Die pannenkoek kan ik me ook herinneren ja. Hopelijk nu oude en van de winter op het oude tijdstip weer nieuwe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef StephanL het volgende:
Die bierdrinkende Leidenaar heb ik al eens gezien. Dan die pannenkoek ook, maar kan mij dat niet meer herinneren
Dan had je heeeeeeel lang kunnen wachten, had hem niet door. Sorryquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:48 schreef praadje het volgende:
Sorry voor de kaap @:Childofthestars . Maar het duurde zo lang
Dat vermoeden had ik al dat je het niet door had. Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan had je heeeeeeel lang kunnen wachten, had hem niet door. Sorry
Ja, dit zijn de hoogtepuntenquote:
Wel leuk voor onsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de hoogtepunten![]()
Geen idee waarom ze dit doen. Denk gewoon pure zendtijd opvulling.
Ik ga eens kijken wat ik allemaal heb opgenomen de laatste tijd. En op tijd naar bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... waarschijnlijk
Ennnnn nu anderhalf uur wachten op treintjes
Verstandigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat ik allemaal heb opgenomen de laatste tijd. En op tijd naar bed
Ben je moe, praadje? Dan is het idd wel een goed plan om op tijd naar bed te gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat ik allemaal heb opgenomen de laatste tijd. En op tijd naar bed
Klinkt goed, veel plezierquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo luitjes hier. Hoe bevalt de zaterdag tot dusver? Nog plannen voor vanavond?
In Alkmaar is het nu 8 oktoberfeest .
Lekker zaterdagavondje. Ja best moe, moest er vanmorgen om 4.30 uit. Dus vanavond lekker uitrusten. Leuk een feest, ga je erheen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo luitjes hier. Hoe bevalt de zaterdag tot dusver? Nog plannen voor vanavond?
In Alkmaar is het nu 8 oktoberfeest .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop