Oh echt, dan wel de streams aanhouden en vanuit mijn ooghoeken blijven kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is weer drank daar. Vanochtend bezorgd.
Heb hem al een paar keer zien bewegen en dat ging zonder problemen en erg soepel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir leeft nog .. denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel, niet van mezelf hoor, diegene kan zich dan beter afsluiten voor de buitenwereld. Dat snap ik wel.
Maar marciano wil gewoon stoer doen bro, weet je wel.
Lekker ontspannen zo wijdarms met je kneusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir leeft nog .. denk ik.
[ afbeelding ]
Hij ging wekelijks naar de kapper, en nu heeft hij een kapster met extra's, laat hij zich kaalscheren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mannen van 42 die de hele dag met een petje op lopen, ik vind daar wat van #petjepitamientje
hebben de al avondgegeten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker ontspannen zo wijdarms met je kneus
Ik heb ook al mijn petjes weggegooid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel, niet van mezelf hoor, diegene kan zich dan beter afsluiten voor de buitenwereld. Dat snap ik wel.
Maar marciano wil gewoon stoer doen bro, weet je wel.
Of die bier dopjes die ze van de week hadden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:56 schreef Lrod01 het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om wat fishes te maken van hout ofzo, man man wat een armoede
Boks terug sista.quote:
Omdat je je nooit meer slecht voelt of omdat marciano er heel de tijd mee loopt of omdat je nu hoodies hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook al mijn petjes weggegooid.
Ja kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of die bier dopjes die ze van de week hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |