Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggenquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggen
Je hebt gelijk.Was een kaap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze banden me ook snel genoeg dus keertje helpen mag ook best hihi sorry FF
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.quote:
Nou, ik zag hem boksen en hij ging kapot, had het idee dat hij zich niet wilde laten kennen tegen een ouder persoon maar het had niet langer moeten duren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggen
Daarnaast, hij als ie rondwandelt gaat dat prima, hij heeft alleen last als ie met anderen in gesprek isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Nadir echt zijn ribben gekneusd heeft, dat doet echt heel veel pijn, maar ik denk dat hij de aandacht ook wel erg lekker vindt. Hij klaagt en piept tegen iedereen die lans loopt, maar neemt het advies om even te gaan liggen niet aan.
No prob, maar de tt van nadir vond ik te mooi om niet te laten wijzigen. En ja Jeff is the best dan vraag je ook om een TT wijziging natuurlijk haahhaquote:
Ik word toch niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Gewoon vragen of hij een uitvaartverzekering heeft, dan loopt hij wel door naar een ander.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Daarnaast, hij als ie rondwandelt gaat dat prima, hij heeft alleen last als ie met anderen in gesprek is
aanstellers bedoel jequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther is allergisch voor kaas, heeft 2 hapjes roomkaas gehad en ineens heel erg hoofdpijn. 2 zeikerds bij elkaar
beide.. zo snel hoofdpijn van 2 kleine hapjes roomkaas? Kom op zegquote:
Waarschijnlijk kreeg ze pas last toen ze hoorde dat het roomkaas wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
beide.. zo snel hoofdpijn van 2 kleine hapjes roomkaas? Kom op zeg
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg ze pas last toen ze hoorde dat het roomkaas was
Volgende keer het er stiekem doorheen gooien en pas de volgende dag vertellen dat het er in zatquote:
welke Kim heeft de D?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
Wendy vergat dat esther geen kaas mocht....oops. Mag ze dan vega vlees pakken voor esther? ja dat mag van Kim D.
Wat gaat hier mis...
Heeft ze gister wel dat bord pasta met kaas opgegeten of zat er toen geen kaas op? Niet gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende keer het er stiekem doorheen gooien en pas de volgende dag vertellen dat het er in zat
Heb al een kaart gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:00 schreef Ireth het volgende:
Moeten er al bloemstukken besteld worden voor Nadir?
of dat hij een hypochonder is, net als dat tegen Ruben werd gezegdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:02 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat er een arts komt, en dat ie zegt dat Nadir een mietje is
Ga er toch maar even iets aan wijden. Een egocentrische keuze om dan vervolgens een jaar in zo'n loods te willen bivakkeren. Zou me er op die leeftijd ook niet prettig bij voelen om haar dan te moeten aanschouwen op een livestream terwijl ze loopt te kietelen met jan en alleman. Het is niet dat we over een stabiele relatie en dito levensfase spreken zoals een Isaac of Wanda. Als je zo ontzettend verliefd bent dan wil je bij diegene zijn. Haar kunnen steunen en beschermen bovendien. Al snap ik dat sommigen er hierna een bijverdienste uit willen slaan. In principe heeft 'haar Joost' nu een vrijbrief om haar te bedriegen zonder dat zijzelf het weet. Liefde gaat boven geld én de kans dat zij het program wint is zo'n drie procent. Vrouwen hebben al de nijging om te romantiseren daar waar mannen vaker rationeel denken. Zij willen ook vaak (eerder) trouwen, toch? Ach ja...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:36 schreef Poesjuh het volgende:
Djedi leerde joost precies 1 jaar geleden kennen las ik hier eerder
Ik dacht gehoord te hebben dat ze al 9 of 7 jaar samen was met haar vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga er toch maar even iets aan wijden. Een egocentrische keuze om dan vervolgens een jaar in zo'n loods te willen bivakkeren. Zou me er op die leeftijd ook niet prettig bij voelen om haar dan te moeten aanschouwen op een livestream terwijl ze loopt te kietelen met jan en alleman. Het is niet dat we over een stabiele relatie en dito levensfase spreken zoals een Isaac of Wanda. Als je zo ontzettend verliefd bent dan wil je bij diegene zijn. Haar kunnen steunen en beschermen bovendien. Al snap ik dat sommigen er hierna een bijverdienste uit willen slaan. In principe heeft 'haar Joost' nu een vrijbrief om haar te bedriegen zonder dat zijzelf het weet. Liefde gaat boven geld én de kans dat zij het program wint is zo'n drie procent. Vrouwen hebben al de nijging om te romantiseren daar waar mannen vaker rationeel denken. Zij willen ook vaak (eerder) trouwen, toch? Ach ja...
Joost en Ivor vermaken zich prima weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga er toch maar even iets aan wijden. Een egocentrische keuze om dan vervolgens een jaar in zo'n loods te willen bivakkeren. Zou me er op die leeftijd ook niet prettig bij voelen om haar dan te moeten aanschouwen op een livestream terwijl ze loopt te kietelen met jan en alleman. Het is niet dat we over een stabiele relatie en dito levensfase spreken zoals een Isaac of Wanda. Als je zo ontzettend verliefd bent dan wil je bij diegene zijn. Haar kunnen steunen en beschermen bovendien. Al snap ik dat sommigen er hierna een bijverdienste uit willen slaan. In principe heeft 'haar Joost' nu een vrijbrief om haar te bedriegen zonder dat zijzelf het weet. Liefde gaat boven geld én de kans dat zij het program wint is zo'n drie procent. Vrouwen hebben al de nijging om te romantiseren daar waar mannen vaker rationeel denken. Zij willen ook vaak (eerder) trouwen, toch? Ach ja...
Ze zijn niet eens een jaar samen, ze kennen elkaar pas een jaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ze al 9 of 7 jaar samen was met haar vriend
Samen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joost en Ivor vermaken zich prima weet ik uit betrouwbare bron.![]()
![]()
JW's gehaktstaaf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
Esther een gehaktstaaf inbrengen,helemaal gelukkig.
Knakworstje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |