Haha, zie het nu pas. Ziet er inderdaad raar uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
Het beeld is vervaagd, het lijkt wel dat mevrouw een bijzonder kapsel heeft. Een soort punker of een bolletje haar op een verder kaal hoofd
Echt hè, dat mens moet zich diep schamenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een verschrikkelijke vrouw
Waarschijnlijk heeft ze er een rommeltje van gemaakt dat ze zo weinig leefgeld krijgt. Met een miljoen kan zo'n vrouw niet rondkomenquote:
Tsja, ze wilde ook een computer tijdschrift om meer te leren over haar nieuwe computer. Verhaal is een beetje raar van haarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo kan ze wel een werkstraf doen als ze volledig afgekeurd is?
Stouterdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef monkyyy het volgende:
¤399 boete voor parkeren op een invalide plek. Dat ga ik dus niet doen. Weleens over nagedacht![]()
Haal dat beetje maar wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, ze wilde ook een computer tijdschrift om meer te leren over haar nieuwe computer. Verhaal is een beetje raar van haar
Kan je nog beter op een stoep parkeren. Op een invalide plek is duur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef monkyyy het volgende:
¤399 boete voor parkeren op een invalide plek. Dat ga ik dus niet doen. Weleens over nagedacht![]()
Even gauw de stomerij in, duurt hooguit 3 minuutjes, kan wel even toch.quote:
Je mag wel stilstaan op een mindervalide parkeerplaats. Dus als je iemand had meegenomen en zelf achter het stuur bleef zitten was er niks aan de hand. wel meteen weer wegwezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even gauw de stomerij in, duurt hooguit 3 minuutjes, kan wel even toch.Maar niet gedaan.
Dat zou meteen enkeltje gulag moeten zijn. Geen manieren vind ik nog misschien wel erger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Foei, de rechter en OvJ tegenspreken en in de rede vallen
Dat mag niet van de wetgevahrquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even gauw de stomerij in, duurt hooguit 3 minuutjes, kan wel even toch.Maar niet gedaan.
Beetje schoffelen, bohhh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:04 schreef monkyyy het volgende:
17 jaar in de uitkering, maar taakstraffen kan ze prima uitvoeren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Tijd om het schaaltje nootjes bij te vullen
Uiteraard. BLMquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En George Floyd er ook bij betrekken
quote:
BLM bestaat dus ik mag mensen kankerracist noemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En George Floyd er ook bij betrekken
Echt heel helder en duidelijk. Kan zo op tv als vervanger van Mr Visserquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo, dat kun je wel zeggen. Respect.
Echter......quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Echt heel helder en duidelijk. Kan zo op tv als vervanger van Mr Visser
Jezelf de hele tijd als slachtoffer zien, vermoeiend levenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:28 schreef StephanL het volgende:
Cvom, ook voor het eerst dat ik dat hoor
Best een moeilijk leven als je overal de racisme kaart moet opvoeren.
Ik krijg een beetje de kriebels van de slachtofferrol van deze jongenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
BLM bestaat dus ik mag mensen kankerracist noemen.
Ik krijg soberso de kriebels van mensen in een slachtofferrol.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de kriebels van de slachtofferrol van deze jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |