Sanches is niet fit, denk niet dat je Baas rechtsbuiten wilt hebben, dan schuift Bassey op naar RB.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Bassey rechtsbuiten tegenwoordig?
Dat klopt, en is er er ook wel sprake van een bizarre flow. Die Georgië bijvoorbeeld is niet te stoppen momenteel. Dan lijkt zo'n Sanchez ineens een prutser maar dat is niet fair...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je moet natuurlijk wel dit Napoli niet onderschatten, dit is gewoon wel een hele goede ploeg.
Waarom niet wijnaldum op RB dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, en is er er ook wel sprake van een bizarre flow. Die Georgië bijvoorbeeld is niet te stoppen momenteel. Dan lijkt zo'n Sanchez ineens een prutser maar dat is niet fair...
Schreuder maakt er wel weer een puinzooi van he qua wissels. Bassey die rechtsback komt te spelen, Ocampos brengen voor Bergwijn op het moment dat het 3-2 wordt
Conceicao is trouwens wel een leuke speler en ik weet niet wat Wijndal verkeerd heeft gedaan dat ie niet eens mag invallen
Wijndal kan er niks van, Baas is beterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, en is er er ook wel sprake van een bizarre flow. Die Georgië bijvoorbeeld is niet te stoppen momenteel. Dan lijkt zo'n Sanchez ineens een prutser maar dat is niet fair...
Schreuder maakt er wel weer een puinzooi van he qua wissels. Bassey die rechtsback komt te spelen, Ocampos brengen voor Bergwijn op het moment dat het 3-2 wordt
Conceicao is trouwens wel een leuke speler en ik weet niet wat Wijndal verkeerd heeft gedaan dat ie niet eens mag invallen
Ja en toen werd je wakker...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef raptorix het volgende:
Als Liverpool vandaag verliest heb je het gewoon nog in eigen hand.
Laat Glasgow maar gewoon verliezen, dan heb je in ieder geval nog kans op de ELquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef raptorix het volgende:
Als Liverpool vandaag verliest heb je het gewoon nog in eigen hand.
Wijndal is dan van Top Oss niveau , ook even 15 miljoen voor uitgegevenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wijndal kan er niks van, Baas is beter
Had je gewoon moeten verkopen kan er niet zoveel van, middenveld komt die ook te kort.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef cherrycoke het volgende:
Kudus heeft wel bewezen dat hij op CAM moet spelen en niet in de spits. of RW
Welnee, speelden grote delen van de wedstrijd op halve kracht. Als het even moest gingen ze aanzetten en kwamen ze direct tot kansen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef BobW het volgende:
Nou we hebben die Italianen nog een beetje laten zweten, dat is al veel meer dan ik had gehoopt.
Op naar zondag 20:00 uur
Welnee, Glasgow is helemaal niet zo slecht, gewoon winnen, dan speel je Liverpool thuis, en kun je het bij Glasgow uit afmaken, ik zie het wel gebeurenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat Glasgow maar gewoon verliezen, dan heb je in ieder geval nog kans op de EL
Dit inderdaad. Wanneer het moest zetten ze hoog druk en kwam Ajax meteen in de problemen. Wanneer ze het lieten vieren en wat meer achterover gingen leunen leek het alsof Ajax ook meedeed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welnee, speelden grote delen van de wedstrijd op halve kracht. Als het even moest gingen ze aanzetten en kwamen ze direct tot kansen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welnee, Glasgow is helemaal niet zo slecht, gewoon winnen, dan speel je Liverpool thuis, en kun je het bij Glasgow uit afmaken, ik zie het wel gebeuren
Je zou bijna denken dat Schreuder een kloon van Peter Bosz is zo open staat alles achterin.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:53 schreef Scorpie het volgende:
Dat staatje van negatieve records
MIJN.FUCKING.HEMEL.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welnee, Glasgow is helemaal niet zo slecht, gewoon winnen, dan speel je Liverpool thuis, en kun je het bij Glasgow uit afmaken, ik zie het wel gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |