Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggenquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggen
Je hebt gelijk.Was een kaap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze banden me ook snel genoeg dus keertje helpen mag ook best hihi sorry FF
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.quote:
Nou, ik zag hem boksen en hij ging kapot, had het idee dat hij zich niet wilde laten kennen tegen een ouder persoon maar het had niet langer moeten duren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggen
Daarnaast, hij als ie rondwandelt gaat dat prima, hij heeft alleen last als ie met anderen in gesprek isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Nadir echt zijn ribben gekneusd heeft, dat doet echt heel veel pijn, maar ik denk dat hij de aandacht ook wel erg lekker vindt. Hij klaagt en piept tegen iedereen die lans loopt, maar neemt het advies om even te gaan liggen niet aan.
No prob, maar de tt van nadir vond ik te mooi om niet te laten wijzigen. En ja Jeff is the best dan vraag je ook om een TT wijziging natuurlijk haahhaquote:
Ik word toch niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Gewoon vragen of hij een uitvaartverzekering heeft, dan loopt hij wel door naar een ander.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Daarnaast, hij als ie rondwandelt gaat dat prima, hij heeft alleen last als ie met anderen in gesprek is
aanstellers bedoel jequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther is allergisch voor kaas, heeft 2 hapjes roomkaas gehad en ineens heel erg hoofdpijn. 2 zeikerds bij elkaar
beide.. zo snel hoofdpijn van 2 kleine hapjes roomkaas? Kom op zegquote:
Waarschijnlijk kreeg ze pas last toen ze hoorde dat het roomkaas wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
beide.. zo snel hoofdpijn van 2 kleine hapjes roomkaas? Kom op zeg
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg ze pas last toen ze hoorde dat het roomkaas was
Volgende keer het er stiekem doorheen gooien en pas de volgende dag vertellen dat het er in zatquote:
welke Kim heeft de D?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
Wendy vergat dat esther geen kaas mocht....oops. Mag ze dan vega vlees pakken voor esther? ja dat mag van Kim D.
Wat gaat hier mis...
Heeft ze gister wel dat bord pasta met kaas opgegeten of zat er toen geen kaas op? Niet gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende keer het er stiekem doorheen gooien en pas de volgende dag vertellen dat het er in zat
Heb al een kaart gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:00 schreef Ireth het volgende:
Moeten er al bloemstukken besteld worden voor Nadir?
of dat hij een hypochonder is, net als dat tegen Ruben werd gezegdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:02 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat er een arts komt, en dat ie zegt dat Nadir een mietje is
Ga er toch maar even iets aan wijden. Een egocentrische keuze om dan vervolgens een jaar in zo'n loods te willen bivakkeren. Zou me er op die leeftijd ook niet prettig bij voelen om haar dan te moeten aanschouwen op een livestream terwijl ze loopt te kietelen met jan en alleman. Het is niet dat we over een stabiele relatie en dito levensfase spreken zoals een Isaac of Wanda. Als je zo ontzettend verliefd bent dan wil je bij diegene zijn. Haar kunnen steunen en beschermen bovendien. Al snap ik dat sommigen er hierna een bijverdienste uit willen slaan. In principe heeft 'haar Joost' nu een vrijbrief om haar te bedriegen zonder dat zijzelf het weet. Liefde gaat boven geld én de kans dat zij het program wint is zo'n drie procent. Vrouwen hebben al de nijging om te romantiseren daar waar mannen vaker rationeel denken. Zij willen ook vaak (eerder) trouwen, toch? Ach ja...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:36 schreef Poesjuh het volgende:
Djedi leerde joost precies 1 jaar geleden kennen las ik hier eerder
Ik dacht gehoord te hebben dat ze al 9 of 7 jaar samen was met haar vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga er toch maar even iets aan wijden. Een egocentrische keuze om dan vervolgens een jaar in zo'n loods te willen bivakkeren. Zou me er op die leeftijd ook niet prettig bij voelen om haar dan te moeten aanschouwen op een livestream terwijl ze loopt te kietelen met jan en alleman. Het is niet dat we over een stabiele relatie en dito levensfase spreken zoals een Isaac of Wanda. Als je zo ontzettend verliefd bent dan wil je bij diegene zijn. Haar kunnen steunen en beschermen bovendien. Al snap ik dat sommigen er hierna een bijverdienste uit willen slaan. In principe heeft 'haar Joost' nu een vrijbrief om haar te bedriegen zonder dat zijzelf het weet. Liefde gaat boven geld én de kans dat zij het program wint is zo'n drie procent. Vrouwen hebben al de nijging om te romantiseren daar waar mannen vaker rationeel denken. Zij willen ook vaak (eerder) trouwen, toch? Ach ja...
Joost en Ivor vermaken zich prima weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga er toch maar even iets aan wijden. Een egocentrische keuze om dan vervolgens een jaar in zo'n loods te willen bivakkeren. Zou me er op die leeftijd ook niet prettig bij voelen om haar dan te moeten aanschouwen op een livestream terwijl ze loopt te kietelen met jan en alleman. Het is niet dat we over een stabiele relatie en dito levensfase spreken zoals een Isaac of Wanda. Als je zo ontzettend verliefd bent dan wil je bij diegene zijn. Haar kunnen steunen en beschermen bovendien. Al snap ik dat sommigen er hierna een bijverdienste uit willen slaan. In principe heeft 'haar Joost' nu een vrijbrief om haar te bedriegen zonder dat zijzelf het weet. Liefde gaat boven geld én de kans dat zij het program wint is zo'n drie procent. Vrouwen hebben al de nijging om te romantiseren daar waar mannen vaker rationeel denken. Zij willen ook vaak (eerder) trouwen, toch? Ach ja...
Ze zijn niet eens een jaar samen, ze kennen elkaar pas een jaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ze al 9 of 7 jaar samen was met haar vriend
Samen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joost en Ivor vermaken zich prima weet ik uit betrouwbare bron.![]()
![]()
JW's gehaktstaaf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
Esther een gehaktstaaf inbrengen,helemaal gelukkig.
Knakworstje?quote:
Ga lekker naar huis knul.quote:
Even goed wassen dus?quote:
Willen we meer of minder Marokkanen?quote:
Djedi is 24 en dan al 7 of 9 jaar samen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ze al 9 of 7 jaar samen was met haar vriend
Kim D heeft pas kort een relatie
quote:
Wandaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Djedi is 24 en dan al 7 of 9 jaar samen?
Hoe praat je tegen mij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Marokkanen?![]()
(en nee ik stem niet op de PVV dus fok off!)
Wasbeurt.quote:
Denk aan je hartquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir zijn vader is hartpatient.
Nu denkt Nadir dat hij dat ook is. Maar zeker istie er niet van.
Ik heb een bloedhekel aan mensen die denken een ziekte te hebben en daar misbruik van maken.
Woestkwaad kan ik daarvan worden .![]()
Ben ik al.![]()
Dat wilde ze nog doen voordat ze de loods inging maar dat was niet verstandigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Hele gezicht verbouwen, maar die tanden zo laten staan
Maddy zit nog wel even met 'm opgescheept.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir blijft nog ff zitten.
Anders kost het teveel energie.
Beetje dubbel dit.Ik ga zeker niet oud worden,maar zal niet klagen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir zijn vader is hartpatient.
Nu denkt Nadir dat hij dat ook is. Maar zeker istie er niet van.
Ik heb een bloedhekel aan mensen die denken een ziekte te hebben en daar misbruik van maken.
Woestkwaad kan ik daarvan worden .![]()
Ben ik al.![]()
Geef m een paar pepernotenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir blijft nog ff zitten.
Anders kost het teveel energie.
Hier idem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje dubbel dit.Ik ga zeker niet oud worden,maar zal niet klagen.
Eng onderwerp waar ik de laatste teveel aan denk Aggie.ook over jou.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eng onderwerp waar ik de laatste teveel aan denk Aggie.ook over jou.
Zegt hij tegen Viderequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon wegen blokkeren!
Nee, ze kunnen het niet vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Nadir al met een ambulance afgevoerd?
Nu nog andersom en het is feest!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoë heeft an sich een leuk outfitje aan
Voor de Keyleweg zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoë heeft an sich een leuk outfitje aan
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
Vraag me af of ze straks met z'n allen (sec) het WK mogen kijken waarbij je er ook weer een spelelement aan kunt koppelen
quote:
Max hebben ze ook al gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
In mei pleurt men je eruit en moet je vernemen dat jouw Nederland een half jaar daarvoor wereldkampioen is geworden!
Dat sowieso, maar trouwens helemaal tijdens RLS's. Mensen die wat ondernemen of wat doen is leuker om naar te kijken op streams en ook op TV denk ik. Drama en zulks volgt evengoed wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is toch veel leuker om naar de bouwers, Jasper en Jeffrey te kijken als naar die bejaardensoos die weer spelletjes zitten te doen?
Haha, ik kijk alleen de TV uitzendingen maar keek even in dit topic en moest wel lachen om hoe enorm karig die tortilla belegd wasquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
Max is natuurlijk geen unieke gebeurtenis (meer). EK is bovendien kattenpis vergeleken met WK.
Het is geven en nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:01 schreef Harry het volgende:
Jasper en Jeff klussen buiten.
Jasper: Wat doe ik hier?? Ik kan niks, en wil niks.....
Humor!
Gaat toch ook primaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo kopen ze (of Isaac) geen serieuze pokerset ipv te lopen klootviolen met melkdoppen en fuchsia's?
En een bar zonder drank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele bar in het niet overdekte deel
Het was te verwachten hèquote:
Berendquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wel weer 2 kratjes bier binnengebracht worden
Daar zeiken ze minderquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was te verwachten hè
Maar wel vreemd dat er eigenlijk niemand ziek is van de kamer van Jeff
Ik hou er ook vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
Zo leuk hoe Jeff en Jappie samen werken en hun humor.[ afbeelding ]
Echt leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
Zo leuk hoe Jeff en Jappie samen werken en hun humor.[ afbeelding ]
Ik ook, vandaar dat wij ze leuk vinden en anderen zich er juist rot aan ergerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er ook van
Maar ben zelf ook wel van de sarcastische humor
Merk ik weinig van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er ook van
Maar ben zelf ook wel van de sarcastische humor
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat wij ze leuk vinden en anderen zich er juist rot aan ergeren
Dan moet je wel over een vorm van humor beschikken hèquote:
Piepers met spruitjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu daar, omdat ze weer aardappels aan t schillen zijn
Spruitjes?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu daar, omdat ze weer aardappels aan t schillen zijn
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je wel over een vorm van humor beschikken hè![]()
Volgens mij spruitjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik haat humor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Vorig jaar schreef Max illustere geschiedenis waar je fucking U tegen zegt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als NL inderdaad door de 1ste rond komt is het een Gods wonder
Alweer?quote:
Dat is een gemene opmerking, je weet dat het een Fries is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
dat is een gemene opmerking, je weet dat het een Fries is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vorig jaar schreef Max geschiedenis waar je U tegen zegt zeker weten!
Nederland zit in een pretpoule. Ieder EK/WK bij de outsiders bovendien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Wendy en Kim D gister heel lang bezig geweest om die spruitjes af te halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
LekkerWie zal het allemaal lusten
Mooi dat ze zicht er mee vermaakt, maar ziet er niet uit, ik mis de tutu nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze ballerina/yogalerares/lifecoach
Soms erger ik me dood aan haar en andere keren respectquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi dat ze zicht er mee vermaakt, maar ziet er niet uit, ik mis de tutu nog
Oh zijn ze dan op tijd al mee begonnen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy en Kim D gister heel lang bezig geweest om die spruitjes af te halen
is dit nu Kim D?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:32 schreef spapaars het volgende:
Ontbijt, zijn was gedaan en nu lunch, oh ik hoop dat hij op een dag laat zien hoe hij dit waardeert.
[ afbeelding ]
Soms moeten we even terug in de tijd met jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:14 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice ging toch pleite en sloot het af door eens stout te zijn met haar Jeff en consorten?
In gesprek met Maddy vind ik haar geniaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms erger ik me dood aan haar en andere keren respect
Het is nogal wat werk om voor 33 man spruitjes af te halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh zijn ze dan op tijd al mee begonnen dan
Het is inderdaad erg wisselendquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In gesprek met Maddy vind ik haar geniaal.
Het is meer dat ik nu een aanleiding zag om erover te beginnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moeten we even terug in de tijd met jou
sport Kim is Kim D?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, dat is Kim Kapster, kont, kreun
Defensiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
sport Kim is Kim D?
waar staat die D dan voor?
heb blijkbaar e.e.a. gemist
maar ja EJVJL is ook geen Utopia of BB
Goed bezig dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
GJ bezig om de douchesjes schoon te maken
Babette weet dat echt wel beter hoor Ebinasquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:18 schreef Ebinas het volgende:
Om de iris Babett, die kring zit niet om je oogbol
Ik geef haar direct gelijk, heb ik mijn rustquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette weet dat echt wel beter hoor Ebinas![]()
Ik moet zo lachen van dat “ballet” van haar, lijkt echt nergens opquote:
Leuk gesprek welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:21 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn Wendy en Zoë toch vriendelijk tegen elkaar
Het arme schaap hij mag wel met me meequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nadir in bed of bij de dokter, hij is al een tijd niet meer in beeld (niet dat ik dat erg vind hoor)
Niet!!! Echt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:22 schreef Kakadylo het volgende:
'Kennis is macht' staat op de onderlip van Bep
Ja zeker maar dat verwacht je toch niet en zeker niet van Zoë, die heeft altijd commentaar op Wendy.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het arme schaap hij mag wel met me mee
Zit nu toevallig op de EH met de dochter
Tijden kunnen veranderen blijkt maar weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja zeker maar dat verwacht je toch niet en zeker niet van Zoë, die heeft altijd commentaar op Wendy.
Ach jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat je Nadir erbij wilt hebben, pakt alle zorg van je dochter weg .
Hopelijk valt het mee
ojee, hopelijk valt het mee voor je dochterquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het arme schaap hij mag wel met me mee
Zit nu toevallig op de EH met de dochter
Als je het niet erg vindt dan ga ik niet op onderzoek uit!quote:
Maar zei ze dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dan ga ik niet op onderzoek uit!
Zou dat? We zullen zien vanavond.. als er weer een drankje in is gegaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijden kunnen veranderen blijkt maar weer
Ojee, sterkte. Duim van niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Om de 2 a 3 maanden een foto omdat ze weer onbenullig heeft gedaan
Alhoewel ik dit keer denk dat er wel echt wat gebroken is.
Nadir zou ik meteen kunnen achterlaten hier
Opgeruimd staat netjes
Ah er is drank in de loods, wordt vanavond dus weer gezellig daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou dat? We zullen zien vanavond.. als er weer een drankje in is gegaan
Neen natuurlijk niet. Al zou ze het ook niet vertellen. Maar das logisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jappie neem
Ik graag meeThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
Bij Jappie was het slechts een korte auwa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jappie neem
Ik graag mee
Nadir had al huilend bij zijn bed gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij Jappie was het slechts een korte auwa.
Nadir had al huilend bij zijn bed gezeten.Is inderdaad niet zo’n piepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond hij ook van nadir
Een enorme piepertThinking is difficult, that’s why most people judge
Jeff had de knipoog en de lach er niet bij gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawellesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jeff had de knipoog en de lach er niet bij gedaan
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon gevallen voor Jeff. Net als Babsie, Kenzy en Eunicie
Met mij ook niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik boksen geen hol aan vind
Ik wist na twee seizoenen BB al vrij zeker dat elke vorm van sportende amateurs niks aan is om naar te kijken. Gewichtheffen is wel het dieptepunt om te zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wist na twee seizoenen BB al vrij zeker dat elke vorm van sportende amateurs niks aan is om naar te kijken. Gewichtheffen is wel het dieptepunt om te zien.
Ik sloop je.quote:
Daar vind ik nu niks aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:42 schreef Seattle het volgende:
Maar badmintonnen en tafeltennissen en dansen vind ik allemaal (best) wel leuk.
Bovendien zou ik ENORM bang zijn voor een gekneusde rib…
Jaweeeel! Vanochtend even aflevering van gisteren teruggekeken en ik moest weer lachen om die dansers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar vind ik nu niks aan
En al helemaal niet de silent disco
Sasha zag er leuk uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jaweeeel! Vanochtend even aflevering van gisteren teruggekeken en ik moest weer lachen om die dansers.
Maddie kan hierna in ieder geval zowel Marge Simpson gaan inspreken als gaan touren met de Bee Geesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jaweeeel! Vanochtend even aflevering van gisteren teruggekeken en ik moest weer lachen om die dansers.
Is Zoe mee bezig, komt een suikerrand op de glazenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:46 schreef chufi het volgende:
Wat doen al die glazen daar voor het raam?
Grootspraak,want met tae kwondo liet ik me helemaal in elkaar slaan omdat ik niet durfde.quote:
Marge Simpsonquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddie kan hierna in ieder geval zowel Marge Simpson gaan inspreken als gaan toeren met de Bee Gees
Gewoon vragen en dan kan degene ja of nee zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:47 schreef Was-beer het volgende:
Leila gaat strijken voor Jan Willem. Hoe krijgt die vent het toch altijd weer voor elkaar
Wil je mijn was even strijken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon vragen en dan kan degene ja of nee zeggen
Ah ok .. voor cocktailsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is Zoe mee bezig, komt een suikerrand op de glazen
gofferquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:50 schreef Seattle het volgende:
Nadir is in de voetbalhemel en die lijkt precies op de tuin van de loods
Ik heb al op bol.com gekeken voor handschoenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
Mag ik jouw boksen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al op bol.com gekeken voor handschoenen
Gelukt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
ff test of het me lukt met psp en postimage
[ afbeelding ]
Kan dat ook met deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff die giegel 50% kleiner gemaakt
Dat gaat lekker. Op een houtje bijten dus dit weekend want ook geen verdienopdracht tot in ieder geval maandag...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:10 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy Staat 55 euro in het rood.
Ze leent van Isaac en mailt naar 'FEBO" dat Isaac haar uit de brand helpt met de openstaande boodschappen.
Ze neemt het wanda en kenzi kwalijk dat zij haar hier niet bij hielpen, zij draaien al langer mee en laten Maddy maar gewoon alles bestellen zegt ze.
Hoeveel rente vraagt ie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:04 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac voelt zich helemaal de man nu de BV geld moet lenen van hem.... Ze staan rood krijgt Imadi gelijk met zn liedje hahaha
Niks te melden. Er gebeurt niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:12 schreef Poesjuh het volgende:
Wat is het hier stil? Volop streams maar niemand die cost. Iedereen een ban gehad of zo??
We hopen nog op complicatiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks te melden. Er gebeurt niks.
En Nadir heeft het ook al weer overleeft.
We?quote:
Vast een zenuwtrekje van hem.quote:
En in geval van helemaal niks weten: operatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vast een zenuwtrekje van hem.
Als zelfs die arts twijfelt, dan naar het ziekenhuis, foto, kunnen niks vinden., dan maar een ct scan want je wéét het nooit he.
En die operaties slagen niet altijd he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En in geval van helemaal niks weten: operatie
We gaan zo gezellig vechten jij en ik.quote:
Gezellig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan zo gezellig vechten jij en ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |