quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat afwisselend jou of gianni iedere keer als ik hitsig ben langskomen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:10 schreef Tegan het volgende:
Precies dat. Ik DM je waar en wanneer we dit weekend afspreken om te voorzien in je hitsigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ha, wil je ook bij het hitsige Excelclubje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik doe ook een beetje schuiven met grafiekjes in excel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee ik weet het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er nu niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik weet het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, wil je ook bij het hitsige Excelclubje?
Vrijwillig? Waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.
Om niet helemaal een kluizenaar te zijn.quote:
Haha, iemand die er niet mee overweg kan.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om niet helemaal een kluizenaar te zijn.
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha, iemand die er niet mee overweg kan.
Oh ja, sommige mensen kunnen een bestand altijd helemaal vernaggelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaad
Werktechnisch heb ik wel veel te maken met erg grote excelbestanden met allerlei toeters en bellen. Werkt allemaal mooi. Ik verdeel werk vanuit die bestanden, ook biet spannend, tot ik ze terugkrijg en weer moet verwerken in het hoofdbestand. Zie je ineens alle mogelijke vormen van datuminvoer, iemand die ineens een ander lettertype gebruikt, mensen die een veld beginnen met een spatiewaardoor copy paste ook zorgt voor allerlei foutmeldingen.
Ik ben sneller als ik alles een voor een overneem dan wanneer ik alles tegelijke copy paste en dan alles alsnog na moet lopen en herstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, sommige mensen kunnen een bestand altijd helemaal vernaggelen.![]()
Op mijn vorige werk hadden we ook invulbestanden voor onze klanten. En die bestanden waren altijd helemaal beveiligd dat je alleen op de invulvelden iets kan invullen en dan ook in de juiste notatie e.d.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben sneller als ik alles een voor een overneem dan wanneer ik alles tegelijke copy paste en dan alles alsnog na moet lopen en herstellen
Wij hebben een aparte werkinstructie om alle formules en verwijzingen of hoe het allemaal maar mag heten te kunnen herstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk hadden we ook invulbestanden voor onze klanten. En die bestanden waren altijd helemaal beveiligd dat je alleen op de invulvelden iets kan invullen en dan ook in de juiste notatie e.d.
En dan waren er toch klanten die het voor elkaar kregen om dat te slopen dat het niet goed meer werkbaar was, waardoor je het alsnog in een nieuw bestand moest invullen, omdat het anders niet goed geëxporteerd kon worden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik weet het al.What a coincidence. We zijn allemaal autisten die geilen op satisfying formules!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wordt er nu niet hitsig van een lekker Excel formule-tje.
Een huichelaar is 't.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld, met je “ik vraag geen tettenpics”
OnlyFans hoeven niet perse tettenpics te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben echt teleurgesteld, met je “ik vraag geen tettenpics”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |