Gelukt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
ff test of het me lukt met psp en postimage
[ afbeelding ]
Kan dat ook met deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff die giegel 50% kleiner gemaakt
Dat gaat lekker. Op een houtje bijten dus dit weekend want ook geen verdienopdracht tot in ieder geval maandag...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:10 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy Staat 55 euro in het rood.
Ze leent van Isaac en mailt naar 'FEBO" dat Isaac haar uit de brand helpt met de openstaande boodschappen.
Ze neemt het wanda en kenzi kwalijk dat zij haar hier niet bij hielpen, zij draaien al langer mee en laten Maddy maar gewoon alles bestellen zegt ze.
Hoeveel rente vraagt ie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:04 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac voelt zich helemaal de man nu de BV geld moet lenen van hem.... Ze staan rood krijgt Imadi gelijk met zn liedje hahaha
Niks te melden. Er gebeurt niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:12 schreef Poesjuh het volgende:
Wat is het hier stil? Volop streams maar niemand die cost. Iedereen een ban gehad of zo??
We hopen nog op complicatiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks te melden. Er gebeurt niks.
En Nadir heeft het ook al weer overleeft.
We?quote:
Vast een zenuwtrekje van hem.quote:
En in geval van helemaal niks weten: operatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vast een zenuwtrekje van hem.
Als zelfs die arts twijfelt, dan naar het ziekenhuis, foto, kunnen niks vinden., dan maar een ct scan want je wéét het nooit he.
En die operaties slagen niet altijd he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En in geval van helemaal niks weten: operatie
We gaan zo gezellig vechten jij en ik.quote:
Gezellig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan zo gezellig vechten jij en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |