Houtjes die als fiches gaan dienen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is ie nou aan het doen? Ja iets aan het uitzoeken maar wat? Iemand die het weet.
Pokeren toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is ie nou aan het doen? Ja iets aan het uitzoeken maar wat? Iemand die het weet.
Nee maar ik ben ook een kind met legoquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Houtjes die als fiches gaan dienen.
Ooooooohhhh ja, das waarquote:
is voor pokeren heb ik net gelezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ook een kind met lego
Oh dat is best knap. Kaarten hebben ze niet toch?quote:
Aangezien ze geen pokerset hebben moeten ze zelfgemaakte 'fiches' gebruiken en die is hij aan het verdelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat doet ie dan, wat is dat voor spul, van een spel of zo? Zelfgemaakt iets iig.
Jawel... bol.comquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is best knap. Kaarten hebben ze niet toch?
Oh en martin heeft zijn oranje hemd weer uitgedaan, liep net in iets wits maar trekt nu weer iets zwarts aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fisches dan?quote:
Ze hebben wel kaarten toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, las het, best wel slim eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aangezien ze geen pokerset hebben moeten ze alternatieve fiches gebruiken en die is hij aan het verdelen
Ik weet het. Alles staat hemquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en martin heeft zijn oranje hemd weer uitgedaan, liep net in iets wits maar trekt nu weer iets zwarts aan.
Martin.quote:
Oh, dat kan je ook als vies omschrijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin krijgt wel flink commentaar van Alicia en Jerrold op z'n kledingkeuze
Shirt niet gestreken .. schoenen niet goed
Nou lekker belangrijk toch ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin krijgt wel flink commentaar van Alicia en Jerrold op z'n kledingkeuze
Shirt niet gestreken .. schoenen niet goed
Nee hoe zij praatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Qua karakter, want afgelopen dagen wat dingen gelezen of heeft ze echt iets vies aan of zo.
De klussers maken zo wat extraquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Houtjes die als fiches gaan dienen.
Zoete lieve Gerritje.quote:
Nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals sommige gasten er op een pokertoernooi bijzitten ...
Fatima.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals sommige gasten er op een pokertoernooi bijzitten ...
Zagen er ook niet echt lekker uit maar waren wel te eten geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Gepaneerde cordon bleu's in de oven bakken, hoe verzin je het. 😭😭. Het zijn geen oven kroketten.🤣
Daar heb ik over gelezen ja. Dacht dat ze wel ok was maar niet dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zie haar gesprek met GJ eergisteren
Ik heb het gezien, wat vals wijfquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb ik over gelezen ja. Dacht dat ze wel ok was maar niet dus.
Bitchquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, wat vals wijf
quote:
Best raar, dacht echt dat ze wel ok was maar ook een vals loeder dus. Ik zal eens kijken of ik dat nog ga bekijken. Pokeren is toch ook geen hol aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, wat vals wijf
Ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Merci.
dus dat is de hele avond aan tafel zitten.
Niet iedereen doet mee. .. ik hoop dat er 1 stream voor hen gereserveerd is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Dit worden weer niet door te komen streams vanavond met dat pokeren.
Mag het hopen ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet iedereen doet mee. .. ik hoop dat er 1 stream voor hen gereserveerd is.
Dat lijkt me ook vreselijk, gisteravond was ook vreselijk, kan ik iig wel ff andere dingen kijken weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Bingo eigenlijk niet veel anders.
Vraag aan Erik wat van z'n lijm die hij net binnen heeft, je oogleden zullen strak naar je haargrens kijken.quote:
Iets wat gepaneerd is moet in boter vet of olie gebakken worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zagen er ook niet echt lekker uit maar waren wel te eten geloof ik.
Nadir he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:45 schreef mario390 het volgende:
hebben ze zwarte kleding met vor de fall
dat jemand overleed ?
33 van die dingen bakken duurt wat lang ja. Dus dit was wel een goede oplossing maar beter in olie of boter ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iets wat gepaneerd is moet in boter vet of olie gebakken worden.
Maar goed ze hebben te eten
en weinig bakpannen en beter iets dan niets.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mannen van 42 die de hele dag met een petje op lopen, ik vind daar wat van #petjepitamientje
Ik draag een petje wanneer het niet goed met me gaat.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is weer drank daar. Vanochtend bezorgd.
Oh dat herken ik wel, niet van mezelf hoor, diegene kan zich dan beter afsluiten voor de buitenwereld. Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik draag een petje wanneer het niet goed met me gaat.
Dat is niets elegants aan ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
elegant maar zij is menselijk kut
Oh echt, dan wel de streams aanhouden en vanuit mijn ooghoeken blijven kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is weer drank daar. Vanochtend bezorgd.
Heb hem al een paar keer zien bewegen en dat ging zonder problemen en erg soepel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir leeft nog .. denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel, niet van mezelf hoor, diegene kan zich dan beter afsluiten voor de buitenwereld. Dat snap ik wel.
Maar marciano wil gewoon stoer doen bro, weet je wel.
Lekker ontspannen zo wijdarms met je kneusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir leeft nog .. denk ik.
[ afbeelding ]
Hij ging wekelijks naar de kapper, en nu heeft hij een kapster met extra's, laat hij zich kaalscheren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mannen van 42 die de hele dag met een petje op lopen, ik vind daar wat van #petjepitamientje
hebben de al avondgegeten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker ontspannen zo wijdarms met je kneus
Ik heb ook al mijn petjes weggegooid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel, niet van mezelf hoor, diegene kan zich dan beter afsluiten voor de buitenwereld. Dat snap ik wel.
Maar marciano wil gewoon stoer doen bro, weet je wel.
Of die bier dopjes die ze van de week hadden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:56 schreef Lrod01 het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om wat fishes te maken van hout ofzo, man man wat een armoede
Boks terug sista.quote:
Omdat je je nooit meer slecht voelt of omdat marciano er heel de tijd mee loopt of omdat je nu hoodies hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook al mijn petjes weggegooid.
Ja kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of die bier dopjes die ze van de week hadden.
sow, bedenk me ineens dat als ze een ander soort dealer zou zijn dat je dan geen ruzie met haar moet krijgen en op tijd moet betalen omdat zij je anders persoonlijk in elkaar rost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:58 schreef Sestra666 het volgende:
wanda moet ook weer iets leidinggevends doen.. dealer
Zo kan ze niet verliezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:58 schreef Sestra666 het volgende:
Of met de dropjes van Nadir die hij allemaal verzameld heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of die bier dopjes die ze van de week hadden.
Heb ik ook jaren gedaan,maar dan niet met poker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:58 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of met de dropjes van Nadir die hij allemaal verzameld heeft
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gedaan,maar dan niet met poker.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gedaan,maar dan niet met poker.
Goffer, dan kan je me bij elkaar vegen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Zal mij niets verbazen als bij de volgende blikjesgooi een pokerset te winnen valt ..
oke dat was alles op stream 2 nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die spruitjes met een ham/kaas vlees (cordon blue)
Dan wel heel wet.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:02 schreef spapaars het volgende:
Mocht het pokeren saai worden
Hier een boze Kim B
https://www.goplay.be/vid(...)en-gevoel-tussen-ons
stimmtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat was alles op stream 2 niet
beetje gemorstquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan wel heel wet.
look dan.
[ afbeelding ]
De COS maakt het leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Zo.. kijk nog liever naar twee wandelende takken die elkaar inhalen!
Jij mag cola.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
ben ik weer![]()
staat het krat bier al op tafel?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
ben ik weer![]()
staat het krat bier al op tafel?
geen sterke drankquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat is er eigenlijk voor alcohol binnen gekomen vanmorgen? Wel echt sterke drank ook hoop ik, niet alleen bier en wijn. Oh en deze vraag is voor een ieder die een antwoord heeft, niet specifiek voor greys dus.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is best heel knap met een gekneusde rib.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen sterke drank
niet meer te krijgen
blauwe troep bij Zoe en Ima
wijn wijn wijn
bier
ik had nog wel een zatte Jappie willen zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zucht, nou als ze dan maar genoeg hebben dat ze iig aangeschoten gaan worden.
Als ze snel en genoeg achter elkaar drinken is er misschien nog hoop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had nog wel een zatte Jappie willen zien
maar misschien gaat hij wel los met de gluhwein
Echt hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
geen mens die dat kan met een gekneusde rib
maar Nadir wel
voor thuisquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef Was-beer het volgende:
Nadir wil niet rokend op camera. Je zit in een RLS
Ga dan naar huis poesiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef Was-beer het volgende:
Ik heb ze niet echt gezien vandaag maar had vandaag ook lang geen streams aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern niet samen op beeld geweest? 😇
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor thuis![]()
laat die man alsjeblieft zijn koffer pakken
Schijnheilig gedoe allemaal met die gastquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor thuis![]()
laat die man alsjeblieft zijn koffer pakken
Sasja een paar keer wel .. maar Bern nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet echt gezien vandaag maar had vandaag ook lang geen streams aan.
pffffff wat ben je en vollidiotquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef Was-beer het volgende:
Ah jammer. Ze zijn laatste week niet veel op streams tenminste als ik kijk nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet echt gezien vandaag maar had vandaag ook lang geen streams aan.
Is ie er nog wel dan? Je weet het niet he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Sasja een paar keer wel .. maar Bern niet
Ik vind ze leuk samen jammer dat ze niet zoveel meer samen op beeld zijn. Elke keer staat de stream op Nadir of het boksenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee lijkt me nogal pijn doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef pingu66 het volgende:
Als je je rib gekneusd hebt sta je echt niet zo makkelijk op als je zit en andersom. Nadir verstopt zich voor thuis zodat ze niet zien dat ie rookt.🤣 Heeft hij wel meebetaald aan rookgerei?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef chufi het volgende:
Lekker roken is dat met gekneusde ribben ... en kortademigheid
Samen wat minder inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ah jammer. Ze zijn laatste week niet veel op streams tenminste als ik kijk niet
Hopelijk installeert de FEBO vannacht een onopvallende camera in die boom zodat hij er de volgende keer vol op staatquote:
Wat een clownquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt gelijk gewisseld naar binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Pff het begint wel een Nadir show te worden... constant op stream
Heb het idee dat wanneer ze samen zijn ze niet veel meer op beeld worden gebracht. Zeker ben er ook blij mee en waardeer het ook! Super fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Samen wat minder inderdaad.
Volgens mij zijn er nu wel mensen hier die er een beetje opletten en als ze samen zijn ze dan cappen voor iig jou, wat ik dan weer heel lief vind van die users.
Of eentje met speaker ... Busted !!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:19 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hopelijk installeert de FEBO vannacht een onopvallende camera in die boom zodat hij er de volgende keer vol op staat
Ze luisterde! 🤭quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er wordt gelijk gewisseld naar binnen.![]()
Sas had ik een paar leuke caps van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er wordt gelijk gewisseld naar binnen.![]()
Er zijn denk ik gewoon nog te veel mensen waardoor de regie bepaalde keuzes moet maken en bv gisteravond was bern heel de tijd bezig met dat spel dus zijn ze dan ook niet samen op stream.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heb het idee dat wanneer ze samen zijn ze niet veel meer op beeld worden gebracht. Zeker ben er ook blij mee en waardeer het ook! Super fijn.
Wat een clownquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Verstoppertje spelen is morgen toch pas?quote:
Oh echt, dacht juist dat ze iig in het verleden wel mee lazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze kennen echt fok niet hoor
dat is nagevraagd
en zeker het gebruik van FEBO kennen ze niet
Wake up facequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas had ik een paar leuke caps van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deden ze ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh echt, dacht juist dat ze iig in het verleden wel mee lazen.![]()
Ik geloof te veel wat ik hier lees soms.![]()
Nu was het gewoon toeval natuurlijk maar wel een geinig toevel.
Dat is waar maar laatste dagen merk ik wel dat sommige zoals Nadir wel heel veel op beeld zijn. Er zijn ook nog andere genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn denk ik gewoon nog te veel mensen waardoor de regie bepaalde keuzes moet maken en bv gisteravond was bern heel de tijd bezig met dat spel dus zijn ze dan ook niet samen op stream.
Ja lieve mensen zijn er.
morgen verstoppertje, ja echt waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Gaat er daar nog wat gebeuren het komende weekend of hoef ik de streams niet aan te zetten?
Zo kinderlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
morgen verstoppertje, ja echt waar
Dat is ook weer waar. Toestand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
deden ze ook
en moet heel gek zijn dat ze dat niet meer doen
het is niet voor niks dat de filmpjes van DGK op sommige sites zo snel weg zijn
JOehoequote:
Ik hou van flirten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Eunice zit een soort van te flirten met Jeff???
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
1 2 10,jij bent gezien.quote:
Dit vind ik dus niet aardig.quote:
Spannend hoor 😉quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Wie heeft wat nagevraagd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze kennen echt fok niet hoor
dat is nagevraagd
en zeker het gebruik van FEBO kennen ze niet
* MacDeMarco springt in de hottubquote:
je bent wel een lieve slijmbalquote:
Leila ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent wel een lieve slijmbal![]()
![]()
Moriama ziet er wonderbaarlijk mooi uit
Als ze de mondhoeken eens iets meer omhoog zou doenquote:
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen? In het begin hebben ze het ook wel eens gedaan maar dat ging gewoon spontaan toen volgens mij, nu is het echt een dingetje gemaakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Lees wat wat Greys post.quote:
je mag 1 keer raden wie het heeft bedachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen? In het begin hebben ze het ook wel eens gedaan maar dat ging gewoon spontaan toen volgens mij, nu is het echt een dingetje gemaakt.kutkleuters.
bern is toch degene die al die kutspelletjes zogenaamd verzint a.k.a. doorgeseind krijgt van de febo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen? In het begin hebben ze het ook wel eens gedaan maar dat ging gewoon spontaan toen volgens mij, nu is het echt een dingetje gemaakt.kutkleuters.
het was niet Bernquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bern is toch degene die al die kutspelletjes zogenaamd verzint a.k.a. doorgeseind krijgt van de febo?
kim kutquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag 1 keer raden wie het heeft bedacht
Hint 1 ze is kapper (geweest)
Een lieve slijmbal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees wat wat Greys post.
Maar okee.
quote:
ze zitten aan aparte pokertafelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ah jammer. Ze zijn laatste week niet veel op streams tenminste als ik kijk niet
Tja, kim of wendy dan, ik dacht eerder aan zoe eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag 1 keer raden wie het heeft bedacht
Hint 1 ze is kapper (geweest)
6 bier voor de winnaar, #2 2 yumyums en #3 ...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef lojanda het volgende:
Wat kunnen ze eigenlijk winnen met het pokeren?
Alleen als hij wint, dan kan hij de prijzenpot die dag gelijk naar mij overmaken en daarna opsodemieterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
MacDeMarco
u gaat door voor de ultieme JVJL ervaring
1 dag met Nadir
Niet bern dus, die verdacht ik daar ook niet van, denk dat dit voor hem ook te kinderachtig is, mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bern is toch degene die al die kutspelletjes zogenaamd verzint a.k.a. doorgeseind krijgt van de febo?
een zak zoute sticksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
6 bier voor de winnaar, #2 2 yumyums en #3 ...?
Een zak zoutsticks dacht ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
6 bier voor de winnaar, #2 2 yumyums en #3 ...?
Hij is gymdocent op middelbaar onderwijsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet bern dus, die verdacht ik daar ook niet van, denk dat dit voor hem ook te kinderachtig is, mag ik toch hopen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
is ze weer aan het liken FF?
Hallo Lavie![]()
![]()
fijn dat je even komt lurken
Ja daarom juist, pubers willen volgens mij echt geen verstoppertje spelen want dat is voor kleine kinderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is gymdocent op middelbaar onderwijs![]()
Gertjan: ik zet 5 dropjes inquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef lojanda het volgende:
Wat kunnen ze eigenlijk winnen met het pokeren?
Ik werd afgeleid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht je hebt het wel gelezen![]()
![]()
hopelijk zit Nadir daar niet aan tafelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gertjan: ik zet 5 dropjes in
Erik: ik ga mee voor 2 snickers
Dankjewel voor het delen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zitten aan aparte pokertafels
[ afbeelding ]
Bern wordt alleen op zijn rug gefilmd met zijn haren los![]()
[ afbeelding ]
Alles rustig.Goed dat je er bent.quote:
Staat haar echt niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet niet van die donkere lippenstift op doen
Bern lijkt er ook net niet helemaal tussen te passenquote:
nee zondequote:
Deisyy is geen rls mod he, D. ook niet, die doen alleen gastmodden soms en verder gewoon mee lullen en kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zonde
vind het een leuke knappe meid
fijn dat je er even bent Lavie
mijn favoriete RLS mod![]()
![]()
sorry @:Deisyy
ja Fritsiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lijkt verdomme wel streams van de vrijdagavond-meeting van
Buurtcentrum "De treurwilg"
Jammer dat ik vandaag weer ¤11 heb betaald voor dit zooitje
Ik tel Deis en D gewoon meequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deisyy is geen rls mod he, D. ook niet, die doen alleen gastmodden soms en verder gewoon mee lullen en kijken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lijkt verdomme wel streams van de vrijdagavond-meeting van
Buurtcentrum "De treurwilg"
Jammer dat ik vandaag weer ¤11 heb betaald voor dit zooitje
Ik geloof dat ze vanmorgen heeft gezegd dat ze niet mee zou doen, omdat ze niet kan rekenen.quote:
Ik stiekem ook want een mod is gewoon een mod.quote:
Ik ook.D, wel iets minder maar toch.quote:
staat in de notulen genoteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik stiekem ook want een mod is gewoon een mod.Maar officieel dus niet, wilde dat ff gezegd hebben.
waar ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
Dit haar heb ik dus ook.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |