SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
als ze om de 10 min een doelpunt maken welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan we het record van vorige week verbreken?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Dat hoeft van mij dan weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dan moeten de personen die hem aangesteld hebben ook weg.![]()
Na de rust vinden ze het best denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan we het record van vorige week verbreken?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dan moeten de personen die hem aangesteld hebben ook weg.![]()
Het is toch ook te gestoord voor woorden. Klaassen klaagt in de media, basisplek. Kudus en Alvarez weigeren te trainen, basisplek.
Nu kan je eindelijk Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen met Kudus op 10 verzin je deze klote opstelling.![]()
Uitvinder Schreuder die Bassey op de middenlijn posteert als uitgangspunt in balbezit.
Ook weer lekker van die kansloze korte doeltrappen die leiden tot een bal terug op Pasveer die vervolgens een kansloze lange bal moet spelen.![]()
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.![]()
Ik zie Ajax dit niet winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellendeLove is in the air!![]()
Dus je vind...? Ik vind helemaal niets. Leg me niets in de mond joh dwaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?![]()
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?![]()
Je meent hetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellende![]()
Tactische onbenul Kudus op 10 gaat hier niets aan oplossen hoor, zeker als het team speelt alsof ze zonder fatsoenlijk tactische aanwijzingen het veld ingestuurd zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is toch ook te gestoord voor woorden. Klaassen klaagt in de media, basisplek. Kudus en Alvarez weigeren te trainen, basisplek.
Nu kan je eindelijk Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen met Kudus op 10 verzin je deze klote opstelling.![]()
We zijn echt weer terug in de tijd dat Barca, Real en Dortmund Ajax compleet kansloos lieten in de CL..![]()
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me![]()
![]()
Basis bedoel je dan? Aangezien Brobbey meestal ook wel minuten maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze hebben letterlijk met Schreuder samengewerkt hè dus ik neem aan dat ze wel een beetje een beeld hadden gevormdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me
Ocampos is vooral achteraf makkelijk praten![]()
Geef mij de tijd maar van Jari Litmanen , toen was het nog watquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellende"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Daarom is het ook mijn vraag aan iemand die dit volledig bij Schreuder legt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?
Kan hij niet hebben dus ik weet voldoende.![]()
![]()
Je kan wel natuurlijk gewoon brobbey brengen al nu.
De taktiek werkt niet, mja dat was vorige week al zo en toch staat dezelfde idiote opstelling er op 2 namen na.![]()
Toen Johan Cruyff nog speelde. Toen zat ik al achter het doel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Geef mij de tijd maar van Jari Litmanen , toen was het nog wat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, dat waren tenminste nog internationale topclubs.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:09 schreef Marcoss het volgende:
We zijn echt weer terug in de tijd dat Barca, Real en Dortmund Ajax compleet kansloos lieten in de CL..![]()
Ja die gaat nu het verschil makenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
Je kan wel natuurlijk gewoon brobbey brengen al nu.
De taktiek werkt niet, mja dat was vorige week al zo en toch staat dezelfde idiote opstelling er op 2 namen na.![]()
Nee, natuurlijk niet. H&H hebben snoeihad gefaald en moeten ook weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook mijn vraag aan iemand die dit volledig bij Schreuder legt.
Kan hij niet hebben dus ik weet voldoende.![]()
Tscheu La Lingquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Johan Cruyff nog speelde. Toen zat ik al achter het doel.
Sjaak Swart net niet mee gemaakt (was nog iets te jong)"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Kan Netto niet terugkomen? Gaat niet zo goed met de nieuwe aankopen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Of Buitenspel of Kudus afschaffen lijkt me dan een betere optionquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:16 schreef BobW het volgende:
Dat hele tijd buitenspel van Kudus kan echt niet
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
2 kaarten 2 doelpunten"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Schreuder had blijkbaar ook flink invloed op de transfers (al is dat feit zelf misschien ook al een faal)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. H&H hebben snoeihad gefaald en moeten ook weg.![]()
Dijks de Draver.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Heeinz het volgende:
Bassey als linksback doet me soms aan iemand denken
[ afbeelding ]![]()
H&H genot. Sanchez, Ocampos. Iedereen wist dat rechts de zwakke kant was en dan 2 broodmongolen die er niets van kunnen halen.quote:![]()
Of Atouba!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Heeinz het volgende:
Bassey als linksback doet me soms aan iemand denken
[ afbeelding ]![]()
Zonder die 2 goals had je bijna met 0-0 de rust gehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:26 schreef BobW het volgende:
Buiten die twee goals valt het best mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja want de tegenstander hoeft niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:26 schreef BobW het volgende:
Buiten die twee goals valt het best mee.![]()
Zonde dat Kudus twee wereldgoals maakte tegen Rangers en Liverpool, daardoor staat hij nu al weken in de spits![]()
Yep. Maar ja we moeten Schreuder nog meer kansen geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellende![]()
![]()
Laten we nu maar vooral even doorschakelen voordat we echt kansloos zijn voor de titel trouwens.
Out: Schreuder.![]()
Bergwijn ook weer in topvorm
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Onder ten hag was het ook een half jaar ruk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Dat is ook absoluut waarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onder ten hag was het ook een half jaar ruk.![]()
Alleen Kudus in de spits vind ik een fout, maar verder kan Schreuder weinig doen aan dit kwaliteitsverschil.
Voor 2018 was dit standaard.![]()
De laatste ajax trainer die geen gekke dingen deed en wel logische uitspraken had. Kom maar terug hoor.quote:![]()
Hij is sindsdien overal ontslagen Pipo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De laatste ajax trainer die geen gekke dingen deed en wel logische uitspraken had. Kom maar terug hoor.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja we gaan alles en iedereen ontslaan bij Ajaxquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me, H2 weg, Sar weg, Schroeder weg.
En dan komt alles goed![]()
![]()
En vooral niet nadenken en de feiten kennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:45 schreef Malavita het volgende:
Dat roepen om Bosz is ook echt pure armoeAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat Rensch beter (b)lijkt dan een aankoop van een paar miljoen is eerder zorgwekkend dan positief.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat is misschien het enige positieve punt van vanavond dan. Dat Rensch nog niet zo slecht is.![]()
Het is meer dat alle backs slecht zijn, of dat het gewoon een ondankbare positie is, maar bij bijna iedere club is de kritiek van het publiek vrij vaak gericht op de backs.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat is misschien het enige positieve punt van vanavond dan. Dat Rensch nog niet zo slecht is.![]()
Alleen Schreuder weg is genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja we gaan alles en iedereen ontslaan bij Ajax, H2 weg, Sar weg, Schroeder weg.
En dan komt alles goed![]()
Schreuder vraag er ook echt om. Man is ongeschikt als trainer van Ajax.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Schreuder is tevreden.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Er zullen toch wel andere kale trainers zijn om uit te kiezen?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:34 schreef Malavita het volgende:
Stond bassey bii de rangers ook linksback? Nee toch?![]()
![]()
Blijkbaar vindt Schreuder dat het best aardig gaat.quote:I love music |Ajax forever
Waarom zeiken op Blind terwijl de fout eerder begint.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Omdat die daarna nog tig fouten maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:49 schreef Houniet het volgende:
Waarom zeiken op Blind terwijl de fout eerder begint.![]()
Taart als Napoli wint was het toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:49 schreef Houniet het volgende:
Waarom zeiken op Blind terwijl de fout eerder begint.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord MODERATOR van dienst die hier komt klieren.![]()
![]()
Juist een taart voor mij van iedereen die mee doetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Taart als Napoli wint was het toch?.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Doet Bergwijn wel mee met de trainingen? Hij heeft met niemand een klik.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Al weken slecht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:51 schreef XDo het volgende:
Doet Bergwijn wel mee met de trainingen? Hij heeft met niemand een klik.I love music |Ajax forever
Met Brobbeyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:51 schreef XDo het volgende:
Doet Bergwijn wel mee met de trainingen? Hij heeft met niemand een klik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: