Ha, ik zat ook al met verbazing te kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
Fruits barend op nl1, die man is dement of niet?
Die is vorige week al begonnenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef Groepfunder het volgende:
Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen van Restaurant Misverstand.
Ik snap het ook niet. Daten lijkt mij toch best wel spannend en misschien soms wel een beetje ongemakkelijk als er stiltes vallen. En dan voor een camera en heel Nederland kan meekijken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op ned3 is nu een of ander datingprogramma bezig, heb het geluid uit, maar ik vraag me af waarom zulke jonge mensen die er goed uit zien meedoen aan zo'n programma...
Ja, daar kwam ik bij het kijken ook achter. Haha. Toch wat vaker jouw berichten in de gaten houden.quote:
Haha, zeker doen. Stiffado is een Grieks stoofpot. Stoofvlees op zijn Grieks dus eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik bij het kijken ook achter. Haha. Toch wat vaker jouw berichten in de gaten houden.Zonder is SC te willen vervallen, maar wat is Stiffado?
Veel mensen zijn helaas ook aandachtsgeil / mediageil etc etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Daten lijkt mij toch best wel spannend en misschien soms wel een beetje ongemakkelijk als er stiltes vallen. En dan voor een camera en heel Nederland kan meekijken.
Die mensen zijn een soort van theoretisch gezien een beetje B in BN'erquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:22 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik ga ook voor Kamp van Koningsbrugge. Geen idee wat er speciaal aan is, maar we gaan het ontdekken.
Ok. Ik heb vorige week niet gezien, dus had geen idee. Had wel iets gelezen dat iemand er al na een aantal uren uitstapte. Hele ophef daarover.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die mensen zijn een soort van theoretisch gezien een beetje B in BN'er
Ja... dat was nogal sneu...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Ik heb vorige week niet gezien, dus had geen idee. Had wel iets gelezen dat iemand er al na een aantal uren uitstapte. Hele ophef daarover.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:22 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik ga ook voor Kamp van Koningsbrugge. Geen idee wat er speciaal aan is, maar we gaan het ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |