quote:Geheim, gepland en grootschalig: NAVO houdt volgende week boven ons land jaarlijkse oefeningen in afwerpen van kernwapens
Gevechtsvliegtuigen uit zeker tien NAVO-landen zullen volgende week vanop de luchtmachtbasis in Kleine Brogel oefenen op het inzetten van kernwapens. Dat verklaren verschillende bronnen aan VRT NWS. Het gaat om de geplande, maar vertrouwelijke NAVO-oefening "Steadfast Noon", waarover officieel niemand iets kwijt wil. Ook Belgische F-16-gevechtstoestellen nemen deel. Rusland is op de hoogte van de jaarlijkse oefening. Tot nu toe werd nooit eerder op voorhand bericht over de oefening.
...
https://www.msn.com/nl-be(...)40c1d12a37ba76567284
De jaarlijkse oefening. Verder niets bijzonders.quote:
quote:Amerikaanse defensieminister herhaalt engagement voor collectieve verdediging
De Verenigde Staten houden vast aan hun engagement in het artikel 5 van het Noord-Atlantisch Verdrag voor de collectieve defensie van de NAVO-landen. Dat heeft de Amerikaanse minister van Defensie Lloyd Austin gezegd, op de hoofdzetel van de verdragsorganisatie in Brussel.
Het artikel bepaalt dat een aanval op een lidstaat wordt beschouwd als een aanval op alle lidstaten. "We zijn toegewijd om elke centimeter van het NAVO-grondgebied te verdedigen als en wanneer het zover komt", aldus Austin, aan de zijde van NAVO-secretaris-generaal Jens Stoltenberg.
De Amerikaanse defensieminister prees nog alle bondgenoten die hun steun aan Oekraïne hebben opgevoerd en wapensystemen aan het land hebben geleverd. Dat toont volgens hem de sterkte van de verdragsorganisatie aan.
Austin en Stoltenberg schaarden zich beiden achter de beslissing van de Verenigde Naties om de Russische annexatie van bezette Oekraïense gebieden te veroordelen. "De stemming in de VN was een duidelijke veroordeling van de illegale annexatie van Oekraïense gebieden en een duidelijke oproep aan de Russische president Poetin om deze beslissingen om te draaien en de territoriale integriteit van Oekraïne te respecteren", aldus Stoltenberg.
Op de hoofdzetel van de NAVO vergaderen vandaag de defensieministers van de 30 lidstaten en van Finland en Zweden. Die twee landen zijn formeel nog geen lid, maar hebben de status van genodigde.
https://www.msn.com/nl-be(...)46f4bf2573d54fae201a
Nee, als je de huisregels niet volgt dan kan zoiets gebeuren. Een mod op Fok is ook niet met censuur bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar over simpele censuur gesproken, twitter, facebook, youtube e.d. verwijderen ook heel veel berichten/video's die tegen overheid narratief ingaan. Dat is toch ook censuur? Of zie ik dingen verkeerd? Lijkt mij vreemd dat als mensen vraagtekens bij bepaalde zaken zetten op bijvoorbeeld YouTube die tegen bepaalde overheid richtlijnen ingaan verwijderd worden, we kunnen spreken van censuur toch?
Dat is geen freedom of speech meer toch?
Het is zo geheim dat ze het jaarlijks doen...quote:
Facebook en YouTube gingen wel iets verder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, als je de huisregels niet volgt dan kan zoiets gebeuren. Een mod op Fok is ook niet met censuur bezig.
En misinformatie verspreiden is dan blijkbaar tegen de huisregels. Mogen ze zelf weten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Facebook en YouTube gingen wel iets verder.
Als je een mening verkondigde die ze niet aan stond werd het afgedaan als fake news en verwijderd.
Het probleem is dat het geen fake news was.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En misinformatie verspreiden is dan blijkbaar tegen de huisregels. Mogen ze zelf weten.
Als ik op Fok iets schrijf over een Duitse engnek tussen 1940 en 45 en ik zou stellen dat die man onbegrepen is en een genie was, dan loop ik het risico op een ban en wordt die comment verwijderd. Censuur? Het is gewoon een mening, toch? Nee, het is tegen de huisregels.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het probleem is dat het geen fake news was.
Maar gewoon een mening die ze niet aan stond.
Dat zal best maar je kan op fok wel schrijven dat de corona helemaal niet zo dodelijk is als de overheid beweert en dat we in de maling genomen worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ik op Fok iets schrijf over een Duitse engnek tussen 1940 en 45 en ik zou stellen dat die man onbegrepen is en een genie was, dan loop ik het risico op een ban en wordt die comment verwijderd. Censuur? Het is gewoon een mening, toch? Nee, het is tegen de huisregels.
Dat laatste is dan geen mening, maar een bewering. 'We worden in de maling genomen' tov 'ik vind dat we in de maling genomen worden'. Dan nog, een website hoeft helemaal geen reden op te geven voor verwijdering comment.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat zal best maar je kan op fok wel schrijven dat de corona helemaal niet zo dodelijk is als de overheid beweert en dat we in de maling genomen worden.
Als een website dusdanig groot is om de publieke opinie te beïnvloeden wordt het wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan geen mening, maar een bewering. 'We worden in de maling genomen' tov 'ik vind dat we in de maling genomen worden'. Dan nog, een website hoeft helemaal geen reden op te geven voor verwijdering comment.
Is dat zo? Wat zegt de wet daarover?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als een website dusdanig groot is om de publieke opinie te beïnvloeden wordt het wel gevaarlijk.
Geen idee, ik geef mijn mening ik citeer de wet niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat zegt de wet daarover?
Dus fok! Mag eigenlijk al 22 jaar niet bestaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als een website dusdanig groot is om de publieke opinie te beïnvloeden wordt het wel gevaarlijk.
Schattig dat sommige mensen denken dat hier geen propaganda is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat propaganda.
Totaal geen vrije pers, als je de app geïnstalleerd hebt geef me even een link naar kritiek op Poetin bijvoorbeeld.
Wie dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Schattig dat sommige mensen denken dat hier geen propaganda is.
Ik dacht jij. Vind jij dan dat Nederlandse kanalen die propaganda uitzenden verboden moeten worden?quote:
En ook al 100000x aangegeven dat de beelden van een of ander klimaatprotest ofzo waren en niets te maken hebben met de oorlog in Oekraïne.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kwam deze nog tegen weliswaar van eventjes terug maar toch![]()
[ twitter ]
Ben je er mooi ingetuindquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Je zit fake news te verspreidenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |