Ik ga lekker slapen Cremetje. 6.00 uur gaat het klokje weer en een lange dag voor de boeg. Slaap lekker en tot morgen.quote:
Trusten!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen Cremetje. 6.00 uur gaat het klokje weer en een lange dag voor de boeg. Slaap lekker en tot morgen.![]()
Ben net wakker uit een dutje en dit is het eerste dat ik lees..? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Songfestival voor altijd gecancelt!!!!
![]()
geweldig nieuws om het weekend mee in te gaan![]()
![]()
Jummiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb de tijgernootjes al ingeslagen voor vanavond
Slaap lekker liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:45 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Lange dag gehad, nu even een powernap. Tot strakjes![]()
Geen frikandellen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:28 schreef praadje het volgende:
Present. Met twee minipizza broodjes. Ik heb nog niet gegeten![]()
Hahaha snap ik!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, die kunnen er niet bij. Heb maar een klein maagje
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:35 schreef monkyyy het volgende:
En als je iets stouts doet, dan moet je het doen als niemand kijkt.
Gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
GoedunavondOok ik kijk gezellig Voor de rechter
![]()
Arme steelster van de Appie , al zo gestraft boehoeee
Inderdaad. Ook wat te snacken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat mag dus niet; terechte bekeuring dus
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:37 schreef Dutch_view het volgende:
Drinkt geen wijn maar toch een kurkentrekker stelen. Gewoon handig om in huis te hebben
Oehh heerlijk. Met zoutkristallen hoop ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blokjes oude kaas met mosterdsaus hier
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Oehh heerlijk. Met zoutkristallen hoop ik
Lekker! De mosterd maakt het echt af he?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blokjes oude kaas met mosterdsaus hier
Ja goed heyquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Wel een jaar lang niet gestolen, best knap
Pro deo is maar een onderdeel van het vak hequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:43 schreef monkyyy het volgende:
7 jaar studeren om advocaat te worden en dat moet je mensen verdedigen die tijdschriften en kurkentrekkers stelen.
Haha, zie het nu pas. Ziet er inderdaad raar uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
Het beeld is vervaagd, het lijkt wel dat mevrouw een bijzonder kapsel heeft. Een soort punker of een bolletje haar op een verder kaal hoofd
Echt hè, dat mens moet zich diep schamenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een verschrikkelijke vrouw
Waarschijnlijk heeft ze er een rommeltje van gemaakt dat ze zo weinig leefgeld krijgt. Met een miljoen kan zo'n vrouw niet rondkomenquote:
Tsja, ze wilde ook een computer tijdschrift om meer te leren over haar nieuwe computer. Verhaal is een beetje raar van haarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo kan ze wel een werkstraf doen als ze volledig afgekeurd is?
Stouterdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef monkyyy het volgende:
¤399 boete voor parkeren op een invalide plek. Dat ga ik dus niet doen. Weleens over nagedacht![]()
Haal dat beetje maar wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, ze wilde ook een computer tijdschrift om meer te leren over haar nieuwe computer. Verhaal is een beetje raar van haar
Kan je nog beter op een stoep parkeren. Op een invalide plek is duur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef monkyyy het volgende:
¤399 boete voor parkeren op een invalide plek. Dat ga ik dus niet doen. Weleens over nagedacht![]()
Even gauw de stomerij in, duurt hooguit 3 minuutjes, kan wel even toch.quote:
Je mag wel stilstaan op een mindervalide parkeerplaats. Dus als je iemand had meegenomen en zelf achter het stuur bleef zitten was er niks aan de hand. wel meteen weer wegwezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even gauw de stomerij in, duurt hooguit 3 minuutjes, kan wel even toch.Maar niet gedaan.
Dat zou meteen enkeltje gulag moeten zijn. Geen manieren vind ik nog misschien wel erger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Foei, de rechter en OvJ tegenspreken en in de rede vallen
Dat mag niet van de wetgevahrquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even gauw de stomerij in, duurt hooguit 3 minuutjes, kan wel even toch.Maar niet gedaan.
Beetje schoffelen, bohhh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:04 schreef monkyyy het volgende:
17 jaar in de uitkering, maar taakstraffen kan ze prima uitvoeren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Tijd om het schaaltje nootjes bij te vullen
Uiteraard. BLMquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En George Floyd er ook bij betrekken
quote:
BLM bestaat dus ik mag mensen kankerracist noemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En George Floyd er ook bij betrekken
Echt heel helder en duidelijk. Kan zo op tv als vervanger van Mr Visserquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo, dat kun je wel zeggen. Respect.
Echter......quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Echt heel helder en duidelijk. Kan zo op tv als vervanger van Mr Visser
Jezelf de hele tijd als slachtoffer zien, vermoeiend levenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:28 schreef StephanL het volgende:
Cvom, ook voor het eerst dat ik dat hoor
Best een moeilijk leven als je overal de racisme kaart moet opvoeren.
Ik krijg een beetje de kriebels van de slachtofferrol van deze jongenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
BLM bestaat dus ik mag mensen kankerracist noemen.
Ik krijg soberso de kriebels van mensen in een slachtofferrol.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de kriebels van de slachtofferrol van deze jongen
Hij was de enige van kleur, je weet tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de kriebels van de slachtofferrol van deze jongen
Yep en dankjewel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Succes morgen, kun je de winter weer mee door
Ja, volgens mij ook. Hier ook voor de risicogroepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier in Nederland is het geloof ik nu alleen voor 60 plussers beschikbaar.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:13 schreef praadje het volgende:
Ik ga lekker een broodje cheeseburger maken
Oh dat is minder...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij zit er in. Een dame voor mij ging onderuit na de prik.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!quote:
Verwennerij, hier vanavond vegan kibbling met aardappeltjes en slaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:13 schreef praadje het volgende:
Ik ga lekker een broodje cheeseburger maken
Smaakt dat net zo lekker als gewone kibbeling?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is minder...
Ik krijg hem morgen
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
[..]
Verwennerij, hier vanavond vegan kibbling met aardappeltjes en sla
Ik vind het lekkerderquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakt dat net zo lekker als gewone kibbeling?
Ah ok.. misschien ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerderNiet zo vet, maar de structuur en smaak.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. misschien ook maar eens proberen
Ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Het is een aanrader iig
maar ik moet zeggen een diehard vegetariër te zijn, mee opgevoed (heel af en toe zondig ik) dus dat kan mijn smaakpapillen verpest hebben
Vegakip vind ik echt niet te ete. Enge structuurquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben heel benieuwdDenk dat het ook een kwestie van gewenning is.. vega kip vind ik ook prima of groenteburgers..
Maar daar zit ook wel weer verschil qua merk..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vegakip vind ik echt niet te ete. Enge structuurGroenteburgers wel
Ik ben er gewoon geen fan van. Zelfs de duurdere vind ik niet lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar daar zit ook wel weer verschil qua merk..
Ah ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geen fan van. Zelfs de duurdere vind ik niet lekker.
Misschien ben ik geen kipliefhebber of zo
Nope. Ben net boven water van een heerlijk dutjequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:praadje kijk jij net als vorige week weer Overtreders?
Kijk dat is veel beterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Ben net boven water van een heerlijk dutje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijk dat is veel beter
'k keek helemaal in mijn eentje
Ahh jammer. Keek de laatste tijd nog wel eens de herhalingen. Was toch een leuke serie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:40 schreef RipCity het volgende:
Annette Barlo: ‘NPO heeft geen interesse in vervolg Oppassen!!!’
https://www.ad.nl/show/an(...)g-oppassen~aa9df594/
Ah jammer zeg, veel gekeken vroegerquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:40 schreef RipCity het volgende:
Annette Barlo: ‘NPO heeft geen interesse in vervolg Oppassen!!!’
https://www.ad.nl/show/an(...)g-oppassen~aa9df594/
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh jammer. Keek de laatste tijd nog wel eens de herhalingen. Was toch een leuke serie.
Haha, zo mooi hoe hij dat kon zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Harrie was mijn favoriet
“Tering….”
Goed bezig geweest Praadquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef praadje het volgende:
Zo. Ik heb vandaag een lekker productief dagje gehad. Twee kledingkasten opgeruimd, de kleedkamer opgeruimd, 4 dozen met kleding voor de kledingbank klaargezet, de griepspuit gehaald en de badkamer gepoetst.
Ik geloof dat ik wel een klein dutje verdient heb sebiet
Ja, dat vind ik zelf eigenlijk ook welquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed bezig geweest Praad![]()
Ik had een relax dagje, had ook niet veel puf om iets te doen hoofdpijn en beetje last van mijn nek..
Veel plezier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Matig TV-avondje idd…ik ga Wereldbeker Veldrijden kijken
Ja en ik zag ook Plakshot staan, heb daar wel over gehoord maar ken het verder niet. Klinkt best grappig met verslaggever Evert Jinekquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Media Inside is ook wel een guilty pleasure
Valt idd tegen,voor het zelfde geld is wel leuk.. maar herhaling toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Er is niet veel te beleven vanavond
Hooguit miljoenenjacht. Ik ga een dutje doen en dan maar eens wat opnames bekijken.
Tot later
Het staat er niet bij maar dat vermoeden heb ik wel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Valt idd tegen,voor het zelfde geld is wel leuk.. maar herhaling toch?
Nja dan maar lekker streamenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Het staat er niet bij maar dat vermoeden heb ik wel.
En wat houdt je tegen, dat je niet uit je hobbykamer durft?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dramatique hier
Vrees een beetje voor een opname
Durf mijn hobbykamer niet uit. Dus kijk series op mijn tablet
Oh meis, wat erg voor je. Heb je een noodplan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dramatique hier
Vrees een beetje voor een opname
Durf mijn hobbykamer niet uit. Dus kijk series op mijn tablet
Plakshot is geweldigquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja en ik zag ook Plakshot staan, heb daar wel over gehoord maar ken het verder niet. Klinkt best grappig met verslaggever Evert JinekMisschien geef ik het een kans. En Nederland is vol is deze aflevering ook interessant, een moeder van 8 kinderen (een influencer die allemaal gratis meuk krijgt) die het belang van consuminderen gaat uitleggen. Met 4 motoren, een brommer en twee auto's op de oprit.
Buiten daarnaast ook de lappen vlees op de bbq en de houtgestookte hottub.
Maar dat er dankzij haar wel al twee kinderen van haar de zorg in gaan dus zij draagt haar steentje voldoende bij.
Ga hem even terugkijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Plakshot is geweldigHeerlijk droge humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte Child, hou je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger wel eens gekeken..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Hunted
Was t zeker..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is erg leuk!
Wat ga jij vanavond kijken?
Nicequote:Op maandag 17 oktober 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was t zeker..
Denk een film of een serie..
Chesapeake Shores wordt het. Nog 5 aflevering dan is de serie afgelopenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice
Altijd lekker ontspannen om te doen
Maar met vijf afleveringen kom je wel de avond door toch! En er zijn miljoenen andere goede series. Maar de treurnis ken ik wel... Goede series mogen niet stoppen en moeten altijd op hetzelfde goede niveau doorgaan, want je kan niet zonder de personages en/of wereldquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Chesapeake Shores wordt het. Nog 5 aflevering dan is de serie afgelopen![]()
Ja heb hele lijst nog in mijn kijklijst van Netflixquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar met vijf afleveringen kom je wel de avond door toch! En er zijn miljoenen andere goede series. Maar de treurnis ken ik wel... Goede series mogen niet stoppen en moeten altijd op hetzelfde goede niveau doorgaan, want je kan niet zonder de personages en/of wereld
ja, maar niet alles wat begrijpelijk is hoeven we te accepterenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb hele lijst nog in mijn kijklijst van NetflixKlopt van sommige wel erg jammer, maar ook wel begrijpelijk als er al tig seizoen van zijn..
Heb je een punt jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, maar niet alles wat begrijpelijk is hoeven we te accepteren(grapje)
Oh prachtigquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dominee Gremdaat ging er met gestrekt been in.
Thanks, ik doe het graag hoor. Ik vind het ook leuk om te doen. Maar als het nodig is trek ik aan de belquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dikke knuffel @:praadje
Top dat je het alsnog blijft doen! ALs het eens een dagje of paar daagjes overgenomen moet worden mag je me aan de mouw trekken hoor. Je bent een topper dat je dit elke dag doet
Avondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast schatjes![]()
Het wordt op zeker 'five days inside' vanavond. Interessante plek waar Eddy heen gaat.
Moorddossier neem ik op, lijkt me ook interessant.
Nu eerst platte rust.
yupquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen. Is het de moeite waard?
Ha, ik zat ook al met verbazing te kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
Fruits barend op nl1, die man is dement of niet?
Die is vorige week al begonnenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef Groepfunder het volgende:
Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen van Restaurant Misverstand.
Ik snap het ook niet. Daten lijkt mij toch best wel spannend en misschien soms wel een beetje ongemakkelijk als er stiltes vallen. En dan voor een camera en heel Nederland kan meekijken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op ned3 is nu een of ander datingprogramma bezig, heb het geluid uit, maar ik vraag me af waarom zulke jonge mensen die er goed uit zien meedoen aan zo'n programma...
Ja, daar kwam ik bij het kijken ook achter. Haha. Toch wat vaker jouw berichten in de gaten houden.quote:
Haha, zeker doen. Stiffado is een Grieks stoofpot. Stoofvlees op zijn Grieks dus eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik bij het kijken ook achter. Haha. Toch wat vaker jouw berichten in de gaten houden.Zonder is SC te willen vervallen, maar wat is Stiffado?
Veel mensen zijn helaas ook aandachtsgeil / mediageil etc etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Daten lijkt mij toch best wel spannend en misschien soms wel een beetje ongemakkelijk als er stiltes vallen. En dan voor een camera en heel Nederland kan meekijken.
Die mensen zijn een soort van theoretisch gezien een beetje B in BN'erquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:22 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik ga ook voor Kamp van Koningsbrugge. Geen idee wat er speciaal aan is, maar we gaan het ontdekken.
Ok. Ik heb vorige week niet gezien, dus had geen idee. Had wel iets gelezen dat iemand er al na een aantal uren uitstapte. Hele ophef daarover.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die mensen zijn een soort van theoretisch gezien een beetje B in BN'er
Ja... dat was nogal sneu...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Ik heb vorige week niet gezien, dus had geen idee. Had wel iets gelezen dat iemand er al na een aantal uren uitstapte. Hele ophef daarover.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:22 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik ga ook voor Kamp van Koningsbrugge. Geen idee wat er speciaal aan is, maar we gaan het ontdekken.
Oh shit wat naar. Dikke knuffel...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:48 schreef Ole het volgende:
beste vriend ligt in het ziekenhuis. Hij is niet bij kennis, maar heeft aangegeven dat ziekenhuis geen informatie mag geven over zijn toestand. Zelfs zijn familie niet
Gister vloog het me echt aan! Was wel op werk, maar voelde me zo slecht dat ik in overleg weer ben weggegaan. Gaat nu iets beter. Moet me er maar bij neerleggen dat hij het zo wil. Maar we houden rekening mee dat er elk moment een slecht bericht kan komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit wat naar. Dikke knuffel...
Wat heftig... Ik duim en bid voor julliequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Gister vloog het me echt aan! Was wel op werk, maar voelde me zo slecht dat ik in overleg weer ben weggegaan. Gaat nu iets beter. Moet me er maar bij neerleggen dat hij het zo wil. Maar we houden rekening mee dat er elk moment een slecht bericht kan komen.
Dank jequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat heftig... Ik duim en bid voor jullie
Als ik iets echt nuttigs voor je kan doen, of als je een luisterend oor nodig hebt, mijn DM en PM staan open. Ik ben bijna altijd wel online momenteelquote:
Lief! Het helpt om af en toe even van me af te praten, Ze waren gelukkig ook heel lief en begripvol op het werk. Blij dat ik het daar verteld heb en niet opgekropt heb!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik iets echt nuttigs voor je kan doen, of als je een luisterend oor nodig hebt, mijn DM en PM staan open. Ik ben bijna altijd wel online momenteel
Dat is heel gezond, opkroppen pak je enkel jezelf mee, dat is niet verstandig. Ik ben trots op je, want dat lijkt me niet gemakkelijk. Fijn dat ze zo begripvol zijn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Lief! Het helpt om af en toe even van me af te praten, Ze waren gelukkig ook heel lief en begripvol op het werk. Blij dat ik het daar verteld heb en niet opgekropt heb!
Avond Potje!quote:
tnx!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:09 schreef Groepfunder het volgende:
Vanavond 2 voor 12 opnemen. En Hochzeit auf dem ersten Blick (Sat1) van gisterenavond terugkijken.
En veel liefs voor @:Ole
Oh my, wat heftig. Heel veel sterkte lieverdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:48 schreef Ole het volgende:
beste vriend ligt in het ziekenhuis. Hij is niet bij kennis, maar heeft aangegeven dat ziekenhuis geen informatie mag geven over zijn toestand. Zelfs zijn familie niet
lekker rustig aan lieverdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:33 schreef praadje het volgende:
*Kijkt mee in stille modus met een schaaltje yoghurt* #moe
Ik heb vroeger weleens een Supaaah Knalpakket Met 3 Chinese Molens gekochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer 's wat anders dan zo’n pakketje van 25 euro van bij de sigarenwinkel
Op ons schoolplein werd stevig in strijkers gehandeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb vroeger weleens een Supaaah Knalpakket Met 3 Chinese Molens gekocht
Die van mij boeit het niet heel erg. Gelukkig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:33 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/34
4884]monkyyy[/url] het volgende:
Mijn kad is geen fan van vuurwerk
Zou terecht zijn!quote:
Ik wil een taakstraf, dat is leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:54 schreef monkyyy het volgende:
240 uurtjes de schaapjes voeren op de kinderboerderij
Misschien bij jouw haakclub een handeltje in cobra’s beginnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil een taakstraf, dat is leuk
Wel handgemaakt, anders is het niet goed genoegquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien bij jouw haakclub een handeltje in cobra’s beginnen.
Vaak wel, maar ik denk dat 99% saai is. Ze laten de grappige zaken zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:03 schreef monkyyy het volgende:
In principe kun je de hele dag bij dit soort zittingen gaan zitten als je niets te doen hebt, als toeschouwer. Is gewoon openbaar toch?
Klopt, ik heb dat in de opleiding in het kader van 'omgangskunde' ook wel eens een paar keer gedaan ooit. Was best leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:03 schreef monkyyy het volgende:
In principe kun je de hele dag bij dit soort zittingen gaan zitten als je niets te doen hebt, als toeschouwer. Is gewoon openbaar toch?
Zo op tv te zien is er niet heel veel animo voor neequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaak wel, maar ik denk dat 99% saai is. Ze laten de grappige zaken zien
Nee en bij veel interessantere, of dramatischere, zaken mag het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zo op tv te zien is er niet heel veel animo voor nee
Misschien staan er wel heel veel plaatjes inquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Je weet het lettertype niet
Maar nee, gewoon een crimineel
Het bord niet gelezen, foei!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Boete omdat je buiten aan het spelen bent, wat kinderachtig, godverdomme
Vind ik ook, al zal hij wel strafvermindering hebben gekregen omdat hij z’n leven heeft gebeterdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is nou iets wat mij betreft echt een hele hoge straf mag krijgen
Omdat soort dingen kan ik echt heel kwaad wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Bezopen, doorgesnoven en high achter het stuur stappen en dan met een compliment de rechtzaal verlaten en 50 uur moeten heggen snoeien.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind ik ook, al zal hij wel strafvermindering hebben gekregen omdat hij z’n leven heeft gebeterd
dit was sarcastisch bedoeld..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |