SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wat dat betreft had Ten Hag echt een veel betere uitstralingquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:04 schreef Saekerhett het volgende: Schreuder die met zijn hele lichaamstaal al uitstraalt dat Ajax niks tegen Napoli in te brokkelen heeft… hoe fucking belachelijk moet dit op de selectie zelf overkomen? “Ja jongens, wij zijn een stuk slechter dan Napoli, we gaan verliezen, maar succes en tot straks in de kleedkamer” In plaats van dat je de thuiswedstrijd analyseert, de zwakke punten van Napoli benoemt, de opstelling en tactiek aanpast en geloof kweekt dat er daadwerkelijk wat te halen valt. Of dat realistisch is, dat moet dan na die tijd maar blijken, maar godverdomme dit is toch drie keer niks man….
![]()
Ja, Bosz ook trouwens.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Ten Hag echt een veel betere uitstraling![]()
Het kan nog.Liverpool gelijk. Thuis winnen van Liverpool en uit bij Rangers dan ben je misschien wel door.blablablabla![]()
Even laten bezinken: Baas en die kleine Portugees zijn lichtpuntjesIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Moet je niet eens willen. Gewoon derde worden en hopen dat het tegen die tijd een beetje staat zodat je in de EL wat kan doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:10 schreef Elan het volgende:
Het kan nog.Liverpool gelijk. Thuis winnen van Liverpool en uit bij Rangers dan ben je misschien wel door.![]()
Ik vind ook dat dit meer iets psychologisch en karakterologisch van Schreuder is dan dat we nou eindeloos door blijven lullen over tactiek en opstellingen.
De man straalt niets uit en is een slappe inspiratieloze vaatdoek. Dat is het probleem, hij motiveert de spelers niet.![]()
Winnen van Liverpoolquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:10 schreef Elan het volgende:
Het kan nog.Liverpool gelijk. Thuis winnen van Liverpool en uit bij Rangers dan ben je misschien wel door.![]()
![]()
Mwa op zich wel hoor maar je kan best nog groeien in zo'n toernooi. Zeker als het vanaf nu jouw kant op valt. Het verwachtingspatroon is aardig weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet je niet eens willen. Gewoon derde worden en hopen dat het tegen die tijd een beetje staat zodat je in de EL wat kan doenblablablabla![]()
Timber en Taylor ook wat mij betreft. Al zijn die misschien al wel verderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:10 schreef XDo het volgende:
Even laten bezinken: Baas en die kleine Portugees zijn lichtpuntjesstupidity has become as common as common sense was before![]()
Als ze spelen zoals vandaag heb je een behoorlijke kans. Lijkt nergens op tegen de lammen en blinden van Rangers.quote:blablablabla![]()
Dan hoeven we niet meer te kijken dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:10 schreef Heeinz het volgende:
Schreuder vond het één van de beste wedstrijden van het seizoen
Prima natuurlijk![]()
Schreuder out wilt iedereen wel ongeveer. Maar beetje zelfde probleem als van de zomer wie moet dan trainer worden? Bosz wordt vaak genoemd maar die is wel erg naïef nog steeds. Verder kan ik ook helemaal niemand bedenken.
Misschien eens een buitenlandse trainer?No bitch to me![]()
Liverpool op voorsprong inmiddels. Na de winter hopen dat het een beetje normaal staat, dan kun je wellicht in de EL nog wat rondjes overleven.![]()
GEEF HEM DE TIJD HEINZIEquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:10 schreef Heeinz het volgende:
Prima natuurlijk![]()
Die van Denemarkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet meer te kijken dus![]()
Schreuder out wilt iedereen wel ongeveer. Maar beetje zelfde probleem als van de zomer wie moet dan trainer worden? Bosz wordt vaak genoemd maar die is wel erg naïef nog steeds. Verder kan ik ook helemaal niemand bedenken.
Misschien eens een buitenlandse trainer?
stupidity has become as common as common sense was before![]()
We hebben alleen tegen Groningen en Rangers goed gespeeld. De rest was mwah, triest of zelfs slechter dan slechte wedstrijden onder frank de boer.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:10 schreef Heeinz het volgende:
Prima natuurlijk![]()
Schreuder wilde die Duitser toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:18 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom moest Bogarde weg? Te weinig tegendoelpunten?![]()
Die had ook een metootje achter zijn naam staan. Zal ook wel hebben meegespeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:18 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom moest Bogarde weg? Te weinig tegendoelpunten?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is niet leukquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
Rangers staat met 1-6 achter in eigen huis in de CL. Dan ben je wel echt heel slecht.![]()
Gelukkig 1-7 nuquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
Rangers staat met 1-6 achter in eigen huis in de CL. Dan ben je wel echt heel slecht.![]()
De grap is, die kwamen ook eerst op voorsprongquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
Rangers staat met 1-6 achter in eigen huis in de CL. Dan ben je wel echt heel slecht.
PS. Wat heb ik genoten van Barca - Inter zeg, maar dat even tussendoor.![]()
Een schrale troost inderdaad, niet meer de grootste (thuis)nederlaag in deze groepquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Aldus Blind. Toch knap, aangezien Osimhen pas na een minuut of 50 in het veld kwam.quote:'Ik zie de spits aankomen. In de eerste helft zag ik hem een keer twijfelen en draaide ik open. Nu wilde ik ook de oplossing vooruit zoeken. Ja, dat is gewoon een persoonlijke fout en dat weet ik dondersgoed. Dat hoef je me niet te vertellen.'"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Mocht Excelsior thuis verloren worden, tja ik acht de kans ook zeer klein, maar het kan, dan is het gedaan voor Schreuder....En normaal gesproken ben ik niet zo van het roeptoeteren dat trainers weg moeten maar dit begint toch wel schrijnend te worden zo.Allemaal cabaretteketet!![]()
Hij moet nu weg, ook bij gelijk en ook als je met 1-0 of 2-0 wint. Excelsior moet je gewoon met dubbele cijfers winnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Mocht Excelsior thuis verloren worden, tja ik acht de kans ook zeer klein, maar het kan, dan is het gedaan voor Schreuder....En normaal gesproken ben ik niet zo van het roeptoeteren dat trainers weg moeten maar dit begint toch wel schrijnend te worden zo.graag op anoniem![]()
Denk dat hij toch het voordeel van de twijfel gaat krijgen dus hij gaat zeker niet voor zondag weg. Ze zullen die wedstrijd eerst wel willen afwachten. Maar aan de andere kant andere alternatieven zijn er niet, en nee dus ook géén Bosz of Frank de Boer. Bovendien moet je dan weer helemaal van vooraf aan beginnen, team moet weer aan een nieuwe trainer wennen dus het zal me niets verwonderen dat ze hem gewoon laten zitten voorlopig tot de winterstop en dan de balans gaan opmaken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat voor doping gebruiken ze daar dan? Je krijgt er hallucinaties van. 4-3, dit verhaal…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Aldus Blind. Toch knap, aangezien Osimhen pas na een minuut of 50 in het veld kwam.zie email 27 oktober![]()
Schreuder al ontslagen ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dank jequote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik pak even het lijstje erbij omdat het interessant is om te kijken welke move Schreuder nu gaat maken:
-Kudus weigert te trainen, basisplaats.
- Alvarez weigert te trainen, basisplaats.
- Klaassen wil meer speelminuten, basisplaat.
- Spaan schrijft column dat Baas linskback moet, Bassey speelt rechtsback.
- Brobbey geeft aan te vinden eerder in de wedstrijd gewisseld te willen worden.
Nog nooit zo'n trainer meegemaakt die zo door de groep geregeerd wordt. En dan laat ik nog buiten beschouwing dat hij niet bij machte is om Blind of Tadic te passeren en het gegeven dat Tadic (in essentie positief) staat te coachen langs de zijlijn.![]()
Volgens mij zit hij niet eens op de schopstoel intern dan hè en verder is het tot de winterstop nog minder dan een maand dus ik zie voor die tijd zeker niets gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:05 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat hij toch het voordeel van de twijfel gaat krijgen dus hij gaat zeker niet voor zondag weg. Ze zullen die wedstrijd eerst wel willen afwachten. Maar aan de andere kant andere alternatieven zijn er niet, en nee dus ook géén Bosz of Frank de Boer. Bovendien moet je dan weer helemaal van vooraf aan beginnen, team moet weer aan een nieuwe trainer wennen dus het zal me niets verwonderen dat ze hem gewoon laten zitten voorlopig tot de winterstop en dan de balans gaan opmaken.![]()
Hij heeft het geluk dat er in de verste verte geen Cruijff meer bij Ajax aanwezig is om extern enige druk uit te voeren. De tamme reactie op de 1-6 (in mijn beleving de meest beschamende vertoning die ik heb gezien) was veelzeggend.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij niet eens op de schopstoel intern dan hè en verder is het tot de winterstop nog minder dan een maand dus ik zie voor die tijd zeker niets gebeuren.![]()
Moet je na zo'n zeperd dan meteen de trainer ontslaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk dat er in de verste verte geen Cruijff meer bij Ajax aanwezig is om extern enige druk uit te voeren. De tamme reactie op de 1-6 (in mijn beleving de meest beschamende vertoning die ik heb gezien) was veelzeggend.![]()
Ik vond het gisteren trouwens niet zo slecht. Oké wat betreft het creëren van goede kansen was Napoli duidelijk de meerdere, maar je kon toch aardig meekomen.
Blind, als hij er ooit uit gaat, we gaan hem voetballend zeer zeker missen. Weinig spelers die zulke kwaliteitspasses vooruit geven.![]()
Ik zou het, gezien zijn reactie toen na de wedstrijd en zeker na zijn wanvertoning in het interview gisteren, absoluut overwegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je na zo'n zeperd dan meteen de trainer ontslaan?
Het gaat bij Alfred niet alleen om het voetbal, maar zijn small club mentality en het gebrek aan chemie dat van de ploeg afstraalt. In zn interviews is het steeds meer onsamenhangend geouwehoer, waar Marcel Kaiser ook last van had.
Dan kun je de pleister maar beter snel afrukken in plaats van tergend langzaam.![]()
Ik denk dat het grootste probleem is dat er een mismatch is tussen de spelers, het zijn geen slechte spelers, maar ze passen gewoon niet goed bij elkaar. Dan heb je eigenlijk 2 keuzes, of je systeem drastisch omgooien, of een paar dure aankopen op de bank zetten/.verhuren.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Valentijntje gaat los in de Telegraaf.quote:Driessen: 'Alleen nieuwe fluwelen revolutie kan Ajax redden'![]()
Alsof Ajax vorig seizoen de CL had gewonnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valentijntje gaat los in de Telegraaf.![]()
Nee dat ook niet, maar dan moet je in de laatste 2 wedstrijden CL wel echt verbetering laten zien en het liefst 4 of 6 punten pakken voor de vorm. De ploeg komt zo ontzettend als los zand en zonder vertrouwen op me over, terwijl het gisteren bij vlagen echt goed voetbal liet zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je na zo'n zeperd dan meteen de trainer ontslaan?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je eerst Rangers had gehad en dan Liverpool was daar nog wel een kans op geweest al heeft Liverpool aan een punt genoeg dus wie weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar dan moet je in de laatste 2 wedstrijden CL wel echt verbetering laten zien en het liefst 4 of 6 punten pakken voor de vorm. De ploeg komt zo ontzettend als los zand en zonder vertrouwen op me over, terwijl het gisteren bij vlagen echt goed voetbal liet zien.![]()
Het winnen van de CL is sowieso een vrijwel onhaalbaar doel, sinds dat Ajax in 1994 de CL won, zijn het altijd de Europese top 8 clubs die gewonnen hebben, enige uitzondering is Porto, en dat is ook al weer 20 jaar terug. Het probleem is dat Ajax gewoon te weinig wedstrijden op niveau speelt om echt bij de top te kunnen aanhaken, wellicht dat het beter wordt als men de pool opzet wijzigt en men meer ervaring op kan doen bij bestaande spelers.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Hopelijk kunnen we nog wat potten breken in de EL.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je eerst Rangers had gehad en dan Liverpool was daar nog wel een kans op geweest al heeft Liverpool aan een punt genoeg dus wie weet.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
95quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:24 schreef raptorix het volgende:
Het winnen van de CL is sowieso een vrijwel onhaalbaar doel, sinds dat Ajax in 1994 de CL won, zijn het altijd de Europese top 8 clubs die gewonnen hebben, enige uitzondering is Porto, en dat is ook al weer 20 jaar terug. Het probleem is dat Ajax gewoon te weinig wedstrijden op niveau speelt om echt bij de top te kunnen aanhaken, wellicht dat het beter wordt als men de pool opzet wijzigt en men meer ervaring op kan doen bij bestaande spelers.![]()
Het kan ook een stuk beter, de spelers lijken nog wel voor Schreuder te willen werken al had hij met Brobbey moeten beginnen en anders in de rust meteen moeten inbrengen, Bassey die geen linksback is naar rechts vond ik ook wel vreemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we nog wat potten breken in de EL.![]()
Brobbey's opmerkingen na de wedstrijd geven wel aan dat die jongen echt klaar is met zijn rol op de bank.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan ook een stuk beter, de spelers lijken nog wel voor Schreuder te willen werken al had hij met Brobbey moeten beginnen en anders in de rust meteen moeten inbrengen, Bassey die geen linksback is naar rechts vond ik ook wel vreemd.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ook wel omdat Napoli het wel goed vond na de snelle 2-0, terwijl ze vorige week wel vol door gingen. Dan oogt het qua wedstrijd en qua uitslag misschien wat beter, maar als je tegenstander op halve kracht alsnog duidelijk te sterk is, kun je daar alsnog niet zoveel mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het gisteren trouwens niet zo slecht. Oké wat betreft het creëren van goede kansen was Napoli duidelijk de meerdere, maar je kon toch aardig meekomen.
Blind, als hij er ooit uit gaat, we gaan hem voetballend zeer zeker missen. Weinig spelers die zulke kwaliteitspasses vooruit geven.![]()
Hij had wel gelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brobbey's opmerkingen na de wedstrijd geven wel aan dat die jongen echt klaar is met zijn rol op de bank.![]()
Zeker, Kudus stelt gewoon zwaar teleur als spits - het is ook geen spits maar een 10. Met Brobbey heb je veel meer diepte in je spel en hij is balvaster.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Excelsior thuis, dan is het wel over ja alleen zie dat ik dan weer niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:43 schreef dimmak het volgende:
Zondag nog even verliezen en dan kunnen we waterhoofd eruit kegelen.![]()
En wie dan? Petertje Bosz met zijn kamikaze voetbal?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:43 schreef dimmak het volgende:
Zondag nog even verliezen en dan kunnen we waterhoofd eruit kegelen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Alles beter dan wat er nu op de mat gelegd wordt. Het voetbal is niet om aan te zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En wie dan? Petertje Bosz met zijn kamikaze voetbal?![]()
En dat allemaal door de man die jij het tactische brein vond van Ten Hag.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles beter dan wat er nu op de mat gelegd wordt. Het voetbal is niet om aan te zien.![]()
Geen idee, maar alles beter dan deze vent.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En wie dan? Petertje Bosz met zijn kamikaze voetbal?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Boy was I wrong there! Het blijkt gewoon een totale nietsnut te zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat allemaal door de man die jij het tactische brein vond van Ten Hag.![]()
Je gaat er tegen een op halve kracht spelend Napoli kansloos vanaf en coach en spelers spreken van een goede wedstrijd en het zien van positieve punten. Naast het spel hebben we nu ook de 'topsport' mentaliteit van Feyenoord overgenomen. Ajax onwaardig. Iedereen weet, dit wordt ontslag. Doe het dan zo snel mogelijk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Rustig. Rustig. We zijn gewoon de CL miljoenen weer aan het binnenharken. Nu zorgen dat je een serie neerzet in Nederland en dan vallen er heus wel weer wat puzzelstukjes op zijn plaats. Wel hopen dat Napoli geen C elftal de wei in stuurt tegen Ranger en dan hebben we nog wat tijd om de boel op orde te krijgen voor een EL campagne.
Beetje vertrouwen mag ook. Al komt het uit de tenen, want het is wel bagger momenteel.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boy was I wrong there! Het blijkt gewoon een totale nietsnut te zijn.![]()
Maar goed ik denk dat het een beetje combinatie van dingen is al is het verwachtingspatroon van velen toch wel erg hoog.![]()
Als je Excelsior thuis niet wint kun je beter meteen stoppen ja, die gasten kunnen echt heel weinig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:43 schreef dimmak het volgende:
Zondag nog even verliezen en dan kunnen we waterhoofd eruit kegelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat me vooral tegenstaat is de slappe houding van Schreuder. Dat slaat gewoon over op de ploeg. Apathisch gezapig kutvoetbal, met poep in de broek tegen op papier sterke tegenstanders. Totaal niet des Ajax.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Maar goed ik denk dat het een beetje combinatie van dingen is al is het verwachtingspatroon van velen toch wel erg hoog.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2022 09:36:37 ]![]()
Mijn eerste reactie is ja. 1-6 verliezen is onacceptabel maar ik zou een trainer alsnog het voordeel van de twijfel geven als je het idee hebt dat er ook echt iets ontstaat naderhand. Dat ontbreekt er volledig aan wat mij sterkt in mijn primaire reactie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Los daarvan doel ik meer op het feit dat Ajax altijd de aanwezigheid van Cruijff boven zich had hangen waardoor er altijd een zweem hing van als het mis gaat komt Johan de boel wel even recht zetten. Ongeacht wat je hiervan vond was dit wel een factor waardoor trainers in ieder geval de druk ervoeren om des Ajax te blijven spelen. Als Cruijff schreef dat een spits op 9 moet en een middenvelder op het middenveld dan gebeurde daar iets mee. Deze vrijheid is voor Schreuder in ieder geval te veel.![]()
Ik vind dat altijd heel moeilijk te bepalen op basis van interviews, bedoel Ten Hag kwam ook niet bepaald goed over in de pers en had ook vaak een hele andere wedstrijd gezien dan ieder ander.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat me vooral tegenstaat is de slappe houding van Schreuder. Dat slaat gewoon over op de ploeg.![]()
Cruijff is al wat langer dood dan de periode Schreuder. Ter info.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie is ja. 1-6 verliezen is onacceptabel maar ik zou een trainer alsnog het voordeel van de twijfel geven als je het idee hebt dat er ook echt iets ontstaat naderhand. Dat ontbreekt er volledig aan wat mij sterkt in mijn primaire reactie.
Los daarvan doel ik meer op het feit dat Ajax altijd de aanwezigheid van Cruijff boven zich had hangen waardoor er altijd een zweem hing van als het mis gaat komt Johan de boel wel even recht zetten. Ongeacht wat je hiervan vond was dit wel een factor waardoor trainers in ieder geval de druk ervoeren om des Ajax te blijven spelen. Als Cruijff schreef dat een spits op 9 moet en een middenvelder op het middenveld dan gebeurde daar iets mee. Deze vrijheid is voor Schreuder in ieder geval te veel.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Vorig jaar in een weliswaar niet bijzonder lastige groep toch 6x redelijk overtuigend gewonnen in de CL en 'redelijk makkelijk' in de Eredivisie meegepeddeld, toch zeker tot maart was het allemaal erg overtuigend.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Maar goed ik denk dat het een beetje combinatie van dingen is al is het verwachtingspatroon van velen toch wel erg hoog.
Dan snap ik wel dat je wel iets van verwachtingen hebt, zeker als de club ook wel de ambitie heeft. Dan is het erg teleurstellend om er misschien wel in de belangrijkste wedstrijd van het jaar met 1-6 af te gaan. (Al is achteraf misschien Liverpool thuis/uit belangrijker)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die middelmatige spelers die voor topprijzen verkocht zijn waren blijkbaar toch niet zo middelmatig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar in een weliswaar niet bijzonder lastige groep toch 6x redelijk overtuigend gewonnen in de CL en 'redelijk makkelijk' in de Eredivisie meegepeddeld, toch zeker tot maart was het allemaal erg overtuigend.
Dan snap ik wel dat je wel iets van verwachtingen hebt, zeker als de club ook wel de ambitie heeft. Dan is het erg teleurstellend om er misschien wel in de belangrijkste wedstrijd van het jaar met 1-6 af te gaan. (Al is achteraf misschien Liverpool thuis/uit belangrijker)![]()
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mazraoui mis je stiekem wel en Gravenberch/Martinez/Haller ben je ook zeker niet op vooruit gegaan. Zeker als je dan met een valse spits speelt die niet altijd levert en 1 plek uit eigen jeugd opvangt. Haller was natuurlijk ook opvallend doeltreffend in die CL-potten, maar dat voelde ook wel als een toevalstreffer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die middelmatige spelers die voor topprijzen verkocht zijn waren blijkbaar toch niet zo middelmatig.
Vooral Gravenberch <> Taylor breekt je toch wel op. Maar zo'n grote stap terug is wel heel veel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Standaardreflex in tijden van crisis: "We zijn vergeten wat er allemaal gebeurd is afgelopen zomer?" (Quote Schreuder)
Dezelfde man die nog ontzettend tevreden was over het aankoopbeleid. De excuuscultuur is helemaal terug bij Ajax.![]()
Thanks, ik schreef vanuit de verleden tijd. Verleden is een term waarmee je aangeeft dat iets al enige tijd achter ons ligt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Cruijff is al wat langer dood dan de periode Schreuder. Ter info.![]()
Ten Hag kwam over als een rare kwast, maar hij genoot wel respect van de basis spelers en de bank. Nu heeft iedereen praatjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd heel moeilijk te bepalen op basis van interviews, bedoel Ten Hag kwam ook niet bepaald goed over in de pers en had ook vaak een hele andere wedstrijd gezien dan ieder ander.![]()
En was ook een veel dominantere man en persoonlijkheid. Niet iemand waar ik persoonlijk mee zou spotten, bij Schreuder zie je dat het een gevoelige en wat kwetsbare man is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:50 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ten Hag kwam over als een rare kwast maar hij genoot het respect van de basis spelers en de bank. Nu heeft iedereen praatje![]()
![]()
Idd, voorbeeld is ook een Tadic die coachte afgelopen Zondagquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En was ook een veel dominantere man en persoonlijkheid. Niet iemand waar ik persoonlijk mee zou spotten, bij Schreuder zie je dat het een gevoelige en wat kwetsbare man is.
[ afbeelding ]Was bij Ten Hag nooit gebeurd,hele verhouding zit scheef daar, Schreuder out, Bos in
![]()
Ik denk dat ook dat het erg onrustig is in de groep.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brobbey's opmerkingen na de wedstrijd geven wel aan dat die jongen echt klaar is met zijn rol op de bank.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Vertrek Haller betekent ook geen lange bal meer en die variatie mis je.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazraoui mis je stiekem wel en Gravenberch/Martinez/Haller ben je ook zeker niet op vooruit gegaan. Zeker als je dan met een valse spits speelt die niet altijd levert en 1 plek uit eigen jeugd opvangt. Haller was natuurlijk ook opvallend doeltreffend in die CL-potten, maar dat voelde ook wel als een toevalstreffer.
Vooral Gravenberch <> Taylor breekt je toch wel op. Maar zo'n grote stap terug is wel heel veel.
Vertrek Martinez betekent dat Blind z'n zwakheden te bloot komen te liggen.
Vertrek Gravenberch betekent verarming voetbal van achteruit, die kon met een "Frenkie" dribbel een linie overslaan dat wordt wel een beetje onderschat door velen.
Vertrek Antony betekent minder, diepgang, variatie, ruimte en creativiteit en het vermogen wedstrijden te beslissen ook al zit je er niet in.
Mazraoui is ook een slag beter dan Rensch maar met Antony is het ook lekker ballen op rechts dus Rensch heeft het ook moeilijker.
Ik vind ook dat Schreuder wat vreemde beslissingen neemt hoor maar de huidige selectie is ook een stukje minder en dat breekt je vooral op dit niveau op.![]()
Antony en Bergwijn allebei echte momentenvoetballers, al denk ik dat Antony zich iets meer laat zien tegen grotere teams dan Bergwijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vertrek Haller betekent ook geen lange bal meer en die variatie mis je.
Vertrek Martinez betekent dat Blind z'n zwakheden te bloot komen te liggen.
Vertrek Gravenberch betekent verarming voetbal van achteruit, die kon met een "Frenkie" dribbel een linie overslaan dat wordt wel een beetje onderschat door velen.
Vertrek Antony betekent minder, diepgang, variatie, ruimte en creativiteit en het vermogen wedstrijden te beslissen ook al zit je er niet in.
Mazraoui is ook een slag beter dan Rensch maar met Antony is het ook lekker ballen op rechts dus Rensch heeft het ook moeilijker.
Ik vind ook dat Schreuder wat vreemde beslissingen neemt hoor maar de huidige selectie is ook een stukje minder en dat breekt je vooral op dit niveau op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit gevoel had ik ook. 2-0 voor, gas terug. 2-1, even bijschakelen en 3-1. 3-2, even bijschakelen en 4-2. Dat was best schrijnend om te zien eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel omdat Napoli het wel goed vond na de snelle 2-0, terwijl ze vorige week wel vol door gingen. Dan oogt het qua wedstrijd en qua uitslag misschien wat beter, maar als je tegenstander op halve kracht alsnog duidelijk te sterk is, kun je daar alsnog niet zoveel mee.
Overigens is Napoli wel echt een heel goed team hè. Zoveel snelheid, individuele klasse en positiewisselingen. Die gaan het - in deze vorm - alleen moeilijk krijgen tegen een City, Bayern of Madrid.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Antony is zonder bal veel nuttiger dan Bergwijn en ook aan de bal veel gevarieerder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Antony en Bergwijn allebei echte momentenvoetballers, al denk ik dat Antony zich iets meer laat zien tegen grotere teams dan Bergwijn.![]()
ja je mag het niet zeggen hier maar een mooie ploeg, nu is de vraag of ze dat volhoudenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit gevoel had ik ook. 2-0 voor, gas terug. 2-1, even bijschakelen en 3-1. 3-2, even bijschakelen en 4-2. Dat was best schrijnend om te zien eigenlijk.
Overigens is Napoli wel echt een heel goed team hè. Zoveel snelheid, individuele klasse en positiewisselingen. Die gaan het - in deze vorm - alleen moeilijk krijgen tegen een City, Bayern of Madrid.![]()
Ajax is gewoon niet zo goed als de meesten denken. Het succes van 2018 / 2019 was incidenteel en dat kan je als club in een kleine competitie niet volhouden. Eigenlijk is het daarna nog redelijk gegaan in Europa waardoor het verwachtingspatroon zeker niet minder is geworden.
Het beleid is er nu ook op aangepast om krampachtig bij de Europese top te willen behoren door veel te kopen voor veel geld, soms noodzakelijk maar vaak ook onnodig en ten koste van waar Ajax voor moet blijven staan (de top in de jeugdopleiding).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is dir Brobbey niet een heel vervelende zeikert? Eerst boos bij Ajax en lekker transfervrij de deur uitlopen. Vervolgens weer boos in Duitsland, en daar weer weg willen. Voor veel te veel geld terug. En dan nu weer boos bij Ajax. Zo onomstreden is dat jochie toch niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brobbey's opmerkingen na de wedstrijd geven wel aan dat die jongen echt klaar is met zijn rol op de bank.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Erik Ten Hag is gewoon niet zo goed als de meesten denken
dankzij Erik lijdt ajax ook aan de ziekte van arrogantie
trainers als Alfred Schreuder zijn gewoon veels te goed voor zo'n club, kom maar lekker naar Feyenoord Alfred, daar kom je vele malen beter tot je rechtBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Prima, stuur Slot deze kant dan maar op !quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
trainers als Alfred Schreuder zijn gewoon veels te goed voor zo'n club, kom maar lekker naar Feyenoord Alfred, daar kom je vele malen beter tot je rechtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Guardiola misschien? die heeft Ajax altijd wel een leuke club gevonden (heeft hij ook wel eens gezegd en wilde ajax bij de super league bv)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima, stuur Slot deze kant dan maar op !
zou ook een super sensatie zijn voor de eredivisieBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
jawel, ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand moest lachen.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Waarom mag je dan niet zeggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je mag het niet zeggen hier maar een mooie ploeg, nu is de vraag of ze dat volhouden![]()
Hier valt geen enkel touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
trainers als Alfred Schreuder zijn gewoon veels te goed voor zo'n club, kom maar lekker naar Feyenoord Alfred, daar kom je vele malen beter tot je recht![]()
Napoli is bij winst tegen Rangers zo goed als zeker van poulewinst, denk niet dat ze daar met een C-elftal gaan spelen. En ook als Rangers dat wel wint, heeft Ajax aan een punt in de slotwedstrijd genoeg, dat moet toch wel kunnen..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:32 schreef manny het volgende:
Rustig. Rustig. We zijn gewoon de CL miljoenen weer aan het binnenharken. Nu zorgen dat je een serie neerzet in Nederland en dan vallen er heus wel weer wat puzzelstukjes op zijn plaats. Wel hopen dat Napoli geen C elftal de wei in stuurt tegen Ranger en dan hebben we nog wat tijd om de boel op orde te krijgen voor een EL campagne.
Beetje vertrouwen mag ook. Al komt het uit de tenen, want het is wel bagger momenteel.![]()
Dit gaat over de 3e plaats neem ik aan? Dat moet Ajax toch wel makkelijk kunnen halen, Rangers is echt helemaal niks.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Napoli is bij winst tegen Rangers zo goed als zeker van poulewinst, denk niet dat ze daar met een C-elftal gaan spelen. En ook als Rangers dat wel wint, heeft Ajax aan een punt in de slotwedstrijd genoeg, dat moet toch wel kunnen..![]()
Ja, ik ga er vanuit dat manny het daarover had. Plek 2 is theoretisch nog wel mogelijk, maar als Ajax al van Liverpool wint, denk ik niet dat Napoli (dat dan nergens meer voor speelt) ook nog even wint bij Liverpoolquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit gaat over de 3e plaats neem ik aan? Dat moet Ajax toch wel makkelijk kunnen halen, Rangers is echt helemaal niks.![]()
Tuurlijk niet. Wie moet hem ontslaan dan? H2 is niet eens zeker van hun baan en Van der Sar staat bekend om zijn zwakke daadkracht. Neuh, Schreuder gaat nog tijdje aankloten. Onbegrijpelijk!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: