hij houdt wel van wat drama . anderen ook, gekneusde rib , klaplong Nadir heeft het allemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
oh ja en wie riep daarnet 'heb je een klaplong'
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de handquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
dit ga je toch niet menen??
dat er echt een ambu aan komt?
quote:Komt een man bij de dokter: "Dokter, als ik hier druk doet het pijn." Zegt de dokter: "Dan moet u daar niet drukken."
Ze zei letterlijk in het voorbijgaan...heb je een klaplong? idd maar ff later "nu overdrijf ik hoor.."quote:
Wika.quote:
nadir had dik verlorenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moest dus tegen Martin, als underdog zegt ie : Ik had een mooie partij neer kunnen zetten. Ik wou 'm gewoon even een lesje leren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Je kunt jezelf genezen als je dat wilt. Alles wat je nu tegen jezelf zegt, gelooft je mind. Ga naar je happy place.
Zooo jammer dat het nu niet door kan gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moest dus tegen Martin, als underdog zegt ie : Ik had een mooie partij neer kunnen zetten. Ik wou 'm gewoon even een lesje leren.
probeer jij eens een ambu te krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de hand
Komt een vis bij de de dokter.quote:
Nadir is van de smoesjes , stel dat je straks echt moet boksen en verliestquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Of dat ze zeggen dat hij geopereerd moet worden... Moet je eens opletten hoe snel de blessure over isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de hand
Bij mij waren ze vrij snel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer jij eens een ambu te krijgen
ze zeggen
ga eerst maar naar de HAP
wat heeft die dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:01 schreef greysbones het volgende:
ach ja Kim K ligt ook nog ziekjes op bed
Ik ben trots op haar.quote:
Toppertjequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben trots op haar.
#teamwanda
Ja precies!! Egootjes die MOETEN winnen , je wil niet afgaan , stel je voor iedereen ziet dat op tvquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Dat boksen gaat zo'n ongecontroleerde teringbende worden met al die overenthousiaste amateurs
Ja maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir, hou je bek joh! Zoe heeft pas issues!
Met wat voor Mindfuck ben jij inene bezig?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:03 schreef engine het volgende:
Maar eerlijk, ik luister best graag naar Wanda. Er gebeurd altijd wat als ze in beeld is.
Dat er wat gebeurd vaak is een feit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:03 schreef engine het volgende:
Maar eerlijk, ik luister best graag naar Wanda. Er gebeurd altijd wat als ze in beeld is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Met wat voor Mindfuck ben jij inene bezig?
Was het echt zo`n klap? Ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:05 schreef Ebinas het volgende:
Ademen doet piijn. En hij lult maar door
Nee daarom geeft hij nou ook opquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:05 schreef engine het volgende:
Wattt... Nadir dacht echt kans te maken tegen Martin? Martin sloopt hem sowieso.
Heerlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Dat boksen gaat zo'n ongecontroleerde teringbende worden met al die overenthousiaste amateurs
Ik ook niet, schakel net pas weer in.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was het echt zo`n klap? Ik heb het niet gezien.
Klein tikje...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet, schakel net pas weer in.
Over twee wekenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef Charmian het volgende:
maar die wedstrijd is toch pas eind november of zo, djiezus wat een mieterige zeiksnor
Dat wordt afvoeren, MRI-scans, bloed afname, opname in het ziekenhuis.. weekje thuis bijkomenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Nou dokter 'vol in de broek' is al onderweg in zijn automobiel hoorrrr...
Waarschijnlijk is angst de blessure jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee daarom geeft hij nou ook op
op z'n minstquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wordt afvoeren, MRI-scans, bloed afname, opname in het ziekenhuis.. weekje thuis bijkomen
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was het echt zo`n klap? Ik heb het niet gezien.
Het klopt wel bij zijn persoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is angst de blessure ja
Martin, en dat mag zeker gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:10 schreef Ebinas het volgende:
Nadir wilde iemand op zijn plek zetten
Kan Martin nog niet optillen als die ligt te slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:10 schreef Ebinas het volgende:
Nadir wilde iemand op zijn plek zetten
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Martin nog niet optillen als die ligt te slapen
Over hem heen pissen dan maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Martin nog niet optillen als die ligt te slapen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer, heb ik wel een ½uur die kut hangstoel met die twee nep lesbo'sverkeerde stream aan
Sowieso 2 weeeekenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. Naatjes eigen diagnose . het herstel gaat héééél lang duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekneusde ribben duurt iets van 3 maand weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. Naatjes eigen diagnose . het herstel gaat héééél lang duren
ja vreemd stelquote:
Sjeezus.. hoe hard klappie denk je dattie gehad heeft..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gekneusde ribben duurt iets van 3 maand weet ik uit ervaring.
Dat is dan heel toevallig aangezien ik er ook over kan meepratenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gekneusde ribben duurt iets van 3 maand weet ik uit ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |