelfde regels op het forum?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:43:32 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206331004
Wat dan bijvoorbeeld?
pi_206331032
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 16:43 schreef sp3c het volgende:
Wat dan bijvoorbeeld?
Vb post van vandaag:
"Jouw account zou afgebroken moeten worden"
Wederom tegen een user met andere mening dan het algemeen narratief daar.

Benieuwd hoe Jippie zou reageren moest hier zoiets gezegd worden.
En ja, ik heb TR geplaatst
En ja, het staat er nog steeds
Dus getolereerd.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:50:45 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206331053
Ow die vond ik niet zo vreselijk dus die heb ik weggeklikt gelet op de post waar hij op reageerde

Het blijft FOK! hoor, we zijn niet van suiker, blabla etc.

Kan me niet voorstellen dat je daar hier ineens wel een ban voor krijgt
pi_206331073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 16:09 schreef The_End het volgende:

[..]
Wat bedoel je hier dan mee?
[..]

Dat staat er volgens mij heel duidelijk. In alle andere subfora heb je duidelijke regels en buiten die regels mag je om. Hier in BNW is er een grotere drang om een smeltkroes te creëren van perspectieven, ook al staan die haaks op de policy. Ik vind dat in principe prima, maar het is juist nogal tegenstrijdig dat dit in andere subfora niet kan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vb post van vandaag:

Dus getolereerd.
Dit soort dingen blijven inderdaad bijzonder. Maar dat heeft er misschien mee te maken welke moderator het ziet of van welke user het afkomstig is. Het is in elk geval verwarrend dat soms de meest op het oog niets voorstellende post als een persoonlijke aanval worden gezien, waar andere overduidelijke argumenta ad hominem mogen blijven staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:54:17 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206331085
Ik zag het

Wie het was weet ik niet meer, kijk ik niet naar en de suggestie vind ik een wat flauwe dooddoener
pi_206331279
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 16:54 schreef sp3c het volgende:
Ik zag het

Wie het was weet ik niet meer, kijk ik niet naar en de suggestie vind ik een wat flauwe dooddoener
Dit was er eentje.
In het FB bnw zeur topic had ik een ganse bloemlezing geplaatst. Maar allemaal voor dovemansoren.
BNW is en blijft het enige probleem.

En anders moeten ze mij ook maar bannen. Kan het bnw oekr meteen dicht nu ze Schaamlap ook gebanned hebben
pi_206331346
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 17:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit was er eentje.
In het FB bnw zeur topic had ik een ganse bloemlezing geplaatst. Maar allemaal voor dovemansoren.

En anders moeten ze mij ook maar bannen. Kan het bnw oekr meteen dicht nu ze Schaamlap ook gebanned hebben
Ik wist niet eens dat ze hem gebanned hadden. Ik vraag mij af waarom, zijn posts waar heel erg BNW.
pi_206331453
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik wist niet eens dat ze hem gebanned hadden. Ik vraag mij af waarom, zijn posts waar heel erg BNW.
Hij strooide teweinig rozeblaadjes
:+
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:23:02 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206331829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 17:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit was er eentje.

Die is voor iets heel anders gebanned, ga ik verder niet op in

Als hij het er niet mee eens is moet hij maar over mailen
pi_206332090
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 18:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die is voor iets heel anders gebanned, ga ik verder niet op in

Als hij het er niet mee eens is moet hij maar over mailen
Ok bedankt voor de duiding.
Toch geen permban hoop ik ?
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:06:25 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206332297
Technisch gezien zijn er geen permbans op fok!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:54:56 #95
485843 crew  Jippie
pi_206335032
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vb post van vandaag:

Dus getolereerd.
Dus stiekem ben je al een beetje aan mij gewend :P
pi_206352562
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 14:11 schreef Jippie het volgende:

Geen andere subfora bashen!
Is dat Fok policy ?
Anders kan ik dat ook aankaarten :7
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 17 oktober 2022 @ 14:59:58 #97
485843 crew  Jippie
pi_206352630
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 14:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Is dat Fok policy ?
Anders kan ik dat ook aankaarten :7
Andere subfora bashen is mijn inziens ook users bashen, dus zou het gewoon aankaarten ^O^
pi_206372375
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder toch weer, - KNIP-

[ twitter ]
Waarom is mijn post hier aangepast? @Jippie
pi_206372957
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 19:06 schreef sp3c het volgende:
Technisch gezien zijn er geen permbans op fok!
Ben ik toch nog uniek.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 oktober 2022 @ 12:34:59 #100
485843 crew  Jippie
pi_206373847
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom is mijn post hier aangepast? @:Jippie
Het antwoord kun je in de topic pointer vinden.

Het beschuldigen van grooming of pedofilie van mensen die daar niet voor zijn veroordeeld is niet toegestaan.

Heb het aan de FA's voorgelegd, hoor graag of het een stap te ver is voor BNW. Er worden regelmatig TR's geplaatst op de koppeling met LHBTI+ en pedofilie en/of grooming, vandaar mijn opmerking en vraag aan de FA's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')