Vaak wel, maar ik denk dat 99% saai is. Ze laten de grappige zaken zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:03 schreef monkyyy het volgende:
In principe kun je de hele dag bij dit soort zittingen gaan zitten als je niets te doen hebt, als toeschouwer. Is gewoon openbaar toch?
Klopt, ik heb dat in de opleiding in het kader van 'omgangskunde' ook wel eens een paar keer gedaan ooit. Was best leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:03 schreef monkyyy het volgende:
In principe kun je de hele dag bij dit soort zittingen gaan zitten als je niets te doen hebt, als toeschouwer. Is gewoon openbaar toch?
Zo op tv te zien is er niet heel veel animo voor neequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaak wel, maar ik denk dat 99% saai is. Ze laten de grappige zaken zien
Nee en bij veel interessantere, of dramatischere, zaken mag het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zo op tv te zien is er niet heel veel animo voor nee
Misschien staan er wel heel veel plaatjes inquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Je weet het lettertype niet
Maar nee, gewoon een crimineel
Het bord niet gelezen, foei!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Boete omdat je buiten aan het spelen bent, wat kinderachtig, godverdomme
Vind ik ook, al zal hij wel strafvermindering hebben gekregen omdat hij z’n leven heeft gebeterdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is nou iets wat mij betreft echt een hele hoge straf mag krijgen
Omdat soort dingen kan ik echt heel kwaad wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Bezopen, doorgesnoven en high achter het stuur stappen en dan met een compliment de rechtzaal verlaten en 50 uur moeten heggen snoeien.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind ik ook, al zal hij wel strafvermindering hebben gekregen omdat hij z’n leven heeft gebeterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |