Meeste heb ik mezelf aangeleerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:12 schreef Medusa666 het volgende:
Hebben jullie de excel kwaliteiten ook op school geleerd of op werk/ vrije tijd/ cursus?
Ik had het op school geleerd, maar ben veel helaas vergeten terwijl ze echt wel handig kunnen zijn achteraf.
Niceeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meeste heb ik mezelf aangeleerd.
Ik heb verticaal leren zoeken op schoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:12 schreef Medusa666 het volgende:
Hebben jullie de excel kwaliteiten ook op school geleerd of op werk/ vrije tijd/ cursus?
Ik had het op school geleerd, maar ben veel helaas vergeten terwijl ze echt wel handig kunnen zijn achteraf.
Ik heb van mijn werk een gevorderden cursus aangeboden gekregen. Heb er veel aan hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:12 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga m luisteren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:39 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan dat nummer Calm Down van Selena Gomez
Ik heb jaren geleden ook zo'n cursus gevolgd, bleek dat ik alles al kon wat daar geleerd werd (en hoe incompetent medecursisten waar ik eerder tegenop keek waren).quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:55 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb van mijn werk een gevorderden cursus aangeboden gekregen. Heb er veel aan hoor.
HAHA eerlijk, de draaitabellen kende je ook al?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden ook zo'n cursus gevolgd, bleek dat ik alles al kon wat daar geleerd werd (en hoe incompetent medecursisten waar ik eerder tegenop keek waren).
Ja. Toen ik die cursus volgde werkte ik al jaren met Excelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:59 schreef Speedfight het volgende:
[..]
HAHA eerlijk, de draaitabellen kende je ook al?
Verticaal zoeken. Ook zo'n verschrikkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb verticaal leren zoeken op school. De rest heb ik puur en alleen geleerd omdat ik ergens mee bezig was op het werk en dacht dat het vast slimmer kon. Ik ben veel liever een dag bezig met iets in Excel bouwen dan het geestdodende klusje wat maar een uur per week kost
. De echte winst zit hem enkel in je eigen kwaliteiten verhogen en pas op de lange termijn in tijdswinst
.
Verticaal zoeken is wel een beetje een beginnersfunctie. De echte nerds herken je aan index(), vergelijken() en aantallen.als() enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verticaal zoeken. Ook zo'n verschrikking
Hielp ook niet dat degene die het mij moest leren de kunde om dinge. Duidelijk uit te leggen compleet ontbeerde
"Hier is de uitkomst, ga maar bezig en zie maar dat je er komt."
Alsof ik dan enig idee heb wat ik aan het doen ben
Hitsig na het lezen van deze post.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verticaal zoeken is wel een beetje een beginnersfunctie. De echte nerds herken je aan index(), vergelijken() en aantallen.als() enzo.
Edit: Concrete problemen help ik je graag mee hoor, zie ook het Excel-topic.
Heel inspiratievol ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb verticaal leren zoeken op school. De rest heb ik puur en alleen geleerd omdat ik ergens mee bezig was op het werk en dacht dat het vast slimmer kon. Ik ben veel liever een dag bezig met iets in Excel bouwen dan het geestdodende klusje wat maar een uur per week kost
. De echte winst zit hem enkel in je eigen kwaliteiten verhogen en pas op de lange termijn in tijdswinst
.
Lol dit heb ik allemaal gehad op school, maar alles vergeten. Was meer bezig met het leren van tentamensquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verticaal zoeken is wel een beetje een beginnersfunctie. De echte nerds herken je aan index(), vergelijken() en aantallen.als() enzo.
Edit: Concrete problemen help ik je graag mee hoor, zie ook het Excel-topic.
Sommige onderwerpen meer dan anderen. Maar het idee om je vanachter te nemen terwijl jij ondertussen ingewikkelde draaitabellen maakt in Excel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lukte dat bij iedere onderwerp toch.
Krijg nu al kortsluiting bij het idee om (qua aandacht) te moeten kiezen tussen mijn twee grote liefdesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige onderwerpen meer dan anderen. Maar het idee om je vanachter te nemen terwijl jij ondertussen ingewikkelde draaitabellen maakt in Excel...
Word je gewoon een soort van gesandwiched.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Krijg nu al kortsluiting bij het idee om (qua aandacht) te moeten kiezen tussen mijn twee grote liefdes.
Jij hebt sowieso teveel de film secretary gezien zeker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige onderwerpen meer dan anderen. Maar het idee om je vanachter te nemen terwijl jij ondertussen ingewikkelde draaitabellen maakt in Excel...
Word je gewoon een soort van gesandwiched.
Dat zegt vooral iets over hoe pro jij bent met Excel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:36 schreef Tegan het volgende:
"Ingewikkelde draaitabellen" die volgde ik wel niet helemaal...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:25 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij moet meer met tekst reageren. Je smileys maken me parra. Vooral deze ““
Maardatbennikniequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:27 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee omdat je zo'n verzuurde hypocriet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |