Praag??? WTFquote:
Maar die hadden ze, v-rdommequote:
Ik ben eerlijk gezegd bang dat we ook gewoon echt niet meer hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel een beetje een grijpstuiver ja.
En zie hier waarom je niet n Oekraners n Russen op moet vangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Praag??? WTF
Praagse lente en vervolgens de invasie van de Russen in 1968? Zijn ze dat even vergeten ofzo?
Van alle landen.... ik had deze echt niet verwacht
Tweede filmpje zijn straaljagers, Oekranse luchtmacht die ongestraft boven Rusland kan opereren?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige context hierbij was wel fijn geweest
Jaar geleden: "liefde, vrijheid, geen dictatuur".quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:48 schreef ExTec het volgende:
Yup.
[ twitter ]
En wat fijn dat alle "onafhankelijke denkers" zo mooi in lockstep zijn met het kremlin, ook hier op FOK.
Ja dan blijkt zo'n invasie opeens toch een stuk minder tof te zijn wanneer ze gaan terug schieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tweede filmpje zijn straaljagers, Oekranse luchtmacht die ongestraft boven Rusland kan opereren?
Het is ook goed mogelijk dat dit Tsjechische wappies zijn, gebrainwashed door de Tsjechische versie van de FVD. Er wordt niet voor niets een pro-Rusland rally gehoudenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En zie hier waarom je niet n Oekraners n Russen op moet vangen.
Je weet immers niet of die Russen gevlucht zijn omdat ze tegen de oorlog zijn, of wel voor de oorlog zijn, maar niet zelf willen vechten.
Russen en Oekraners opvangen is spugen op die Oekraners.
Of Stingers.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd bang dat we ook gewoon echt niet meer hebben.
De patriots kunnen we niet weggeven dus het zal wat Nasams zijn.
"nee, wij zijn niet pro-Rusland. Maar ..... "quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jaar geleden: "liefde, vrijheid, geen dictatuur".
Jaar later: pro-Rusland, pro dictatuur
Russisch luchtafweergeschut in actiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige context hierbij was wel fijn geweest
Dat lijkt me echt sterk, is dit bevestigd?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tweede filmpje zijn straaljagers, Oekranse luchtmacht die ongestraft boven Rusland kan opereren?
We stellen alleen vragenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
"nee, wij zijn niet pro-Rusland. Maar ..... "
en Stingerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef ExTec het volgende:
Overigens heeft NL bij mijn weten (inventaris voor?) Patriots en NASAMS. Dus dan zullen het raketten voor 1 van deze 2 zijn, of beide.
Snel googlen:
[..]
[..]
Dan lijkt het idd niet veel nee
En ook de bekende: "Ik wil gewoon niet dat er nog meer doden vallen. Jullie zijn gewoon oorlogshitsers!!1!1"quote:
dE sAnCtiEs WeRkEn NiEt!1quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:00 schreef HiZ het volgende:
Aanbod om gas te leveren via Nordstream 2. Dat is zo goed als een bekentenis.
Ik geloof ook niet dat rus dat aanbied omdat ze het beste met ons voorhebben ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:00 schreef HiZ het volgende:
Aanbod om gas te leveren via Nordstream 2. Dat is zo goed als een bekentenis.
Ja, ik zou het ook wel bijzonder vinden. Eerste filmpje lijken wel trails vanaf de grond? Maar ja, ik weet niet of ze Russisch praten of Oekraens…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt sterk, is dit bevestigd?
Misschien zien we binnenkort nog wel de KV-1 voorbij komen.quote:
Deze Twitteraar heeft blijkbaar nog nooit de scnes tussen Koerden en Turken, Hutu's en Tutsi's, diverse Joego's en noem maar op meegemaakt.quote:
Ze werken wel. Alleen fascisten onder invloed van Putin zeggen het tegendeel. Trek je conclusies. Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.quote:
Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze werken wel. Alleen fascisten onder invloed van Putin zeggen het tegendeel. Trek je conclusies. Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
Eh, hij meende het niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze werken wel. Alleen fascisten onder invloed van Putin zeggen het tegendeel. Trek je conclusies. Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
Denk het ook. Maar ze hopen ook de Duitsers te dwingen een draai te maken. Het gebruikelijke geteisem zal wel staan te juichen. Ik zit nog liever in de kou dan in een bad verwarmd met Oekrans bloed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat rus dat aanbied omdat ze het beste met ons voorhebben ofzo.
Ze hebben de centen dus nodig.
Oh. Ik heb een slechter werkende ironiemeter. Het leek deze keer een echte. I stand corrected.quote:
Eerste filmpje lijkt idd luchtafweer. Maar het lijkt me echt sterk dat Oekrane zomaar het Russische luchtruim in kan vliegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook wel bijzonder vinden. Eerste filmpje lijken wel trails vanaf de grond? Maar ja, ik weet niet of ze Russisch praten of Oekraens…
Waarschijnlijk doen ze dit ook om eventuele eisen tot schadevergoeding voor te zijn. Gazprom heeft een leverplicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar ze hopen ook de Duitsers te dwingen een draai te maken. Het gebruikelijke geteisem zal wel staan te juichen. Ik zit nog liever in de kou dan in een bad verwarmd met Oekrans bloed.
S-300/S-400 (of ander luchtverdedigingsspul uit rus arsenaal) wat los gaat boven belgorod.quote:
Paar drones uit de lucht geknald?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
S-300/S-400 (of ander luchtverdedigingsspul uit rus arsenaal) wat los gaat boven belgorod.
Waarom? Goede vraag.
Hier word ik echt heel vrolijk van!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Democratie in actie. In een referendum met 100% van de stemmen voor is besloten de parkeerplaats van de Russische consul van een nieuw likje verf te voorzien.
Of ze gaan gemobiliseerden boven Oekrane uit het vliegtuig gooien. In plaats van een parachute van ome vova te krijgen kun je ook gewoon een Babuschka om een oud tafellaken vragen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien zien we binnenkort nog wel de KV-1 voorbij komen.
Ziet er wel wat meer solide uit dan wat Nederland leverde.quote:
Lachen met die Finnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Democratie in actie. In een referendum met 100% van de stemmen voor is besloten de parkeerplaats van de Russische consul van een nieuw likje verf te voorzien.
Huh? Gisteren zat Rob de Wijk er nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Het gemiddelde iq daalt zegt ie
150k. Een volledige launch van zes is ongeveer 1 miljoen dollar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo'n HIMARS raket kost 10K ofzo.
Dit zal niet die raketten betreffen, maar heb je een indicatie.
Heb je het over een boel raketten.
Ja dat bedoelt ie denk ik ook. Garpjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Huh? Gisteren zat Rob de Wijk er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |