SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
als ze om de 10 min een doelpunt maken welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan we het record van vorige week verbreken?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Dat hoeft van mij dan weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dan moeten de personen die hem aangesteld hebben ook weg.![]()
Na de rust vinden ze het best denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan we het record van vorige week verbreken?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dan moeten de personen die hem aangesteld hebben ook weg.![]()
Het is toch ook te gestoord voor woorden. Klaassen klaagt in de media, basisplek. Kudus en Alvarez weigeren te trainen, basisplek.
Nu kan je eindelijk Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen met Kudus op 10 verzin je deze klote opstelling.![]()
Uitvinder Schreuder die Bassey op de middenlijn posteert als uitgangspunt in balbezit.
Ook weer lekker van die kansloze korte doeltrappen die leiden tot een bal terug op Pasveer die vervolgens een kansloze lange bal moet spelen.![]()
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.![]()
Ik zie Ajax dit niet winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellendeLove is in the air!![]()
Dus je vind...? Ik vind helemaal niets. Leg me niets in de mond joh dwaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?![]()
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?![]()
Je meent hetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellende![]()
Tactische onbenul Kudus op 10 gaat hier niets aan oplossen hoor, zeker als het team speelt alsof ze zonder fatsoenlijk tactische aanwijzingen het veld ingestuurd zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is toch ook te gestoord voor woorden. Klaassen klaagt in de media, basisplek. Kudus en Alvarez weigeren te trainen, basisplek.
Nu kan je eindelijk Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen met Kudus op 10 verzin je deze klote opstelling.![]()
We zijn echt weer terug in de tijd dat Barca, Real en Dortmund Ajax compleet kansloos lieten in de CL..![]()
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me![]()
![]()
Basis bedoel je dan? Aangezien Brobbey meestal ook wel minuten maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze hebben letterlijk met Schreuder samengewerkt hè dus ik neem aan dat ze wel een beetje een beeld hadden gevormdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me
Ocampos is vooral achteraf makkelijk praten![]()
Geef mij de tijd maar van Jari Litmanen , toen was het nog watquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellende"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Daarom is het ook mijn vraag aan iemand die dit volledig bij Schreuder legt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?
Kan hij niet hebben dus ik weet voldoende.![]()
![]()
Je kan wel natuurlijk gewoon brobbey brengen al nu.
De taktiek werkt niet, mja dat was vorige week al zo en toch staat dezelfde idiote opstelling er op 2 namen na.![]()
Toen Johan Cruyff nog speelde. Toen zat ik al achter het doel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Geef mij de tijd maar van Jari Litmanen , toen was het nog wat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, dat waren tenminste nog internationale topclubs.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:09 schreef Marcoss het volgende:
We zijn echt weer terug in de tijd dat Barca, Real en Dortmund Ajax compleet kansloos lieten in de CL..![]()
Ja die gaat nu het verschil makenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
Je kan wel natuurlijk gewoon brobbey brengen al nu.
De taktiek werkt niet, mja dat was vorige week al zo en toch staat dezelfde idiote opstelling er op 2 namen na.![]()
Nee, natuurlijk niet. H&H hebben snoeihad gefaald en moeten ook weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook mijn vraag aan iemand die dit volledig bij Schreuder legt.
Kan hij niet hebben dus ik weet voldoende.![]()
Tscheu La Lingquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Johan Cruyff nog speelde. Toen zat ik al achter het doel.
Sjaak Swart net niet mee gemaakt (was nog iets te jong)"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Kan Netto niet terugkomen? Gaat niet zo goed met de nieuwe aankopen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Of Buitenspel of Kudus afschaffen lijkt me dan een betere optionquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:16 schreef BobW het volgende:
Dat hele tijd buitenspel van Kudus kan echt niet
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
2 kaarten 2 doelpunten"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Schreuder had blijkbaar ook flink invloed op de transfers (al is dat feit zelf misschien ook al een faal)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. H&H hebben snoeihad gefaald en moeten ook weg.![]()
Dijks de Draver.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Heeinz het volgende:
Bassey als linksback doet me soms aan iemand denken
[ afbeelding ]![]()
H&H genot. Sanchez, Ocampos. Iedereen wist dat rechts de zwakke kant was en dan 2 broodmongolen die er niets van kunnen halen.quote:![]()
Of Atouba!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Heeinz het volgende:
Bassey als linksback doet me soms aan iemand denken
[ afbeelding ]![]()
Zonder die 2 goals had je bijna met 0-0 de rust gehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:26 schreef BobW het volgende:
Buiten die twee goals valt het best mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja want de tegenstander hoeft niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:26 schreef BobW het volgende:
Buiten die twee goals valt het best mee.![]()
Zonde dat Kudus twee wereldgoals maakte tegen Rangers en Liverpool, daardoor staat hij nu al weken in de spits![]()
Yep. Maar ja we moeten Schreuder nog meer kansen geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellende![]()
![]()
Laten we nu maar vooral even doorschakelen voordat we echt kansloos zijn voor de titel trouwens.
Out: Schreuder.![]()
Bergwijn ook weer in topvorm
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Onder ten hag was het ook een half jaar ruk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Dat is ook absoluut waarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onder ten hag was het ook een half jaar ruk.![]()
Alleen Kudus in de spits vind ik een fout, maar verder kan Schreuder weinig doen aan dit kwaliteitsverschil.
Voor 2018 was dit standaard.![]()
De laatste ajax trainer die geen gekke dingen deed en wel logische uitspraken had. Kom maar terug hoor.quote:![]()
Hij is sindsdien overal ontslagen Pipo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De laatste ajax trainer die geen gekke dingen deed en wel logische uitspraken had. Kom maar terug hoor.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja we gaan alles en iedereen ontslaan bij Ajaxquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me, H2 weg, Sar weg, Schroeder weg.
En dan komt alles goed![]()
![]()
En vooral niet nadenken en de feiten kennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:45 schreef Malavita het volgende:
Dat roepen om Bosz is ook echt pure armoeAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat Rensch beter (b)lijkt dan een aankoop van een paar miljoen is eerder zorgwekkend dan positief.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat is misschien het enige positieve punt van vanavond dan. Dat Rensch nog niet zo slecht is.![]()
Het is meer dat alle backs slecht zijn, of dat het gewoon een ondankbare positie is, maar bij bijna iedere club is de kritiek van het publiek vrij vaak gericht op de backs.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat is misschien het enige positieve punt van vanavond dan. Dat Rensch nog niet zo slecht is.![]()
Alleen Schreuder weg is genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja we gaan alles en iedereen ontslaan bij Ajax, H2 weg, Sar weg, Schroeder weg.
En dan komt alles goed![]()
Schreuder vraag er ook echt om. Man is ongeschikt als trainer van Ajax.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Schreuder is tevreden.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Er zullen toch wel andere kale trainers zijn om uit te kiezen?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:34 schreef Malavita het volgende:
Stond bassey bii de rangers ook linksback? Nee toch?![]()
![]()
Blijkbaar vindt Schreuder dat het best aardig gaat.quote:I love music |Ajax forever
Waarom zeiken op Blind terwijl de fout eerder begint.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Omdat die daarna nog tig fouten maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:49 schreef Houniet het volgende:
Waarom zeiken op Blind terwijl de fout eerder begint.![]()
Taart als Napoli wint was het toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:49 schreef Houniet het volgende:
Waarom zeiken op Blind terwijl de fout eerder begint.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord MODERATOR van dienst die hier komt klieren.![]()
![]()
Juist een taart voor mij van iedereen die mee doetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Taart als Napoli wint was het toch?.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Doet Bergwijn wel mee met de trainingen? Hij heeft met niemand een klik.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Al weken slecht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:51 schreef XDo het volgende:
Doet Bergwijn wel mee met de trainingen? Hij heeft met niemand een klik.I love music |Ajax forever
Met Brobbeyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:51 schreef XDo het volgende:
Doet Bergwijn wel mee met de trainingen? Hij heeft met niemand een klik.![]()
BOEM en raak"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Wereld trainer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Mooi, nu blijft Schreuder nog maanden zitten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je kunt het tactisch best zo neerzetten dat het geen totale gatenkaas is. Bosz deed dat niet, Ten Hag had daar een paar maanden voor nodig (waar Schreuder prima op voort had kunnen borduren).quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef BobW het volgende:
Alleen Kudus in de spits vind ik een fout, maar verder kan Schreuder weinig doen aan dit kwaliteitsverschil.
Voor 2018 was dit standaard.
Je kunt het aanvallen zo neerzetten dat het iets beter dan dikke stront door een trechter is. Dat had Bosz dan wel weer voor elkaar, maar Ten Hag ook (met veel meer verdedigende zekerheid).![]()
Dit is een beetje het Ajax van 98/99. Na een gouden generatie speel je ineens met types als Vierklau, Verlaat, De Cler en Nieuwenburg.![]()
Had ook wel z’n charme hé, die Bergdolmo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is een beetje het Ajax van 98/99. Na een gouden generatie speel je ineens met types als Vierklau, Verlaat, De Cler en Nieuwenburg.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is een beetje het Ajax van 98/99. Na een gouden generatie speel je ineens met types als Vierklau, Verlaat, De Cler en Nieuwenburg.![]()
Vergeet die tuimelaar niet , die bij elke tik al omviel (Klaas Jan Huntelaar)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is een beetje het Ajax van 98/99. Na een gouden generatie speel je ineens met types als Vierklau, Verlaat, De Cler en Nieuwenburg."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Laten we wel wezen, schreuder heeft in 3 maanden tijd vakkundig 3 jaar ten Hag ongedaan gemaakt.
Geen enkele spelopvatting meer te herkennen.![]()
Geelvarez.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
ja die kon er idd weing vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Vergeet die tuimelaar niet , die bij elke tik al omviel (Klaas Jan Huntelaar)![]()
![]()
Sterker nog, binnen 90 minutenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:56 schreef Scorpie het volgende:
Laten we wel wezen, schreuder heeft in 3 maanden tijd vakkundig 3 jaar ten Hag ongedaan gemaakt.
Geen enkele spelopvatting meer te herkennen..
Prutser was dat inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Vergeet die tuimelaar niet , die bij elke tik al omviel (Klaas Jan Huntelaar)![]()
Alfred stop eens met Fok!en en ga je team eens coachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je moet natuurlijk wel dit Napoli niet onderschatten, dit is gewoon wel een hele goede ploeg.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schreuder zet beide backs, tegelijkertijd, extreem hoog neer, bij Ten Hag was daar veel meer een wisselwerking in. Dat Bassey centraal tot nu toe als een kip zonder kop speelde (al dan niet door een gebrek aan coaching/tactiek van de staf) maakt het verdedigend alleen maar pijnlijker.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is meer dat alle backs slecht zijn, of dat het gewoon een ondankbare positie is, maar bij bijna iedere club is de kritiek van het publiek vrij vaak gericht op de backs.
Dan draagt Blind opbouwend nog wat bij als hij zo hoog staat, maar een Rensch heeft de ziekte van Van der Wiel/Van Rhijn als in dat hij bijna alles terugspeelt op de keeper. Dan voegt het ook niets toe om om zo hoog te staan en zorgt het alleen maar voor extra verdedigende kwetsbaarheid.![]()
Zal me niets verbazen dat ze er in de volgende ronde uitgeknald worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je moet natuurlijk wel dit Napoli niet onderschatten, dit is gewoon wel een hele goede ploeg.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ben er bang voor, maar wel pijnlijk op de manier waar op.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Beide armen langs z'n lichaam houden i.p.v. eentje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:06 schreef Marcoss het volgende:
Hier kon Timber echt helemaal niks aan doen.. bijzonderOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste wissel noodgedwongen in de 64e minuut bij een kansloze 3-1 achterstand.
Lekker Schreuder, niks mis mee.![]()
Wijndal is ook wel klaar.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Speelden Liverpool ook al weg natuurlijk. Maar uiteraard kan het straks meteen afgelopen zijn, zeker als je PSG ofzo lootquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen dat ze er in de volgende ronde uitgeknald worden.![]()
En nog geel krijgen ook voor een bal op je hand vanaf 1 meter afstand.. ik weet dat het een regel is, maar in dit soort situaties gaat dat natuurlijk helemaal nergens over.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:06 schreef Marcoss het volgende:
Hier kon Timber echt helemaal niks aan doen.. bijzonder![]()
Ze gaan wel makkelijk liggen zeg.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Nou vond ik het eind vorig seizoen ook al zeer matig, misschien na de winterstop wel. En als je dan kijkt wat er nog vertrokken is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:56 schreef Scorpie het volgende:
Geen enkele spelopvatting meer te herkennen.
Schreuder heeft zeker geen beter elftal gekregen.
En ja, dat minder elftal doet ie dan ook niet heel veel goeds mee.
Alleen om te verwachten dat het nu beter is dan onder ten hag lijkt me niet helemaal realistisch.stupidity has become as common as common sense was before![]()
-Kudus weigert te trainen, basisplaats.
- Alvarez weigert te trainen, basisplaats.
- Klaassen wil meer speelminuten, basisplaat.
- Spaan schrijft column dat Baas linskback moet, Bassey speelt rechtsback.
Wat een ei die Schreuder![]()
![]()
Timber ligtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Bassey rechtsback
Echt hoor, genoeg is genoeg.
Maggelsjan tijd![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar even dit hè, dat gezeik op Schreuder begrijp ik maar het kan toch niet dat dit Ajax opeens niet meer kan voetballen? Dat mag ook best de spelers aangerekend worden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Waterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
-Kudus weigert te trainen, basisplaats.
- Alvarez weigert te trainen, basisplaats.
- Klaassen wil meer speelminuten, basisplaat.
- Spaan schrijft column dat Baas linskback moet, Bassey speelt rechtsback.
Wat een ei die SchreuderWhat can change the nature of a man?![]()
Ik verwacht een beetje een normale spelopvatting. Beetje lijn in het spel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou vond ik het eind vorig seizoen ook al zeer matig, misschien na de winterstop wel. En als je dan kijkt wat er nog vertrokken is.
Schreuder heeft zeker geen beter elftal gekregen.
En ja, dat minder elftal doet ie dan ook niet heel veel goeds mee.
Alleen om te verwachten dat het nu beter is dan onder ten hag lijkt me niet helemaal realistisch.![]()
Ik denk dat Schreuder het type persoon is die een rondje in een vierkant probeert te stoppen in zo'n oude blokkendoos en als het niet lukt de driehoek pakt.![]()
Dit kan je hem toch niet aanrekenen? Hij staat rechtsbuiten terwijl hij van nature een verdediger of linksback.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Saekerhett het volgende:
Fluwelen techniek van Bassey daar.![]()
Paar mooie lichaamsschijnbewegingenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Saekerhett het volgende:
Fluwelen techniek van Bassey daar.![]()
het gaat allemaal veel te langzaam , te voorspellendquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef Saekerhett het volgende:
Die ‘aanvallen’ van Ajax zijn echt te kansloos voor woorden"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Schreuder die als voetballer nooit hoger reikte dan RKC Waalwijknet als vele andere oud voetballers falend als trainer
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Tegen wie moeten we zondag?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Uitpubliek was lastig te horen met die sintelbaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:19 schreef DeeBee het volgende:
Heksenketel
Kwartje moet net goed vallen
Zwaar veld![]()
Excelsior tochquote:"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
'' We kwamen goed mee en maakten de 2-1, daarna ongelukkig hands en dan is dat weer een klap''RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wil zonder maar het wordt metquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Excelsior mét of zonder Schreuder? zeg het maar...![]()
Wat mij betreft zonder.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Voor 2018 kocht je alleen niet voor 100 miljoen aan spelers in. Ik vind dat je hier toch wel iets meer mag verwachten, zoals niet totaal wegzakken qua niveau.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef BobW het volgende:
Voor 2018 was dit standaard.![]()
Degene die Lobotka weggestuurd heeft bij Ajax mag ook met terugwerkende kracht ontslagen worden.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zonderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij mist boys.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Heb jij geen voorbeeld functie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Kadootje van de scheids maar ja die moet je wel uitpakken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou heel fijn zijn ja, alleen of dat er nu inzitquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik verwacht een beetje een normale spelopvatting. Beetje lijn in het spel.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Daarom ben ik gestopt denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een moderator ben je doorgaans omdat je onder bewind staat..
Echt hè, was tegen Volendam al zichtbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
Die Portugees mag van mij in de basis. Laat meer dynamiek zien dan alle anderen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Da's wel een graadmeter.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Echt hè, was tegen Volendam al zichtbaar.![]()
Waar zijn de goede nieuwe jeugdspelers eigenlijk? Wie zijn er dit jaar bijgekomen?stupidity has become as common as common sense was before![]()
BLIND!!!!!!!!!!!!!"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Logisch, een van de weinige potjes die hij gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
..
Oke, da's dan ook weer zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logisch, een van de weinige potjes die hij gespeeld heeft.![]()
Fluit maar gewoon af andersWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Schreuder ook maar terug sturen naar waalwijk, hoe kan je iemand als blind die compleet uit vorm is zo inzetten"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat vinden jullie van Blind? Dachten jullie dat hij pech had?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou we hebben die Italianen nog een beetje laten zweten, dat is al veel meer dan ik had gehoopt.
Op naar zondag 20:00 uur![]()
![]()
tegen een debielenclub als excelsior.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef BobW het volgende:
Nou we hebben die Italianen nog een beetje laten zweten, dat is al veel meer dan ik had gehoopt.
Op naar zondag 20:00 uur"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hier ben ik het dan ook wel weer mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef BobW het volgende:
Lekker rellen zo in de binnenstad"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
BYE BYE AJAX"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Zwaar vernederd."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nu al zin in zondagWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
We blijven de mooiste en grootste jongens kijk eens wat een aandacht.
Okquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef Houniet het volgende:
We blijven de mooiste en grootste jongens kijk eens wat een aandacht.
What can change the nature of a man?![]()
Tadic assistent.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vader en zoon Blind als nieuwe TD duo.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Zie je de dag die zal komen dat Stam de inclusiviteitscursus moet doen in een klasje?quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Bassey rechtsbuiten tegenwoordig?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Tijd voor een trainer die wel enthousiast is en er wat van wil maken ipv van die zak hooi.I love music |Ajax forever
Sanches is niet fit, denk niet dat je Baas rechtsbuiten wilt hebben, dan schuift Bassey op naar RB.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Bassey rechtsbuiten tegenwoordig?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat klopt, en is er er ook wel sprake van een bizarre flow. Die Georgië bijvoorbeeld is niet te stoppen momenteel. Dan lijkt zo'n Sanchez ineens een prutser maar dat is niet fair...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je moet natuurlijk wel dit Napoli niet onderschatten, dit is gewoon wel een hele goede ploeg.
Schreuder maakt er wel weer een puinzooi van he qua wissels. Bassey die rechtsback komt te spelen, Ocampos brengen voor Bergwijn op het moment dat het 3-2 wordt
Conceicao is trouwens wel een leuke speler en ik weet niet wat Wijndal verkeerd heeft gedaan dat ie niet eens mag invallen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als Liverpool vandaag verliest heb je het gewoon nog in eigen hand.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Waarom niet wijnaldum op RB dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, en is er er ook wel sprake van een bizarre flow. Die Georgië bijvoorbeeld is niet te stoppen momenteel. Dan lijkt zo'n Sanchez ineens een prutser maar dat is niet fair...
Schreuder maakt er wel weer een puinzooi van he qua wissels. Bassey die rechtsback komt te spelen, Ocampos brengen voor Bergwijn op het moment dat het 3-2 wordt
Conceicao is trouwens wel een leuke speler en ik weet niet wat Wijndal verkeerd heeft gedaan dat ie niet eens mag invallen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wijndal kan er niks van, Baas is beterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, en is er er ook wel sprake van een bizarre flow. Die Georgië bijvoorbeeld is niet te stoppen momenteel. Dan lijkt zo'n Sanchez ineens een prutser maar dat is niet fair...
Conceicao is trouwens wel een leuke speler en ik weet niet wat Wijndal verkeerd heeft gedaan dat ie niet eens mag invallen![]()
![]()
van 1-6 thuis naar naar 4-2 uit is toch wel een verbetering. Stijgende lijn
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja en toen werd je wakker...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef raptorix het volgende:
Als Liverpool vandaag verliest heb je het gewoon nog in eigen hand.Allemaal cabaretteketet!![]()
Laat Glasgow maar gewoon verliezen, dan heb je in ieder geval nog kans op de ELquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef raptorix het volgende:
Als Liverpool vandaag verliest heb je het gewoon nog in eigen hand.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wijndal is dan van Top Oss niveau , ook even 15 miljoen voor uitgegevenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wijndal kan er niks van, Baas is beterRED ONS HENNIEGOD![]()
Denk dat Blind eerder exit is naar het bankje dan dat Schreuder out is. Denk dat ze nog even op zondag wachten...Allemaal cabaretteketet!![]()
Kudus heeft wel bewezen dat hij op CAM moet spelen en niet in de spits. of RW"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Had je gewoon moeten verkopen kan er niet zoveel van, middenveld komt die ook te kort.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef cherrycoke het volgende:
Kudus heeft wel bewezen dat hij op CAM moet spelen en niet in de spits. of RWNo bitch to me![]()
Welnee, speelden grote delen van de wedstrijd op halve kracht. Als het even moest gingen ze aanzetten en kwamen ze direct tot kansen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef BobW het volgende:
Welnee, Glasgow is helemaal niet zo slecht, gewoon winnen, dan speel je Liverpool thuis, en kun je het bij Glasgow uit afmaken, ik zie het wel gebeurenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat Glasgow maar gewoon verliezen, dan heb je in ieder geval nog kans op de EL
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dit inderdaad. Wanneer het moest zetten ze hoog druk en kwam Ajax meteen in de problemen. Wanneer ze het lieten vieren en wat meer achterover gingen leunen leek het alsof Ajax ook meedeed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welnee, speelden grote delen van de wedstrijd op halve kracht. Als het even moest gingen ze aanzetten en kwamen ze direct tot kansen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welnee, Glasgow is helemaal niet zo slecht, gewoon winnen, dan speel je Liverpool thuis, en kun je het bij Glasgow uit afmaken, ik zie het wel gebeurenmooie gedachte maar rangers bakken er weinig van
![]()
Je zou bijna denken dat Schreuder een kloon van Peter Bosz is zo open staat alles achterin.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:53 schreef Scorpie het volgende:
Dat staatje van negatieve records
MIJN.FUCKING.HEMEL.![]()
[..]
Welnee, Glasgow is helemaal niet zo slecht, gewoon winnen, dan speel je Liverpool thuis, en kun je het bij Glasgow uit afmaken, ik zie het wel gebeuren![]()
![]()
Gelukkig maken ze stapjes volgens Blind. Schreuder zal waarschijnlijk ook wel aanknopingspunten zien.![]()
Kinderlijke fouten
Geen organisatie
Gewoon basis dingen die ontbreken in het team.
Dat is de coach, dat is geen speler. Ajax is dit jaar te ligt voor de CL, schreuder is gewoon te ligt voor Ajax.
Niet nog wachten ergens op, wegwezen. Er zit geen enkele kwaliteit bij hem en de sfeer onderling wordt alleen maar erger.
Alfred, out!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ja maar er worden stappen gemaakt!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:53 schreef Scorpie het volgende:
Dat staatje van negatieve records
MIJN.FUCKING.HEMEL.
Ja, achteruit.
Huilen dan.![]()
Dit soort dingen ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Op sommige momenten wat slordig"
Bro![]()
Het is altijd fout wat hij zegt. Alles.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Te Ligt? Verre familie?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:56 schreef Red_85 het volgende:
Kinderlijke fouten
Geen organisatie
Gewoon basis dingen die ontbreken in het team.
Dat is de coach, dat is geen speler. Ajax is dit jaar te ligt voor de CL, schreuder is gewoon te ligt voor Ajax.
Niet nog wachten ergens op, wegwezen. Er zit geen enkele kwaliteit bij hem en de sfeer onderling wordt alleen maar erger.
Alfred, out!![]()
"Dit moet de standaard zijn"
~Davy Klaassen, 12-10-2022Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zelfde voorhoofdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo Alfred met de goeiste Drank de Boer tekstenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Hahaha
Prima wedstrijd, totaal andere wedstrijd dan vorige week, uwot? Welke pot heeft hij gekeken dan. Deze man staat of te liegen of hij heeft het inzicht gewoon niet.Huilen dan.![]()
Op het moment is dat wel een flinke stap. Vooruit, wel te verstaan.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ajax heeft een goede wedstrijd gespeeld volgens Schreuder. Alle progressie in de afgelopen jaren wordt door deze idioot weggegooid.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Dit is toch niet serieus te nemen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Hahaha
Prima wedstrijd, totaal andere wedstrijd dan vorige week, uwot? Welke pot heeft hij gekeken dan. Deze man staat of te liegen of hij heeft het inzicht gewoon niet.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
4-3 verloren.
Helaas was Napoli efficiënter.
Ajax ging echt voor een resultaat vandaag.
Wij moeten laten zien wat we vandaag hebben laten zien.
We hebben als een team gevochten.
- Alfred Schreuder![]()
Schreuder hoopt dat we prima wedstrijden blijven zien.
Nou, heb al een tijd geen prima wedstrijd meer gezien maar goed wat weet ik er nou van. De resultaten spreken voor zich.Huilen dan.![]()
Prima wedstrijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
4-3 verloren.
- Alfred Schreuder
Dit moet echt exit betekenen. Alleen is er iemand die voldoende daadkracht en mandaat heeft die ‘m gaat ontslaan?![]()
Ten hag was lastig te verstaan naar die sprak nog iets zinnigs. Schreuder? Manman.. zet de tv af als ik hem al zie.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:03 schreef Heeinz het volgende:
Zo te zien mag ik blij zijn dat ik de interviews geskipt heb
Wat een verschrikking. Stuur hem het bos(z) in ajb.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Eppie Oorkleppie?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prima wedstrijd.
Dit moet echt exit betekenen. Alleen is er iemand die voldoende daadkracht en mandaat heeft die ‘m gaat ontslaan?
Met alle respect maar Edwin moet dit toch ook zien en zn oren van zn hoofd schamen (pun intended).'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik dacht dat het niet gekker kon.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
4-3 verloren.
- Alfred SchreuderOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Schreuder is de stroman van Frank de Boer"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ho, ho, Schreuder was het tactische brein achter Ten Hag!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax heeft een goede wedstrijd gespeeld volgens Schreuder. Alle progressie in de afgelopen jaren wordt door deze idioot weggegooid.
![]()
![]()
Echt niemand moest lachen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pijnlijk hoor, ook die 4-3 opmerkingquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
[..]
Welnee, Glasgow is helemaal niet zo slecht, gewoon winnen, dan speel je Liverpool thuis, en kun je het bij Glasgow uit afmaken, ik zie het wel gebeuren1-0
![]()
Geen wonder dat ze in Brugge blij waren dat Alfred was opgerot"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Daar waren ze bij Twente al blij meequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:27 schreef TLC het volgende:
Geen wonder dat ze in Brugge blij waren dat Alfred was opgerot![]()
Het enige wat je Schreuder kwalijk kan nemen is dat hij dacht dat de verdedigers in deze selectie goed genoeg waren voor de CL, terwijl zelfs voor de eredivisie het niveau van de verdedigers ronduit matig is.quote:
Verdedigend worden er daarom veel te veel individuele fouten gemaakt, dat kan je de trainer verder niet kwalijk nemen, dat is gebrek aan kwaliteit. De backs hebben te weinig snelheid en verdedigend te weinig inzicht omdat te compenseren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wat we Schreuder kwalijk nemen is dat er totaal geen idee achter zit. Het komt neer op lafjes rondbreien, lange ballen, een pingelende Bergwijn en 3x raken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het enige wat je Schreuder kwalijk kan nemen is dat hij dacht dat de verdedigers in deze selectie goed genoeg waren voor de CL, terwijl zelfs voor de eredivisie het niveau van de verdedigers ronduit matig is.
Verdedigend worden er daarom veel te veel individuele fouten gemaakt, dat kan je de trainer verder niet kwalijk nemen, dat is gebrek aan kwaliteit. De backs hebben te weinig snelheid en verdedigend te weinig inzicht omdat te compenseren.![]()
Welnee. Schreuder heeft echt 0 lijn gebracht in het spel. Ajax speelt niet des Ajax. Er is geen gedachte te vinden achter de opstelling, de tactiek en de keuzes van Schreuder.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het enige wat je Schreuder kwalijk kan nemen is dat hij dacht dat de verdedigers in deze selectie goed genoeg waren voor de CL, terwijl zelfs voor de eredivisie het niveau van de verdedigers ronduit matig is.
Verdedigend worden er daarom veel te veel individuele fouten gemaakt, dat kan je de trainer verder niet kwalijk nemen, dat is gebrek aan kwaliteit. De backs hebben te weinig snelheid en verdedigend te weinig inzicht omdat te compenseren.![]()
Dat is natuurlijk niet elke wedstrijd zo. Maar het probleem is dat als je het aanvallende spel van Ajax wil spelen je op het middenveld moet durven risico's te nemen en mensen durft aan te spelen die in de dekking staan. Als je bij elk balverlies in de omschakeling dan wordt geklopt, omdat elke counter lijdt tot een tegengoal, ga je als middenveld terughoudender spelen. Het gevolg is dan de lange bal en hopen dat de spelers voorin iets creatiefs kunnen doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Wat we Schreuder kwalijk nemen is dat er totaal geen idee achter zit. Het komt neer op lafjes rondbreien, lange ballen, een pingelende Bergwijn en 3x raken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft de spelers er niet voor en dat kun je hem wel kwalijk nemen ja, want hij is akkoord gegaan met deze selectie (behalve dan met het vertrek van Antony).quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Schreuder heeft echt 0 lijn gebracht in het spel. Ajax speelt niet des Ajax. Er is geen gedachte te vinden achter de opstelling, de tactiek en de keuzes van Schreuder.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ook geen fan van Schreuder maar het ligt natuurlijk niet alleen aan hem. Kwalitatief is Ajax ook een stuk minder dan vorig jaar.![]()
Het ligt volledig aan Schreuderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:55 schreef Xylos het volgende:
Ben ook geen fan van Schreuder maar het ligt natuurlijk niet alleen aan hem. Kwalitatief is Ajax ook een stuk minder dan vorig jaar.![]()
Tactisch ook. En dat ligt wel grotendeels aan Schreuder.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:55 schreef Xylos het volgende:
Ben ook geen fan van Schreuder maar het ligt natuurlijk niet alleen aan hem. Kwalitatief is Ajax ook een stuk minder dan vorig jaar.Huilen dan.![]()
Schreuder die met zijn hele lichaamstaal al uitstraalt dat Ajax niks tegen Napoli in te brokkelen heeft… hoe fucking belachelijk moet dit op de selectie zelf overkomen?
“Ja jongens, wij zijn een stuk slechter dan Napoli, we gaan verliezen, maar succes en tot straks in de kleedkamer”
In plaats van dat je de thuiswedstrijd analyseert, de zwakke punten van Napoli benoemt, de opstelling en tactiek aanpast en geloof kweekt dat er daadwerkelijk wat te halen valt. Of dat realistisch is, dat moet dan na die tijd maar blijken, maar godverdomme dit is toch drie keer niks man….![]()
Al eerder gepost, stel Ton Boot aan, moet je eens kijken wat er gebeurt met mensen met hun lichaalstalen, knalt ie direct naar tweede.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Forum Opties Forumhop: Hop naar: