Stiekem heet je Mitchel en had je er ook een blikje energydrink bij?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb vandaag een frikandelbroodje op
Energydrink wel hahahahaha maar ik heet geen Mitchelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stiekem heet je Mitchel en had je er ook een blikje energydrink bij?
Kevin dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Energydrink wel hahahahaha maar ik heet geen Mitchel
De naam is Haas.quote:
Damian? Djayden? Joey? Keano?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Energydrink wel hahahahaha maar ik heet geen Mitchel
Allemaal klasgenootjes?quote:
Wat toevallig, ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik zou iets makkelijkers gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Nu nog het mes in m'n taliban baard.
Ik ben daar te ouderwets voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou iets makkelijkers gebruiken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven. Moet nog even zijn foto hebben kijken of hij bij Tegan past.
Nou dan fuck hem hoelaat ben je hier?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:50 schreef Tegan het volgende:
[..].
Mocht dat niet blijken te matchen dan sta ik ook open voor een tussendoorbeurtje van jou zelf.
Ik ben al onderwegquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou dan fuck hem hoelaat ben je hier?
Biertjes en bitterballen hierquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Speedfight het volgende:
Ze waren super lekker. En ik zie dan ook helemaal voor ze hoe jij er van kan genieten. Opgekruld in een dekentje op je heerlijke zitbank.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:59 schreef Tegan het volgende:
Als nog een iemand vandaag begint over bitterballen dan moet ik ze in het boodschappenmandje leggen.
Nee fraulein it takes two babyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen foto's van Lot wel, geschoten en "bewerkt" door mij.
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.quote:
Jonguh, ik zorg voor je.quote:
Je bent zelf lekker godverdommequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme lekkere risotto gemaakt
Goed bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.
Trap op een Lego blokje als je uit bed stapt danquote:
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trap op een Lego blokje als je uit bed stapt dan
Aldus Koos kindloosquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.
Met paddestoelen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme lekkere risotto gemaakt
Welke film?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu film kijken, morgenochtend gamen is het geworden. Nu zin om te zitten en niks te doen. Daarom valt gamen bij nader inzien af.
quote:
Niet weten van Faxie zijn Legocollectiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je kinderen nodig en als je kinderen wilt moet je seks hebben.
Ja, maar die liggen niet op de vloerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke film?
[..]
[..]
Niet weten van Faxie zijn Legocollectie
The man from Toronto. Vraagt weinig denkwerk.quote:
Waarom is koos boos dan?quote:
Heb jij weekend?quote:
Nee, morgen nog ff werken vanuit huis. Weinig spannend.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, morgen nog ff werken vanuit huis. Weinig spannend.
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen. En af en toe wat hobby'en in Excel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:43 schreef Medusa666 het volgende:
Wat doen jullie allemaal eigenlijk voor werk?
Omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen.
Ik krijg er nog voor betaald ook.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen. En af en toe wat hobby'en in Excel.
Er moet wat te wensen overblijven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:37 schreef Tegan het volgende:
Dit.
Veel te weinig hobby'en wel naar mijn smaak.
Dan starten we ons eigen bedrijfje toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet wat te wensen overblijven...
Zodra ik de Staatsloterij win, switch ik naar een baan waar ik de hele dag kan hobby'en in Excel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:51 schreef Tegan het volgende:
Dan starten we ons eigen bedrijfje toch?
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:53 schreef Tegan het volgende:
Oh wacht, als ik de loterij win ga ik echt niet meer werken trouwens.
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarslevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.
Wat bomen. Beetje water. Paar auto's. Mensen.quote:
Je moet mensen toch ontmoeten als je ook een beetje wil neuken. Of koop je gewoon één of meerdere seksslaven als je de loterij wint?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:02 schreef Tegan het volgende:
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarsleven.
Ja, beetje sociale contacten behouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarsleven.
Ik laat afwisselend jou of gianni iedere keer als ik hitsig ben langskomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet mensen toch ontmoeten als je ook een beetje wil neuken. Of koop je gewoon één of meerdere seksslaven als je de loterij wint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat afwisselend jou of gianni iedere keer als ik hitsig ben langskomen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:10 schreef Tegan het volgende:
Precies dat. Ik DM je waar en wanneer we dit weekend afspreken om te voorzien in je hitsigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ha, wil je ook bij het hitsige Excelclubje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik doe ook een beetje schuiven met grafiekjes in excel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee ik weet het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er nu niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik weet het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, wil je ook bij het hitsige Excelclubje?
Vrijwillig? Waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.
Om niet helemaal een kluizenaar te zijn.quote:
Haha, iemand die er niet mee overweg kan.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om niet helemaal een kluizenaar te zijn.
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha, iemand die er niet mee overweg kan.
Oh ja, sommige mensen kunnen een bestand altijd helemaal vernaggelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaad
Werktechnisch heb ik wel veel te maken met erg grote excelbestanden met allerlei toeters en bellen. Werkt allemaal mooi. Ik verdeel werk vanuit die bestanden, ook biet spannend, tot ik ze terugkrijg en weer moet verwerken in het hoofdbestand. Zie je ineens alle mogelijke vormen van datuminvoer, iemand die ineens een ander lettertype gebruikt, mensen die een veld beginnen met een spatiewaardoor copy paste ook zorgt voor allerlei foutmeldingen.
Ik ben sneller als ik alles een voor een overneem dan wanneer ik alles tegelijke copy paste en dan alles alsnog na moet lopen en herstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, sommige mensen kunnen een bestand altijd helemaal vernaggelen.![]()
Op mijn vorige werk hadden we ook invulbestanden voor onze klanten. En die bestanden waren altijd helemaal beveiligd dat je alleen op de invulvelden iets kan invullen en dan ook in de juiste notatie e.d.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben sneller als ik alles een voor een overneem dan wanneer ik alles tegelijke copy paste en dan alles alsnog na moet lopen en herstellen
Wij hebben een aparte werkinstructie om alle formules en verwijzingen of hoe het allemaal maar mag heten te kunnen herstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk hadden we ook invulbestanden voor onze klanten. En die bestanden waren altijd helemaal beveiligd dat je alleen op de invulvelden iets kan invullen en dan ook in de juiste notatie e.d.
En dan waren er toch klanten die het voor elkaar kregen om dat te slopen dat het niet goed meer werkbaar was, waardoor je het alsnog in een nieuw bestand moest invullen, omdat het anders niet goed geëxporteerd kon worden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik weet het al.What a coincidence. We zijn allemaal autisten die geilen op satisfying formules!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er nu niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
Een huichelaar is 't.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld, met je “ik vraag geen tettenpics”
OnlyFans hoeven niet perse tettenpics te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben echt teleurgesteld, met je “ik vraag geen tettenpics”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |