Moet je nagaan dat ik daar exact aan dacht en vervolgens maar die song dropte (en nee dit is geen Babetje!)quote:
Teer zieltje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Ach moest Alicia weer even een steek naar Jeff geven
wordt wel een beetje sneu
Nadir greep/kneep in z'n borst, slquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
moeten de trainers even geinstrueerd worden door de FEBO
aiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadir greep/kneep in z'n borst, sl
Voer maar af....quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadir greep/kneep in z'n borst, sl
Vind ik niet te vergelijken. Wanda slaat oorlogstaal uit en is met niks anders bezig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:38 schreef freaky40 het volgende:
Wat dat betreft is Alicia een wat behoudendere versie van Wanda. Wanda spreekt het uit en roddelt dat het een aard heeft maar Alicia is een beetje sneaky.
Daarom ook het contrast.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik niet te vergelijken. Wanda slaat oorlogstaal uit en is met niks anders bezig.
Erik vind zichzelf een uitstekend mensen lezer.. dus de bedoelingen van een paar gehaaide vrouwen zal 'ie ook wel doorzien..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
In zijn geval kunnen ze beter eerlijk zijn ipv die man valse hoop geven. Hij begrijpt signalen al niet goed
Jaloezie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:44 schreef Kakadylo het volgende:
GJ en Jeffrey liggen mekaar ook wel al spreken ze bewust niet veel met elkaar al mag je dat dus niet van Alicia denken..
In dit geval kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Boksen kan pijn doenquote:
Ik geloof hem gewoon niet..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit geval kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Boksen kan pijn doen
Ruben?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
De loodshypochonder heeft weer iets.
klaplong vroeg zequote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzie.. "nou niet overdrijven hoor "
Dan geloof ik het eerder dat het erg is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh nee.. dat is Ruben idd ... Nee. Nadir in dit geval.
Gewoon lekker thuis uitziekenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:49 schreef Was-beer het volgende:
Misschien moet Nadir een lekker dropje nemen
Dat hij een paar dropjes heeft gepikt wil niet zeggen dat nu dan maar alle ellende verdiend of een crimineel is.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hij een paar dropjes heeft gepikt wil niet zeggen dat nu dan maar alle ellende verdiend of een crimineel is.
Dat geldt overigens voor alle mensen daar , alleen zijn wij daar soms wat blind voor
Dokter vol in de broek zal straks wel even langs komen....quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
of haal er een dokter bij
en hou een SL
of laat het gewoon zien
hij wel hem gewoon een pak slaag geven
tegen wie moet hij?
ik kan er geen klap vanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik baal zo, ben zo gemotiveerd .. zo erg dit...
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dokter vol in de broek zal straks wel even langs komen....
hij lult sowieso teveel om echt wat te hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:51 schreef mangalie het volgende:
Hij zegt me iets teveel dat hij ervan baalt
ik zou zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha .. zegt iemand nou dat je wel moet blijven ademen?
Yep hij is gewoon blij dat hij ervan isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:51 schreef mangalie het volgende:
Hij zegt me iets teveel dat hij ervan baalt
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Yep hij is gewoon blij dat hij ervan is
Tegelwaardig dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : ik verlies al voordat ik begonnen ben
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : je hebt ook geen cooling down gedaan!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : je hebt ook geen cooling down gedaan!
Nee hij is een zware crimineelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:51 schreef mangalie het volgende:
[..]Gaat niet alleen om een paar dropjes...
Kenziquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
oh ja en wie riep daarnet 'heb je een klaplong'
Neeheeeee een aansteller ...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hij is een zware crimineel
Die zouden ze moeten opsluiten!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hij is een zware crimineel
hij houdt wel van wat drama . anderen ook, gekneusde rib , klaplong Nadir heeft het allemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
oh ja en wie riep daarnet 'heb je een klaplong'
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de handquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
dit ga je toch niet menen??
dat er echt een ambu aan komt?
quote:Komt een man bij de dokter: "Dokter, als ik hier druk doet het pijn." Zegt de dokter: "Dan moet u daar niet drukken."
Ze zei letterlijk in het voorbijgaan...heb je een klaplong? idd maar ff later "nu overdrijf ik hoor.."quote:
Wika.quote:
nadir had dik verlorenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moest dus tegen Martin, als underdog zegt ie : Ik had een mooie partij neer kunnen zetten. Ik wou 'm gewoon even een lesje leren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Je kunt jezelf genezen als je dat wilt. Alles wat je nu tegen jezelf zegt, gelooft je mind. Ga naar je happy place.
Zooo jammer dat het nu niet door kan gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moest dus tegen Martin, als underdog zegt ie : Ik had een mooie partij neer kunnen zetten. Ik wou 'm gewoon even een lesje leren.
probeer jij eens een ambu te krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de hand
Komt een vis bij de de dokter.quote:
Nadir is van de smoesjes , stel dat je straks echt moet boksen en verliestquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Of dat ze zeggen dat hij geopereerd moet worden... Moet je eens opletten hoe snel de blessure over isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de hand
Bij mij waren ze vrij snel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer jij eens een ambu te krijgen
ze zeggen
ga eerst maar naar de HAP
wat heeft die dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:01 schreef greysbones het volgende:
ach ja Kim K ligt ook nog ziekjes op bed
Ik ben trots op haar.quote:
Toppertjequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben trots op haar.
#teamwanda
Ja precies!! Egootjes die MOETEN winnen , je wil niet afgaan , stel je voor iedereen ziet dat op tvquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Dat boksen gaat zo'n ongecontroleerde teringbende worden met al die overenthousiaste amateurs
Ja maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir, hou je bek joh! Zoe heeft pas issues!
Met wat voor Mindfuck ben jij inene bezig?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:03 schreef engine het volgende:
Maar eerlijk, ik luister best graag naar Wanda. Er gebeurd altijd wat als ze in beeld is.
Dat er wat gebeurd vaak is een feit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:03 schreef engine het volgende:
Maar eerlijk, ik luister best graag naar Wanda. Er gebeurd altijd wat als ze in beeld is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Met wat voor Mindfuck ben jij inene bezig?
Was het echt zo`n klap? Ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:05 schreef Ebinas het volgende:
Ademen doet piijn. En hij lult maar door
Nee daarom geeft hij nou ook opquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:05 schreef engine het volgende:
Wattt... Nadir dacht echt kans te maken tegen Martin? Martin sloopt hem sowieso.
Heerlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Dat boksen gaat zo'n ongecontroleerde teringbende worden met al die overenthousiaste amateurs
Ik ook niet, schakel net pas weer in.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was het echt zo`n klap? Ik heb het niet gezien.
Klein tikje...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet, schakel net pas weer in.
Over twee wekenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef Charmian het volgende:
maar die wedstrijd is toch pas eind november of zo, djiezus wat een mieterige zeiksnor
Dat wordt afvoeren, MRI-scans, bloed afname, opname in het ziekenhuis.. weekje thuis bijkomenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Nou dokter 'vol in de broek' is al onderweg in zijn automobiel hoorrrr...
Waarschijnlijk is angst de blessure jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee daarom geeft hij nou ook op
op z'n minstquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wordt afvoeren, MRI-scans, bloed afname, opname in het ziekenhuis.. weekje thuis bijkomen
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was het echt zo`n klap? Ik heb het niet gezien.
Het klopt wel bij zijn persoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is angst de blessure ja
Martin, en dat mag zeker gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:10 schreef Ebinas het volgende:
Nadir wilde iemand op zijn plek zetten
Kan Martin nog niet optillen als die ligt te slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:10 schreef Ebinas het volgende:
Nadir wilde iemand op zijn plek zetten
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Martin nog niet optillen als die ligt te slapen
Over hem heen pissen dan maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Martin nog niet optillen als die ligt te slapen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer, heb ik wel een ½uur die kut hangstoel met die twee nep lesbo'sverkeerde stream aan
Sowieso 2 weeeekenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. Naatjes eigen diagnose . het herstel gaat héééél lang duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekneusde ribben duurt iets van 3 maand weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. Naatjes eigen diagnose . het herstel gaat héééél lang duren
ja vreemd stelquote:
Sjeezus.. hoe hard klappie denk je dattie gehad heeft..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gekneusde ribben duurt iets van 3 maand weet ik uit ervaring.
Dat is dan heel toevallig aangezien ik er ook over kan meepratenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gekneusde ribben duurt iets van 3 maand weet ik uit ervaring.
Ik heb het niet gezien 5th.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. hoe hard klappie denk je dattie gehad heeft..
Heeft Badr als voorbeeld zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:18 schreef mangalie het volgende:
Hij voelt al dat hij niet verder kan
Klopt.quote:
Ik ook niet.. maar er lopen geen Bader Haries rond daar hoor, maar morgen kijken of Naatje groen'gele kneusplek op zijn tietje heeftquote:
nee, zelfs de aaizuster nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er nou echt niemand Nadier een bordje lammetjespap voeren..?
Aan Badr heeft hij weinig gemist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:24 schreef Kakadylo het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook in een loods zitten waardoor je afgelopen weekend Badr mist en straks het WK
Laat Nadir maar niet weten dat Baddertje in principe gestopt isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan Badr heeft hij weinig gemist.
En hij was zo bang dat hij zich niet kon beheersen en iemand pijn ging doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Gekneusde rib
Gekneusde rib.
Kijk hem zitten
echt zo
sip.
Dit is geen optie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe gaat Naklier deze vreselijke blessure uitbouwen...?
Laat vanaf nu alle eten op zijn kamer brengen
Vraagt een Extern Onderzoek aan bij Febo
Besteld bij Maddie alles wat 'ie lekker vindt
Vraagt zijn 24 uur aan als alle bovenstaande scams niet lukken
En een schadeclaim indienen...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe gaat Naklier deze vreselijke blessure uitbouwen...?
Laat vanaf nu alle eten op zijn kamer brengen
Vraagt een Extern Onderzoek aan bij Febo
Besteld bij Maddie alles wat 'ie lekker vindt
Vraagt zijn 24 uur aan als alle bovenstaande scams niet lukken
Die zit binnenkort bij Jinek.quote:
Hij gaat dood las ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Nadir een ingeklapte long? Toch minimaal aan zijn pijnlijke grimas te zien..
Afscheidsspeech van Nadrquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
EJVJL-begrafenis, unicum.. ben benieuwd. We halen de wereldpers..
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
EJVJL-begrafenis, unicum.. ben benieuwd. We halen de wereldpers..
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
Wendy "leest hem even de les":
Neem een paracetemol.
Ze kunnen toch niks doen. Ook niet bij een gebroken rib.
Nadir zakt nog verder weg.
Tis over, tis voorbij.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
Wendy "leest hem even de les":
Neem een paracetemol.
Ze kunnen toch niks doen. Ook niet bij een gebroken rib.
Nadir zakt nog verder weg.
Tis over, tis voorbij.
Goed te weten dat aanstellen werktquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:40 schreef cheanny het volgende:
er komen steeds meer vrouwen aandacht geven aan arme Nadir
Nou, vertel .. wat is zijn prognose .. 3 maand bedrust?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet dat het superveel pijn doet,heb het zelf 2 keer binnen een jaar gehad.
Wat hem betreft heel graag.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, vertel .. wat is zijn prognose .. 3 maand bedrust?
Gelukkig lacht Nadir zelden..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat hem betreft heel graag.
Bij mij deed lachen het meest pijn.En jullie zijn nogal grappig.
quote:
gisteren aflev.28 gekijkt zo achter kann niet achterderquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Goed te weten dat aanstellen werkt
Gewoon nog een klap opquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjeezz... Isaac stelt de wedstijd van Naatje uit tot 'ie genezen is![]()
Fuukk.. dat was de bedoeling niet
We stellen het uit ..... \\Nadier kijkt niet blij.. dacht er van af te zijn ....quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : 2 tot 3 weken...
Nadir : Janken..
In die van gisteren was ze managerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren aflev.28 gekijkt zo achter kann niet achterder
selfs maddy is daar nog niet manager
heeft hij van ein meid kloppe gekregt ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
We stellen het uit ..... \\Nadier kijkt niet blij.. dacht er van af te zijn ....
waarschijnlijk fake iequote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef cheanny het volgende:
Nadir krijgt een prognose van herstel van 2 / 3 weken van Isaac en is er kapot van..
Die is niet gekquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou bijna geloven dat Isaac de BS doorziet
Niet alleen bij Nadirquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:45 schreef spapaars het volgende:
Er heeft een psycholoog gefaald met de selectie
dann was dat 29quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
In die van gisteren was ze manager
Ik geloof het. 100%quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou bijna geloven dat Isaac de BS doorziet
denk niet dat ie blij is met dat gepraat over Djedi's vriendjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel vrouwenbezoek.. Naatje moet nu wel om de 5 min even een Aáárrggg auuw uumm late horen
quote:
heeft hij van en meid kloppe bekomen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:49 schreef Ebinas het volgende:
Dokter nog steeds niet geweest?
't is wat dat ze die arme jongen zo lang laten lijden
Ja ze lopen een weekje achterquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren aflev.28 gekijkt zo achter kann niet achterder
selfs maddy is daar nog niet manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |