Ze waren super lekker. En ik zie dan ook helemaal voor ze hoe jij er van kan genieten. Opgekruld in een dekentje op je heerlijke zitbank.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:59 schreef Tegan het volgende:
Als nog een iemand vandaag begint over bitterballen dan moet ik ze in het boodschappenmandje leggen.
Nee fraulein it takes two babyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen foto's van Lot wel, geschoten en "bewerkt" door mij.
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.quote:
Jonguh, ik zorg voor je.quote:
Je bent zelf lekker godverdommequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme lekkere risotto gemaakt
Goed bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.
Trap op een Lego blokje als je uit bed stapt danquote:
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trap op een Lego blokje als je uit bed stapt dan
Aldus Koos kindloosquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.
Met paddestoelen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme lekkere risotto gemaakt
Welke film?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.
quote:
Niet weten van Faxie zijn Legocollectiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.
Ja, maar die liggen niet op de vloerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke film?
[..]
[..]
Niet weten van Faxie zijn Legocollectie
The man from Toronto. Vraagt weinig denkwerk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |