hij houdt wel van wat drama . anderen ook, gekneusde rib , klaplong Nadir heeft het allemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
oh ja en wie riep daarnet 'heb je een klaplong'
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de handquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
dit ga je toch niet menen??
dat er echt een ambu aan komt?
quote:Komt een man bij de dokter: "Dokter, als ik hier druk doet het pijn." Zegt de dokter: "Dan moet u daar niet drukken."
Ze zei letterlijk in het voorbijgaan...heb je een klaplong? idd maar ff later "nu overdrijf ik hoor.."quote:
Wika.quote:
nadir had dik verlorenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moest dus tegen Martin, als underdog zegt ie : Ik had een mooie partij neer kunnen zetten. Ik wou 'm gewoon even een lesje leren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Je kunt jezelf genezen als je dat wilt. Alles wat je nu tegen jezelf zegt, gelooft je mind. Ga naar je happy place.
Zooo jammer dat het nu niet door kan gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moest dus tegen Martin, als underdog zegt ie : Ik had een mooie partij neer kunnen zetten. Ik wou 'm gewoon even een lesje leren.
probeer jij eens een ambu te krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de hand
Komt een vis bij de de dokter.quote:
Nadir is van de smoesjes , stel dat je straks echt moet boksen en verliestquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Of dat ze zeggen dat hij geopereerd moet worden... Moet je eens opletten hoe snel de blessure over isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze dan zeggen: hop hop gewoon weer in de ring er is niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |