Nooit gehadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Worstenbroodjes zijn smerig joh. Gekookt zout. Ugh.
Goed bezig. Houden zoquote:
Lekker bezig vandaag, Barb.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Dit exact.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Maar eet je het ook op?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
Ik heb net even lekker twee volkoren bolletjes met zachte geitenkaas, komkommer, spek, sla, walnoten en honing gemaakt. Even genieten
Er zit in ieder geval wat honing op om het eetbaar te maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
Ik heb net even lekker twee volkoren bolletjes met zachte geitenkaas, komkommer, spek, sla, walnoten en honing gemaakt. Even genieten
Het is woensdag, dan mag het.quote:
Kijk, dit is het betere werkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
Weggeven aan iemand anders is toch niet zonde? Behalve aan Rival want die wil er weer honing op kwakkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:00 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Er iets anders mee doen zou toch zonde zijn? Het is overheerlijk!
Hier gaat i nu nog wel lekker. De daglichtlamp staat al klaarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Et tu? Toi? Je snapt me wel.
Zover ben ik nog niet, het is nog licht buitenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat i nu nog wel lekker. De daglichtlamp staat al klaar
Dat doet hij er zelf al op anders krijgt ie het niet weg natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weggeven aan iemand anders is toch niet zonde? Behalve aan Rival want die wil er weer honing op kwakken
Ik heb bijna weekend en ga zo op een terrasje zitten in het zonnetjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat i nu nog wel lekker. De daglichtlamp staat al klaar
Praat jij nu over jezelf in de derde persoon?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet hij er zelf al op anders krijgt ie het niet weg natuurlijk
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Praat jij nu over jezelf in de derde persoon?
Het begint alweer aardig vroeg donker te wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, het is nog licht buiten
Ik heb mini weekend. Ben een tussendoorbeurtje in huis aan het doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb bijna weekend en ga zo op een terrasje zitten in het zonnetje
Sterfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb bijna weekend en ga zo op een terrasje zitten in het zonnetje
Oh dan ben ik in de war met jullie.quote:
This.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb mini weekend. Ben een tussendoorbeurtje in huis aan het doen
Ooit. Maar nu even niet. Geduld.quote:
Hij kwam al aanzetten met honing hoor. Weet niet waarom jullie mij moeten hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war met jullie.
Wat maak je er toch steeds voor bende van dat je voortdurend moet boenen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb mini weekend. Ben een tussendoorbeurtje in huis aan het doen
Boenen. Uh-huh. Hue hue. Wink wink nudge nudge.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat maak je er toch steeds voor bende van dat je voortdurend moet boenen?
Jij bent de amsterdammer jij kan het hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hij kwam al aanzetten met honing hoor. Weet niet waarom jullie mij moeten hebben
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat maak je er toch steeds voor bende van dat je voortdurend moet boenen?
Krijg je daar dan medicijnen voor of is het van 'oké succes ermee'.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]Binnenkort moet ik een adhd test doen. Nog meer stempels
Ik kan alles hebben maar moet ik dan maar alles krijgen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent de amsterdammer jij kan het hebben
Ik ook een Amsterdammer! Maarrr, toch honing erop!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent de amsterdammer jij kan het hebben
Kunnen inderdaad medicijnen voor verstrekt worden. Maar weet nog niet of ik daarvoor open (huehue) staquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je daar dan medicijnen voor of is het van 'oké succes ermee'.
Ik gun jou allesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben maar moet ik dan maar alles krijgen?
Past dat wel nog een Amsterdammer in dit topic?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ik ook een Amsterdammer! Maarrr, toch honing erop!
Noem je hem nou dik?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Past dat wel nog een Amsterdammer in dit topic?
Ja. Wij -> schutting -> jij. Simples.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben maar moet ik dan maar alles krijgen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Wij -> schutting -> jij. Simples.
Beter laat dan nooit.... Snob.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Ah, lekker hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoor, net terug van vakantie dus even avondje bijkomen op de bank.
Weekje in London geweest. Favoriete stadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ah, lekker hoorWaar ben je naartoe geweest?
Heel leuk! Jaloers. Voor werk of plezierquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekje in London geweest. Favoriete stad
Echt vakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Heel leuk! Jaloers. Voor werk of plezier
Voor plezier is Amsterdam dichterbijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Heel leuk! Jaloers. Voor werk of plezier
Ah super leuk, mooi dat je het fijn hebt gehadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt vakantieweer week allerlei dingen gezien en gedaan. Hotel waar ik normaal ook vaker verbleef dus alles herkenbaar. Volgend jaar weer terug.
Vertel ons meer.quote:
Wellichtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt zo’n rustige hoofd.
owenwilsonwouw.gifquote:
Leg uitquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:10 schreef Faxie het volgende:
Been there done that. Je doet het zelf.
Ik moet nog 'n uurtje weken, dan vakantie tm de 24equote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:56 schreef Faxie het volgende:
Wel aardigEven kort weekendje
![]()
Ik ga nu wel weer weg hoorIs al laat enzo
Wel opletten dat het geen gebruikte bekers zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:54 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve collega's dienvoor dergelijke noodgevallen nog wat achter de hand hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Wel opletten dat het geen gebruikte bekers zijn
#waargebeurdikgabijnaweerovermnnek
Ik stel mij deze mok voor bij jou:quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Daarom altijd mijn eigen mok mee
Ik? Een prinses? Is dat het beeld dat je van me hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel mij deze mok voor bij jou:
[ afbeelding ]
Zo'n Elsa prinses. Stoer, trekt haar eigen plan, 'let it go' mentaliteit. Geen roze/glitters prinses natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik? Een prinses? Is dat het beeld dat je van me hebt?
Ik haat prinsesjes
Ik heb gewoon een gezicht dat die boodschap uitstraalt. Geen koffiemok voor nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En deze
[ afbeelding ]
Perfect voor rotdagen
Ja, dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gezicht dat die boodschap uitstraalt. Geen koffiemok voor nodig.![]()
Ha, trouwen?quote:
Else die jankend de berg oprent met haard handschoentjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n Elsa prinses. Stoer, trekt haar eigen plan, 'let it go' mentaliteit. Geen roze/glitters prinses natuurlijk.
Ja, nee, die draagt ook een jurkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n Elsa prinses. Stoer, trekt haar eigen plan, 'let it go' mentaliteit. Geen roze/glitters prinses natuurlijk.
Ja, ik niet dus. Ik ben veel te vriendelijk in aanleg en had vooral in het verleden moeite met nee zeggen tegen dingen. Daarom deze van voormalig collega's gekregenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gezicht dat die boodschap uitstraalt. Geen koffiemok voor nodig.![]()
Pak jij er ff één detail uit om je misplaatste punt te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Else die jankend de berg oprent met haard handschoentjes?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik niet dus. Ik ben veel te vriendelijk in aanleg en had vooral in het verleden moeite met nee zeggen tegen dingen. Daarom deze van voormalig collega's gekregen
Dansend en zingend door het leven gaan als een musical en uiteindelijk laat ze niks gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak jij er ff één detail uit om je misplaatste punt te maken.
Stiekem heet je Mitchel en had je er ook een blikje energydrink bij?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb vandaag een frikandelbroodje op
Energydrink wel hahahahaha maar ik heet geen Mitchelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stiekem heet je Mitchel en had je er ook een blikje energydrink bij?
Kevin dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Energydrink wel hahahahaha maar ik heet geen Mitchel
De naam is Haas.quote:
Damian? Djayden? Joey? Keano?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Energydrink wel hahahahaha maar ik heet geen Mitchel
Allemaal klasgenootjes?quote:
Wat toevallig, ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik zou iets makkelijkers gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Nu nog het mes in m'n taliban baard.
Ik ben daar te ouderwets voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou iets makkelijkers gebruiken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven. Moet nog even zijn foto hebben kijken of hij bij Tegan past.
Nou dan fuck hem hoelaat ben je hier?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:50 schreef Tegan het volgende:
[..].
Mocht dat niet blijken te matchen dan sta ik ook open voor een tussendoorbeurtje van jou zelf.
Ik ben al onderwegquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou dan fuck hem hoelaat ben je hier?
Biertjes en bitterballen hierquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Speedfight het volgende:
Ze waren super lekker. En ik zie dan ook helemaal voor ze hoe jij er van kan genieten. Opgekruld in een dekentje op je heerlijke zitbank.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:59 schreef Tegan het volgende:
Als nog een iemand vandaag begint over bitterballen dan moet ik ze in het boodschappenmandje leggen.
Nee fraulein it takes two babyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen foto's van Lot wel, geschoten en "bewerkt" door mij.
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.quote:
Jonguh, ik zorg voor je.quote:
Je bent zelf lekker godverdommequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme lekkere risotto gemaakt
Goed bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.
Trap op een Lego blokje als je uit bed stapt danquote:
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trap op een Lego blokje als je uit bed stapt dan
Aldus Koos kindloosquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.
Met paddestoelen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme lekkere risotto gemaakt
Welke film?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.
quote:
Niet weten van Faxie zijn Legocollectiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.
Ja, maar die liggen niet op de vloerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke film?
[..]
[..]
Niet weten van Faxie zijn Legocollectie
The man from Toronto. Vraagt weinig denkwerk.quote:
Waarom is koos boos dan?quote:
Heb jij weekend?quote:
Nee, morgen nog ff werken vanuit huis. Weinig spannend.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, morgen nog ff werken vanuit huis. Weinig spannend.
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen. En af en toe wat hobby'en in Excel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:43 schreef Medusa666 het volgende:
Wat doen jullie allemaal eigenlijk voor werk?
Omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen.
Ik krijg er nog voor betaald ook.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen. En af en toe wat hobby'en in Excel.
Er moet wat te wensen overblijven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:37 schreef Tegan het volgende:
Dit.
Veel te weinig hobby'en wel naar mijn smaak.
Dan starten we ons eigen bedrijfje toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet wat te wensen overblijven...
Zodra ik de Staatsloterij win, switch ik naar een baan waar ik de hele dag kan hobby'en in Excel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:51 schreef Tegan het volgende:
Dan starten we ons eigen bedrijfje toch?
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:53 schreef Tegan het volgende:
Oh wacht, als ik de loterij win ga ik echt niet meer werken trouwens.
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarslevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.
Wat bomen. Beetje water. Paar auto's. Mensen.quote:
Je moet mensen toch ontmoeten als je ook een beetje wil neuken. Of koop je gewoon één of meerdere seksslaven als je de loterij wint?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:02 schreef Tegan het volgende:
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarsleven.
Ja, beetje sociale contacten behouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarsleven.
Ik laat afwisselend jou of gianni iedere keer als ik hitsig ben langskomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet mensen toch ontmoeten als je ook een beetje wil neuken. Of koop je gewoon één of meerdere seksslaven als je de loterij wint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat afwisselend jou of gianni iedere keer als ik hitsig ben langskomen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:10 schreef Tegan het volgende:
Precies dat. Ik DM je waar en wanneer we dit weekend afspreken om te voorzien in je hitsigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ha, wil je ook bij het hitsige Excelclubje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik doe ook een beetje schuiven met grafiekjes in excel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee ik weet het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er nu niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik weet het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, wil je ook bij het hitsige Excelclubje?
Vrijwillig? Waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.
Om niet helemaal een kluizenaar te zijn.quote:
Haha, iemand die er niet mee overweg kan.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om niet helemaal een kluizenaar te zijn.
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha, iemand die er niet mee overweg kan.
Oh ja, sommige mensen kunnen een bestand altijd helemaal vernaggelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaad
Werktechnisch heb ik wel veel te maken met erg grote excelbestanden met allerlei toeters en bellen. Werkt allemaal mooi. Ik verdeel werk vanuit die bestanden, ook biet spannend, tot ik ze terugkrijg en weer moet verwerken in het hoofdbestand. Zie je ineens alle mogelijke vormen van datuminvoer, iemand die ineens een ander lettertype gebruikt, mensen die een veld beginnen met een spatiewaardoor copy paste ook zorgt voor allerlei foutmeldingen.
Ik ben sneller als ik alles een voor een overneem dan wanneer ik alles tegelijke copy paste en dan alles alsnog na moet lopen en herstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, sommige mensen kunnen een bestand altijd helemaal vernaggelen.![]()
Op mijn vorige werk hadden we ook invulbestanden voor onze klanten. En die bestanden waren altijd helemaal beveiligd dat je alleen op de invulvelden iets kan invullen en dan ook in de juiste notatie e.d.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben sneller als ik alles een voor een overneem dan wanneer ik alles tegelijke copy paste en dan alles alsnog na moet lopen en herstellen
Wij hebben een aparte werkinstructie om alle formules en verwijzingen of hoe het allemaal maar mag heten te kunnen herstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk hadden we ook invulbestanden voor onze klanten. En die bestanden waren altijd helemaal beveiligd dat je alleen op de invulvelden iets kan invullen en dan ook in de juiste notatie e.d.
En dan waren er toch klanten die het voor elkaar kregen om dat te slopen dat het niet goed meer werkbaar was, waardoor je het alsnog in een nieuw bestand moest invullen, omdat het anders niet goed geëxporteerd kon worden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik weet het al.What a coincidence. We zijn allemaal autisten die geilen op satisfying formules!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er nu niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
Een huichelaar is 't.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld, met je “ik vraag geen tettenpics”
OnlyFans hoeven niet perse tettenpics te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben echt teleurgesteld, met je “ik vraag geen tettenpics”
Zoals ik al zei, alle mannen zijn op hetzelfde uit. Niet alle mannen zijn er open en eerlijk over... Tot ze een keer door de mand vallen. Dat zijn de ergste.quote:
Een snob fijnproever als Barb gaat waarschijnlijk meer voor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
OnlyFans hoeven niet perse tettenpics te zijn natuurlijk.
Nee, klopt iets in de trant van volledige naaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OnlyFans hoeven niet perse tettenpics te zijn natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snob fijnproever als Barb gaat waarschijnlijk meer voor...
[ afbeelding ]
Zie je de witte prut op de lapjes vlees?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je de witte prut op de lapjes vlees?
Als super loyale vrouw met een sterke kinderwens ben je dus gewoon fucked.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alle mannen zijn op hetzelfde uit. Niet alle mannen zijn er open en eerlijk over... Tot ze een keer door de mand vallen. Dat zijn de ergste.
Nee hoor. Kijkend maar mijzelf; super loyaal naar mijn partner die mijn brede interesse in tetten accepteert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:48 schreef Medusa666 het volgende:
Als super loyale vrouw met een sterke kinderwens ben je dus gewoon fucked.
Prik je zo doorheen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alle mannen zijn op hetzelfde uit. Niet alle mannen zijn er open en eerlijk over... Tot ze een keer door de mand vallen. Dat zijn de ergste.
Jij weet dat. Ik denk dat het voor Medusa een eerste confrontatie was waarin haar vertrouwen in de mensheid/manheid vreselijk is beschaamd. Door onze Barb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:51 schreef TaMieke het volgende:
Prik je zo doorheen op een gegeven moment.
Geen kinderwens hebben helpt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als super loyale vrouw met een sterke kinderwens ben je dus gewoon fucked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Maar jij had toch een open relatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijkend maar mijzelf; super loyaal naar mijn partner die mijn brede interesse in tetten accepteert.
Als dr eerste confrontatie online was, staat er nog heel wat te wachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet dat. Ik denk dat het voor Medusa een eerste confrontatie was waarin haar vertrouwen in de mensheid/manheid vreselijk is beschaamd. Door onze Barb.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:56 schreef TaMieke het volgende:
En daarbij, genoeg mannen die wel kinderen willen.
Was het niet dezelfde Barb die dat beweerde? De huichelaar.quote:
Speciaal voor haar...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:56 schreef TaMieke het volgende:
Als dr eerste confrontatie online was, staat er nog heel wat te wachten.![]()
En daarbij, genoeg mannen die wel kinderen willen.
Denk dat Britney Spears beter van toepassing is. Al zal dat wel ruim voor haar tijd wasquote:
Ik trof er veel die zelf toch ook een kinderwens hadden. Of er al hadden…quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
En ook een hoop mannen die er zelf niet perse over nagedacht hebben. Of, zoals de mijne, die er op zich niet negatief tegenover staat, maar liever mij heeft dan kinderen.
Dit was zeker niet mijn eerste confrontratie en ik prik ze steeds meer door, maar het verrast je toch telkens weer hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet dat. Ik denk dat het voor Medusa een eerste confrontatie was waarin haar vertrouwen in de mensheid/manheid vreselijk is beschaamd. Door onze Barb.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:03 schreef Medusa666 het volgende:
Dit was zeker niet mijn eerste confrontratie en ik prik ze steeds meer door, maar het verrast je toch telkens weer hoor.
Nou nou nou, doe eens aardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n verzuurde hypocriet, omdat vrouwen geen seks aan je willen geven.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier een superloyale vrouw met sterke kinderwens die zeer regelmatig gefucked wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik me dan toch in je vergist, excuus.
Beetje een afknapper ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaad
Werktechnisch heb ik wel veel te maken met erg grote excelbestanden met allerlei toeters en bellen. Werkt allemaal mooi. Ik verdeel werk vanuit die bestanden, ook biet spannend, tot ik ze terugkrijg en weer moet verwerken in het hoofdbestand. Zie je ineens alle mogelijke vormen van datuminvoer, iemand die ineens een ander lettertype gebruikt, mensen die een veld beginnen met een spatiewaardoor copy paste ook zorgt voor allerlei foutmeldingen.
Af en toe een beetje rust hoor.quote:
Jaja, nog 37 minuten voor je vunzige vrijdagmiddag weer start?quote:
Nee, ook voor jou meer seksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Af en toe een beetje rust hoor.
NAH. laat Faxie eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n verzuurde hypocriet, omdat vrouwen geen seks aan je willen geven.
Nah, ietsje langer nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, nog 37 minuten voor je vunzige vrijdagmiddag weer start?
... dan nog maar een extra tetten selfie naar je aanstaande sturen ter voorbereiding op wat komen gaat.quote:
Heb je een konijntje?quote:
Hoe gaat het met stalken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:20 schreef GoldRushFrog het volgende:
Poh, het was even gezellig hier op de vroege morgen, zie ik!
Ik kreeg wel een berichtje van 'm netquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dan nog maar een extra tetten selfie naar je aanstaande sturen ter voorbereiding op wat komen gaat.
Dickpic?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een berichtje van 'm net
Nee, een "zouden we vandaag of morgen naar plek x".quote:
Dit leek mij dus ook. Faxie is volgens mij juist wel zuinig op zijn lego en zie niet in dat hij daar op zijn slaapkamer mee zit te spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar die liggen niet op de vloer
Oh, een burgerlullenappjequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, een "zouden we vandaag of morgen naar plek x".
Ja, de rest houden we liever weg van dingen die aan internet hangen.quote:
Nee. Moet ik die nu al hebben? Kerst is toch pas over 2,5 maand?quote:
Geen private VPN hebben om secure tettenpics te sturen. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de rest houden we liever weg van dingen die aan internet hangen.
Ben jij stiekem een dochter van mijn oude teamleider? Die man kon volgens mij niets zonder Excel.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Er gaat van alles rond helaas, ik had het vorige week, halve week beroerd en de andere helft alles rustig om bij te komen, maar coronatests bleven negatief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef Senn88 het volgende:
Ziekjeskoorts, hoesten hoofdpijn nog geen positieve coronatest
Je bent zo'n vrouw omdat verzuurde hypocrieten geen seks aan je willen geven.quote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zo'n vrouw omdat verzuurde hypocrieten geen seks aan je willen geven.
Hij heeft wel een punt. Ik wil ook seks, maar met een loyaal iemand die sterke genen heeft en ook kinderen wilt. Dus in die zin ben ik ook gefrustreerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zo'n vrouw omdat verzuurde hypocrieten geen seks aan je willen geven.
Beterechapquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef Senn88 het volgende:
Nou dat beloofd wat dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er gaat van alles rond helaas, ik had het vorige week, halve week beroerd en de andere helft alles rustig om bij te komen, maar coronatests bleven negatief.
Beterschap
beterschap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef Senn88 het volgende:
Ja dat wilde ik mijzelf deze keer gewoon eens niet aandoenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik loop er al anderhalve week mee rond
Hoe zijn Faxies genen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik wil ook seks, maar met een loyaal iemand die sterke genen heeft en ook kinderen wilt. Dus in die zin ben ik ook gefrustreerd
Edit: Maar hypocriet ben ik absoluut niet, omdat ik wel eerlijk over mijn wensen ben, daarover duidelijk ben en mij niet mooier voordoe dan dat ik ben.
Volgende week is Cali op vakantie, dan kan ik rustig uitzieken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik mijzelf deze keer gewoon eens niet aandoen
Nee omdat je zo'n verzuurde hypocriet bentquote:
Je was okéquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik loop er al anderhalve week mee rond
Hoi, ik ben immer vrolijk. Neuken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:27 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee omdat je zo'n verzuurde hypocriet bent
Nee, mijn cijfers zijn altijd foutloos en mijn formules altijd uitmuntendquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een dochter van mijn oude teamleider? Die man kon volgens mij niets zonder Excel.
Dat 9 van de 10 keer de cijfers die erin stonden niet klopten deed er niet toe
Meeste heb ik mezelf aangeleerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:12 schreef Medusa666 het volgende:
Hebben jullie de excel kwaliteiten ook op school geleerd of op werk/ vrije tijd/ cursus?
Ik had het op school geleerd, maar ben veel helaas vergeten terwijl ze echt wel handig kunnen zijn achteraf.
Niceeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meeste heb ik mezelf aangeleerd.
Ik heb verticaal leren zoeken op schoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:12 schreef Medusa666 het volgende:
Hebben jullie de excel kwaliteiten ook op school geleerd of op werk/ vrije tijd/ cursus?
Ik had het op school geleerd, maar ben veel helaas vergeten terwijl ze echt wel handig kunnen zijn achteraf.
Ik heb van mijn werk een gevorderden cursus aangeboden gekregen. Heb er veel aan hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:12 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga m luisteren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:39 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan dat nummer Calm Down van Selena Gomez
Ik heb jaren geleden ook zo'n cursus gevolgd, bleek dat ik alles al kon wat daar geleerd werd (en hoe incompetent medecursisten waar ik eerder tegenop keek waren).quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:55 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb van mijn werk een gevorderden cursus aangeboden gekregen. Heb er veel aan hoor.
HAHA eerlijk, de draaitabellen kende je ook al?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden ook zo'n cursus gevolgd, bleek dat ik alles al kon wat daar geleerd werd (en hoe incompetent medecursisten waar ik eerder tegenop keek waren).
Ja. Toen ik die cursus volgde werkte ik al jaren met Excelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:59 schreef Speedfight het volgende:
[..]
HAHA eerlijk, de draaitabellen kende je ook al?
Verticaal zoeken. Ook zo'n verschrikkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb verticaal leren zoeken op school. De rest heb ik puur en alleen geleerd omdat ik ergens mee bezig was op het werk en dacht dat het vast slimmer kon. Ik ben veel liever een dag bezig met iets in Excel bouwen dan het geestdodende klusje wat maar een uur per week kost
. De echte winst zit hem enkel in je eigen kwaliteiten verhogen en pas op de lange termijn in tijdswinst
.
Verticaal zoeken is wel een beetje een beginnersfunctie. De echte nerds herken je aan index(), vergelijken() en aantallen.als() enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verticaal zoeken. Ook zo'n verschrikking
Hielp ook niet dat degene die het mij moest leren de kunde om dinge. Duidelijk uit te leggen compleet ontbeerde
"Hier is de uitkomst, ga maar bezig en zie maar dat je er komt."
Alsof ik dan enig idee heb wat ik aan het doen ben
Hitsig na het lezen van deze post.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verticaal zoeken is wel een beetje een beginnersfunctie. De echte nerds herken je aan index(), vergelijken() en aantallen.als() enzo.
Edit: Concrete problemen help ik je graag mee hoor, zie ook het Excel-topic.
Heel inspiratievol ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb verticaal leren zoeken op school. De rest heb ik puur en alleen geleerd omdat ik ergens mee bezig was op het werk en dacht dat het vast slimmer kon. Ik ben veel liever een dag bezig met iets in Excel bouwen dan het geestdodende klusje wat maar een uur per week kost
. De echte winst zit hem enkel in je eigen kwaliteiten verhogen en pas op de lange termijn in tijdswinst
.
Lol dit heb ik allemaal gehad op school, maar alles vergeten. Was meer bezig met het leren van tentamensquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verticaal zoeken is wel een beetje een beginnersfunctie. De echte nerds herken je aan index(), vergelijken() en aantallen.als() enzo.
Edit: Concrete problemen help ik je graag mee hoor, zie ook het Excel-topic.
Sommige onderwerpen meer dan anderen. Maar het idee om je vanachter te nemen terwijl jij ondertussen ingewikkelde draaitabellen maakt in Excel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lukte dat bij iedere onderwerp toch.
Krijg nu al kortsluiting bij het idee om (qua aandacht) te moeten kiezen tussen mijn twee grote liefdesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige onderwerpen meer dan anderen. Maar het idee om je vanachter te nemen terwijl jij ondertussen ingewikkelde draaitabellen maakt in Excel...
Word je gewoon een soort van gesandwiched.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Krijg nu al kortsluiting bij het idee om (qua aandacht) te moeten kiezen tussen mijn twee grote liefdes.
Jij hebt sowieso teveel de film secretary gezien zeker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige onderwerpen meer dan anderen. Maar het idee om je vanachter te nemen terwijl jij ondertussen ingewikkelde draaitabellen maakt in Excel...
Word je gewoon een soort van gesandwiched.
Dat zegt vooral iets over hoe pro jij bent met Excel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:36 schreef Tegan het volgende:
"Ingewikkelde draaitabellen" die volgde ik wel niet helemaal...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:25 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij moet meer met tekst reageren. Je smileys maken me parra. Vooral deze ““
Maardatbennikniequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:27 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee omdat je zo'n verzuurde hypocriet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |