Valt idd tegen,voor het zelfde geld is wel leuk.. maar herhaling toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Er is niet veel te beleven vanavond
Hooguit miljoenenjacht. Ik ga een dutje doen en dan maar eens wat opnames bekijken.
Tot later
Het staat er niet bij maar dat vermoeden heb ik wel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Valt idd tegen,voor het zelfde geld is wel leuk.. maar herhaling toch?
Nja dan maar lekker streamenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Het staat er niet bij maar dat vermoeden heb ik wel.
En wat houdt je tegen, dat je niet uit je hobbykamer durft?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dramatique hier
Vrees een beetje voor een opname
Durf mijn hobbykamer niet uit. Dus kijk series op mijn tablet
Oh meis, wat erg voor je. Heb je een noodplan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dramatique hier
Vrees een beetje voor een opname
Durf mijn hobbykamer niet uit. Dus kijk series op mijn tablet
Plakshot is geweldigquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja en ik zag ook Plakshot staan, heb daar wel over gehoord maar ken het verder niet. Klinkt best grappig met verslaggever Evert JinekMisschien geef ik het een kans. En Nederland is vol is deze aflevering ook interessant, een moeder van 8 kinderen (een influencer die allemaal gratis meuk krijgt) die het belang van consuminderen gaat uitleggen. Met 4 motoren, een brommer en twee auto's op de oprit.
Buiten daarnaast ook de lappen vlees op de bbq en de houtgestookte hottub.
Maar dat er dankzij haar wel al twee kinderen van haar de zorg in gaan dus zij draagt haar steentje voldoende bij.
Ga hem even terugkijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Plakshot is geweldigHeerlijk droge humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte Child, hou je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger wel eens gekeken..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Hunted
Was t zeker..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is erg leuk!
Wat ga jij vanavond kijken?
Nicequote:Op maandag 17 oktober 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was t zeker..
Denk een film of een serie..
Chesapeake Shores wordt het. Nog 5 aflevering dan is de serie afgelopenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice
Altijd lekker ontspannen om te doen
Maar met vijf afleveringen kom je wel de avond door toch! En er zijn miljoenen andere goede series. Maar de treurnis ken ik wel... Goede series mogen niet stoppen en moeten altijd op hetzelfde goede niveau doorgaan, want je kan niet zonder de personages en/of wereldquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Chesapeake Shores wordt het. Nog 5 aflevering dan is de serie afgelopen![]()
Ja heb hele lijst nog in mijn kijklijst van Netflixquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar met vijf afleveringen kom je wel de avond door toch! En er zijn miljoenen andere goede series. Maar de treurnis ken ik wel... Goede series mogen niet stoppen en moeten altijd op hetzelfde goede niveau doorgaan, want je kan niet zonder de personages en/of wereld
ja, maar niet alles wat begrijpelijk is hoeven we te accepterenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb hele lijst nog in mijn kijklijst van NetflixKlopt van sommige wel erg jammer, maar ook wel begrijpelijk als er al tig seizoen van zijn..
Heb je een punt jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, maar niet alles wat begrijpelijk is hoeven we te accepteren(grapje)
Oh prachtigquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dominee Gremdaat ging er met gestrekt been in.
Thanks, ik doe het graag hoor. Ik vind het ook leuk om te doen. Maar als het nodig is trek ik aan de belquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dikke knuffel @:praadje
Top dat je het alsnog blijft doen! ALs het eens een dagje of paar daagjes overgenomen moet worden mag je me aan de mouw trekken hoor. Je bent een topper dat je dit elke dag doet
Avondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast schatjes![]()
Het wordt op zeker 'five days inside' vanavond. Interessante plek waar Eddy heen gaat.
Moorddossier neem ik op, lijkt me ook interessant.
Nu eerst platte rust.
yupquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen. Is het de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |