Hij was de enige van kleur, je weet tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de kriebels van de slachtofferrol van deze jongen
Yep en dankjewel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Succes morgen, kun je de winter weer mee door
Ja, volgens mij ook. Hier ook voor de risicogroepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier in Nederland is het geloof ik nu alleen voor 60 plussers beschikbaar.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:13 schreef praadje het volgende:
Ik ga lekker een broodje cheeseburger maken
Oh dat is minder...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij zit er in. Een dame voor mij ging onderuit na de prik.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!quote:
Verwennerij, hier vanavond vegan kibbling met aardappeltjes en slaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:13 schreef praadje het volgende:
Ik ga lekker een broodje cheeseburger maken
Smaakt dat net zo lekker als gewone kibbeling?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is minder...
Ik krijg hem morgen
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
[..]
Verwennerij, hier vanavond vegan kibbling met aardappeltjes en sla
Ik vind het lekkerderquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakt dat net zo lekker als gewone kibbeling?
Ah ok.. misschien ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerderNiet zo vet, maar de structuur en smaak.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. misschien ook maar eens proberen
Ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Het is een aanrader iig
maar ik moet zeggen een diehard vegetariër te zijn, mee opgevoed (heel af en toe zondig ik) dus dat kan mijn smaakpapillen verpest hebben
Vegakip vind ik echt niet te ete. Enge structuurquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben heel benieuwdDenk dat het ook een kwestie van gewenning is.. vega kip vind ik ook prima of groenteburgers..
Maar daar zit ook wel weer verschil qua merk..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vegakip vind ik echt niet te ete. Enge structuurGroenteburgers wel
Ik ben er gewoon geen fan van. Zelfs de duurdere vind ik niet lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar daar zit ook wel weer verschil qua merk..
Ah ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geen fan van. Zelfs de duurdere vind ik niet lekker.
Misschien ben ik geen kipliefhebber of zo
Nope. Ben net boven water van een heerlijk dutjequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:praadje kijk jij net als vorige week weer Overtreders?
Kijk dat is veel beterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Ben net boven water van een heerlijk dutje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijk dat is veel beter
'k keek helemaal in mijn eentje
Ahh jammer. Keek de laatste tijd nog wel eens de herhalingen. Was toch een leuke serie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:40 schreef RipCity het volgende:
Annette Barlo: ‘NPO heeft geen interesse in vervolg Oppassen!!!’
https://www.ad.nl/show/an(...)g-oppassen~aa9df594/
Ah jammer zeg, veel gekeken vroegerquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:40 schreef RipCity het volgende:
Annette Barlo: ‘NPO heeft geen interesse in vervolg Oppassen!!!’
https://www.ad.nl/show/an(...)g-oppassen~aa9df594/
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh jammer. Keek de laatste tijd nog wel eens de herhalingen. Was toch een leuke serie.
Haha, zo mooi hoe hij dat kon zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Harrie was mijn favoriet
“Tering….”
Goed bezig geweest Praadquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef praadje het volgende:
Zo. Ik heb vandaag een lekker productief dagje gehad. Twee kledingkasten opgeruimd, de kleedkamer opgeruimd, 4 dozen met kleding voor de kledingbank klaargezet, de griepspuit gehaald en de badkamer gepoetst.
Ik geloof dat ik wel een klein dutje verdient heb sebiet
Ja, dat vind ik zelf eigenlijk ook welquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed bezig geweest Praad![]()
Ik had een relax dagje, had ook niet veel puf om iets te doen hoofdpijn en beetje last van mijn nek..
Veel plezier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Matig TV-avondje idd…ik ga Wereldbeker Veldrijden kijken
Ja en ik zag ook Plakshot staan, heb daar wel over gehoord maar ken het verder niet. Klinkt best grappig met verslaggever Evert Jinekquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Media Inside is ook wel een guilty pleasure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |