Jij zegt dat ik dat wil, maar dat is niet zo. Dus daar zit je mis. Ik maak dat argument helemaal niet.quote:
Je verplaatst nu alweer de doelpalen. Je gaat van 'jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen' naar 'Het verschil tussen nws en bnw is dat je hier je mening niet hoeft te onderbouwen'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
Dat klopt niet. Jij noemt dat een dubbele standaard.
Het verschil tussen nws en bnw is dat je hier je mening niet hoeft te onderbouwen. That's it. Er is hier een groepje die lijkt te denken dat alleen bepaalde complotten zijn toegestaan. (die zij toevallig aanhangen)
Er zijn twee dingen die ik hier aan wil toevoegenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Begin 2020 was bnw de enige forum binnen fok die het hand over negatieve bijwerkingen van het vaccin
Waar we stelden dat vaccinatiepaspoort zou leiden tot een digitale ID
Dat het niet zou blijven bij slechts twee vaccins
Waar we al heel vroeg wisten dat het c19 virus niet overgebracht werd door een vleermuis, maar dat het meer waarschijnlijk is dat het gecreëerd werd ergens in een lab in Wuhan
Waar de lockdowns een terugkerend fenomeen zouden zijn
Waar de WEF veel meer is dan een onschuldig praatclubje zonder enige invloed
Nee maar als je gaat blaffen dan blaffen mensen terug logischerwijsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh kijk er is al een voorwaarde aan verbonden ineens.
Hier worden we gedwongen tot onvoorwaardelijke liefde
Wat bedoel je hier dan mee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik dat wil, maar dat is niet zo. Dus daar zit je mis. Ik maak dat argument helemaal niet.
[..]
Je verplaatst nu alweer de doelpalen. Je gaat van 'jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen' naar 'Het verschil tussen nws en bnw is dat je hier je mening niet hoeft te onderbouwen'.
En kun je die tweede claim ook verder onderbouwen? Welke onderbouwing zie je in NWS of POL bijvoorbeeld die je hier mist?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:49 schreef HowardRoark het volgende:
Dat valt inderdaad wel op. Elk subforum heeft duidelijke regels en als je daar niet aan kunt houden moet je ophoepelen. Maar BNW moet dan een soort smeltkroes vormen waar wel alles mogelijk is. Dat blijft wel een bijzondere dubbele standaard.
Maar even serieusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:06 schreef The_End het volgende:
[..]
De dubbele standaard is dat jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen. Er zijn heel wat meer complotten in de wereld, dan degene waar jij achter staat.
Ik mis hem wel hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Good old Lambiekje de godfather van bnw, hij heeft toch in een aantal dingen gelijk gekregen.
Niks, daar hebben we het ook niet over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maar even serieus
Wat weerhoud jouw on een topic te openen waar je zelf interesse in hebt. Niet alleen heb je dan een kans om het over iets te hebben waar je zelf helemaal achterstaat. Ook is dit de ideale gelegenheid om de mensen hier te laten zien hoe het wel moet
Laat me nie lachen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier zijn er ook voorwaarden aan verbonden. Dezelfde als elders op het forum.
Vb post van vandaag:quote:
Dat staat er volgens mij heel duidelijk. In alle andere subfora heb je duidelijke regels en buiten die regels mag je om. Hier in BNW is er een grotere drang om een smeltkroes te creëren van perspectieven, ook al staan die haaks op de policy. Ik vind dat in principe prima, maar het is juist nogal tegenstrijdig dat dit in andere subfora niet kan.quote:
Dit soort dingen blijven inderdaad bijzonder. Maar dat heeft er misschien mee te maken welke moderator het ziet of van welke user het afkomstig is. Het is in elk geval verwarrend dat soms de meest op het oog niets voorstellende post als een persoonlijke aanval worden gezien, waar andere overduidelijke argumenta ad hominem mogen blijven staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vb post van vandaag:
"Jouw account zou afgebroken moeten worden"
Wederom tegen een user met andere mening dan het algemeen narratief daar.
Benieuwd hoe Jippie zou reageren moest hier zoiets gezegd worden.
En ja, ik heb TR geplaatst
En ja, het staat er nog steeds
Dus getolereerd.
Dit was er eentje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:54 schreef sp3c het volgende:
Ik zag het
Wie het was weet ik niet meer, kijk ik niet naar en de suggestie vind ik een wat flauwe dooddoener
Ik wist niet eens dat ze hem gebanned hadden. Ik vraag mij af waarom, zijn posts waar heel erg BNW.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit was er eentje.
In het FB bnw zeur topic had ik een ganse bloemlezing geplaatst. Maar allemaal voor dovemansoren.
BNW is en blijft het enige probleem.
En anders moeten ze mij ook maar bannen. Kan het bnw oekr meteen dicht nu ze Schaamlap ook gebanned hebben
Hij strooide teweinig rozeblaadjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze hem gebanned hadden. Ik vraag mij af waarom, zijn posts waar heel erg BNW.
Die is voor iets heel anders gebanned, ga ik verder niet op inquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit was er eentje.
In het FB bnw zeur topic had ik een ganse bloemlezing geplaatst. Maar allemaal voor dovemansoren.
BNW is en blijft het enige probleem.
En anders moeten ze mij ook maar bannen. Kan het bnw oekr meteen dicht nu ze Schaamlap ook gebanned hebben
Ok bedankt voor de duiding.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die is voor iets heel anders gebanned, ga ik verder niet op in
Als hij het er niet mee eens is moet hij maar over mailen
Dus stiekem ben je al een beetje aan mij gewendquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vb post van vandaag:
"Jouw account zou afgebroken moeten worden"
Wederom tegen een user met andere mening dan het algemeen narratief daar.
Benieuwd hoe Jippie zou reageren moest hier zoiets gezegd worden.
En ja, ik heb TR geplaatst
En ja, het staat er nog steeds
Dus getolereerd.
Is dat Fok policy ?quote:
Andere subfora bashen is mijn inziens ook users bashen, dus zou het gewoon aankaartenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is dat Fok policy ?
Anders kan ik dat ook aankaarten
Waarom is mijn post hier aangepast? @Jippiequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder toch weer, - KNIP-
[ twitter ]
Ben ik toch nog uniek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:06 schreef sp3c het volgende:
Technisch gezien zijn er geen permbans op fok!
Het antwoord kun je in de topic pointer vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom is mijn post hier aangepast? @:Jippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |