Alweerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:43 schreef Hendrik83 het volgende:
Martin laat aan de vrouwen zijn lul zien.
Heb je het gemist?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Vlak daarvoor gaf Martin ook Wanda nog even een knuffel van achteren.
140 euro.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. een spijkerbroek van leeeeevies
Ik ga even kijken,maar dit is geen 140 euro.quote:
Is dat mini Martin?quote:
Had ze kunnen weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef claire3500 het volgende:
Djedi heeft met achter gesproken dat ze voor nu nog niet naar kamer 3 mag maar misschien wel in een later stadium.
Met overstekenquote:
Zet ik de streams net té laat aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
Mini fittie voor de fake
[ afbeelding ]
Soms hangt er wel wasgoed buiten, maar blijkbaar nu nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:04 schreef pingu66 het volgende:
Kunnen ze de was niet buiten hangen,tis hartikke mooi weer 🌞
Belachelijk dat ze zich daar achter mee bemoeienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef claire3500 het volgende:
Djedi heeft met achter gesproken dat ze voor nu nog niet naar kamer 3 mag maar misschien wel in een later stadium.
Gebruiken voor om de boodschappenlijst op te schrijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:09 schreef mario390 het volgende:
tellen ze de rollen de lege?
[ afbeelding ]
Dat was in andere RLS volgens mij geen enkel probleem, ze zijn hier wel wat strenger qua regelsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze zich daar achter mee bemoeien
waarop???quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet een dokter komen voor KimK .. ze denkt dat ze een allergische reactie heeft.
Misschien lip gewoon verbrand?quote:
rote gezicht ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien lip gewoon verbrand?
ik vind het allemaal maar rare regels daar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was in andere RLS volgens mij geen enkel probleem, ze zijn hier wel wat strenger qua regels
Nee haar lip begon eens te branden enzquote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar rare regels daar.
snap ik niet, hoezo bestellen ze niet 150 rollenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruiken voor om de boodschappenlijst op te schrijven
Vind die regels voor een reality show ook niet echt passend. Wat maakt het nou uit welke kamer iemand slaapt.quote:
oke dann gaat ook klein marciano brandenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee haar lip begon eens te branden enz
Ze bestellen best veel wc rollen.. maar die lege wc rollen schrijven ze de boodschappen op..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik niet, hoezo bestellen ze niet 150 rollen
en rust is
En terecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef engine het volgende:
En super Jeff weer klagen dat andere niks kunnen.
Snapt dat ook niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind die regels voor een reality show ook niet echt passend. Wat maakt het nou uit welke kamer iemand slaapt.
hebben ze dann geen schrijvblock ? niks? man manquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze bestellen best veel wc rollen.. maar die lege wc rollen schrijven ze de boodschappen op..
Hebben ze nu wel, maar hadden ze eerst nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze dann geen schrijvblock ? niks? man man
nur als kim en lolly lutschen willquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dann gaat ook kleine marciano branden
de balken waren te kortquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben nog zat golfplaten over zo te zien, dus er kan nog wel een overkappingkje bij.
En ondertussen liggen Bern en Sas gewoon samen en .. marciano en KimK ook.. die lagen ook op verschillende kamers.. Of Ima en Rupert ook op aparte kamers lagen weet ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef claire3500 het volgende:
Domme plek om te zitten, zeker omdat Maddy of andere er steeds langs moetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
FEBO
Kaartende mensen
of
3 kleuters op een trap
Zijn allemaal maar aparte regels daar weet wel dat Bern niet de hele nacht bij Sasha ligt maar later weer naar eigen bed gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En ondertussen liggen Bern en Sas gewoon samen en .. marciano en KimK ook.. die lagen ook op verschillende kamers.. Of Ima en Rupert ook op aparte kamers lagen weet ik niet
Febo levert de kaarten, of laat ze toe.. het einde van de creativiteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
FEBO
Kaartende mensen
of
3 kleuters op een trap
Mag hopen dat dat verstoppertje spelen voor zaterdag een grap was...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo levert de kaarten, of laat ze toe.. het einde van de creativiteit
Eens!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En ondertussen liggen Bern en Sas gewoon samen en .. marciano en KimK ook.. die lagen ook op verschillende kamers.. Of Ima en Rupert ook op aparte kamers lagen weet ik niet
Dat dus.Spelletje Risk bijv.laten ze echt niet toe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerste keer zaten ze in het gewonnen spelletjes pakket.. Nu heeft Maddy extra speelkaarten besteld bij de Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen simpele spellen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Spelletje Risk bijv.laten ze echt niet toe.
Bij Wanda is dat zeer prettig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:30 schreef chufi het volgende:
FEBO !!! Waarom zit de microfoon van de Meangirls telkens verstopt in hun bh onder hun kleding?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:34 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Esther een oogje op JW?
Volgens zij ze hij is 63
Ik heb hier vorige week politie aan de deur gehad die dachten dat er een ruzie gaande was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat snappen we wel, maar de rest gaat het ook doen .. en dan horen we niets meer
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier vorige week politie aan de deur gehad die dachten dat er een ruzie gaande was.
die vind het wel leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ty.
Wist ik niet.
Vraag me af hoe dat bij JW zit.
Niks over gehoord, ik geloof er niets van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ty.
Wist ik niet.
Vraag me af hoe dat bij JW zit.
Ai, wel eerlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vind het wel leuk
meer ook niet
hij heeft al vriendinnen voor de leuk
mocht hij willenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:36 schreef Ebinas het volgende:
Vind het geen match eik.
Zie JW meer jong(er) en blond achter na gaan
Waren het niet de bovenburen die voor overlast zorgen of bedoel je dat je Wanda hard uit de speakers staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier vorige week politie aan de deur gehad die dachten dat er een ruzie gaande was.
Zal mij nix verbazen, zelfs het steeds maar het zelfde konkelscenario afdraaien elke dag opnieuw gaat vervelen, de pooltafel is er niet, het dartbord is ontbijt geworden.. rest alleen nog dat kutspelletje Weer wolvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat verstoppertje spelen voor zaterdag een grap was...
Dag 24/7 gehang zou ik helemaal gek van worden.quote:
Zie het ook niet. ik dacht dat JW iets met Fillipijnse/Thaise vrouwen had ofzo maar kan dit echt mis hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:36 schreef Ebinas het volgende:
Vind het geen match eik.
Zie JW meer jong(er) en blond achter na gaan
Kan ook nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:38 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zie het ook niet. ik dacht dat JW iets met Fillipijnse/Thaise vrouwen had ofzo maar kan dit echt mis hebben
HAHAHAHAHAH!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal mij nix verbazen, zelfs het steeds maar het zelfde konkelscenario afdraaien elke dag opnieuw gaat vervelen, de pooltafel is er niet, het dartbord is ontbijt geworden.. rest alleen nog dat kutspelletje Weer wolven
Dus ja.. verstoppetje spelen is prima, maar dan nooit meer tevoorschijn komen
En 3 rijkgevulde maaltijden per dag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jantje heeft nooit wat nodig.. borrelnootjes is genoeg, daar zitten een hoop calorieën in![]()
[ afbeelding ]
En dat voor iemand die 24/7 niets doetquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jantje heeft nooit wat nodig.. borrelnootjes is genoeg, daar zitten een hoop calorieën in![]()
[ afbeelding ]
Dat zou 'ie wel willen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En 3 rijkgevulde maaltijden per dag.
Ze mag die koffie in haar doos steken.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mag die koffie in haar doos steken.
gelukkig voor haar mag je maar 1 x manager zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
Maddy is een micromanager
die is na een maand helemaal op
Ik vind het heel interessant om te zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
Maddy is een micromanager
die is na een maand helemaal op
Ik vind het doodvermoeiend om te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant om te zien.
die kan het straks niet loslatenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:53 schreef Ebinas het volgende:
Of ze valt in een diep zwart gat.
Een status die ze nooit meer zal bereiken en zeker daar niet.
En dan kan ze gewoon afgestraft wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan het straks niet loslaten![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir: "Ik zie ook mensen die veel pakken."
Die gaat straks de nieuwe manager nog weken 'helpen' want toen zij manager was.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:53 schreef Ebinas het volgende:
Of ze valt in een diep zwart gat.
Een status die ze nooit meer zal bereiken en zeker daar niet.
*zucht*quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
Dankzij de COS redden we het.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het doodvermoeiend om te zien
Maar ik ben een die hard, ik wil bloed aan de muur
Maar geen dropjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ow gruwel, ik denk dat je een goed punt hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:56 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die gaat straks de nieuwe manager nog weken 'helpen' want toen zij manager was.....
Wie is de next Manager?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:56 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die gaat straks de nieuwe manager nog weken 'helpen' want toen zij manager was.....
dat hangt er helemaal vanaf wie de volgende manager wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:56 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie is de next Manager?
Ik zou het niet weten.
Jeff gaat het niet doen,en Berend ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hangt er helemaal vanaf wie de volgende manager wordt.
als het bijv. jeff of Berend is, zullen die echt wel duidelijk maken dat ze niet van haar inmenging gediend zijn
Ze zit er nog 3 weken, maak je niet druk.. ze houdt vol vanwege vrijstelling al valt ze dood neerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie is de next Manager?
Ik zou het niet weten.
Mwahhhhh die gaat niet in de vuurlinie denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff gaat het niet doen,en Berend ook niet.
Ik gok op Wanda.
Dat zou wel een unicum zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zit er nog 3 weken, maak je niet druk.. ze houdt vol vanwege vrijstelling al valt ze dood neer
Positief is wel weer dat ze over 3 weken Baas áf is.. tegen die tijd slijmt Team Gluiperd wel snel egen Sjanet aanquote:
Denkt u dat echt ja?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Positief is wel weer dat ze over 3 weken Baas áf is.. tegen die tijd slijmt Team Gluiperd wel snel egen Sjanet aan
Wanda en Kenzy samen zie ik nog niet gebeuren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel.. Wanda en Kenzie willen die greep die ze denken te hebben niet verliezen
Die zeikt bijna 24/7quote:
Wie zei dat?quote:
Komt nog wel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet daar een uiting van![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Lollige verlichtingstring, montage materiaal.. zat dat allemaal in het Febo-Pretpakket?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof pas tussen 8 en 10, tenminste dat is wat maddy vanmorgen zeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Komen straks de zakgeldboodschappenn (tussen 4 en 6)?
Wel vandaag nog. Ben benieuwd naar de structuur van verdelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geloof pas tussen 8 en 10, tenminste dat is wat maddy vanmorgen zei
Graaien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel vandaag nog. Ben benieuwd naar de structuur van verdelen
Volgens mij van wat ik begreep, komt er van elk bewoner een kratje binnen..dus hoeft er niet meer verdeelt te worden..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel vandaag nog. Ben benieuwd naar de structuur van verdelen
Jumbo weet dat? Jajaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij van wat ik begreep, komt er van elk bewoner een kratje binnen..dus hoeft er niet meer verdeelt te worden..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij van wat ik begreep, komt er van elk bewoner een kratje binnen..dus hoeft er niet meer verdeelt te worden..
Maddy klaagt nog harder.quote:
We gaan het zienquote:
Misschien breekt de pleuris nog wel uit, of wordt er nog ruzie gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien breekt de pleuris nog wel uit, of wordt er nog ruzie gemaakt
Ze zal het wel koud hebben of koude winter verwachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heeft ze geen gewone broeken?
Thermo kleding of ondergoed kan ook helpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zal het wel koud hebben of koude winter verwachten.
En die onder haar broek willen doen
Ze heeft Bern toch? Die houdt haar wel warm snachtsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze wilde huidkleurige legging. Kon ze onder een rokje doen met panties eroverheen zei ze netquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Afgelopen nacht in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft Bern toch? Die houdt haar wel warm snachts
ze wil er vast een hebben voor dat ze Bern de zak geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind dat samen met Jeffrey de 2 normaalste mannen daar, maar ook zeker een Berend en Erik.quote:
Eierdief is al lang bekend. Wat zeurt die jankert daar nog over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:34 schreef Flow3r het volgende:
De eierdief staat ook niet op dus dacht hij, fuck it, ik pak ook gewoon dropjes
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eierdief is al lang bekend. Wat zeurt die jankert daar nog over.
Komt door zijn slechte jeugd en opvoeding hoor.quote:
Oeps ow gemist. was vandaag werkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaag
Ik mistte je al.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeps ow gemist. was vandaag werken
klopt wel. Vooral de laatste 3 dagen of zo. Veel dezelfde zijn in beeld. Baal er beetje van maar ja het is hoe het is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef Daana316 het volgende:
Vind wel dat bern en sasha overdag echt uit beeld worden gehouden, in vergelijking met anderen. Althans dat denk ik want heb geen stream en lees hier mee. Gelukkig dat er mensen zijn die verslag doen, maar merk ook wel dat het een beetje anti Bern en Sas is. Kan het mis hebben hoor. Maar las ergens van een fokker dat bern en sasfans wankers zijn?
Ik zie ze graag samen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Vriendje komt helpen.. zowww lievvvv![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
En Naklier staat nu Sjeffie uit te zuigen op uitspraken die in zijn voordeel kunnen zijn.. ze kluunt Naklier iedereen af om gegevens te zuigen die hij later kan misbruiken...
TópGluiperd, zo een hebben ze in lange tijd niet meer gecast..![]()
[ afbeelding ]
Nadir is de Jessie van deze RLS. Zelfde atitude.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
En Naklier staat nu Sjeffie uit te zuigen op uitspraken die in zijn voordeel kunnen zijn.. ze kluunt Naklier iedereen af om gegevens te zuigen die hij later kan misbruiken...
TópGluiperd, zo een hebben ze in lange tijd niet meer gecast..![]()
[ afbeelding ]
Of ze doen gewoon niet zoveel overdag en anderen zijn boeiender om te volgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef Daana316 het volgende:
Vind wel dat bern en sasha overdag echt uit beeld worden gehouden, in vergelijking met anderen. Althans dat denk ik want heb geen stream en lees hier mee. Gelukkig dat er mensen zijn die verslag doen, maar merk ook wel dat het een beetje anti Bern en Sas is. Kan het mis hebben hoor. Maar las ergens van een fokker dat bern en sasfans wankers zijn?
Ik snap de anti ook niet zo, want overdag doen ze volgens mij gewoon hun eigen ding. Dat ze einde middag even gaan liggen is volgens mij omdat Sas longcovid heeft en dus weinig energie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
klopt wel. Vooral de laatste 3 dagen of zo. Veel dezelfde zijn in beeld. Baal er beetje van maar ja het is hoe het is.
Regie moet alle soorten fans tevreden houden hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon niet zoveel overdag en anderen zijn boeiender om te volgen.
Nahh Jessie kón tenminste alles.. Naklier kan alleen maar gluiperig uitzuigenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nadir is de Jessie van deze RLS. Zelfde atitude.
Nouja dat is dan ook hoe ze meestal in beeld komen. Weinig leuke gesprekken tussen die twee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:46 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik snap de anti ook niet zo, want overdag doen ze volgens mij gewoon hun eigen ding. Dat ze einde middag even gaan liggen is volgens mij omdat Sas longcovid heeft en dus weinig energie.
Maar als ik wat lees is het altijd negatief dat ze weer op bed liggen.
Het zijn 2 halve dooie dappere dodo's. Alleen als Bern een spelletje voor de groep heeft verzonnen zit er beweging in. Verder is het op de bank hangen, of in bed liggen. Niet echt entertaining.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef Daana316 het volgende:
Dat is niet te doen hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Regie moet alle soorten fans tevreden houden hoor.
Het zijn gewoon 2 passanten. Je mist ze niet als ze weg zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zijn 2 halve dooie dappere dodo's. Alleen als Bern een spelletje voor de groep heeft verzonnen zit er beweging in. Verder is het op de bank hangen, of in bed liggen. Niet echt entertaining.
Ik ben geen fanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
ze eten toch zeer veel, snap ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alicia Ook 6 kg kwijt.
Wendy en Babette lijken ook wat kilo's kwijt te zijn
Nee als die ruzies zijn leuk, of over Maddy op kantoor of Wanda die weer aan stoken is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat is dan ook hoe ze meestal in beeld komen. Weinig leuke gesprekken tussen die twee.
Verder dan dat oubollige Wéér Wolven komt Mr. Applaus Clown ook niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zijn 2 halve dooie dappere dodo's. Alleen als Bern een spelletje voor de groep heeft verzonnen zit er beweging in. Verder is het op de bank hangen, of in bed liggen. Niet echt entertaining.
Reuring!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee als die ruzies zijn leuk, of over Maddy op kantoor of Wanda die weer aan stoken is.
Zal ook veel van de eerste weken zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze eten toch zeer veel, snap ik niet
Ieder zijn mening, maar vind het erg anti bern en sasha op fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou verwachten dat ze met al het ongezonde, zakgeld gekauw weer zouden aankomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal ook veel van de eerste weken zijn.
Maar denk ook dat ze veel minder snoep, chips, frisdrank etc hebben dan normaal.
Dat scheelt enorm
ze moeten wel tv maken he, op bed liggen of in een stoel hangen en naar anderen kijken schiet niet echt opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee als die ruzies zijn leuk, of over Maddy op kantoor of Wanda die weer aan stoken is.
Mss sommige, maar ik heb de indruk dat een aantal (erik, jw, mexx iig) veel, heel veel ongezond eten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze met al het ongezonde, zakgeld gekauw weer zouden aankomen
Die heb ik gelukkig gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verder dan dat oubollige Wéér Wolven komt Mr. Applaus Clown ook niet meer
Daar kan je wel gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss sommige, maar ik heb de indruk dat een aantal (erik, jw, mexx iig) veel, heel veel ongezond eten.
En dan is wat ze nu snaaien nog weinig
Je kunt mensen niet dwingen om ze leuk te vinden. Misschien hebben ze op facebook een pro-bern/sashaclubquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar vind het erg anti bern en sasha op fok.
Rot voor je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar vind het erg anti bern en sasha op fok.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weervolven komt vanavond.
Je hebt geluk
Dinsdag is Chicago Med, Chicago PD en Chicago Fire avond, dus ik ga het weer niet missenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks om 8uur weer.. zoek vast een leuke film uit
Als het allemaal zo erg is, geef je dan niet op voor zo'n programma. Aandachttrekkerij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:55 schreef Flow3r het volgende:
Longcovid is kut, maar ze doet ook niks wat leuk is om naar te kijken
Snap niet dat ze haar hebben laten meedoen, ze moet lekker thuis gaan uitzieken
[ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag is Chicago Med, Chicago PD en Chicago Fire avond, dus ik ga het weer niet missen
Ze kon wel geil dansen in haar kostschool jurkjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het allemaal zo erg is, geef je dan niet op voor zo'n programma. Aandachttrekkerij.
Tja, makkelijk excuus weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kon wel geil dansen in haar kostschool jurkje![]()
Hoe moe ze elke dag is ligt natuurlijk aan Lange Covid.. dat is per dag in te delen, handige ziekte
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
zit zij met corona met 32 mensen samen? moet zij niet ispoliert werden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:55 schreef Flow3r het volgende:
Longcovid is kut, maar ze doet ook niks wat leuk is om naar te kijken
Snap niet dat ze haar hebben laten meedoen, ze moet lekker thuis gaan uitzieken
[ afbeelding ]
Nee het is al weer over, ze is aan het herstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit zij met corona met 32 mensen samen? moet zij niet ispoliert werden?
Ik snap het wel, ik zie af en toe een beetje psychopaten uitdrukking op zijn gezichtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kan je nu bang voor mij zijn, tssssssss
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |