ze zitten aan aparte pokertafelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ah jammer. Ze zijn laatste week niet veel op streams tenminste als ik kijk niet
Tja, kim of wendy dan, ik dacht eerder aan zoe eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag 1 keer raden wie het heeft bedacht
Hint 1 ze is kapper (geweest)
6 bier voor de winnaar, #2 2 yumyums en #3 ...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef lojanda het volgende:
Wat kunnen ze eigenlijk winnen met het pokeren?
Alleen als hij wint, dan kan hij de prijzenpot die dag gelijk naar mij overmaken en daarna opsodemieterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
MacDeMarco
u gaat door voor de ultieme JVJL ervaring
1 dag met Nadir
Niet bern dus, die verdacht ik daar ook niet van, denk dat dit voor hem ook te kinderachtig is, mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bern is toch degene die al die kutspelletjes zogenaamd verzint a.k.a. doorgeseind krijgt van de febo?
een zak zoute sticksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
6 bier voor de winnaar, #2 2 yumyums en #3 ...?
Een zak zoutsticks dacht ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
6 bier voor de winnaar, #2 2 yumyums en #3 ...?
Hij is gymdocent op middelbaar onderwijsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet bern dus, die verdacht ik daar ook niet van, denk dat dit voor hem ook te kinderachtig is, mag ik toch hopen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
is ze weer aan het liken FF?
Hallo Lavie![]()
![]()
fijn dat je even komt lurken
ik dacht je hebt het wel gelezenquote:
Ja daarom juist, pubers willen volgens mij echt geen verstoppertje spelen want dat is voor kleine kinderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is gymdocent op middelbaar onderwijs![]()
Gertjan: ik zet 5 dropjes inquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef lojanda het volgende:
Wat kunnen ze eigenlijk winnen met het pokeren?
Ik werd afgeleid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht je hebt het wel gelezen![]()
![]()
hopelijk zit Nadir daar niet aan tafelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gertjan: ik zet 5 dropjes in
Erik: ik ga mee voor 2 snickers
Dankjewel voor het delen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zitten aan aparte pokertafels
[ afbeelding ]
Bern wordt alleen op zijn rug gefilmd met zijn haren los![]()
[ afbeelding ]
Alles rustig.Goed dat je er bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |