Uhm, de Russen zijn Oekraïne binnengevallen. Je hebt dus de anelogie verkeerd om.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een inbreker een gebouw insluipt waar met koeienletters op de omheining staat: "wacht u voor de hond" en dan later janken omdat die hond je gebeten heeft.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
lol heeft hij backup nodig?
Heb alles netjes beantwoord nochtans.
Kan je nog even de vraag quoten dan die ik gemist heb ?
En het is niet aan jou om te zeggen dat ik er om heen lul
Wat vind jij ervan dat Poetin dreigt met gebruik van kernwapens?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
lol heeft hij backup nodig?
Heb alles netjes beantwoord nochtans.
Kan je nog even de vraag quoten dan die ik gemist heb ?
En het is niet aan jou om te zeggen dat ik er om heen lul
Dan zijn we snel uitgepraat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Rusland heeft geen enkel recht om Oekraïne aan te vallen. Oekraïne wil niks met Rusland te maken hebben (3x raden waarom?) en de doden aan Oekraïnse kant zijn heel erg te betreuren. - Knip-
Duidelijke rode lijn stellen zodat er naderhand geen misverstanden zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:40 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Poetin dreigt met gebruik van kernwapens?
Als het Westen zo dom is om nog verder te gaan met het supporten van Oekraine en er daadwerkelijk een aanval wordt gedaan op de nationale veiligheid van Rusland dan stelt Putin vast dat het gebruik van nucleaire wapens niet uitgesloten zal worden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:40 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Poetin dreigt met gebruik van kernwapens?
Tuurlijk, maar hier in BNW moet dat respectvolquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:39 schreef over_hedge het volgende:
Is een beetje het idee van een forum, je mening geven. Dus het is wel aan mij om te zeggen dat je er omheen lult
Wat vind jij ervan dat Poetin dreigt met gebruik van kernwapens?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Duidelijke rode lijn stellen zodat er naderhand geen misverstanden zijn.
Dan moet het Westen dat ook maar even doen, zodat er naderhand geen misverstanden zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Duidelijke rode lijn stellen zodat er naderhand geen misverstanden zijn.
Tuurlijk hebben ze toch ook gedaan ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan moet het Westen dat ook maar even doen, zodat er naderhand geen misverstanden zijn.
Waarom klaag je dan over Zelenski? Dan is het toch prima dat hij vraagt om een preemptive strike? Is ook heel duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze toch ook gedaan ?
Gezegd dat ze het russische leger zullen wegvagen
Prima toch
En nu duidelijk gecommuniceerde nucleaire oefeningen;
Prima toch
Duidelijke communicatie vermijdt misverstanden
Waarom doe je dat dan nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hier in BNW moet dat respectvol
Tuurlijk johquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over Zelenski? Dan is het toch prima dat hij vraagt om een preemptive strike? Is ook heel duidelijk.
In de jaren 80/90 jazeker daarna behoorlijk minder maar goed toen was het ook daadwerkelijk het geval.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bwoa onze propaganda doet het anders even goed hoor
Wordt al gans mijn leven ingepompt dat Rusland dé vijand is
Nieuws, media, Hollywood ... you name it
Ik snap er echt helemaal niks van wat je bedoelt. Alles en iedereen mag dreigen met kernwapens, maar ook niet. Zeker Zelenski niet. Poetin wel, want dat is duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Ik begin het al spijtig te vinden dat ze zijn goesting niet gegeven hebben, want gegrond...
Klopt er is een lijst in omloop waarbij Russen die van oorlogsmisdaden worden gezocht.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Al gehoord van de oekrainse "Kill-List" waar ondertussen ook Roger Waters op staat ?
Document zou gehost staan op NATO server in Brussel ?
Kan de link niet plaatsen vanwege (natuurlijk) expliciete foto's van dode russische militairen.
Laatste keer dan ...quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:13 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van wat je bedoelt. Alles en iedereen mag dreigen met kernwapens, maar ook niet. Zeker Zelenski niet. Poetin wel, want dat is duidelijk.
Voor mij ben je iig niet duidelijk
Oorlogsmisdaden ? Roger Waters (Pink Floyd)quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt er is een lijst in omloop waarbij Russen die van oorlogsmisdaden worden gezocht.
De link naar de lijst staat in een van de vorige delen.
Kill list wil ik het zonet niet noemen.
Is wel erg lastig om te vinden btw.
Is de oorlog voorbij ? Oekr gewonnen ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:22 schreef theguyver het volgende:
Had Poetin btw niet belooft om te stoppen met bombarderen?
Het is financiële winst voor oekr als ze die burgers daar niet langer moeten liggen beschietenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:46 schreef Questular het volgende:
Is er eigenlijk al eens geprobeerd om te kijken of Oekraïne die stukjes land echt mist als blijkt dat de mensen daar echt bij Rusland willen horen?
...quote:Het winterplan van Poetin: Oekraïne op de knieën krijgen door bevolking in de kou te zetten
In Oekraïne zijn nog maar eens energiecentrales bestookt, in drie verschillende regio's. Het is een doelbewuste strategie van Rusland. Militair heeft het voorlopig geen antwoord op het Oekraïense tegenoffensief. Door energie- en ook economische infrastructuur aan te vallen, hoopt Rusland komende winter het Oekraïense verzet te breken.
https://www.msn.com/nl-be(...)4eb894a6f2769173c74e
Geen andere subfora bashen!quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja in NWS is het makkelijker met alle ja-knikkertjes natuurlijk
Deze opmerking draagt niets bij aan de discussiequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon antwoord geven op de vraag? Dan hoeft hij de vraag ook niet 3x te herhalen. Je lult er leuk omheen
Niet op de man spelen, over het onderwerp valt genoeg te zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]Er valt echt niet normaal met jou te praten he. Het is een forum. Mijn mening is dat je overal omheen lult als de vragen je niet uitkomen. Is een beetje het idee van een forum, je mening geven. Dus het is wel aan mij om te zeggen dat je er omheen lult
De russen schieten weer op zichzelfquote:Kerncentrale Zaporizja na nieuwe beschietingen weer van stroomnet gehaald
De kerncentrale in de Oekraïense regio Zaporizja is als gevolg van Russische beschietingen opnieuw losgekoppeld van het stroomnet. Dat meldt het Oekraïense staatsenergiebedrijf Energoatom. Vervangende dieselgeneratoren zijn ingeschakeld om voor reactorkoeling te zorgen, zodat er geen meltdown ontstaat.
De kerncentrale ligt in het zuiden van Oekraïne en werd al in het begin van de oorlog door de Russen ingenomen. De centrale wordt nog wel door Oekraïens personeel bemand. In de afgelopen tijd is de centrale vanwege beschietingen meermaals afgesloten geweest van het stroomnet.
Dat baart de VN-atoomwaakhond IAEA al lange tijd zorgen. Die wil dat er een veilige zone rond de kerncentrale ingesteld wordt.
https://www.hln.be/buiten(...)et-gehaald~abd2d639/
https://myrotvorets.center/criminal/uoters-dzhordzh-rodzher/quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden ? Roger Waters (Pink Floyd)![]()
He? Zeggen dat iemand om vragen heen praat draagt niks bij een de discussie? Oke. Lijkt me vrij relevant voor een discussie dat iemand antwoord geeft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deze opmerking draagt niets bij aan de discussie
ow ja...quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
He? Zeggen dat iemand om vragen heen praat draagt niks bij een de discussie? Oke. Lijkt me vrij relevant voor een discussie dat iemand antwoord geeft.
Gewoon mijn opmerkingen ter harte nemen, verdere discussie graag in FB.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen jou hier. Dus ssst maar weer
Je weet vast wat ik ga zeggen.. Niet op de persoon!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
och gottekes het fotograafke roert zich
Weg is pech, gewoon beleefd blijven tegen elkaar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef DeMolay het volgende:
jippie nog een keer doorlezen want het origineel van de laatse quote posts is al weg
Let it go ... niet belangrijk...quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef DeMolay het volgende:
jippie nog een keer doorlezen want het origineel van de laatse quote posts is al weg
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt er is een lijst in omloop waarbij Russen die van oorlogsmisdaden worden gezocht.
De link naar de lijst staat in een van de vorige delen.
Kill list wil ik het zonet niet noemen.
Is wel erg lastig om te vinden btw.
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[ twitter ]
En wat met de bewering dat het op NATO server zou staan ?
Ik snap niet hoe je die conclusie kan trekken uit die twee plaatjes? natocdn.net is niet een site van de nato. De whois in het plaatje komt niet overeen met als je zelf een whois doet. Dit is dus fake.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[ twitter ]
En wat met de bewering dat het op NATO server zou staan ?
Waarom ben je dan voorstander van Rusland? Daar worden tegenstanders (ook) vermoord.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:19 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Klopt.
Er is idd een kill list en Elon Musk stond daar ook heel even op totdat de CIA even belde met Zelensky en toen werd hij er snel afgehaald.
Fijn land om bij de EU te halen.
Echt zooooooooo Democratisch...
https://www.azerbaycan24.(...)ukrainian-kill-list/
Mirotvorets, or "Peacemaker," is a supposedly independent database of individuals whom anonymous moderators consider to be threats to Ukrainian national security. The Mirotvorets project gained some notoriety in 2015, when writer and historian Oles Buzina and politician Oleg Kalashnikov were assassinated in Ukraine after their profiles appeared on the website. In 2016, EU officials and journalist groups condemned Mirotvorets for leaking data on more than 4,000 members of the media.
Als Ukraine besluit dat delen van Rusland geannexeerd dienen te worden of zo?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Als het Westen zo dom is om nog verder te gaan met het supporten van Oekraine en er daadwerkelijk een aanval wordt gedaan op de nationale veiligheid van Rusland dan stelt Putin vast dat het gebruik van nucleaire wapens niet uitgesloten zal worden.
En wat dan nog?
Nee niet waar. Die vallen van boten af en plegen zelfmoord. Heeft rusland niks mee te makenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom ben je dan voorstander van Rusland? Daar worden tegenstanders (ook) vermoord.
Waar beweer ik dat?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom ben je dan voorstander van Rusland? Daar worden tegenstanders (ook) vermoord.
Je constante gezaag over Oekraïne is corrupt, Oekraïne moet zich overgeven, Oekraïne zus maakt dat dat beeld ontstaat.quote:
Had ik al gezegd dat Oekraine corrupt is en zich moet overgeven?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je constante gezaag over Oekraïne is corrupt, Oekraïne moet zich overgeven, Oekraïne zus maakt dat dat beeld ontstaat.
Het maakt mij niet uit hoor, je mag het vinden/vinden wat je wil.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:08 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Oekraine corrupt is en zich moet overgeven?
Schijnt toch 1 van de corrupste landen op de wereld te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:08 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Oekraine corrupt is en zich moet overgeven?
Staan vrij hoog in de lijst met corrupte landen ja. Doen het wel nog net wat beter dan Rusland. Die er nog slechter voorstaan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Schijnt toch 1 van de corrupste landen op de wereld te zijn
Oja ik had gehoord nummer 2 op de wereld en Rusland stond niet op 1quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Staan vrij hoog in de lijst met corrupte landen wel. Doen het wel nog net wat beter dan Rusland. Die er nog slechter voorstaan.
Gehoord? Van wie? unclecorp?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Oja ik had gehoord nummer 2 op de wereld en Rusland stond niet op 1
Nee , alternatieve mediaquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gehoord? Van wie? unclecorp?![]()
https://www.transparency.org/en/cpi/2021
Hier. Staan paar plekjes van elkaar vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |