abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2022 @ 23:29:36 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206304999
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar over simpele censuur gesproken, twitter, facebook, youtube e.d. verwijderen ook heel veel berichten/video's die tegen overheid narratief ingaan. Dat is toch ook censuur? Of zie ik dingen verkeerd? Lijkt mij vreemd dat als mensen vraagtekens bij bepaalde zaken zetten op bijvoorbeeld YouTube die tegen bepaalde overheid richtlijnen ingaan verwijderd worden, we kunnen spreken van censuur toch?

Dat is geen freedom of speech meer toch?
Dus als ik fuck Rutte onder een fuck Rutte bericht zou typen dan word deze verwijderd?
Nog niks van gemerkt al komt er zat langs met kritiek over de overheid, zie ook hier op fok!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  woensdag 12 oktober 2022 @ 23:31:34 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305017
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 22:38 schreef Grems het volgende:

[..]
Als je het beter meent te weten dan de Raad van Europa dan valt er weinig te bespreken verder.

"The restrictions against Sputnik and Russia Today (together with their subsidiaries, such as RT English, RT Germany, RT France and RT Spanish) have been in place since 2 March 2022. The restrictions on the other three entities have been in place as of 4 June 2022.

They cover all means of transmission and distribution in or directed at the EU member states, including cable, satellite, Internet Protocol TV, platforms, websites and apps."
Ik post hier geregeld berichten van RT kijk maar terug en dat zelf zonder VPN
https://rt-news.en.uptodown.com/android/download
Voor Android mocht je interesse hebben.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_206305023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Van Russen en Rusland zelf.
Als je wil weten hoe bepaalde zaken inelkaar steken moet je beide kanten bekijken en niet 1.
Klopt. Daarom is het raar dat hier buitenlandse zenders gecensureerd worden.
pi_206305032
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus als ik fuck Rutte onder een fuck Rutte bericht zou typen dan word deze verwijderd?
Nog niks van gemerkt al komt er zat langs met kritiek over de overheid, zie ook hier op fok!
Jij begrijpt ook wat ik bedoel, probeer nou niet ff simpel te spelen vriend :D

Ik zal als voorbeeldje geven, dit is wel uit het Covid shit gebeuren omdat ik me eerlijk gezegd met deze waanzinnigheid van een oorlog me niet teveel in wil verdiepen. Aangezien ik het echt nog steeds waanzin vind. Maar voorbeeldje: Vernon Coleman, de man heeft nooit opgeroepen tot haat, tot geweld of wat dan ook. Hij zegt alleen sinds het begin van de pandemie dat de pandemie onzin is en de prikken niks gaan uithalen. Resultaat, kanaal permanent verwijdert van YT. Lijkt mij een vorm van censuur niet?

Nergens oproepen tot geweld of haat of discriminatie, maar... "poef" weg account. Censuur? You tell me? Het lijkt erop dat het er is.
Lach met een schone bips
  woensdag 12 oktober 2022 @ 23:41:10 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:32 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Klopt. Daarom is het raar dat hier buitenlandse zenders gecensureerd worden.
Omdat propaganda.
Totaal geen vrije pers, als je de app geïnstalleerd hebt geef me even een link naar kritiek op Poetin bijvoorbeeld.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 12 oktober 2022 @ 23:44:19 #106
485843 crew  Jippie
pi_206305107
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dit voegt niets toe aan de discussie. Niet doen. :{w
pi_206305112
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:44 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit voegt niets toe aan de discussie. Niet doen. :{w
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zoals ik @theguyver ken en hij mij snapt hij wel hoe ik het bedoel :)

Daarom de smiley er ook achter.
Lach met een schone bips
  woensdag 12 oktober 2022 @ 23:48:37 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305143
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik zal als voorbeeldje geven, dit is wel uit het Covid shit gebeuren omdat ik me eerlijk gezegd met deze waanzinnigheid van een oorlog me niet teveel in wil verdiepen. Aangezien ik het echt nog steeds waanzin vind. Maar voorbeeldje: Vernon Coleman, de man heeft nooit opgeroepen tot haat, tot geweld of wat dan ook. Hij zegt alleen sinds het begin van de pandemie dat de pandemie onzin is en de prikken niks gaan uithalen. Resultaat, kanaal permanent verwijdert van YT. Lijkt mij een vorm van censuur niet?

Nergens oproepen tot geweld of haat of discriminatie, maar... "poef" weg account. Censuur? You tell me? Het lijkt erop dat het er is.
Ah die Alex Jones wannebee.
Alex Jones is aangeklaagd omdat hij mensen opjutten tegen de ouders van Sandy Hook slachtoffers.
Alex Jones heeft verder zelf niemand aangevallen of iets maar wel mensen zo gebrainwashed dat ze de ouders van slachtoffers het leven zuur maakten.

Even gezocht naar de persoon.
Coleman's self-published books and blog have been reported as a major source of misinformation regarding the COVID-19 pandemic, cancer, HIV/AIDS, vaccines and human health.

In plaats van Alex Jones die dus mensen opjutten verspreid hij dus slechte en onjuiste informatie wat dus misschien wel veel mensen het leven heeft kunnen hebben gekost.

Als je niet begrijpt wat ik bedoel, in Nederland hadden we een actrice genaamd Sylvia Millecam, deze werd door Jomanda een of andere zelf ingenomen heler (ingestraald water) afgeraden medicatie in te nemen toen ze ernstig ziek was dit leide uiteindelijk tot de dood van mevrouw Millecam.
pi_206305188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Alex Jones is aangeklaagd omdat hij mensen opjutten tegen de ouders van Sandy Hook slachtoffers.
Alex Jones heeft verder zelf niemand aangevallen of iets maar wel mensen zo gebrainwashed dat ze de ouders van slachtoffers het leven zuur maakten.

Coleman's self-published books and blog have been reported as a major source of misinformation regarding the COVID-19 pandemic, cancer, HIV/AIDS, vaccines and human health.

In plaats van Alex Jones die dus mensen opjutten verspreid hij dus slechte en onjuiste informatie wat dus misschien wel veel mensen het leven heeft kunnen hebben gekost.

Als je niet begrijpt wat ik bedoel, in Nederland hadden we een actrice genaamd Sylvia Millecam, deze werd door Jomanda een of andere zelf ingenomen zieker afgeraden medicatie in te nemen toen ze ernstig ziek was dit leide uiteindelijk tot de doos van mevrouw Millecam.
Nog steeds is dat niet het punt, op het moment dat ze hem verwijderden van YouTube waren de richtlijnen geen discriminatie, geen aanzetten tot haat en geweld. Dit heeft hij nooit gedaan. Later heeft YouTube de richtlijnen gewijzigd waarmee ze ook video's die tegen overheid narratief ingaan aangepast. Dat was op dat moment nog niet :)

Of ik het overal mee eens ben? Nee, dat weet jij ook wel inmiddels. Maar dat er ook hier vormen van censuur zijn kun je toch niet ontkennen? Waarmee ik uiteraard de Russische zijde even buiten beschouwing laat want daar is het niet veel beter tot erger :)

Maar het westen vrijwaren van censuur gaat mij wel echt te ver.
Lach met een schone bips
  woensdag 12 oktober 2022 @ 23:59:45 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305220
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nog steeds is dat niet het punt, op het moment dat ze hem verwijderden van YouTube waren de richtlijnen geen discriminatie, geen aanzetten tot haat en geweld. Dit heeft hij nooit gedaan. Later heeft YouTube de richtlijnen gewijzigd waarmee ze ook video's die tegen overheid narratief ingaan aangepast. Dat was op dat moment nog niet :)

Of ik het overal mee eens ben? Nee, dat weet jij ook wel inmiddels. Maar dat er ook hier vormen van censuur zijn kun je toch niet ontkennen? Waarmee ik uiteraard de Russische zijde even buiten beschouwing laat want daar is het niet veel beter tot erger :)

Maar het westen vrijwaren van censuur gaat mij wel echt te ver.
Dus als jij iemand afraad medicatie in te nemen terwijl je dood ziek bent.

Zie stukje wat voor ziektes hij op de korrel neemt en mensen geloven hem en je neemt je medicatie niet in wat misschien kan leiden tot genezing of verlening van je leven noem je geen probleem?

Want wat ik zo lees over deze beste man nam hij zo'n beetje elke ziekte op de korrel.

Jomanda en anderen deden dit net zo over deze bekende zaak van Millecam ze geloofden niet in kanker en enige wat ze kreeg was een asperine om te helpen tegen de pijn.
Een behandeling had in dit geval kunnen leiden tot genezing.

Je zal het maar op je geweten hebben bah lijkt me niet fijn slapen.
pi_206305223
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je niet begrijpt wat ik bedoel, in Nederland hadden we een actrice genaamd Sylvia Millecam, deze werd door Jomanda een of andere zelf ingenomen heler (ingestraald water) afgeraden medicatie in te nemen toen ze ernstig ziek was dit leide uiteindelijk tot de dood van mevrouw Millecam.
En to be fair, probably heb je ook wel posts van mij gelezen dat ik een Engel, Jones, Stew Peters en dergelijke ook liever ergens op een afgelegen eiland zie dan hier. Dat opjutten wat zij doen werkt compleet averechts.
Lach met een schone bips
pi_206305268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef theguyver het volgende:
Zie stukje wat voor ziektes hij op de korrel neemt en mensen geloven hem en je neemt je medicatie niet in wat misschien kan leiden tot genezing of verlening van je leven noem je geen probleem?
Ik heb het hier niet over de anderen waar jij het over hebt, ik heb het alleen over Coleman. En hij is geband van Youtube over zijn Covid mening en de prikken. Niet over andere zaken daarvoor, dat mocht toen allemaal wel. Dat is toch wel een beetje vreemd?

Dat hele Millecam verhaal, dat heb ik hoe lang geleden is het? 20 jaar? Ook meegekregen en ook dat vond ik maar vreemd. Maar goed ik vind loud mouths als Alex Jones en een Stew Peters ook maar vreemd. Maar dat was het punt niet.

Maar goed buddy, moet binnenkort toch ff tijd vinden die boeken voor je uit te zoeken :D Heb er al wat mooie gevonden maar het is echt fucking veel werk. Zit zoveel onzin ook bij, kost me echt ff tijd.
Lach met een schone bips
  donderdag 13 oktober 2022 @ 00:10:56 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb het hier niet over de anderen waar jij het over hebt, ik heb het alleen over Coleman. En hij is geband van Youtube over zijn Covid mening en de prikken. Niet over andere zaken daarvoor, dat mocht toen allemaal wel. Dat is toch wel een beetje vreemd?

Dat hele Millecam verhaal, dat heb ik hoe lang geleden is het? 20 jaar? Ook meegekregen en ook dat vond ik maar vreemd. Maar goed ik vind loud mouths als Alex Jones en een Stew Peters ook maar vreemd. Maar dat was het punt niet.

Maar goed buddy, moet binnenkort toch ff tijd vinden die boeken voor je uit te zoeken :D Heb er al wat mooie gevonden maar het is echt fucking veel werk. Zit zoveel onzin ook bij, kost me echt ff tijd.
Veroorzaken gezichtsmaskers kanker?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 13 oktober 2022 @ 00:11:58 #114
485843 crew  Jippie
pi_206305308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zoals ik @:theguyver ken en hij mij snapt hij wel hoe ik het bedoel :)

Daarom de smiley er ook achter.
Ik begrijp het, maar net als dat voor mij niet duidelijk is zal dat voor anderen waarschijnlijk ook niet zijn. Dus laat her maar gewoon achterwege.
pi_206305321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Veroorzaken gezichtsmaskers kanker?
Ligt eraan wat voor materiaal er gebruikt is, geloof best dat die Sywert deal van dusdanige kwaliteit geweest had kunnen zijn dat ze dat konden veroorzaken en ook mede daarom afgekeurd zijn. De goedkoopste troep uit China weet je echt niet wat erin zit. Keurmerk of niet, want die koop je gewoon als je handelt met China.

Maar normale goede maskers? Nee tuurlijk niet. Ben niet helemaal gek, klein beetje maar :)
Lach met een schone bips
  donderdag 13 oktober 2022 @ 00:13:53 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305322
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik begrijp het, maar net als dat voor mij niet duidelijk is zal dat voor anderen waarschijnlijk ook niet zijn. Dus laat her maar gewoon achterwege.
Ah nee gewone gezonde discussie hier hoor.. niks aan handje.
pi_206305326
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zal eraan denken :) Excuus.
Lach met een schone bips
  donderdag 13 oktober 2022 @ 00:16:22 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ligt eraan wat voor materiaal er gebruikt is, geloof best dat die Sywert deal van dusdanige kwaliteit geweest had kunnen zijn dat ze dat konden veroorzaken en ook mede daarom afgekeurd zijn. De goedkoopste troep uit China weet je echt niet wat erin zit. Keurmerk of niet, want die koop je gewoon als je handelt met China.

Maar normale goede maskers? Nee tuurlijk niet. Ben niet helemaal gek, klein beetje maar :)
Dat is namelijk een van de beweringen die hij heeft gemaakt.

Oh en aids bestaat niet en zo zijn er nog tig dingen.

Ik kan er niet wakker om liggen dat zo iemand geschrapt word van YT.

Zelfde als dat we ook niks meer horen van Jomanda.

Die mensen hebben vaak ook nog andere platformen om hun FANS te kunnen bereiken en daarmee moeten ze het maar mee doen, zelfde als Alex Jones, maar hoe dom hem kon ik nog lachen die Coleman ken ik verder niet.
pi_206305359
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat is namelijk een van de beweringen die hij heeft gemaakt.

Oh en aids bestaat niet en zo zijn er nog tig dingen.

Ik kan er niet wakker om liggen dat zo iemand geschrapt word van YT.

Zelfde als dat we ook niks meer horen van Jomanda.

Die mensen hebben vaak ook nog andere platformen om hun FANS te kunnen bereiken en daarmee moeten ze het maar mee doen, zelfde als Alex Jones, maar hoe dom hem kon ik nog lachen die Coleman ken ik verder niet.
Ik kan er ook niet wakker van liggen, maar het blijft een vorm van censuur. En dat is wel jammer, Coleman gaf alleen zijn mening en liet je zelf nadenken wat je ermee doet. Jones e.d. proberen het je op te dringen, en dat is fout. Net als een Hugo de prikken probeerde op te dringen. Maar goed maat, we dwalen nu wel erg af van het topic.

Dus om on topic te blijven, we zijn het erover eens dat deze waanzin oorlog zo snel mogelijk moet stoppen?
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 13 oktober 2022 @ 00:22:40 #120
485843 crew  Jippie
pi_206305371
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah nee gewone gezonde discussie hier hoor.. niks aan handje.
Fijn dat je er zo relaxed over denkt, maar ik oordeel daar liever zelf over. Sta ik het bij de één toe dan moet ik het ook bij de ander toestaan. Is overigens niet lullig bedoeld naar jullie.
pi_206305395
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Fijn dat je er zo relaxed over denkt, maar ik oordeel daar liever zelf over. Sta ik het bij de één toe dan moet ik het ook bij de ander toestaan. Is overigens niet lullig bedoeld naar jullie.
Je hebt ook gelijk hoor, en was gewoon niet doordacht van mij. Ik weet dat @theguyver dit wel kon hebben van mij. Maar had ook aan de rest die met elkaar in discussie gaat moeten denken. En dat was gewoon mijn foute inschatting.
Lach met een schone bips
  donderdag 13 oktober 2022 @ 01:48:31 #122
24329 KNAK
ff w88,......
pi_206305752
https://files.fm/f/79uvaj7f5

Mogelijk al voorbij gekomen.
Mai pben rai~!
pi_206305825
quote:

[..]
Maar over simpele censuur gesproken, twitter, facebook, youtube e.d. verwijderen ook heel veel berichten/video's die tegen overheid narratief ingaan. Dat is toch ook censuur? Of zie ik dingen verkeerd? Lijkt mij vreemd dat als mensen vraagtekens bij bepaalde zaken zetten op bijvoorbeeld YouTube die tegen bepaalde overheid richtlijnen ingaan verwijderd worden, we kunnen spreken van censuur toch?

Daar is altijd verwarring over. 'Free Speech' (First Amendment) beschermt de burger (grondwettelijk) alleen tegen restricties die een regering ze wil opleggen (dus tegen de overheid) maar niet tegen de regels van privé-ondernemingen/ particuliere bedrijven en daar vallen de social media onder. Zij kunnen dus gewoon besluiten dat hun users zich moeten houden aan de opvattingen die de overheid heeft over COVID-vaccinaties op grond van wetenschappelijk onderzoek en complottheorieen daarover weren.

Tenslotte hebben die bedrijven ook altijd nog een eigen verantwoordelijkheid tov de verspreiding van des- en misinformatie mbt COVID-vaccinaties wat gevolgen kan hebben voor de veilgheid en het welbevinden van andere burgers in de samenleving. Goed rentmeesterschap zeg maar. Als je het niet eens bent met de regels op zo'n platform moet je gewoon een ander platform zoeken of er zelf eentje beginnen zoals Trump bv deed.

quote:
The First Amendment prevents public institutions from compromising individuals' First Amendment freedoms by establishing a framework that defines critical rights and responsibilities regarding free expression and the freedom of belief. The First Amendment protects the right to exercise those freedoms, and it advocates respect for the right of others to do the same. Rather than engaging in censorship and repression to advance one's values and beliefs, Supreme Court Justice Louis Brandeis counsels persons living in the United States to resolve their differences in values and belief by resort to "more speech, not enforced silence."

By virtue of the Fourteenth Amendment, the First Amendment's constitutional right of free speech and intellectual freedom also applies to state and local governments. Government agencies and government officials are forbidden from regulating or restricting speech or other expression based on its content or viewpoint. Criticism of the government, political dissatisfaction, and advocacy of unpopular ideas that people may find distasteful or against public policy are nearly always protected by the First Amendment. Only that expression that is shown to belong to a few narrow categories of speech is not protected by the First Amendment. The categories of unprotected speech include obscenity, child pornography, defamatory speech, false advertising, true threats, and fighting words. Deciding what is and is not protected speech is reserved to courts of law.

The First Amendment only prevents government restrictions on speech. It does not prevent restrictions on speech imposed by private individuals or businesses. Facebook and other social media can regulate or restrict speech hosted on their platforms because they are private entities.

Bron

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 13-10-2022 04:47:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206305881
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 03:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Daar is altijd verwarring over. 'Free Speech' (First Amendment) beschermt de burger (grondwettelijk) alleen tegen restricties die een regering ze wil opleggen (dus tegen de overheid) maar niet tegen de regels van privé-ondernemingen/ particuliere bedrijven en daar vallen de social media onder. Zij kunnen dus gewoon besluiten dat hun users zich moeten houden aan de opvattingen die de overheid heeft over COVID-vaccinaties op grond van wetenschappelijk onderzoek en complottheorieen daarover weren.

Tenslotte hebben die bedrijven ook altijd nog een eigen verantwoordelijkheid tov de verspreiding van des- en misinformatie mbt COVID-vaccinaties wat gevolgen kan hebben voor de veilgheid en het welbevinden van andere burgers in de samenleving. Goed rentmeesterschap zeg maar. Als je het niet eens bent met de regels op zo'n platform moet je gewoon een ander platform zoeken of er zelf eentje beginnen zoals Trump bv deed.
[..]

Te makkelijk.

De politiek mag overal een mening over vormen en invulling geven. Zolang het maar in lijn is met de grondwet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 13 oktober 2022 @ 06:27:19 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206305911
We wijken beetje af van onderwerp en gaat meer over big Pharma en Covid en censuur.
Als we hier over door willen gaan prima maar er zijn daar 2 of 3 andere topics voor.

En weer back on-topic. :)
pi_206306183

Fraai rijtje medestanders wel: Belarus, Noord-Korea, Nicaragua en Syrië.
pi_206307056
quote:
Geheim, gepland en grootschalig: NAVO houdt volgende week boven ons land jaarlijkse oefeningen in afwerpen van kernwapens

Gevechtsvliegtuigen uit zeker tien NAVO-landen zullen volgende week vanop de luchtmachtbasis in Kleine Brogel oefenen op het inzetten van kernwapens. Dat verklaren verschillende bronnen aan VRT NWS. Het gaat om de geplande, maar vertrouwelijke NAVO-oefening "Steadfast Noon", waarover officieel niemand iets kwijt wil. Ook Belgische F-16-gevechtstoestellen nemen deel. Rusland is op de hoogte van de jaarlijkse oefening. Tot nu toe werd nooit eerder op voorhand bericht over de oefening.

...
https://www.msn.com/nl-be(...)40c1d12a37ba76567284
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206307072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De jaarlijkse oefening. Verder niets bijzonders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206307340
quote:
Amerikaanse defensieminister herhaalt engagement voor collectieve verdediging

De Verenigde Staten houden vast aan hun engagement in het artikel 5 van het Noord-Atlantisch Verdrag voor de collectieve defensie van de NAVO-landen. Dat heeft de Amerikaanse minister van Defensie Lloyd Austin gezegd, op de hoofdzetel van de verdragsorganisatie in Brussel.

Het artikel bepaalt dat een aanval op een lidstaat wordt beschouwd als een aanval op alle lidstaten. "We zijn toegewijd om elke centimeter van het NAVO-grondgebied te verdedigen als en wanneer het zover komt", aldus Austin, aan de zijde van NAVO-secretaris-generaal Jens Stoltenberg.

De Amerikaanse defensieminister prees nog alle bondgenoten die hun steun aan Oekraïne hebben opgevoerd en wapensystemen aan het land hebben geleverd. Dat toont volgens hem de sterkte van de verdragsorganisatie aan.

Austin en Stoltenberg schaarden zich beiden achter de beslissing van de Verenigde Naties om de Russische annexatie van bezette Oekraïense gebieden te veroordelen. "De stemming in de VN was een duidelijke veroordeling van de illegale annexatie van Oekraïense gebieden en een duidelijke oproep aan de Russische president Poetin om deze beslissingen om te draaien en de territoriale integriteit van Oekraïne te respecteren", aldus Stoltenberg.

Op de hoofdzetel van de NAVO vergaderen vandaag de defensieministers van de 30 lidstaten en van Finland en Zweden. Die twee landen zijn formeel nog geen lid, maar hebben de status van genodigde.

https://www.msn.com/nl-be(...)46f4bf2573d54fae201a
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 10:50:59 #130
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206307409
quote:

[..]

Nee, als je de huisregels niet volgt dan kan zoiets gebeuren. Een mod op Fok is ook niet met censuur bezig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 13 oktober 2022 @ 10:54:34 #131
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206307446
quote:

[..]

Het is zo geheim dat ze het jaarlijks doen...
pi_206307448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, als je de huisregels niet volgt dan kan zoiets gebeuren. Een mod op Fok is ook niet met censuur bezig.
Facebook en YouTube gingen wel iets verder.
Als je een mening verkondigde die ze niet aan stond werd het afgedaan als fake news en verwijderd.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 10:55:37 #133
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206307454
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Facebook en YouTube gingen wel iets verder.
Als je een mening verkondigde die ze niet aan stond werd het afgedaan als fake news en verwijderd.
En misinformatie verspreiden is dan blijkbaar tegen de huisregels. Mogen ze zelf weten.
pi_206307489
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En misinformatie verspreiden is dan blijkbaar tegen de huisregels. Mogen ze zelf weten.
Het probleem is dat het geen fake news was.
Maar gewoon een mening die ze niet aan stond.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 11:02:04 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206307495
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het probleem is dat het geen fake news was.
Maar gewoon een mening die ze niet aan stond.
Als ik op Fok iets schrijf over een Duitse engnek tussen 1940 en 45 en ik zou stellen dat die man onbegrepen is en een genie was, dan loop ik het risico op een ban en wordt die comment verwijderd. Censuur? Het is gewoon een mening, toch? Nee, het is tegen de huisregels.
pi_206307532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als ik op Fok iets schrijf over een Duitse engnek tussen 1940 en 45 en ik zou stellen dat die man onbegrepen is en een genie was, dan loop ik het risico op een ban en wordt die comment verwijderd. Censuur? Het is gewoon een mening, toch? Nee, het is tegen de huisregels.
Dat zal best maar je kan op fok wel schrijven dat de corona helemaal niet zo dodelijk is als de overheid beweert en dat we in de maling genomen worden.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 11:40:43 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206307821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat zal best maar je kan op fok wel schrijven dat de corona helemaal niet zo dodelijk is als de overheid beweert en dat we in de maling genomen worden.
Dat laatste is dan geen mening, maar een bewering. 'We worden in de maling genomen' tov 'ik vind dat we in de maling genomen worden'. Dan nog, een website hoeft helemaal geen reden op te geven voor verwijdering comment.
pi_206307843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat laatste is dan geen mening, maar een bewering. 'We worden in de maling genomen' tov 'ik vind dat we in de maling genomen worden'. Dan nog, een website hoeft helemaal geen reden op te geven voor verwijdering comment.
Als een website dusdanig groot is om de publieke opinie te beïnvloeden wordt het wel gevaarlijk.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 11:43:17 #139
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206307848
quote:

[..]

Ff spierballen tonen >:)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 13 oktober 2022 @ 11:43:23 #140
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206307849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als een website dusdanig groot is om de publieke opinie te beïnvloeden wordt het wel gevaarlijk.
Is dat zo? Wat zegt de wet daarover?
pi_206307858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Is dat zo? Wat zegt de wet daarover?
Geen idee, ik geef mijn mening ik citeer de wet niet.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 12:00:44 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206308062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus fok! Mag eigenlijk al 22 jaar niet bestaan?
pi_206308481
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
Omdat propaganda.
Totaal geen vrije pers, als je de app geïnstalleerd hebt geef me even een link naar kritiek op Poetin bijvoorbeeld.
Schattig dat sommige mensen denken dat hier geen propaganda is.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 12:42:24 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206308521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:37 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Schattig dat sommige mensen denken dat hier geen propaganda is.
Wie dan?
pi_206308761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wie dan?
Ik dacht jij. Vind jij dan dat Nederlandse kanalen die propaganda uitzenden verboden moeten worden?
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:06:00 #146
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206308793
Ik kwam deze nog tegen weliswaar van eventjes terug maar toch :o

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206308872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]
En ook al 100000x aangegeven dat de beelden van een of ander klimaatprotest ofzo waren en niets te maken hebben met de oorlog in Oekraïne.

Ah, gevonden:
https://nieuwscheckers.nl(...)onstranten-in-wenen/
pi_206309264
twitter

Amerikaanse burger zijn niet blij met politici die bereid zijn om hun levens in de weegschaal te leggen. Hier noemen we dit soort mensen 'landverraders'.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206309351
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]
Ben je er mooi ingetuind
  Forum Admin donderdag 13 oktober 2022 @ 13:50:31 #150
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206309376
quote:

[ twitter ]
Je zit fake news te verspreiden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')