Gelukkig 1-7 nuquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
Rangers staat met 1-6 achter in eigen huis in de CL. Dan ben je wel echt heel slecht.
De grap is, die kwamen ook eerst op voorsprongquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
Rangers staat met 1-6 achter in eigen huis in de CL. Dan ben je wel echt heel slecht.
Een schrale troost inderdaad, niet meer de grootste (thuis)nederlaag in deze groepquote:
Aldus Blind. Toch knap, aangezien Osimhen pas na een minuut of 50 in het veld kwam.quote:'Ik zie de spits aankomen. In de eerste helft zag ik hem een keer twijfelen en draaide ik open. Nu wilde ik ook de oplossing vooruit zoeken. Ja, dat is gewoon een persoonlijke fout en dat weet ik dondersgoed. Dat hoef je me niet te vertellen.'
Hij moet nu weg, ook bij gelijk en ook als je met 1-0 of 2-0 wint. Excelsior moet je gewoon met dubbele cijfers winnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Mocht Excelsior thuis verloren worden, tja ik acht de kans ook zeer klein, maar het kan, dan is het gedaan voor Schreuder....En normaal gesproken ben ik niet zo van het roeptoeteren dat trainers weg moeten maar dit begint toch wel schrijnend te worden zo.
Wat voor doping gebruiken ze daar dan? Je krijgt er hallucinaties van. 4-3, dit verhaal…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Aldus Blind. Toch knap, aangezien Osimhen pas na een minuut of 50 in het veld kwam.
Dank jequote:
Volgens mij zit hij niet eens op de schopstoel intern dan hè en verder is het tot de winterstop nog minder dan een maand dus ik zie voor die tijd zeker niets gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:05 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat hij toch het voordeel van de twijfel gaat krijgen dus hij gaat zeker niet voor zondag weg. Ze zullen die wedstrijd eerst wel willen afwachten. Maar aan de andere kant andere alternatieven zijn er niet, en nee dus ook géén Bosz of Frank de Boer. Bovendien moet je dan weer helemaal van vooraf aan beginnen, team moet weer aan een nieuwe trainer wennen dus het zal me niets verwonderen dat ze hem gewoon laten zitten voorlopig tot de winterstop en dan de balans gaan opmaken.
Hij heeft het geluk dat er in de verste verte geen Cruijff meer bij Ajax aanwezig is om extern enige druk uit te voeren. De tamme reactie op de 1-6 (in mijn beleving de meest beschamende vertoning die ik heb gezien) was veelzeggend.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij niet eens op de schopstoel intern dan hè en verder is het tot de winterstop nog minder dan een maand dus ik zie voor die tijd zeker niets gebeuren.
Moet je na zo'n zeperd dan meteen de trainer ontslaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk dat er in de verste verte geen Cruijff meer bij Ajax aanwezig is om extern enige druk uit te voeren. De tamme reactie op de 1-6 (in mijn beleving de meest beschamende vertoning die ik heb gezien) was veelzeggend.
Ik zou het, gezien zijn reactie toen na de wedstrijd en zeker na zijn wanvertoning in het interview gisteren, absoluut overwegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je na zo'n zeperd dan meteen de trainer ontslaan?
Valentijntje gaat los in de Telegraaf.quote:Driessen: 'Alleen nieuwe fluwelen revolutie kan Ajax redden'
Alsof Ajax vorig seizoen de CL had gewonnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valentijntje gaat los in de Telegraaf.
Nee dat ook niet, maar dan moet je in de laatste 2 wedstrijden CL wel echt verbetering laten zien en het liefst 4 of 6 punten pakken voor de vorm. De ploeg komt zo ontzettend als los zand en zonder vertrouwen op me over, terwijl het gisteren bij vlagen echt goed voetbal liet zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je na zo'n zeperd dan meteen de trainer ontslaan?
Als je eerst Rangers had gehad en dan Liverpool was daar nog wel een kans op geweest al heeft Liverpool aan een punt genoeg dus wie weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar dan moet je in de laatste 2 wedstrijden CL wel echt verbetering laten zien en het liefst 4 of 6 punten pakken voor de vorm. De ploeg komt zo ontzettend als los zand en zonder vertrouwen op me over, terwijl het gisteren bij vlagen echt goed voetbal liet zien.
Hopelijk kunnen we nog wat potten breken in de EL.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je eerst Rangers had gehad en dan Liverpool was daar nog wel een kans op geweest al heeft Liverpool aan een punt genoeg dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |