quote:
En het daarna lekker met een tractor weghalen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:42 schreef quirina het volgende:
Van mij mag Oekraïne lekker alles slopen wat Russisch is.
Ach jah elke Oorlog heeft zo'n figuur in de US eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Jep, Musk is duidelijk China aan het appeasen, verklaart z'n lipservice laatst van dat Taiwan een onderdeel van China is. Laatste wat ie nodig heeft is tegenwerking van de overheid bij de uitrol van Tesla in China. Zeker niet met de molensteen van Twitter om z'n nek.
[ twitter ]
Nu met satellietfoto's:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Puntige betonblokken om tanks tegen te houden, kan je iets voor de tank binden om ze omzij te schuiven?
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)ng_extensive_trench/
Russian forces are preparing extensive trench systems in the Luhansk region in advance of an inevitable Ukrainian offensive.
Die treinen zullen nog steeds niet rijdenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Brug wordt helaas alweer hersteld
[ twitter ]
Ik zou per definitie de cijfers niet serieus nemen, ook zeker niet wat aan de kant van Oekraine wordt gecommuniceerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
De rekensom is toch doden x3 voor de gewonden? Dat is dan 60k + 180k gewonden = 240k uitgeschakeld. Maar volgens hun dus maar 90k
[ twitter ]
quote:Foto's van Elon Musk, die werden geplaatst als blijk van dankbaarheid voor het steunen van Oekraïne, worden verwijderd in Odessa
kaalscheren en pek erover wordt het dan toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Putin was toch nog op zoek naar troepen, kan ze mooi de orcs komen warmhouden
En nog steeds is het niet genoeg voor Putler. Zijn eigen volk en het aantal slachtoffers wat eronder valt, boeit hem totaal niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou per definitie de cijfers niet serieus nemen, ook zeker niet wat aan de kant van Oekraine wordt gecommuniceerd.
Deze cijfers gaan niet over normale gewonden volgens mij, maar specifiek de zwaar gewonden die niet meer kunnen terugkeren.
200 miljard waard maar het is kennelijk niet genoeg om zijn ziel niet aan duivelse landen te verkopen. Mensen op dat niveau deugen eigenlijk heel, heel zelden. Als het nodig is voor zijn eigen doelen zou hij concentratiekampen sponsoren. Toch wel behoorlijk eng, want er zijn meer mensen met veel geld.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht! Musk is een verrader!
Waarschijnlijk zullen we over een paar jaar horen dat hij een figuurlijke mes op z'n keel had:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
200 miljard waard maar het is kennelijk niet genoeg om zijn ziel niet aan duivelse landen te verkopen. Mensen op dat niveau deugen eigenlijk heel, heel zelden. Als het nodig is voor zijn eigen doelen zou hij concentratiekampen sponsoren. Toch wel behoorlijk eng, want er zijn meer mensen met veel geld.
Dat zie je inderdaad wel vaker met dit soort types. Die hoge intelligentie gaat vaak ten koste van een hoop andere eigenschappen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Musk is zeer intelligent maar overduidelijk niet slim.
Met een bulldozer aarde over die dingen schuiven. Dan rij je er zo overheen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Puntige betonblokken om tanks tegen te houden, kan je iets voor de tank binden om ze omzij te schuiven?
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)ng_extensive_trench/
Russian forces are preparing extensive trench systems in the Luhansk region in advance of an inevitable Ukrainian offensive.
Het is een zelfverklaarde Asperger, that doesn't help.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:11 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad wel vaker met dit soort types. Die hoge intelligentie gaat vaak ten koste van een hoop andere eigenschappen.
De 60k van Oekraine is mogelijk wat geflatteerd, maar dit gaat om irrecoverable losses, dus mensen die permanent invalide zijn, niet alleen maar gewond.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
De rekensom is toch doden x3 voor de gewonden? Dat is dan 60k + 180k gewonden = 240k uitgeschakeld. Maar volgens hun dus maar 90k
[ twitter ]
En dat nog maar te bedenken dat Oekraïne 0 verliezen heeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
lees net dat ene Tito een reisje space-x heeft geboekt, misschien kan hij putin aansporen ook die ervaring op te doen en hem een plek gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Musk is zeer intelligent maar overduidelijk niet slim.
HEROES DON'T DIEquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:41 schreef HSG het volgende:
[..]
En dat nog maar te bedenken dat Oekraïne 0 verliezen heeft.
https://uawar.net/stats
Wel een beetje een grijpstuiver ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
15 miljoen. Om je kapot voor te schamen.
Een beetje? Als ik woke was had ik mijn Ford Fiesta allang verkocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ach jah elke Oorlog heeft zo'n figuur in de US eigenlijk.
Ford was in WW2 een beetje van de verkeerde kant.
Dat had je juist een Ford-auto gekocht. Ford zei hele nare dingen over Joden .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Een beetje? Als ik woke was had ik mijn Ford Fiesta allang verkocht.
Zo'n HIMARS raket kost 10K ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
15 miljoen. Om je kapot voor te schamen.
Echt waar? Volgens deze bron kost zo'n raket $150.000.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo'n HIMARS raket kost 10K ofzo.
Dit zal niet die raketten betreffen, maar heb je een indicatie.
Heb je het over een boel raketten.
Drakentanden. Normaal gewapend beton op een bedding. Lijkt me hier sterkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Die HIMARS munitie komt per pod, en zo'n pod daar variëren de prijzen van, van 60K tot zoiets als wat jij noemt. En in een pod zitten 6 raketten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Echt waar? Volgens deze bron kost zo'n raket $150.000.
Is het misschien ook zo dat Musk voor z'n Tesla's zeldzame grondstoffen nodig heeft die Rusland en China kunnen leveren?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen we over een paar jaar horen dat hij een figuurlijke mes op z'n keel had:
• nucleaire oorlog dreiging van Rusland als Crimea wordt binnengevallen
• China die eist dat hij Ukraine niet meer steunt met Starlink
• de Twitter miskoop die hem 44 miljard kost wat een probleem is:
- de andere partijen zich hebben teruggetrokken en hij moet het nu 100% zelf moet bekostigen dmv Tesla aandelen verkoop.
- De beurkoers moet hoog staan terwijl de Chinese overheid dat elk moment kan saboteren dmv anti Tesla maatregelen aan te kondigen.
- De Chinese overheid staat nu nog neutraal tegenover hem maar als dat omslaat dan is het byebye miljardenmarkt. Kijk maar hoe ze Jack Ma hebben aangepakt.
quote:It was designed in 1969 and is produced by Raytheon at a unit cost of around $1 billion, and carries four missiles costing around $3 million each. The Patriot is mobile and uses four main components: communications, command, radar surveillance, and missile guidance.
Dan lijkt het idd niet veel neequote:Nasams unit cost
The cost of one NASAMS platoon is $23 million in 2022 prices, the cost of each AIM-120 AMRAAM missile (2019 AIM-120D modification) is more than $1.2 million.
Daarvan zitten er geheel toevallig ook een hoop in de grond in de door Poetin geannexeerde gebieden, maar gaat natuurlijk om de Nazi's he.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Is het misschien ook zo dat Musk voor z'n Tesla's zeldzame grondstoffen nodig heeft die Rusland en China kunnen leveren?
Dewattenu?quote:
Op 17 seconden,quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu met satellietfoto's:
[ twitter ]
Dat Britse accent is wel echtquote:
Wat een grap is dit, dit houdt toch niemand tegen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op 17 seconden,
Gewoon zo'n betonnen punt op de grond zetten gaat natuurlijk niks doen. Die schuif je gewoon opzij.
Die dingen horen zo diep verankerd te zijn dat je dat niet kan.
[ twitter ]
Mooie potemkin linie dus.
Nou ja, een auto wel. Met iets pantser, voorzichtig er tegenaan tikken, moet je kunnen schuiven.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een grap is dit, dit houdt toch niemand tegen?
Praag??? WTFquote:
Maar die hadden ze, v-rdommequote:
Ik ben eerlijk gezegd bang dat we ook gewoon echt niet meer hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel een beetje een grijpstuiver ja.
En zie hier waarom je niet én Oekraïners én Russen op moet vangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Praag??? WTF
Praagse lente en vervolgens de invasie van de Russen in 1968? Zijn ze dat even vergeten ofzo?
Van alle landen.... ik had deze echt niet verwacht
Tweede filmpje zijn straaljagers, Oekraïnse luchtmacht die ongestraft boven Rusland kan opereren?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige context hierbij was wel fijn geweest
Jaar geleden: "liefde, vrijheid, geen dictatuur".quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:48 schreef ExTec het volgende:
Yup.
[ twitter ]
En wat fijn dat alle "onafhankelijke denkers" zo mooi in lockstep zijn met het kremlin, ook hier op FOK.
Ja dan blijkt zo'n invasie opeens toch een stuk minder tof te zijn wanneer ze gaan terug schieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tweede filmpje zijn straaljagers, Oekraïnse luchtmacht die ongestraft boven Rusland kan opereren?
Het is ook goed mogelijk dat dit Tsjechische wappies zijn, gebrainwashed door de Tsjechische versie van de FVD. Er wordt niet voor niets een pro-Rusland rally gehoudenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En zie hier waarom je niet én Oekraïners én Russen op moet vangen.
Je weet immers niet of die Russen gevlucht zijn omdat ze tegen de oorlog zijn, of wel voor de oorlog zijn, maar niet zelf willen vechten.
Russen en Oekraïners opvangen is spugen op die Oekraïners.
Of Stingers.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd bang dat we ook gewoon echt niet meer hebben.
De patriots kunnen we niet weggeven dus het zal wat Nasams zijn.
"nee, wij zijn niet pro-Rusland. Maar ..... "quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jaar geleden: "liefde, vrijheid, geen dictatuur".
Jaar later: pro-Rusland, pro dictatuur
Russisch luchtafweergeschut in actiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige context hierbij was wel fijn geweest
Dat lijkt me echt sterk, is dit bevestigd?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tweede filmpje zijn straaljagers, Oekraïnse luchtmacht die ongestraft boven Rusland kan opereren?
We stellen alleen vragenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
"nee, wij zijn niet pro-Rusland. Maar ..... "
en Stingerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef ExTec het volgende:
Overigens heeft NL bij mijn weten (inventaris voor?) Patriots en NASAMS. Dus dan zullen het raketten voor 1 van deze 2 zijn, of beide.
Snel googlen:
[..]
[..]
Dan lijkt het idd niet veel nee
En ook de bekende: "Ik wil gewoon niet dat er nog meer doden vallen. Jullie zijn gewoon oorlogshitsers!!1!1"quote:
dE sAnCtiEs WeRkEn NiEt!1quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:00 schreef HiZ het volgende:
Aanbod om gas te leveren via Nordstream 2. Dat is zo goed als een bekentenis.
Ik geloof ook niet dat rus dat aanbied omdat ze het beste met ons voorhebben ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:00 schreef HiZ het volgende:
Aanbod om gas te leveren via Nordstream 2. Dat is zo goed als een bekentenis.
Ja, ik zou het ook wel bijzonder vinden. Eerste filmpje lijken wel trails vanaf de grond? Maar ja, ik weet niet of ze Russisch praten of Oekraïens…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt sterk, is dit bevestigd?
Misschien zien we binnenkort nog wel de KV-1 voorbij komen.quote:
Deze Twitteraar heeft blijkbaar nog nooit de scènes tussen Koerden en Turken, Hutu's en Tutsi's, diverse Joego's en noem maar op meegemaakt.quote:
Ze werken wel. Alleen fascisten onder invloed van Putin zeggen het tegendeel. Trek je conclusies. Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.quote:
Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze werken wel. Alleen fascisten onder invloed van Putin zeggen het tegendeel. Trek je conclusies. Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
Eh, hij meende het niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze werken wel. Alleen fascisten onder invloed van Putin zeggen het tegendeel. Trek je conclusies. Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
Denk het ook. Maar ze hopen ook de Duitsers te dwingen een draai te maken. Het gebruikelijke geteisem zal wel staan te juichen. Ik zit nog liever in de kou dan in een bad verwarmd met Oekraïns bloed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat rus dat aanbied omdat ze het beste met ons voorhebben ofzo.
Ze hebben de centen dus nodig.
Oh. Ik heb een slechter werkende ironiemeter. Het leek deze keer een echte. I stand corrected.quote:
Eerste filmpje lijkt idd luchtafweer. Maar het lijkt me echt sterk dat Oekraïne zomaar het Russische luchtruim in kan vliegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook wel bijzonder vinden. Eerste filmpje lijken wel trails vanaf de grond? Maar ja, ik weet niet of ze Russisch praten of Oekraïens…
Waarschijnlijk doen ze dit ook om eventuele eisen tot schadevergoeding voor te zijn. Gazprom heeft een leverplicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar ze hopen ook de Duitsers te dwingen een draai te maken. Het gebruikelijke geteisem zal wel staan te juichen. Ik zit nog liever in de kou dan in een bad verwarmd met Oekraïns bloed.
S-300/S-400 (of ander luchtverdedigingsspul uit rus arsenaal) wat los gaat boven belgorod.quote:
Paar drones uit de lucht geknald?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
S-300/S-400 (of ander luchtverdedigingsspul uit rus arsenaal) wat los gaat boven belgorod.
Waarom? Goede vraag.
Hier word ik echt heel vrolijk van!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Democratie in actie. In een referendum met 100% van de stemmen voor is besloten de parkeerplaats van de Russische consul van een nieuw likje verf te voorzien.
Of ze gaan gemobiliseerden boven Oekraïne uit het vliegtuig gooien. In plaats van een parachute van ome vova te krijgen kun je ook gewoon een Babuschka om een oud tafellaken vragen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien zien we binnenkort nog wel de KV-1 voorbij komen.
Ziet er wel wat meer solide uit dan wat Nederland leverde.quote:
Lachen met die Finnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Democratie in actie. In een referendum met 100% van de stemmen voor is besloten de parkeerplaats van de Russische consul van een nieuw likje verf te voorzien.
Huh? Gisteren zat Rob de Wijk er nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Het gemiddelde iq daalt zegt ie
150k. Een volledige launch van zes is ongeveer 1 miljoen dollar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo'n HIMARS raket kost 10K ofzo.
Dit zal niet die raketten betreffen, maar heb je een indicatie.
Heb je het over een boel raketten.
Ja dat bedoelt ie denk ik ook. Garpjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Huh? Gisteren zat Rob de Wijk er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |